Új hozzászólás Aktív témák
-
Lassú Víz
őstag
De van, de van, DE VAN!
OLYMPUS OM-D E-M1 Mark II Promóció fut január 15-ig. 64 ezer visszatérítés a vázra és a kitekre. A váz mellé külön tételként megvásárolt, de ugyanazon blokkon szereplő további három promócióban részt vevő objektívekre van még pénzvisszafizetés, 48000/db.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Warton #88293 üzenetére
Nem nagy matek:
Csupasz E-M5 II : 255, 12-100 kit: 510 --> obi: 255
Csupasz E-M1 II : 424, 12-100 kit: 720 --> obi: 296.Gondolom a vázért senki nem adna többet mint amennyiért megkapja a boltból. Sőt, egy bambi még legalább jár annak aki viszi a vázat, hogy segített az objektív beszerzésében. A számla a váz mellé kell a visszatérítések miatt, ha gariztatni kell a bontott obit akkor lehetnek komplikációk.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Lehet ezt még fokozni. Vaku papucsba Godox X-T1 távkioldó, arra Yongnuo 560, rá a Lambency diffúzor... Olyan mint amikor a cirkuszban a ló hátán egymás vállán állnak az artisták Szerencsére egy 14-54 obi + MMF3 volt a vázon, így volt hol megtámasztani és nem akart állandóan kicsavarodni a kezemből.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz INTELligent #88365 üzenetére
Sosem használok UV szűrőt. Egyesek szerint védi a frontlencsét, mások szerint a leggyengébb optikai elem a lencsesorban. CPL-ből és ND-ből Hoya szűrőm van - összehasonlítási alapom nincs. Így boldog tudatlanságban használom amikor szükséges.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz FEDman #88508 üzenetére
Kaptál egyet tesztre?
Most nem érdekel, mert nem az én zsebemhez mérték, és szerintem nem használnám olyan területen, ahol a pletykákból leszűrhető előnye domináns lenne az E-M1 MKII-höz képest. Attól most tekintsünk el, hogy az asszony minimum beadná a válópert, ha a novemberi váz vásárlás után februárban is megjelennék egy újjal.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz itouchfan #88637 üzenetére
Nem csak a szenzort. Pl. az objektív lebegő lencsetagja sem ússza meg. Nyilván nem ilyenre akarták csinálni, csak így jött össze. Volt egy jó zár, aztán könnyebb lett a váz, az objektív. Ment a verseny, hogy kinek hány FÉ-t fog meg a stabilizátora. Kisebb erővel mozgatandó eszközök lettek, hogy hatékonyabb lehessen a stabilizátor. Aztán egyszer csak kiderült, hogy a korábbi jó zár, már nem jó.
Elektronikus zár. Sajnos nem globális (pedig szerintem csak némi analóg tároló kérdése lenne), hanem soronként exponál, ahogy a kiolvasás történik. Így hiába tud pixelenként rövidebb záridőt az elektronikus zár, ha mozog a téma kb. cseszheted. (Bővebben: jello effect) Tehát neked kell eldönteni, hogy mikor használsz elektronikus és mikor mechanikus zárat. Van egy joker, az elektronikus első redőny. Nem tudom, hogy az általad kinézett váz támogatja-e.
Egyébként az elektronikus zárnál nem mozog a mechanika, tehát kíméli az eszközt. Mondhatni time lapse esetén kötelező.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz MrChris #88642 üzenetére
Az E-P1 eléggé korábbi? Nálam 1/8s rázkódásvédelem mindig be volt kapcsolva rajta miután a dpreview megírta az E-P5-ös tapasztalatait. Szerintem jót tett az a beállítás a képeknek. Pana eszközeim sosem voltak, tesztelő sem vagyok. Nem tudom megválaszolni a kérdésedet. Az okfejtésem arra irányult, hogy nincs olyan mérnök, aki shutter shock problémás vázat tervezne. Egyszerűen csak így alakult a részegységek fejlődésének folyamatában.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz INTELligent #88644 üzenetére
Mert az első összezárás okozta rázkódást megszünteti, viszont a mechanikus zár sebességével történik az expozíció és így a jello effekt sem jelenik meg. Biztos van valami hátránya is, ha kikapcsolható, de még nem vettem észre, hogy mi. Ha valaki tudja, írja meg!
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Akkor már tudja. Egy pixinfós (bocsánat) cikket találtam, ahol csak Nikon, Canon kompatibilitású vakura írták, hogy tudja, ezért írtam. Ami még kérdéses, hogy zoom vagy fix fej van rajta, és ha fix, akkor milyen gyújtótávolságra van hangolva? Az általad linkelt oldalon nincs rá adat.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz padi68 #88672 üzenetére
Semmit. Barátkozz ezzel a kittel, és ha érzed, hogy valahol kevés, fejlessz abba az irányba. Lehet, hogy a rajzolattal lesz bajod, lehet makróznád a nagykapuk csavarjait, lehet szűk utcákban fog zavarni, hogy nem tudod lefényképezni a házak tetejét az aljával együtt, vagy épp a Batthyány térről akarod tudni ki van a parlamenti könyvtárban.
Ezt a döntést csak te tudod meghozni. Nyilván úgy kezdődik, hogy nem tudtad vagy nem úgy tudtad lefotózni azt amit és ahogy akartad, és akkor jön az agyalás, hogy mi hiányzik még, illetve fontos-e az adott téma annyira, hogy megérje beletolni n*100 ezer Ft-ot.[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
"Arról van valamilyen lista, hogy MFT rendszeren mely objektívek rendelkeznek elektromos / elektromechanikus élességállítással, és melyek rendes mechanikussal? Ahol tök mindegy, hogy milyen sebességgel tekerem a fókuszgyűrűt, ha ugyanoda csavarom vissza, akkor ugyanott is lesz a fókusz."
Pl. Samyang/Rokkinon VDSLR. De a kereső dobott Zeiss lencséket is, kb. 7 szánjegyű összegért átszámolva. Jobban jársz szerintem valami régi manuálissal adapterezve, ha a felbontása elégséges és nem kell a nagy látószög.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz konyi79 #88825 üzenetére
Olympus 12/2, 17/1.8, 12-40 2.8 pro, 40-150 2.8 pro... A kívánt működést a fókuszgyűrű hátrahúzásával az objektív leszimulálja, hiába focus by wire.
12-40-ről írják:
MF clutch mechanism as with the Olympus m.ZD 12mm f/2.0 lens but with a neat new trick:- if you put the ring in the MF position, set your distance, then push it back to AF and focus, it remembers the MF position. This means you can pull focus instantly between any two distances simply by pulling the ring backwards! Better still, the distance is held regardless of the zoom setting.
- this is very useful for focus pulling in video mode![ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Mercutio_ #88841 üzenetére
De az elég lehet vondnak. Van végállás, és mindig ugyanoda áll vissza. Ha nem, akkor cine obik kellenek vagy meg kell szokni az elektronikus fókuszgyűrűt. Az E-M1 MkII-nek van egy érdekes szolgáltatása, bár még nem használtam. Egy előre beállított fókusztávra lehet küldeni az obit egy gombnyomásra.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Stauffenberg #88891 üzenetére
Tippre a torzítás és a CA korrekció automatikus. Olympus egy ideig a CA-t sem korrigálta.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
-
Lassú Víz
őstag
válasz modulus #89014 üzenetére
Ha jól emlékszem, van raw. Legfeljebb olyasmi van, hogy a csak raw raw+jpg-re vált, mert nem tudja belementeni a bűvészkedését a raw paraméterek közé a váz.
(#89015) inzsellér: Ez jó ajánlás ahhoz képest, hogy a Panáról írtad, hogy csak jpg van...
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz inzsellér #89018 üzenetére
Keresd meg az E-M1 Mk I használati utasítását. 53. oldal. Egy-két kivételtől eltekintve (pl. 3D) van raw, de nyilván nem lesz rajta pl. az e-Portrait hatása vagy a Photo Story esetében sem lesz raw az összerakott képről csak külön a keretekben lévőről. Szerintem így működik a többi is, de érdemes a konkrét gép kézikönyvében ellenőrizni.
(#89020) Schanyee: Azt olvasom, hogy hand-Held Starlight módban 8 képből építkezik a váz. Még sosem próbáltam. Van állványom, igaz sokszor lusta vagyok cipelni
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz trlala #89038 üzenetére
Hülyeség. De ha igaz lenne, akkor meg kivárom a 2020-as évet, amikor majd bejelentik az f0,7-es prime fixeket az f1.0-s zoomok mellé, esetleg a 2021-et is, amikor majd jönnek az f0.5-ös fixek és 0.7-es zoomok.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
-
Lassú Víz
őstag
válasz jjeahh #89183 üzenetére
Lehet azzal van a gond, hogy mindennapi egyetlen gépnek keresel megoldást. Olyan, mintha autót akarnál szerelni egy db. franciakulccsal. Nem megy.
Ha a tekerés a fő cél, akkor vigyél magaddal egy TG5-öt. Ha a fotózás, akkor meg vedd fel a kényelmetlen hátizsákot, és menj célzottan a kinézett helyre. Csak egyik esetben se felejtsd otthon a kis réz csengettyűt!Egyébként .mf sokáig egy E-M5-öt vitt magával terepre biciklivel, sőt motorral is, igaz övtáskában. Keresd meg, neki első kézből vannak tapasztalatai.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Stauffenberg #89241 üzenetére
de fillérekből belekóstolhatsz a "full frame" élménybe analóggal.
Amíg nem teszel bele filmet. Mert aztán kb. 200 Ft/exponálás lesz a költsége. Pár hónapja én is morfondíroztam rajta, hogy javíttassam-e az analóg gépem rekeszét vagy maradjon dísznek. Az utóbbi nyert.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Speeedfire #89230 üzenetére
Az alexpó egyáltalán nem jó dolog. A hasznos tartalom beleveszik a zajba, ha megpróbálod visszahúzni, elmásznak a színek.
A betett kép többé-kevésbé mindent megfingat. Nagy a dinamika, főfény(ecske) a pár mögött, az arc árnyékban. Van az a pénz, illetve nagyobb dinamikaátfogású, kisebb zajú szenzor nagyobb felbontású A/D átalakítóval, amivel lehet jobb eredményt elérni, de sokkal olccsóbb megdumálni a párt, hogy menjetek el egy műterembe, ahol kitartják a mozdulatot, és bevilágítod őket kedved szerint.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Speeedfire #89254 üzenetére
Viszont nem tudom, hogy koncerten MFT-vel akkor milyen rendszert használnak? Mindenki a fix 75-öst?
Én FT 50-200-at szoktam. Saját szórakoztatásra bőven jó. Majd ha adódik ilyen alkalom megnézem, hogy mit tud az E-M1 MkII-vel, legutóbb az MkI-en használtam, ISO 3200 érzékenység mellett 1/100 volt a záridő. Annak a tele vége f3.5 nem f2.8. Most nem tudok képet betenni, de bőven jobb lett a jel/zaj viszony mint a táncos képednél és vállalhatóbb a végeredmény. A vázban kikapcsoltam a zajszűrést. Már úgy is jó volt, de ha aztán átküldtem a Neat Image-en akkor akár porcelánbabát is csinálhattam az énekesből.
Hibás a stratégiád, hogy alacsonyan tartod az ISO-t és alulexponálsz. Rendesen ki kell exponálni a képet, aztán ha a végeredmény nem elfogadható számodra, akkor tényleg nincs más mint valamit cserélni. Objektívet fényerősebbre, szenzort nagyobbra, újabbra, vagy más elvűre, pl. X-Trans.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Speeedfire #89281 üzenetére
ZD 50-200. Használtan 100 körül vagy alatt is megfogható. Mivel FT bajonettes kell hozzá még egy MMF3 és egy E-M1, ami tud PDAF-et is.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Stauffenberg #89322 üzenetére
Amíg valaki be nem perli őket a növények vagy az állatok jogainak védelmében.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Speeedfire #89327 üzenetére
Engem érdekel. Írd meg itt vagy privátban, hogy hol és mikor tervezed. Nem ígérem, hogy csatlakozok, de ha meg tudom oldani megyek.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Speeedfire #89461 üzenetére
Biztos nagyon jó gép, de ez a közlemény csak megerősítette a korábbi döntésemet, hogy jó ötlet volt a tavalyi BF + pénz vissza akcióban 360-ért beszerezni az E-M1 MkII-t. Nem látom benne 640 ezres különbözetet. Az új vaku is kullogás a piac után. A Nissin, Godox már rég lefölözte azt. Viszont az új Workspace szoftverre kíváncsi vagyok.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz madgie #89489 üzenetére
f11 mellett már eleve diffrakciós problémákkal küzd egy ekkora pixelméretű szenzor. Az ekv f22-őt meg többször kiveséztük, hogy az nem fény, hanem DOF kérdés, ami ekv. 2000 mm-nél nem tűnik hátránynak, hogy tág(abb).
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz madgie #89496 üzenetére
Félszavakból nem értjük egymást . Persze, hogy ott a 2FÉ különbség közöttük. Különösen ha közel azonos a felbontása a két gépnek. Ha az elején hozzáteszed, hogy így érted az ekv. f22-őt, azaz, hogy fixálod a záridőt és tolod utána az ISO-t, akkor rögtön értem miről írsz.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
-
Lassú Víz
őstag
válasz oil120 #89596 üzenetére
Az E-M1 MkII-őt alapul véve: jpg-ben csak 25 illetve 50 Mpixel van, a 80-hoz raw kell. De a 80 is azt jelenti, hogy megduplázódnak a pixelek mindkét irányban. Tehát az eddig halszemmel fotózott 1x1 pixelt lefedő hangyafütyi 2x2 pixel lesz. Azt hiszem egyetérthetünk abban, hogy ettől még nem lesz belőle ilyen super macro Az elképzelhetetlen
sebesség... ja, nem; izé felbontás továbbra is sok kis mozaik kép összefűzéséből érhető el.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz trlala #89619 üzenetére
Sajnos problémás a színkezelése. Az adobeRGB színterű jpg képeknél a színprofilt csak 100%-os nagyításon vagy valamelyik editor funkció használatakor alkalmazza.
Egy másik gond, hogy ha aRGB-ben fotózok raw-ot, és azt DxO-val dolgozom fel majd mentem sRGB-be, az eredménnyel nem tud mit kezdeni. Csak akkor lesz jó, ha mentéskor kigyalultatom az exif-et. Különben azt hiszi, hogy egy aRGB kép és túlszaturáltan világít mint egy neonreklám. Az Affinity Photo és az IrfanView (pluginnal) helyesen jeleníti meg.Jó lenne, ha ezt sikerülne kijavítaniuk, mert egyébként van benne pár újítás amitől szerethetőbb mint a Viewer 3.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz hibavissza #89622 üzenetére
Lófaszt user error. Először is ARGB képes kalibrált monitorom van. Másodszor, a fényképezőgép beállításait, köztük a színteret is elmenti az EXIF-be a váz raw formátum esetén is. Ha ezek után DxO-val feldolgozod a raw-ot és elmented sRGB-be a következőképp néz ki az EXIF:
Illetve nem is az EXIF, mert az info panelen az EXIF tabon nincs aRGB színtér. Viszont van egy fényképezőgép ikon ugyanott, abban jelenik meg az aRGB.
Harmadszor, hogy-hogy nem, egy vázból kieső aRGB jpg mindaddig szarul jelenik meg míg fel nem nagyítom 1:1 nézetre vagy nem nyúlok valami szerkesztő funkcióhoz (elég ki-be kapcsolni pl. a WB melletti check boxot), utána meg hirtelen megjavul.
User error, mi?! Próbáltad ezt a szoftvert egyáltalán?
(#89621) trlala: A viewer 3-hoz képest nézegetni gyorsabb, az állítások gyorsabban jelennek meg. Exportot még nem próbáltam. Eddigi tapasztalataim szerint a RAW esetében alkalmazza a színbeállításokat rögtön. Viszont a kiexportált aRGB jpg-t már nem itt kell visszanézni. A szívás akkor jön, ha valaki aRGB jpg-ben fotóz raw nélkül. Bár az utóbbi idők tapasztalata szerint azt a képet másnak színhelyesen megmutatni kb. lehetetlen. Még az amúgy jó IrfanView is kiesik a beágyazott profil hiányán.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Stauffenberg #89624 üzenetére
Ha a kiexportált jpg újra megnyitva DxO-ban, Affinity Photo-ban, IrfanView-ban helyes, akkor biztos, hogy ők csinálnak valamit rosszul és nem a Workspace amiben túlszaturált?
A metaadatokat nem utólag gyalulom, hanem ez mentéskori opció, függetlenül a színprofiltól. Az Olympus szoftvereknél az Options panelen egy checkbox, hogy beágyazza-e a profilt mentéskor, és a mentésnél meg ki tudod választani, hogy exif-jpg vagy csak jpg. Utóbbi esetben csak egy "Color Space" metaadat marad. A DxO-nál is hasonlót eredményez a "Remove EXIF Data" opció aktiválása.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz atis78 #89633 üzenetére
Majd kiderül. 72 mm szűrőmérettel kicsi nem bír lenni. Ráadásul úgy, hogy a 14-150 f5.6 mellett 58 volt, az FT 50-200 f3.5 a tele végén 67 mm mellett. Ez meg lesz f6.3. Nagyon kell karcolnia, hogy elgondolkozzak rajta.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Stauffenberg #89664 üzenetére
Gondolom drón kamerának szánták.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
-
Lassú Víz
őstag
válasz Stauffenberg #90046 üzenetére
"Néha olyan érzésem van, mintha egy MFT topikban kötelezően szarul kéne éreznie magát annak, akinek a szűk mélységélesség bármilyen mértékig számít."
Nem kell, de mire kicsengeti valamelyik f1.2-es portré üveg árát úgyis úgy fogja, és akkor még össze sem hasonlította egy FF 85 f1.2-es obi mélységélességével
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Speeedfire #90091 üzenetére
Ez így hülyeség. Azonos technológiát és felbontást feltételezve kb. igaz. Bár egy tükrös rendszerben a szenzor sokkal rövidebb ideig dolgozik, kevesebb hő képződik rajta, ami a zaj elsődleges forrása. Ha még hozzátesszük, hogy IBIS hiányában akkora hűtőbordát tesznek rá, amekkorát nem szégyellnek máris jóval nagyobb előnyük lehet zajban.
Kár ezen rugózni. Ha úgy ítéled meg, hogy nem elfogadható a zaj, akkor másik rendszerre kell váltani. Korábban írtam itt vagy egy másik fórumon, hogy pl. egy hivatalos hírügynökségi fotós zsákja 31 kg, D5-ös szett, f2.8-as optikákkal. ISO 12800-on dolgozik sok esetben. Nincs ingyen ebéd. Akkor kell ilyesmivel foglalkozni, ha azt nézegeted, hogy mennyi pénzért mennyivel leszel előrébb egy másik rendszert használva. Egyébként meg a szomszéd fűje mindig zöldebb lesz.
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Speeedfire #90102 üzenetére
Aha, ezek szerint te most a HDR hole szakasznál tartasz.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz totálkezdő #90186 üzenetére
Láttam. Bármilyen
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Opel topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Linux felhasználók OFF topikja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- MotoGP & WSBK
- További aktív témák...
- AKCIÓ! DJI Ronin RSC 2 Stabilizátor
- Canon Powershot SX700 HS fényképező / kamera eladó! Választható tartozékok!
- Manfrotto Gimbal 220 Kamerastabilizátor féláron!
- Új, egyszer kipróbált Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K, extra kiegészítőkkel eladó
- Hatalmas akció! Sigma 150-500mm f/5-6.3 APO DG OS HSM Objektív
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest