Új hozzászólás Aktív témák
-
philoxenia
MODERÁTOR
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
zsid
senior tag
"Tudom, azért ,mert jöhet, de ha jön akkor úgy is meghallom, meg látom is ,mert folyamatosan figyelem mi történik körülöttem a tükrökben és nem csak előre nézek ,mint a bírka, szóval ha jön félrehúzódom."
Buszozhatnál kicsit az M0-son is és akkor rájönnél a lényegére. Ha alapból egy staunál mindenki kisorol jobbra/balra, akkor pl itt simán elfér egy mentő/rendőr neccesen még egy tűzoltó is:
video #1
De ez nálunk nem divat, sőt a képen egymás s3ggébe és a f@szuk a kamionos kollégáknak - sok b*zi román és szokszor magyar meg simán a belsőben tolja - így ha elérkezik a végleg megállunk státusz akkor bizony csecs van, mert még a motoros mentő is csak szenved, lásd:
video #2Olyankor szokták lezárni a nullást és a másik oldalon rombol a mentő/tűzoltó ezzel jól besz0patva a másik irányban haladókat is.
És lehet te meghallod ha jön, de ha már mozdulni sem tudsz a busszal és rossz helyen állsz, na akkor mi van?
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
jerry311
nagyúr
-
félisten
Nagyon egyszeru:
(2)335 Lakott területen levő olyan úton, ahol az úttest kerékpár közlekedésre alkalmatlan, továbbá ahol a (7) bekezdés a) pontja szerint tilos, kerékpárral a gyalogos forgalom zavarása nélkül és legfeljebb 10 km/óra sebességgel a járdán is szabad közlekedni.
-
mephi666
nagyúr
barátnőmnek 1éve van jogsija, saját kocsi meg január óta... (pár ezer km lehet a rutinja) múltkor történt, hogy úgy rájuk álltak elölről-hátulról, hogy én játszottam a "navigátor" szerepét... először hátra kb a másik kocsi lökhárítójától 4-5centiig, majd balra előre ki... hát ott néztem nagyon ahogy az astra lökhárítójának jobb eleje szó szerint megint 4-5 centire fordult el a másik kocsi lökhárítójától... de kifért... mondta, hogy ilyet egyedül nem mert volna megcsinálni, de ez szerintem nem is elvárható még több év rutinnal sem, mert nagyon érezni kell, mennyire terjed ki a kocsi...
itt a videón a nő vagy be volt nyomva, vagy bepánikolt, vagy búcsúban lőtte a jogsiját, vagy soha nem is volt neki... szerintem rendesen összekeverte az irányt és a pedálokat is, hogy akkor most melyikkel mit is kellene csinálni... csak nyomta a gázt "majd jó lesz" alapon
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
#64791808
törölt tag
Ennyi. A mai telefonokon már van hívásmenedzser program, fekete listázom a számot, a levelet kidobom és mehetnek a fenébe.
Másik módszer, hogy felveszek minden hívást, provokálom őket, és rögzítem a hívást, a leveleket lefűzöm, és egy adott idő után feljelentem őket zaklatásért.
-
Möhe
addikt
Kiderült az is, hogy ha valakinek van B kategóriás vezetői engedélye, és kerékpárral követ el szabálysértést, nem veszik el a jogosítványát, mivel nem azzal a járművel követett el szabálytalanságot, amire az engedélye szól. Egy segédmotoros például hasonló esetben elveszítheti jogosítványát, mivel erre a járműre kötelező a KRESZ-vizsga letétele.
forrás,én nem így tudtam de ez nem számít
-
félisten
Az azonos kategoria szamit. Kerekparnal nem vesznek el semmit. Segedmotornal ha van kulon segedmotoros, akkor azt veszik el, ha a B-vel vezeted, akkor beszivtad, mert elveszik. Meg kulon a gepjarmun belul is bonthatjak kategoriakra, emellett ha ez a munkad, meguszhatod jo nagy penzbirsaggal is es akkor meghagyjak a C/E/D kategoriat.
-
mephi666
nagyúr
sofőrről jut eszembe, hogy egy 25-30körüli srác fuvarozott hozzánk és egyik nap nem láttuk többet: más járt utána a gépével... kiderült, hogy névnapoztak és másnaposan ment be a vasműhöz... portán dolgozók közül sokat szondáztatnak befelé menet, sofőrök közül meg random... nála ki is mutatott a szonda egy szép értéket, ami miatt hívták asszem a vámosokat (?), hogy komolyabb műszerrel is végezzék el a mérést... ők mértek egy akkora értéket, ami miatt már bűncselekménynek számított az eset, hivatalból hívták a rendőröket, feljelentés, 400-500ezres büntetés, jogsi bukó kapásból x időre... ha újra le akarja tenni, akkor pszichológiai vizsgálat és fizethet újra mindent szerencsétlen hülye volt és irgalmatlanul megszívta... azóta talán biztonsági őrködik valahol
amúgy bringára nem lépett még életbe az a rendelet, hogy kevésbé forgalmas utakon, enyhén ittasan nyugodtan lehet közlekedni?
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
sokan vagyunk azon a véleményen, hogy: "inkább biciklire üljön a paraszt, ha iszik, mint hogy kocsit vezessen" (arról nem is beszélve, hogy mondjuk kamiont 24tonna teherrel) ...biciklin normál esetben csak a saját egészségét veszélyezteti az ember és legyen akkor az ő felelőssége, ha baj éri... viszont egy személygépkocsival, vagy motorral is könnyen képes lehet másokban is kárt tenni: azért részegen könnyebb húzni/nyomni a gázt, mint tekerni a pedált
saját példa: 3-4éve bringával járok munkahelyre, ami kb 5km-re van... városban szó szerint kb annyi idő alatt érek ide, mintha kocsival jönnék (kisebb utcákon jövök, 2helyen kell megállnom lámpánál, autóval meg vagy 8helyen kellene) ...nyugodtabban fogok meginni év végi céges banzájokon 2-3felest meg néhány sört (amit egyébként ha normálisan kajálok meg sem érzek) és nem kell attól rettegnem, hogy lemeszelnek a rendőrök és 10ezrekre vágnak
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Möhe
addikt
Nálunk van a román,urkán határon teher/busz kontroll? Vagy ide boldog boldogtalan bejöhet túlhajszolt sofőrrel,műszakilag alkalmatlan kamionnal,busszal,kocsival? Nem lehet az ilyeneket kiszűrni? Okozzon máshol balesetet,vagy aludja ki magát rendesen,és jöjjön kifogástalan gumikkal/fékkel/lámpával. Ausztriába bezzeg lassan csak téli gumival lehet átmenni.Itt meg dodgem van a főutakon az ilyenek miatt.
-
mephi666
nagyúr
+#30348: az meg a másik, szerintem erről is leírtam a véleményem valahol korábban csomó baleset volt itt is a közelben, ami abból adódott, hogy 18körüli srác elvitte mondjuk apuka a6osát és kanyart egyenesített az első fáig... (még beláthatatlan kanyarban előzés sem kellett) autóban ülő 16-18éves utasai túl sem élték simán lehetne ide is határokat húzni, hogy szép sorban engedélyezzék neki a nagyobb kategóriákat a jogsi megszerzése után...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
biga
senior tag
Diszkriminatív elvenni a jogsival rendelkező ittas bringás jogsiját? Miért lenne az? Épp az a diszkriminatív, ha az övét nem veszik el, míg mondjuk smkp-tól felfelé mindenkiét elvennék hasonló esetben. A büntetés a jogsival nem rendelkezőnek is jár ám! Csak neki nincs mit elvenni.
Nem nagyon értem, néhányan miért véditek a védhetetlent. Ittasan vesz részt a közlekedésben? Igen. Ez tilos? Igen. Ezt ő is tudja? Igen (hisz van jogsija).
Nem akarom elhinni, hogy szerintetek normális, hogy valaki, akinek papírja van róla, hogy ismeri a szabályokat, ennek ellenére tudatosan, saját akaratából azt megszegi, akkor az megtarthatja ezt a jogosítványát a közlekedésre.''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
Nincs tökéletes rendszer. De még mindig ez lenne a leg életszerűbb. Egye fene, ő arányosan nagyobb büntit kapjon.
De ez még mindig normálisabb, hogy akkor e miatt legalizáljuk a részeg vezetést. (Megjehyzem: szerintem ez manapság nem annyira általános, hogy nincs jogsija a klasszikus biciklinek. Gyk az öreg parasztbácsi/néni a réteg, akiről beszélünk, a nagyon fiatalok (de ha az részegen bringázik az már eleve más kérdés) és az a nagyon kevés gyéb, akinek nincs)
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
És - ha a példát felhoztad, bár nem tartozik szervesen ide, de hadd legyen itt egy kis demagógia is - az vajon fair, hogy a trabantos egy havi fizetését fizesse ki ugyan azért a bünért, mint a mercis az esti bulira szánt pénzét?
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Sokat autózok és az a véleményem, hogy az ittas vezetés az egyik leg súlyosabb kihágás az utakon! Ha valaki nem bírja ki pia nélkül akkor alkoholista, ha nem akarja akkor egy felelőtlen hülye! A piásoktól minimum egy évre azonnal röptetném a jogsit, második esetben örökre!
Ezen felül kőkemény (de tényleg durva!) pénzbírság, amit ha nem fizet be az autója elkobzása!Én sem vetem meg az alkoholt (főleg sör) de SOHA nem ülök piásan autóba. Nem vagyok egy akaraterő kőszikla, de érdekes bármikor kibírom, akár egy baráti összejövetelen is, hogy nem iszok egy kortyot se ha tudom, utána vezetek.....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
brd
nagyúr
Sebességhatárokra azért van szükség, mert az emberek nagy része nem tud vezetni.
A lényeg, hogy sajna sokaknak valóban fogalma sincs arról, mikor mennyivel is lehetne menni egy adott helyen, független attól, hogy mennyit enged a tábla.
Ha tényleg így van (de így van, sok ilyennel találkozom), akkor mi a szart keres az úton? ...és miért engem büntetnek 160-nal az egyenes, jól belátható autópályán helyette, aki az hiszi, hogy tükörjégen is lehet 90-nel biztonságosan haladni, aztán fejreáll, és néz ki a fejéből (ha még megmaradt neki), hogy most mivan?
The only real valuable thing is intuition.
-
Beri
addikt
Sebességhatárokra azért van szükség, mert az emberek nagy része nem tud vezetni és nem ismeri a relatív gyorshajtás fogalmát.
Az ilyen ne kapjon jogosítványt. A az autó/járművezetés nem alapvető emberi jog.Tehát ha van egy út, ahol napközben 40 km/h a biztonságos, de amikor nincs nagy forgalom akkor akár lehet 70-el is döngetni, akkor a 40-es tábla lesz kint, mert ha a 70-es lenen kint akkor a sok marha azt hinné, hogy ott mindig lehet annyival mennyi, független attól, hogy épp egy iskola van az út mellett, vagy esik a hó,stb.
Ha csak nappal van szükség a negyvenesre, akkor tessék alárakni a kiegészítő táblát, hogy tudomisén 8-16 óráig. Viszont ez ebben az országban ismeretlen fogalom. Ugyanúgy, ahogy az éjszakára letakart hatvanas/negyvenes/harmincas az útépítéseknél.
Hóesés? Arra nem lehet optimalizálni. Akkor nyáron is harminccal kéne menni a nulláson, mert télen kétszer van rajta tíz centi hó egy órán keresztül.eladó Aromamizer RDTA V1
-
biga
senior tag
A német autópálylákon sincs mindenütt így. Csak vannak olyan szakaszok, ahol a 130 csak ajánlott sebességhatár, nem kötelező. A többin meg gyakran 120. És a korlátlanon sem tömeges a 130 feletti sebesség, mert ha valaki e felett baleseet okoz, akkor azt máshogy kezelik, mint ha alatt tette volna. A biztosítók is máshogy állnak hozzá (nem véletlenül ajánlott: azt jelenti, ez az útszakasz alkalmas rá és saját felelősségedre átlépheted!). De ezen kívül minden más eu országban (illetve majdnem az egész világon) 120-130 a maximum! Pl Svájcban 120. A skandináv országoknál sem 130 stb.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
Nem Mo-on élek ez igaz, de azért járok otthon is néha Az utak technikai részleteire gondoltam persze (pl több autópálya, szélesebb utak, biztonságosabb kereszteződések, sokszor jól összehangolt lámparendszer, szélesebb utak stb). A magyar mellékutak elhanyagoltak, de ettől még elvben a fentiek ott is fejlődést mutatnak fel, csak karban kellene tartani. De pl az autópályáink nagy része simán versenyképes szinte bármelyik eu-s ország pályáival
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
Ez igaz sajnos. Otthon - bár eszement mennyiségű beszednek erre - valóban nagyon trehány módon tartják karban az utakat. Sokszor pedig igen korán meg lehetne állítani a tönkremenetelt, de a legalapvetőbb javításokat is csak hébe-hóba csinálják meg. Gyakorlatilag megvárják, míg már nincs más, mint az adott útszakasz teljes újjáépítése. Ez az egyik legdrágább megoldás. Hiába, gazdag ország a miénk
De egyébként megnyugtatlak: kátyús szar út itt is van
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
mephi666
nagyúr
meg azt is hozzá lehet venni, hogy ha bizonyos helyeken felemelnék a sebességhatárt, akkor sok olyan ember lenne, akinek a tudása+járműve alkalmatlan lenne arra, hogy biztonságosan tartsa és az "elitsofőrök" ledudálnák/lenyomnák az útról rengetegen elfelejtik, hogy a megengedett sebességhatár nem kötelező (kivéve autópályát, ahol van kötelező minimum és az indokolatlanul lassan haladást) ...rengeteg helyzet van, amikor ép eszű ember nem is próbálja meg tartani
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
biciklisnek csak akkor van elsőbbsége a zebrán, ha tolja a bringát... viszont sokan ezt nem tudják és elütni sem kellene...
a másik kérdést nem igazából értem: jobbra tartás van, ha nincsenek mondjuk foghíjasan parkoló autók (vagy bármi akadály) egyirányúban a jobb oldalon... de balra kanyarodásnál ugyanúgy balra kell kihúzódni
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
félisten
Az uttest bal szelehez kell huzodni. Csak gondolj bele, mikor balra kanyarodsz, a felezovonalhoz kell szorosan huzodni egyebkent is, itt ugyan az ervenyesul, csak itt nem felezovonal van.
Bekanyarodás
31. § (1) Az útkereszteződésben másik útra bekanyarodni szándékozó vezető a járművel
a) az útburkolati jelek által meghatározott forgalmi sávba,
b) útburkolati jelek hiányában
- jobbra bekanyarodás esetében az úttest jobb szélére,
- balra bekanyarodás esetében az úttest felezővonala mellé, illetőleg osztottpályás és egyirányú forgalmú úton az úttest bal széléreA jobbratartas szempontjabol az egyiranyu forgalmu uttestje teljes mertekben a menetirany szerinti jobb oldalnak szmit.
I. Az úttal kapcsolatos fogalmak
a)365 Út: a gyalogosok és a közúti járművek közlekedésére szolgáló közterület (közút), illetőleg magánterület (közforgalom elől el nem zárt magánút).
b)366 Járda: az útnak a gyalogosok közlekedésére szolgáló - az úttesttől szintkülönbséggel, kiemelt szegéllyel, vagy más látható módon elhatárolt - része; a gyalogút azonban nem járda.
c) Úttest: az útnak a közúti járművek közlekedésére szolgáló része.
d) A menetirány szerinti jobb oldal: az úttestnek az a része, amely - a menetirányt tekintve - az úttest útburkolati jellel megjelölt vagy képzeletbeli felezővonalától jobb oldalra esik. Egyirányú forgalmú úton és körfogalmú úton az úttest, továbbá osztottpályás úton a menetirányt tekintve jobb oldalra eső úttest teljes szélességében menetirány szerinti jobb oldalnak tekintendő.[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
A MÁV nem kap pályahasználati díjat, hanem fizet... /A Trakció, Start stb.../ A VPE a MÁV-tól teljesen független... [link] Természetesen minden vasútvállalat szintén... Itt nagyjából arról van szó, hogy sok ilyen vállalkozás addig biznisz, míg támogatás van rá valamilyen formában...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
félisten
Nem tiltja semmi a robogon valo szemelyszallitast. Csak a segedmotorkerekparon. Nekem is igy logikus, egy 50-es robogo felepitese sem igazan megfelelo erre, masreszt kotelezo a sisak, meg szerintem a menettulajdonsagai is olyanok, hogy nem feltetlen tudsz figyelni az utasodra, mondjuk egy potulesben ucsorgo gyermekre. Ellenben kerekparon igen.
-
philoxenia
MODERÁTOR
Pótülésről szó sem volt.... A lábtartón áll a gyerek, mer' az pont jó neki.... Ütközéskor pedig, elég, ha ő megy neki valaminek, még nyilván rá is esik....
Kb. így, csak robogón:
Más országokban persze....
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
biga
senior tag
-
zsid
senior tag
Tavaly volt kamionnal egy karambolom. Az övfeszítő meghalt, így ki sem tudtam húzni az övet. Nem fejeltem ki a szélvédőt, pedig 80-as tempóban ütöttem el egy szembejövő szerelvény pótkocsiját ( amit a szél felborított). Azt el tudom képzelni, ha valami keményebbet találok el, akkor lehet kifigyelek a szélvédőn- mondjuk szemből beton vagy ilyesmi.
<tRucKdriFteR>
-
Sotho
őstag
Igen vannak akik úgy előznek hogy azt sem tudják mi van. 2009 decemberében jöttem itt Bp. fele nagy hóesés havas út sötét, látási viszonyok rosszak. Mentem kb 30-al egyszerűen nem lehetett gyorsabban. mögöttem a linkelt ponton gondolta úgy egy csóka hogy elege van a tötyögésből és kielőzött. és akkor 2x2 sávos lett az út középen szalaggal elválasztva , szépen be is ment a szembeforgalomba és nem esett le neki hogy mi van vagy fél km-n keresztül jött mellettem a korlát túloldalán aztán levillogták nem lett semmi szerencsére megfordult.
[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
Pedig van. Kedden, gyönyörű napos időben egy miskolci kanyargós úton (közel a temetőhöz !) egy job kanyarban mögöttem a harmadik autó ütközött a szemközti sávban egészen az út szélére lehúzódott autóval. Nem hiszem, hogy műszaki problémája lett hirtele - bár a LADA-k elhanyagolt talpas csapszege szeret kitörni....
[ Szerkesztve ]
mezis
-
félisten
Mert butak. Tegnap is gyakorlatilag kigurult elem a mellekutcabol a kerekparos, vagy nem volt fekje, vagy azt sem tudta hol van, en satufek es meg neki allt feljebb ugy lattam. Persze rajuk nem vonatkozik a kresz es kerekpar elobb volt mint auto...
Emiatt is majdnem meghalt egy vetlen autovezeto. A kerekparos telefonalt mint kesobb kiderult es leszarva a szembejovo kamiont atkelebolalt a szembejovo savba, a kamionos meg hogy ne trancsirozza ki, elrantotta jobbra a kormanyt, kidontott fakat, kiszakad meg a vontato tengelye is. A sofor sokkal jobban megserult mint a kerekparos. Meg persze az arrajarok (koztuk en is) szivta orakig a mentes miatt.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
lehet, hogy a gázsprével akarta kicsalogatni a kocsiból, mert az nem akart kiszállni... ha kis légtérbe befújnak vele, nem sokat segít, ha gázt ad és menekülni próbál főleg, hogy szándékosan ráhúzza a rendőrökre a kocsit... ilyennel szerintem normál esetben nem lehet megúszni az esetet... főleg, hogy leginkább az látszik a videón, ahogy a rendőröknek megy
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mezis
nagyúr
Ha lefújták volna gázspray-el, akkor kell, hogy nyoma legyen az kórházi dokumentumokban.
Hogy ennyi idő után jön elő az ügyvédje vagy ő, az lehet, hogy csak azért van, mert ennyi idő kellett a mese kitalálásához.A videón az a benyúlás a kocsiba ugyanúgy lehetett az is, hogy a slusszkulcsot kísérelte meg kikapni, hogy ne tudjon tovább ámokfutni.
mezis
-
félisten
Meg kene kerdezni az ugyvedet, hogy a kedves ugyfele akkor miert vezetett autot, ha elvakitotta a spray? Gyalog se megyek sehova vakon, nem hogy autoval.
Egyebkent az ugyved csak vegzi a dolgat, amiert fizetik. Mas kerdes, hogy az ilyen tukorbe is tud-e nezni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs