Új hozzászólás Aktív témák
-
hibavissza
veterán
ironikus akartam lenni. nem ment át. viszont külön jólesik, hogy teljesen hülyének nézel
sajnos ritkán jutok el koncertre és ha el is jutok, eszembe nem jut fotózni. kétszer (háromszor) fotóztam koncerten életemben. inkább rendezvény volt...tehát pont nem érdekel a koncertfotó. ellenben szeretem az éjszakai városokat. szeretek éjszaka a városban csatangolni és mióta megvan a pl25 még gépet is viszek magammal....
gondolom nem kell részletezni, hogy mekkora királyság lenne itt egy 45 1,8. de nem használom, mertszarmég nem nőttem fel a feladathoz.(#65194) FEDman: ezzel az a gond, hogy ISO 1600-on (ahol még monitor méretben jó a G5-öm) éjszaka nem elég az 1,8 sem igazán. Azt meg nem kell részleteznem, hogy egy félméteres vascsőnek látszó tárggyal a kezemben/hátamon nem érdemes sehol éjszaka császkálni meg nem is fogok állvánnyal kínlódni. Elsősorban sétálok.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
"honnan feljebb"
- a sigmáról
"mire nincs más mint a Nocticron?"
- "feljebb lépésre" a viszonylag olcsó sigma 60, oly 45 és a méregdrága nocticron között nincs semmilyen natív portréüveg.
"Mlyen célra/célokra?"
- portré, gomba, koncert, táj
"Mihez képest és mire "semmi extra" a 75-ös, és miért csak az 1.8 a releváns paraméter?"
- a sigmához képest nem igazán kapnék ha jól gondolom sem sokkal jobb képminőséget, sem stabit, és ugyan fényerőben jobb, de a 75 milit még nehezebb kitartani mint a 60-at, tehát gyenge fényben záridőt sem nyerek igazán ha így nézzük. Egyedül mosodában lenne tényleg durva előrelépés de ez annyit nem ér, mint amennyiveltöbbe kerül (nekem). Persze lehet tévedek, és eszemben sincs most újabb portréüvegre költeni, csak itt technózunk összevissza.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
HÁZIGAZDA
de, az ilyen hirdetés rossz. és ebbe sajnos mi is belefutunk néha, utáljuk is, mert a barom hirdető a mi cerkánkkal veri a csalánt (ha kihal a flash végre a francba, ez sokat javul majd)
madgie: látod, ez is egy olyan dolog, hogy téged ez már zavar. vagy akár sokakat. mi viszont látjuk, hogy nem olvas a nép. ha ezen zavaró cucc mellett sem olvas, akkor majd megállapítjuk, hogy ennyire szar a tartalom, de első körben szeretnénk, ha rendesen tudnánk virítani a usernek. a layoutját úgy is csiszoljuk még. de önmagában az nem lehet, hogy ne tehessünk fel látványosabb helyre egy hirdetést, mert ha nem tetszik a népnek, akkor sztornó. buszjegyet sem szívesen vesz senki. ha nem tudunk semmiféle befolyással bírni a reklámok kérdésében, akkor ki fogunk halni, ez ennyire szög egyszerű ma már.
viszont 15 éve netezek, nyilván próbálom úgy eltalálni az arányokat, hogy ki lehessen bírni, de hatékony is legyen. egy olyan tartalmi boxról van szó, ami nincs is ott mindig, most sem látja itt már egyikőtök sem szerintem, mert épp nem tud mit ajánlani. ha lesz friss tartalom, akkor előjön, de aztán megint kipörög. igen, a kommentek között van, épp azért, mert amikor rá se hederítesz a fejlécre és a jobb hasábra, ezt akkor is meglátod. aztán ha átgörgeted elégszer, veszi a rendszer, hogy ez a cikk nem érdekel és nem adja ki többet. a legelső hsz előtt ugyanezért nem lenne jó, azonnal átgörgeted és kész.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Jogos, nem célom a mindenekfeletti felbontás, elég ha tiszta a kép a célméretben (QHD-4k).
Amúgy nem mindenki fotózik modellt jól megvilágított műteremben, valaki esti utcán próbál az AF-be életet lehelni, amihez jól jönnek a nagyobbacska pixelek (extrém példa: A7sII vs A7rII - utóbbi világosban gyorsabb, de sötétben feladja).
#70941: Érdekes gondolat. Nem volt az olynak régen csúcskompaktja? Az rx100, lx100 példájából kiindulva összeállna a kép a 4k-s ötlettel. Új (full readout) szenzorral mindkettőt le tudná körözni.
#70946: Ez igaz, a CaNikonPentax videóban katasztrofális. Fotóra nem gáz amúgy az ISO-helyzet, erre eddig is elvoltam az E-PL5-tel, a gond a videóval van. Azt az aktuális lineskippelős algoritmus a fő probléma, ami miatt a legtöbb milc/DSLR egy 1/2.33"-os szenzorral megáldott kamkorder szintjén van.
Víz alatt amúgy egy másik tényező is van: nagylátós/halszem képeknél extrém nagy dómot kell az obira tenni, ha éles képet szeretnél, ez a szenzorral együtt nő (DOF-fal fordított arányban).
, azaz egy FF setup elég nehéz+nagy tud lenni - elsősorban nem a kamera miatt. Mondjuk mindezektől függetlenül azonnal nekiállnék a vizesítésnek, ha lehullana az égből egy A7sII30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
pitagi
tag
Ez a beltéri fotózás számomra is kérdés, kiváncsi volnék, ki mit ajánl szűk terekre (a legnagyobb helységünk 22 nm), télvíz idején Téma: családi ünnepek megörökítése, csoport és portré, gyerekek játéka, torta, gyertya...Jelenlegi lehetőségeim: pana 14 2.5 és minolta 45 f2 (e-pl5-ön). A világítás nem túl erős, kompakt fénycsöves.
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
Nem én tűnök pörgősnek azon, amit mondani akarok, sztem kissé benéztél. Azon lepődtem meg, hogy ha Neked ez nem mond semmit (mert az normális), miért kellett ezt egy legalább annyira, ha nem méginkább semmitmondó hsz-ben még tudatni is a nagyérdeművel, ennyi erővel kb. még 20 ember beírhatta volna, hogy neki sem mond semmit. Ellenben többen is kérték a cikket.
A mosolyomat nem fontos érteni, de kérdezni kérdezhetsz, ha valami nem világos. Tudod, néma gyereknek anyja .. béna gyereknek meg apja ..
Hogy kicsit oldjam is a feszkót, a mosoly arra ment, hogy egy neves magyar fotós m43-as rendszert használ szívesen (nekem is az van), hab a tortán, hogy ugyanazt gondolja a tükör kihalásáról, mint jómagam. (Ez csak nekem hab, Nektek tökmindegy, mit gondolok).
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
Okok semmi gond, peace Nagy mélysége szerintem sincs, egyetértek. De fun tudni, hogy annyi sokmindenből pont az E-M1, egy m43-as, Oly váz lett az, amit megkedvelt. Ilyen megmosolyogtató, tényleg semmi több. És egyben rádöbbentett engem is arra, hogy a faxnak nézelődök én Sony fullframe-et, az E-M10-emmel inkább még jobban kellene fotóznom, még többet kihozni belőle.
Én is egy KF Pentax mellett nézelődtem. Mondjuk a 42 megás A7R II-vel már lehet plakátozni (Ez az utolsó fejezetében írtaknak szól a nagyfelbontáshoz).
@ madgie
[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
De hogy jön ide az FF?
Lassú víz: azért ha nem is a teljes 1 FÉ-et, annak egy részét visszahozzák az APS-C szenzorok érzékenységben, felbontásban is náluk az előny, ez nagytelézésnél szintén nem elhanyagolható... Nem azt mondtam, hogy a 400/5.6-al 1:1-be párba lehet állítani az új Oly-t, de azt te is tudod, hogy a 400/4-el ugyanúgy nem lehet. Az igazság valahol a kettő között van, és ehhez mérten nagyjából jól is lőtték be az árat.
-
MrChris
nagyúr
Nem kell és teljesen félrevezető lenne. A szenzorméret kizárólag a vetített képkörből felhasznált területét határozza meg. Ha x mm-en f fényerő és y iso mellett a kropposra 1/100s zársebesség adódik, akkor a FF rendszerben is kb azonos lesz a zársebesség, a fényerő értéke és az érzékenység. Csak a képkivágás mérete változik, nagyobb lesz. Arra érdemes ekvivalenciát megadni. Nem lesz erősebb/gyengébb fényerejű az obi és a mélység élesség se változik, az nem a szenzor méretétől függ. Ezért is hagyták abba a fényerő ekvivalenciát, kb értelmetlen. Dof-ot szokták ilyenkor idevenni, csak épp ekkor elfelejtkeznek arról, hogy a tárgytávolságon is változtatnak, így elindul a lavina és tiszta kavarás lesz.
Milyen gáz is lenne az, hogy az f:2.8-as 4/3os obi FF rendszerben f:5.6-nak felel meg. Besötétedik? Növelni kell a záridőt/érzékenységet?[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
Ha ennyire erőlteted - az egyébként senki által nem említett - FF-et, akkor írd már le milyen obi kell az FF vázra, hogy ugyanonnan ugyanazt a képet meglője az illető?
Mert ugye az evidens, hogy azoknak kell ez az obi akik a téma/helyzet miatt nem tudnak közelebb menni...Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
ati3x
senior tag
No akkor az általad említett zeiss biztos jó.. Kb 1000 dolcsi. Az olympus 25/1.8 meg 300 körül megy. Az új pana 25/1.7 meg volt 99 dolcsi is volt akciósan.. Ezek az obi ekvivalensben ugyanazt a gyutávot adják.. Persze tudom, hátérmosás meg szenzor dinamika.. De az áron kívül bizony méretben is más kategória. De ezeket beáldozom a méret "oltárán". Én pl nem akarok nagy fullframe vázat, nagy és drága obikkal. És igen, amatőr vagyok, de nem kifejezetten érdekel. Felesleges, hogy vázban/obikban álljon egy kocsi ára, hogy aztán néha-néha elővegyem.. Az MFT rendszer pont ezért jó nekem. Méretbe frankó, obikban bizony megvannak azok a fixek amik bőven a telefonok/kompaktok felett vannak, és az én igényeimet bőven kielégítik. HA pl utazik az ember, mondjuk repülővel akkor az em5-öm 12-32-el, 45/1.8-al, meg a 20/1.7-el(még nincs meg) még mindig kisebb helyen elfér mint mondjuk egy 5D mk3 "kitobival". (de hozzácsaphatom még a gm1-et is..)
Arról még nem is beszélek, hogy lehet hogy hiába vennék akármilyen hiperszuper FF gépet, csillivilli nagy obikkal, lehet hogy nem tudnák akkor sem jó képeket csinálni..
-
Mercutio_
félisten
Azért váltott FF-ekv-re, mert könnyebb fejben másféllel és kettővel szorozni, mint 1,33-mal. Az FF-et mint rendszert nem ő ráncigálta elő
Egyébként feltehetné a kezét aki itt komolyabban foglalkozik természet-/madár/vadfotózással vagy spotterkedik, mert ha jól gondolom leginkább ők várják ezt az obit és talán van is rálátásuk ebben az árkategóriában más rendszereken milyen váz+obi összeállítást használnak...
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
scarabaeus
őstag
"csak sajnos nemrég óta fizetős a luminous landscape"
Én az Equivalence cikket szoktam linkelni, az (is) körbejárja az ekvivalencia minden megközelítését és kombinációit.Quoth the Raven "Nevermore."
-
MrChris
nagyúr
Ezt előfizetés nélkül is lehet tudni.
Nálam az 50/1.4 objektív FF-en is és m4/3-on is 1.4 fényerejű. G6-on iso200 és 2.8 rekesz mellett 1/125s a záridő, ha felteszem a FF OM2-es vázra ASA200-as (iso200) filmmel, azon is pont 1/125s a záridő. Mikor nagy néha 35mm-es filmmel fotózom a croppos digit géppel szoktam ellenőrizni a fénymérést, soha sem kellett fényerő ekvivalenciát alkalmazni és helyesen lett az expozíció. -
Mercutio_
félisten
Ja,hát amennyiben az "Az merült fel" azt jelenti, hogy te szóbahozod, mert erről szeretnél a topicba blogolni, akkor valóban "felmerül "
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Lassú Víz
őstag
Roboter pixinfon fellelhető cikkei elég jók ebben a témában, de vegyük végig. Mivel a téma és a fotós helyzete nem változik meg, ugyanazt a képet kapom, ha mFT 300 f4-es obival fotózok és a teljes képet használom, vagy FF 300 f4-es objektívvel fotózom és az FF kép közepét vágom ki. A "kivágást" elérhetem úgy is, hogy az objektív látószögét csökkentem, tehát 600-as F4-es optikát teszek fel és a teljes képkockát használom. Ugyanaz maradt az ISO, a záridő, a perspektíva. Ami megváltozott, az a mélységélesség. Pont a fele lett az előzőnek. (Őszintén szólva egy lessátorból pár méterre lévő madarat fotózva ez szerintem nem feltétlen előny, sőt.) Ha tartani akarom a mélységélességet, akkor f8-ra kell rekeszelnem. A fény 1/4-e maradt. Ha nem szeretném, hogy bemozduljon a téma, nem növelhetem a záridőt, az ISO-t kell 4x-esére növelnem. Az alkalmazott szenzoron, technológián múlik, hogy mennyire lesznek távol egymástól a végeredmények. Általában nem nagyon. Lesz eltérő felbontás, meg az FF-fen a fotós még tudja nyitni a rekeszt, ha akarja, tehát a jóval több pénzéért jóval több lehetőséget is kap, de ez már megint egyéni preferencia kérdése, hogy ki mivel elégszik meg és mennyit tud vagy akar invesztálni.
Nyilván minél nagyobb a gyújtótávolság és a fényerő, annál drágább legyártani is az objektívet, ezért kerestem a 400/f4-est APS-C -re összehasonlítási alapnak, nem pedig a 600/f4-est FF-re. És ha a mélységélesség növekedését nem hátrányként éljük meg, akkor bizony az f4 = f4. Pláne mostanság, amikor mindenfelé szapulják a Canon lemaradó szenzorait, tehát az ISO növelés nem annyira alternatíva. Oké, nem csak a Canon van mint konkurencia.
Ez is olyan mint a statisztika. Ki melyik jellemzőt tartja fontosnak, azt emeli ki. Az Olympus marketingesei azt mondják, hogy negyed annyiba kerül mint a 600/f4-es FF objektív, míg a másik oldal azt, hogy négyszer annyiba mint egy 600/f8-as. Ennyi.
Szerk:
Végigolvastam az azóta keletkezett hozzászólásokat is, és az általad linkelt definícióból nem hagyható ki az, hogy milyen gép van az objektíven. Pedig az az optikának tök mindegy. Egy 5D Mk I és egy 5DMkIII is eltérő képet fog adni, pl. a zaj miatt, hiába azonos minden más paraméter. Nem tudom érdemes-e ennyire kiterjeszteni az ekvivalencia fogalmát?(#72138) Econ: És ha a 12 Mpixeles A7s II van az objektíven?
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Mercutio_
félisten
Szerintem itt te voltál aki képtelen értelmezni amiről Lassú Víz és Studi beszélt, aztán abból szépen nyitottál egy FF-thread-et, amit már az elején se értett(ek) akik(nek) a párbeszédébe bekommenteltél.
Ott ugyanis arról szólt a fáma, hogy a 300/4-nek a 400/5.6 L APS-C-n, ahol ekv 600mm mint az Olympus miben megfelelője és miben nem. PONT.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
Ott is Croppos vázról van szó, egy mukk nincs FF szenzorról persze biztos van olyan párhuzamos univerzum, ahol FF-et kirajzoló obit csak FF vázon lehet használni
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
FEDman
addikt
Ezt most csak az általános hangulat leképzése céljából dobtam be.
Amúgy meg az én álláspontom is az, hogy nem is kérdés, hogy érdemes ekvivalens fényerőt is számolni.
Az hogy az F4 az mindig F4 marad meg egész egyszerűen félre vezet. Az ekvivalens számolás amúgy sem azt jelenti, hogy ezzel bármi is változik. A gyújtótávolság átszámítását már mindenki elfogatta, pedig ott is ugyanez a helyzet. Attól hogy átszámoljuk még ott is egy 50mm-es objektív az mindig 50mm-es marad, függetlenül attól, hogy mekkora szenzor előtt van éppen.. Az ekvivalens érték csupán a könnyebb összevetést szolgálja.
Fényerő esetében is ugyanez a helyzet. Az F4 az F4 marad mindig, de a könnyebb összehasonlítás érdekében ettől még lehet itt is lehet és érdemes is ekvivalens értéket számolni.
Innentől kezdve a kérdés már inkább csak az, hogy az ekvivalens fényerő mire mutat rá, milyen területeken könnyíti meg az összevetést.
A DOF az automatikusan adja magát. De ezen túl ha a szenzor érzékenységével kombinálva arra is egy nagyságrendileg jó arányszámot kapunk, hogy adott obi adott rendszerben mennyire kevés fényben való fotózásra alkalmas.
Ha jól emlékszem mintha írtad volna, hogy kompaktoknál is lenne ennek értelme, de ott sose számolnak ilyet, de ezzel szemben a dpreview már jó ideje pont a kompaktoknál csinál ilyen jellegű összehasonlító táblázatot.
Magát a vitát meg nem kívánom újra feléleszteni. Pont azért írtam ezt a hosszabb kommentet, mert ezzel úgy nagyjából leírtam a magam álláspontját és így a jövőben ehhez többet már nem is tennék hozzáfűzni.
-
b.vr
őstag
visszaolvastam, mégse csak azt írtam hogy a kompaktoknál erre senki sem kapja fel a vizet hanem még hozzáírtam hogy csak a gyújtótávolságnál hogy szebb legyen a kép de ebben nem volt igazam, az csak az agyatlan vitáknál van, a (csúcs)kompaktoknál (a többit még annyira sem szoktam nézni) azért többnyire egész normálisan szokott lenni a fórumozás.
[ Szerkesztve ]
"Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
Mercutio_
félisten
A személyeskedés az érvek hiányának egyik jele
Nem tudom feltűnt-e,hogy se FEDman se Roboter nem vagy, ez többek között abból is látszik, hogy nem igazán megy a pontos és lenyegretörő megfogalmazás. Ebből eredően nem megy át a közlendőd vagy épp félreérthető, és ha ezt valaki szóvá teszi, akkor vagy troll módon valamilyen részében a témának új "frontot " nyitsz, vagy érvek hiányában jön a személyeskedés.
Talán azon is elgondolkodhatnál, hogy mi az oka, hogy ahányszor hozzászólsz az konfrontálódáshoz vezet...Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Schanyee
senior tag
Oké, akkor gyakorlatilag ugyanarra gondoltam én is, csak az én fejemben az ekvivalens fényerő nem tartalmazta a mélységélesség, zaj stb. dolgokat, hanem pusztán azt az egy dolgot, hogy azonos záridő és iso mellett mivel jön ki azonos expozíció. (ha jól veszem ki a többiek is erről beszéltek) Részemről ennyi, nem akarom hogy tovább menjen a vita, jó ez a fórum és fontos is, hogy legyen vita/beszélgetés a kritikus dolgokban, de ilyen apróságokon nem szabad személyeskedésbe át menni.
[ Szerkesztve ]
-
Kezdhetsz leszállni rólam... Mégis, mi nem tartozott a m43 témába abból, amit írtam?? Írja vhol a szabályzat, hogy napi 3-nál többször nem írhat vki egy topicba?
#72931: szted 4hsz=flood?
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
madgie
titán
Az is elég mókás, mikor azt írják le, hogy a fényerősebb uwa rétegigény.
Ja, csak annyira, mint a pro vonal. A fényerősebb zoom kedvelői már rég nem mft-t használnak, miért is tennék? Persze kivételek vannak.
Meg az is mókás, hogy az Olympus az E-M5 II óta egy értelmes fényképezőt nem tudott letenni az asztalra. Másfél éve. Az E-M10 II egy érthetően pozicionált butább váz, a Pen-F viszont egy rossz vicc.
A legnagyobb móka viszont az, amikor tesztábrákra hivatkozunk objektíveknél, hogy jó, vagy nem jó. Ha fél méteren éles, biztos éles lesz négy meteren is. Ha fél méteren jó a bokeh, biztos az lesz, mikor átfordul távolabbi témánál. Aztán hogy az életben nem csak igazolványképet fotozunk? Mit számít az, az MTF, a DxO, meg egyéb mozaiszavak számai a fontosak, nem a kép.
Persze ez nem rád vonatkozik, csak úgy kibukott belőlem. A 75/1.8 is nonpluszultra portré bokehkirálynak van itt beállítva, aztán távolabbi tárgytávnál szépen üvölti magáról, hogy helló, sigma tervezés vagyok, tesztábratáv oké, a többit felejtsd el.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
Persze, hogy megvan a 8/1.8 Pro Fisheye létjogosultsága. Kellett, mint egy falat kenyér. Jó nagy méretben.
Egyenestartó fényerős, kicsi UWA fix minek is? Végül is csak a fél internet ezért sír évek óta. Én is ezért ugrottam át anno a Fujira.
Ja, csak én lovallom magam bele a 75-be, valóban elsőrangú ez a dohos bokeh egy portrékirályhoz. Szép ződ körvonalak, izgága háttér. Király az, ni.
Ugyanez a szaraboké fudzsival. 90/2, aminél itt a topikban szintén felbukkant már a túlhájpolt szó. Ja, valóban az lehet...
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
Tényleg abba akartam hagyni, de bmár+ végig arról pofázok, hogy igazolványkép, meg távolabbi tárgytáv
Én hozok példaképeket, mi nem tetszik, miért nem jó távolabbi tárgytávnál a bokeh minősége, erre bedobod az igazolványképes közelieket. Hallod, nálam is nagyobb troll vagy
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
Távoli tárgytávról és kilépő bokeh-ról írtam és leírtam többször is, hogy az igazolványképeket hanyagoljuk, mert a portré jobb esetben nem csak ezt jelenti, hogy beb*sszuk egy szűk keretbe az arcot.
Hoztam példaképeket is, mire gondoltam.
Leszarod, kötekszel.
Javaslom, ugorjunk. Ha te nem, úgy is jó. Én igen, már csak keringőzünk, uncsi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Plazma TV topic
- Házimozi haladó szinten
- Hardcore café
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Wise (ex-TransferWise)
- Jövedelem
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen