Új hozzászólás Aktív témák
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Elemental #39797 üzenetére
Az izgalmas nem ez, hanem pl a mi kocsinkban csak az első felkapcsolása után kapcsolható föl, magában nem.
Amúgy ne csak szgk. -ban gondolkodj, Lauda kamionozik.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
félisten
válasz Elemental #39797 üzenetére
(#39797) noklika , (#39799) stickermajom
Nem fogok ezen tovabb szavalni, A forumozo kerte a velemenyunket, leirtam neki en is az enyemet. Ti csak kapcsolgassatok a zarofenyt fel es le. A kornyezetemet nyilvan figyelem, itt nem errol van szo. Azt figyelgetni, hogy kovetnek-e es ekkor le, majd ha nem kovetnek felkapcsoljam a zarofenyt, egy orbitalis marhasag szerintem. Szerintetek meg az a jo, ilyen egyszeru.
3. §3 (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse....
Veletlen elfelejted visszakapcsolni, mert elore figyelsz elsodlegesen, nem hatra, beleddurrannak. Igazsagugyi szakerto megallapitja, hogy ha mukodik a zarofeny elkerulheto lett volna a baleset. Majd a biro kerdesere, hogy miert nem tett meg mindent, hogy latszodjon megfeleloen es ezert miert nem kapcsolta fel a zarofenyt, kivancsi lennek a valaszokra.
(#39802) stickermajom Ha refivel kovetnek az szabalytalan. Hagyjon nagyobb kovetesi tavolsagot, hogy ne zavarja a zarofenyem.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz Elemental #39821 üzenetére
...ha a kocsinkban lenne, akkor reggel a városban tuti felkapcsolom a hátsót a mögöttem közlekedőnek, mert távolságit nyomatott és fél perc után már rotyogott az agyam tőle
apropó: más városokban is az a szokás, hogy 6:45 körül már lenyomják a közvilágítást, amikor még egyáltalán nincs világos? reggel is közeledek kereszteződéshez, ahol kanyarodnék jobbra (amikor a zebra is zöldet kap), már lassítok, erre közvilágítás lekapcs... szinte állóra lassítottam és úgy próbáltam meggyőződni, hogy van-e gyalogos a közelben, mert szitált az eső, pár autó fényét szórta szanaszét és sokat nem lehetett látni (meg ahhoz képest, hogy tökéletes a látásom, nem áll át a szemem 1 pillanat alatt a hirtelen sötétre)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Elemental #39821 üzenetére
A felkapcsolásnál okoz gondot ez esetleg, mivel szemben mondjuk folyamatosan jönnek, az én sávomban meg senki, így a szembejövők miatt nem tudok kapcsolni zárófényt mondjuk...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Nkboy
senior tag
válasz Elemental #40097 üzenetére
Volt már hasonló vita ebből, csak ott ködben előzés volt a téma. A végeredménye az lett, hogy aki ködben előz, az halálos bűnt követ el. Ebből kifolyólag, nagy valószínűséggel a hóban való előzés is annak számít.
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
félisten
válasz Elemental #40117 üzenetére
Ha nem latod jonnek-e szembol akkor hogy tudod megelozni? En is csak kerdem.
(#40119) noklika Ez nem valasz a kerdesre. A kerdesedre: Nyilvan kamionnal foleg nem elozok. Ja azt be kell nyelni. Nem ersz oda a lerakora, sokszor uvoltenek a fejedre hiaba nem tudsz menni. Persze a szemelyautosnak sietni kell mindig. Jo kis felfogas. En benyelem abban nyugodt lehetsz, hogy velem nem talalkozol szembe kodben. Viszont ebbol is jol latszik a gondolkodas.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Elemental #40197 üzenetére
Erthetetlen, hogy mit csinalt ott. Mikor az uzletben megy az ember es rapakol a szalagra, akkor sem a szomszed penztarnal akar fizetni. Itt szo sincs arrol, hogy nem ert a kuthoz, nekem ez szimplan agyhalott kategoria. Ha meg az volt a gond, hogy nem fizetett elore, akkor meg kerdezek, hogy mi a fakk van. Kb az a szint, mint a multkori, amelyik ongyujtoval akarta megnezni a szintet.
[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
válasz Elemental #40308 üzenetére
Talán kimaradt az oktatásból (a vasúttársaságok sem sűrűn emlegetik) de a vasúti átkelőnél villogó fehér lámpa nem azt jelenti, hogy keresztben a vonatnak tilos jelzése lenne !
Csak annyit jelent, hogy a jelző és egyéb berendezések működnek és ha vonat közeledne, bizonyára pirosra váltana, sorompót leengedne....mezis
-
mezis
nagyúr
válasz Elemental #40357 üzenetére
Ebben az esetben nyilak. Többes szám.
A piros nyíl meg azt, hogy speciel per pillanat arra nem mehetünk...
Nem kellene ezt ennyire össze kavarni. Ha egy helyismeret nélküli sávjában hirtelen megjelenik egy piros lámpa biztos a fékre fog lépni, hacsak nem nótórius piroson átszáguldó.[ Szerkesztve ]
mezis
-
félisten
válasz Elemental #40357 üzenetére
A kollega pont azt kerdezte, hogy ez hol van leirva a kreszben?
Errol gyorsban ennyit talaltam:
Kresz 9/5
(5)28 Ha az (1) bekezdés a) pontjában említett fényjelző készülék mellett elhelyezett kiegészítő lámpa nyilat mutató zöld fényjelzést ad, a nyíl által jelzett irányban - a fényjelző készülék más fényjelzésétől függetlenül - tovább szabad haladni.
A tovabbhaladast engedelyezi, szo sincs arrol hogy kell-e/nem kell majd elsobbseget adnom a bekanyarodaskor.
(#40356) mezis
[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
válasz Elemental #40408 üzenetére
Én ezt a "kinyújtott karral" vezetést a kormány szervóval együtt megjelent divatnak, a versenyzők majmolásának tekintem. (Érdekes módon a Zsigulik korában még senki nem gondolt nyújtott karral vezetni. Illetve láttam egy embert, aki aki azért vezetett nyújtott karral, mert az ülést annyira hátra döntötte, hogy szinte fekve vezetett. Ezt a vezetési stílust valahol Afrikában szedte össze.)
Hosszabb távon kényelmesebb valamennyire behajlított könyökkel fogni a kormányt és ha mégis szükség lenne nagyobb erőkifejtésre, az is menni fog.mezis
-
-
biker
nagyúr
-
biker
nagyúr
válasz Elemental #40897 üzenetére
szerintem téves, arra a fellocsolt körpálya való, mivel ekkor terhelés alatt tartod a kocsit, ami kicsúszik, és kocsitól függ, alul vagy túlkormányzott lesz
a terheletlen autó hirtelen elrántása az legfeljebb durrdefektes érzés lehet, vagy ilyan, mikor hátulról oldalról meglöknek, amiből 98% úgy jön ki, hogy jól elkezd piruettezni, és szalagkorlát vagy árok
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Byk01
senior tag
válasz Elemental #41017 üzenetére
"Komolyan nem értem ezeket a makikat."
Pedig egyszerű: Egyrészt lesz.rnak mindenki mást magukon kívül, másrészt annyira minimális az ilyen miatti büntetés, hogy nem érdekli őket a szabály. Szerintem, ha nem üt el az ember így egy gyalogost, akkor nem kap büntetést soha.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
TaaT
veterán
válasz Elemental #41017 üzenetére
"Eleve szabály, ha jól tudom, hogy ha egy autó megáll párhuzamos közlekedésben zebra előtt, akkor mellette lévő sávban is meg kell, vagy nincs ilyen szabály?"
Mondjuk velem anno megtörtént hogy a busz megállt a szélső sávban a zebra előtt, gyalogos átment, a busz elindult. Én meg akkor értem oda a belső sávban, fater meg leb@szott hogy mi van ha akkor lép le egy gyalogos.
Give them hell Ukraine!
-
-
Pickit3
aktív tag
válasz Elemental #41601 üzenetére
A közút nem versenypálya. Néhány autóst le tudnék én is gyorsulni, bár általában a többiek sem két lábbal nyomják a gázpedált, de ettől függetlenül sem szívesen hajtanám szét az autót. Gondolom jól esett a másikat akadályozni, hogy sávot váltson akármennyire is legyen "hülye".
-
guftabi96
addikt
válasz Elemental #41601 üzenetére
És ennek mégis mi értelme volt, ha szabad megkérdeznem?
Soha nem értettem, hogy mi értelme van ezeknek a "nagy városi gyorsulgatásoknak".Nap, mint nap látom én is, hogy valaki nem bír magával, és elszabadul az 1.2 szívóbenzin fékezhetetlen ereje a belvárosban.
Pénteken is az alábbi csendélet tárult a szemem elé:
Fehér G Astra. Bömböl a zene, kéz lóg ki az ablakon, baseball sapka hátracsapva. Dísztárcsa elöl nincs, hátul gyorskötöző tartja.
Először arra lettem figyelmes, hogy valaki bazi nagyot fékez. (ő így áll meg a lámpánál).
Majd amikor már csak 5mp volt hátra a pirosból, beleáll a hülyegyerek a gázba, és sárgánál leugrik a kuplungról, és a tomboló ménes megindul.
Nem tudom mit érzett a gyerek, de én szánalmat. (igazából a legfurcsább az egész történetben számomra az volt, hogy nem volt kályhacső ráheftelve a kocsira, pedig az az ilyen súlyos esetekben alapfelszereltség )[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Elemental #41678 üzenetére
Azért nem az okozza.... Okozni a szabálytalankodók szokták. Csak sok baleset elkerülhető lenne, ha mindenki F1-es kocsiban ülne és az ottani pilóták reflexeivel rendelkezne, aki szabályosan közlekedik.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
deicide
veterán
válasz Elemental #41707 üzenetére
A Véda oszlopok mellett én is óvatosan megyek, a mobil lézeresek nem zavarnak ugye.
Mondjuk igen, sebességhatáron belül autózva is vannak olyan utak, ahol fel lehet tolni az adrenalint, pl körforgalom, ja. Gyerkőc akkor szereti.Gumi nálam is kuka 2 szezon után, a télire azért vigyázok, az zsebbenyúlósabb, mint a nyári.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
m3tr0
senior tag
válasz Elemental #43068 üzenetére
Csak a tanulóvezetőre reagálnék.
Sajnos a tanuló stílusa nagyban függ az oktató stílusától.
Nekem jó oktatóm volt, konkrétan lebaszott ha nem a forgalom ritmusának megfelelően haladtam, vagy lassan váltottam sávot, vagy pl. nem kanyarodtam ki egy útra pedig lett volna rá lehetőségem. -
mephi666
nagyúr
válasz Elemental #43180 üzenetére
én azokon szoktam röhögni, akik a tolakodásukkal megszívják pl haladok a külsőben, látom, hogy előttem a járatos busz megy és 99% hogy meg fog állni (nincs külön öböl neki), bemegyek a belsőbe kényelmesen, a baromja meg jön rám, vág ki a külsőbe, de ott már lassít a busz, ezért szépen meg kell állnia és nem tud elém visszajönni... addigra viszont már a belsőben is jönnek sorban és ki kell várnia több autót... hatalmas küzdéseket lehet időnként látni, amit az ilyen cikkcakkozók művelnek párhuzamos közlekedésben
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs