Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Gondolom azzal taktikaznak, hogy gyogyszertol volt elszallva, de nem ismerte pontosan annak hatasat, tehat majdhogynem o az aldozat. Az a helyzet, hogy valoban az a lenyeg, mit tudsz bizonyitani, nem ami tortent. Meg megkerdojelezik az osszes vizsgalat eredmenyet is, valahol biztos lesz hiba es onnantol a vad is kerdeses, Az a tippem, hogy felfuggesztettet fog kapni.
-
DigitXT
nagyúr
sosem egyedül vagy, hanem legalább ketten
Itt a hírek mondjuk pont arról szólnak, hogy egyedül volt...
Mondjuk ez a kivonat nagyon bulvár, de hát ilyen az Index:
„Elbasztam, meg akarok halni" – mondta a fekete
doboz szerint a baleset után. Korábban rendszeresen
dicsekedett rekordjaival. Túl későn fékezhetett.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Khelben
nagyúr
Marha könnyű meló lehet, biztos azért járnak annyit pszichiáterhez meg foglalkozás-egészségügyi dokihoz... Rád van bízva pár száz ember élete, akiket kinyírhatsz akár úgy is, hogy nem rajtad múlik. Nincs se hétvégéd, se ünnepek, a családod akkor lát, amikor épp a vasút úgy akarja. Pár évtized után tönkremegy a gerinced a rázkódástól, a hallásod a zajtól és folyamatosan ott lebeg a fejed felett, hogy elvesztheted a munkádat, ha épp romlik 2 fokot a szemed. Roppant könnyű meló, tényleg. Érdekes módon a mozdonyvezető ismerőseimen nem látom, hogy olyan jó dolguk lenne. A magyar átlaghoz képest jól keresnek, a munkájukhoz képest meg szarul.
-
dragonfx
veterán
hát ja attol nem te vagy a hibás demég ha te is vagy milyne jogon követelik tőled azonnal az autot akárokozonak a teljes károdat komplettba meg kell fizetnie vagyis a biztositojának...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mefistofeles
addikt
Nem így van! A biztosítót nem érdekli mennyit fizettél ki. Egy táblázat alapján (pontos típus, évjárat, stb.) megmondják az adott pillanatban az autó értékét és az alpján fizet.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Khelben
nagyúr
Tisztázzunk pár dolgot: a bank nem autót adott neked, hanem 10 millió Ft-t. Ezt kéri vissza. A károkozó nem a 10 millió forintodat törte össze, hanem az autódat. Tehát annyit fizet, amennyi az autód értéke. Ezért ha vettél egy 10 milliós autót, 1 milliót kifizettél, 4 milliót ér a kocsi, akkor a károkozó neked 4 milliós kárt okoz, de a banknak még 9 millióval tartozol. A károkozón te nem követelheted a 9 milliót, hisz ő neked csak 4 milliós kárt okozott. A többi a saját dolgod.
[ Szerkesztve ]
-
mefistofeles
addikt
Ez így igaz! A probléma csak az, hogy ha hiteles az autód akkor előfordulhat, hogy az autód már csak 4 misist ér de a bank felé még 6 misi a tartozásod! Ebben az esetben nem, hogy nem kapsz semmit (ilyenkor a hitelező bank kapja a lóvét) hanem van még a bank felé 2 millió sarad!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
mefistofeles
addikt
Pusztán azért nem te kapod a pénzt, mert a bank a lóvét az autóra adta, ergo a hiteled lejártáig az ő tulajdona! A tulajdoni lapot is csak a hitel kiegyenlítése után kapod meg, addig a banké!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Calogero
addikt
Mert a hiteles autó a banké nem a tied..... őt érte a kár, nem tégedet. Te csak használod az autót.
Cascónál is így van lopás és totálkár esetén. A pénzt a bank kapja és a maradék (ha van) az a tied.Ha jól emlékszem 0% önrész esetén hitellel vett új autóra köteles voltál Cascót kötni. Nekem nem volt kötelező mert több mint 20% önrésszel szálltam be.
És amikor olcsóbb Cascót akartam először a banktól kellett engedélyt kérnem rá. Valamint az új Casco biztosítási ajánlatot a banknak is meg kellett küldenem. És ha nekik is megfeleltek a feltételek értesítettek hogy megköthetem a biztosítást.[ Szerkesztve ]
-
mefistofeles
addikt
-
Khelben
nagyúr
"Ugyanis ugyebár úgy kell vezetni, hogy meg tudjunk állni minden olyan akadály előtt"
Sokan félreértelmezik ezt a paragrafust.
(4) A jármű sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell.
Tehát minden körülmények között meg kell tudnod állni a belátott távolságon belül. Pont. Új gondolat: és minden olyan akadály előtt, amire az adott körülmények között számítani kell. Példa: ha az út mellett rohangál három kétéves gyerek, akkor nem mehetsz el mellettük 50-nel akkor se, ha 3 km-re ellátsz, mert számítanod kell rá, hogy esetleg kifutnak eléd.
-
plömplöm
őstag
a "minden körülmények között", és az "amire számítani kell", nos, eléggé nem ugyanaz. javíts ki, ha tévednék
"Példa: ha az út mellett rohangál három kétéves gyerek, akkor nem mehetsz el mellettük 50-nel akkor se, ha 3 km-re ellátsz, mert számítanod kell rá, hogy esetleg kifutnak eléd."
kivéve persze, ha a gyerekek és az út között van egy kétméter magas vaskerítés, mert akkor nem kell számíts arra, hogy kifutnak eléd. vagy de, mert hátha valamelyikük csáknorrisz fia?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
-
biga
őstag
Abban a videoban valóban ezt mondták, de korábban ez ütközési sebességnek volt megadva, ami azért nem ugyan az. Pláne, hogy ilyenkor a számított sebességtartomány alsó szélét használják ilyen ügyekben.
Magán vélemény e mellé: ha szerinted ez nem durva sebességtúllépés, akkor mi az? Csak a 200 feletti sebességek? Ha 130 helyett 140-el megy, az enyhe. A160 az már szerintem durva, mert a többiekhez képest legalább 30km/h a sebességkülönbsége, nagyobb járműveket számolva minimum 70!
Szerk: és ahogy bitpork is írja, mindezt úgy, hogy mellé eleve nem volt alkalmas még szabályos sebességgel való vezetésre sem...
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Khelben
nagyúr
Kb. a legutolsó szempont 160-as tempónál az autó. Ott van még előtte a forgalom, a többi közlekedő, az út vonalvezetése, amit 130-ra találtak ki, stb. Én is szoktam 150-nel menni az autópályán, amikor nincs körülöttem senki. De amikor forgalom van, akkor egyszerűen érzem, hogy ez sok és lelassítok. Hiába "kicsit magasabb kategóriás" az autóm, a fizika ugyanúgy érvényes rám és ha a kisautós a külsőben 120-130-ra számít (és 100-nak érzékeli a sebességemet, mert fogalma sincs, mennyi az a 160) és úgy kezd el kamiont előzni, akkor feldughatom magamnak mind a 6 hengeremet
-
Khelben
nagyúr
Ha rendben vannak a fékek, akkor ugyanaz a féktáv. Megint csak fizika. Kis autó - kis lendület, nagy autó-nagy lendület. A nagy autókon nem azért van nagyobb fék meg 4 tárcsa, hogy hamarabb megálljon, mint a kisautó, hanem azért, hogy ugyanakkora úton álljon meg. Ugyanez igaz a menetstabilitásra.
-
Khelben
nagyúr
Az autópályás 160 km/h-s közlekedés szempontjából igen.
Azt tudtad, hogy a Suzuki Swift 2 méterrel hamarabb áll meg 100-ról, mint a 7-es BMW? Pedig a 7-esben kb. űrtechnika van a Swifthez képest. Annyiban tud többet a BMW, hogy ha egymás után háromszor fékezel 200-ról 100-ra, akkor még mindig fog a fék. A Swiftnél meg felmelegszik és nem fog annyira. De egy 160-ról 130-ra lassítás szempontjából semmi különbség a két autó között. -
-
-
Ha a közvilágítás is felkapcsolt, és közvetlenül a lámpa alatt állva nem látszott gyk csak egy halvány derengés belőle, akkor én -tiltás ide vagy oda- igen is fel fogom kapcsolni, mert még 20-szal poroszkálva is attól féltem h kocc lesz. A rendőr is a kocsi oldalát verve állított meg, mert még 2-3 méterről sem látta rendesen h mi ég.
(#32643) DeFranco:
a városi ködlámpa konkrétan tilos![ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mr X
veterán
A kamionosoknál nem túl gyakori, hogy havi több ezer kilométert kocsikáznak csak városon belül, azon kívül pedig tudtommal mindenképp kötelező a világítás.
Amit én mondok, hogy a világítás többletfogyasztása "elhanyagolható" a teljes fogyasztáshoz képest, így azért ez nem indok egy borult időben lámpa nélküli közlekedésre.
neduddki:
A kerülőpályákon nem kérdés, ha lakott területen kívül van, akkor kötelező pilácsolni, ha pedig bent áll a dugóban, én sem szólok egy felhős időbeni nem-világításért, mert kvázi álldigál.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
nem, te azt kérdezted, hogy büntet-e a rendőr, ha nem kapcsolod fel a lámpát, amikor a kresz egyébként előírja.., mert hogy sokat fogyaszt a lámpa
ne maszatolj, ezt kérdezted...
nekem meg erről az a véleményem, hogy alkalmanként 5-15-30-60-100k-ra büntetném (ebben a sorrendben) akit rajtakapok, hogy nem ég mindkét lámpája korlátozott látási viszonyok esetén és/vagy külterületen, mert ez közveszélyes
és nem, nem érdekel, hogy kopik az izzó, meg megeszik két decit az autó 100 km-en, az autó fizetős üzem, és más rovására nem lehet spórolni, ezt valaki vagy elfogadja vagy takarodjon a közútról
ne értsd félre, nem veled van bajom, ne vedd magadra, maximum azzal, amit írtál
-
DeFranco
nagyúr
Én értem, de te akkor is azért kérdezted, mert nem akarod felkapcsolni, mert húdefogyaszt meg kopik, és arra voltál kiváncsi büntet-e ezért a rendőr... legyen akkor tököd és vállald fel, nem a szabály követése érdekében kérdeztél, hanem azért hogy tudd meddig mehetsz el az elkerülésével.
-
DeFranco
nagyúr
Nem. Te se kapcsold fel a világítást, ha nem ülsz az autóban
@[rvilike]: mondom, nem voltam ott, nem láttam, én passzióból 40-esekkel lakott területen kívül nem találkozom. Pedig sokat járok lakott területen kívül. Ettől persze ez még az én szubjektív tapasztalatom és véleményem (írom le sokadszorra).
-
DeFranco
nagyúr
Ha kirakja, akkor meg szétszedik a belvárosi közlekedésben. Nem engedik átsorolni, megelőzik állandóan, dudálnak rá, stb. A közlekedők egy elég széles rétege számára vörös posztó a T betű, én sem tenném ki, pedig kispolgáriasan vezetek nyugdíjas osztrák fogorvos-módra.
Mellesleg az árokugró kollégán sem segített volna egy T betű...
-
Az ilyenek mögött elég rendesen fel szokott torlódni a sor. És ha első rendű út volt, akkor simán lehetett akkora szembe forgalom. Nagyon mörfis a szitu sajnos, nem egyszer találkoztam vele én is. Bár én ki szoktam várni a sorom, de nem egyszer volt h a 8.-10. autó megettem nem bírta cérnával és csak az mentette meg a szaros életét hogy beengedtem a sorba, különben a kamionon matrica lenne. Ja és természetesen se megköszönni se semmi.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Khelben
nagyúr
Nem. Ha látod a táblát, akkor figyelembe kell venned. De ha a kihelyezés szabálytalansága miatt nem látod (mert mondjuk a belső sávban mész ez meg lenn van 5 centire a földtől), akkor nem büntethetnek meg miatta. Pont azért vannak szabályai a kihelyezésnek, hogy mindenki lássa a táblát.
-
Mert nem a tábla tartalma a szabálytalan, hanem az a mód ahogyan kihelyezték. Én tartózkodnék attól hogy kijelentem hogy a belső sávban haladónak nincs felelőssége még ha nem is látta, de azzal teljesen egyetértek hogy a hatóságnak maximálisan pozitív hozzáállást kell mutatnia egy beérkező méltányossági kérelem kapcsán ez ügyben.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nyogo83
senior tag
A legundorítóbb, hogy mindig annak megfelelően változtatta a vallomását, amint valamit a szakértők megállapítottak. Pl legutolsó tárgyaláson vizsgálták, hogy alacsony vagy hiányos volt az elválasztó sövény a kérdéses szakaszon, így esetlegesen egy szembejövő autó fényszórója megzavarhatta.
Igaz, akkor azt is hozzátették, hogy mivel semelyik tanúvallomásban nem volt szó szembejövő autóról, így ez a vizsgálat irreleváns. Tessék, máris hirtelen beugrott Rezesovának, hogy mégiscsak elvakította valami... -
biga
őstag
A vallomás alig-alig számít, legfeljebb abban segít, hogy esetleg más aspektusból is megvizsgálhatják a kérdést. A bírónak a vallomás legfeljebb könnyítés, de döntenie nem ebből, hanem az egyértelműen alátámasztható tényekből, bizonyítékok alapján kell. Tehát valójában azt mond, amit akar, vagy ha akar semmilyen vallomást nem tesz, vagy akár minden nap mást állíthat, ezzel legfeljebb az időt húzhatja (illetve a hitelességét kérdőjelezi meg előbb-utóbb). Ne felejtsd el, jelenleg (még) ártatlan ember, aki úgy védekezik, ahogy tud. És jól is van ez így...
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
- Hoppá! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB FHD
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell 7390 13,3" FULL HD/i5-8250U/DDR4 8Gb/256GB M2 SSD/HDMI/4G/CAM/BT/Wifi/Új AKKU 1 Év Gari!
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/512 Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Thrustmaster racing clamp kézifék tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest