Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
dannyl
addikt
válasz aleister #2049 üzenetére
Nem a lóerőkre hegyezném ki, hanem az alacsony fordulatról nagyobb nyomatékra. A lóerő nem igazán számít itt már. Az igazi élmény az, hogy alulról tol, mint a barom. Gyorsulásnál ez a lényeg. Amúgy meg 140 fölött meg épp eléggé gyorsul már így is, ha csak nem versenyezni akarsz.
-
aleister
veterán
Engem sem a LE, sem a nyomaték nem mozgat különösebben.
A fogyasztás miatt rakatnám bele, ha egyáltalán beleteszem valaha is. Viszont az ECU okosítást tuti nem hagynám ki. 150 lovas motor áráért egy 175-ös nem rossz biznic. És, ha már ott vagyok a 175-nél, akkor adja magát a kérdés.[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Pistu77
csendes tag
Maradt 6l eneos 5w40es olajam. Ha valakit erdekel keressen meg. (Nem raktak bele a gj-be)
-
sszemtelen
őstag
Sziasztok!
Igazak azok a városi legendák, hogy 6-os mazdák igen "rohadnak"?
Köszi előre is! -
dannyl
addikt
válasz sszemtelen #2061 üzenetére
Annyira, mint a "ford, fiat, francia" f@szság. A GG széria hajlamos volt rohadni, ha nem volt kezelve, ez tény. Ez főként az északi országok importjaira volt igaz, ahol téli autónak használták, és a só megette. Persze itthoni is rohadhat.
Ha nem rohad, akkor kezelni kell, ha rohad, nem kell megvenni.
-
VeryByte
őstag
Szisztok,
Mazda 6 GH 2.0 benzineshez keresek a motorháztetőre belülre való szigetelést(?).
Az előző tulajnál lefoszlott róla.
Van ötletetek?
Illetve, az autóban a jobb hátsó ajtóban lévő hangszóró elég pocsék, cserélni kéne. Mi a típusa, vagy mire érdemes cserélni?
Előre is köszi.
"What is the most important thing in a woman?" - "The soul."
-
h1mpi
félisten
válasz sszemtelen #2061 üzenetére
Igaz sajnos. 2006-os faceliftig nagyon rohadósak voltak, utána már kevésbé. A 2. és 3. Gen már galvanizálva van ezért elviekben nem fog rohadni.
Fully electric lifestyle!
-
Prison85
senior tag
Sziasztok! Első generációs 6osomba tennék a szürke aiwa hifi helyett faceliftes fejegységet hozzá tartozó kijelzővel. Külföldi fórumokon írnak forrasztásról illetve ezt kikerülvén parrot kábel beszereléséről. Tud ezzel kapcsolatban valaki információval szolgálni?
BF2142☑ BFBC2☑ BF3☑ BF4☑BF2143☐ Mindenki a saját baklövéseit hívja tapasztalatnak. (Oscar Wilde)
-
Topikgazda
-
Prison85
senior tag
válasz rasotamas #2066 üzenetére
az aiwa hifit a színe miatt írtam, idézi a 90es éveket. kijelzőt is vettem, ami az FL fejegységhez kell. Mivel minden szürke betétet cseréltem a 2006 utáni feketére, ezért nem kelt tákolt érzetet
BF2142☑ BFBC2☑ BF3☑ BF4☑BF2143☐ Mindenki a saját baklövéseit hívja tapasztalatnak. (Oscar Wilde)
-
SzaboZE
addikt
válasz Prison85 #2065 üzenetére
Ezen a linken egy részletes leírás volt. Igazából annyi a módosítás, hogy a facelfites kijelzőt közvetlen a canbusra kell kötni, nem a rádióra.
http://niksideas.blogspot.hu/2012/10/how-to-install-2006-2008-radio-into.html
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
donpedrito
csendes tag
Sziasztok!
2 hete váltottam 97es 323f BA-ról egy 2007-es mazda 6-ra, 2.0 benzin 147LE Attraktion felszereltség.
Szívesen vezetném tovább a 10 éves szervízkönyvét, de ehez megbízható márkaszervízet keresek, elsősorban Zala, Vas, Győr-Moson-Sopron megyében. Szívesen vennék ajánlást, ha ismertek jó szervízt arrafelé, mert erre nagyon érzékeny vagyok, hogy mindig minden le legyen normálisan, minőségi alkatrészre, adalékra cserélve...
Most megy a kocsi 1 hét múlva alváz- és üregvédelemre, lámpapolírra.. aztán nagyszervízt szeretnék: minden szűrő, (benzinszűrő is), motorolaj, váltóolaj, gyújtógyertya, fagyálló folyadék, és egy alapos átvizsgálás.. magánszemélytől vettem, első tulaj, minden év áprilisában megcsináltatta a szűrő és olajcserét.
Kinek milyen olaj vállta be? 5w30, API SL, ACEA A5 az elvárás, illetve milyen szűrő? én Mann Filterre gondoltam.
Ill. komplett izzókészletet lehet hozzá vásárolni, vagy egyenként kell összeraknom?[ Szerkesztve ]
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
SzaboZE
addikt
válasz donpedrito #2071 üzenetére
Nagyon hasonló életkörülmények, de nekünk még 3 évet megvolt a a BA F is párhuzamosan
Attraktion felszereltségről nem hallottam még itthon. Nekem mobil1 super3000 FE olaj van benne.Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
donpedrito
csendes tag
válasz SzaboZE #2072 üzenetére
Igazad van, bocs elírtam Active akart az lenni Ausztriában vásároltam amúgy, nagyon szép állapotban van a belseje... 10 év de nem látszik a belséején semmi kopás, fakulás. 70 éves úriembertől vettem, 60 volt mikor megvette, és végig ugyanoda a márkaszervízbe hordta éves szervízre.. évente 9500-13000 km-t ment vele a szervízkönyv alapján. Garázsban tartotta, küszöbök, kerékívek , ajtók alja épek, alávzon sincs jelentős rozsda, kipufogó az ami szerintem 2-3 vagy max 4 év és csere.. illetve a vízlehúzó gumik az első két ajtó ablakon kicsipkésedtek, berepedeztek.. 12.700-14.100 ft darabja, mivel csak gyárit lehet hozzá rendelni.. Az első két lámpára ráfér egy alapos polír, félek is tőle, meddig marad majd szép...
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
aleister
veterán
Bocs a hülye jelekért, de a copy-paste áthozta az FB bejegytzésből.
"Kissé furcsa fotókkal 📷 adta közre a #Mazda, hogy november 🍂 végén Los Angelesben 🇺🇲️ debütál a megújult #Mazda6 🚗. A külső és belső módosításokon túl a Mazda6 is megkapja a CX-5 hengerlekapcsolós, valamint a CX-9 turbófeltöltős 🏎️ 2,5 literes benzinmotorját. Ezenkívül araszolófunkciós tempomat és 360 fokos kamerarendszer is elérhető lesz majd a Mazda6 legfrissebb változatához. Nyomj egy 👍, ha Te is nagyon várod már! "
A városi araszoló rendszer érdekes lehet a manuális váltósoknak. Valaki tudja, hogy mit takar a többi külső és belső módosítás?
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
iszujer
csendes tag
Sziasztok!
segítséget szeretnék kérni egy
2003-as 100kW os diesel mazda 6-os (240e km - garantált) ügyben.
Időrendben az események:
-hazafelé egy kanyarban felvillant az olajnyomás lámpa, otthon feltöltöttem kb 2,5 Liter olaj hiányzott...
-óriási kartergáz, húha..., autószerelők rögtön fel akarták rakni a használtautóra, adjam el nagyon gyorsan.... injektorok alatti tűzkarika csere megoldotta (1es henger kifújt, 2 és 3 nak semmi baja, 4es kezdődő kokszosodás, még a gyári volt benne) .
boldogság nagy volt...2 napig!
-néha füstöl-sötétszürke sűrű , álló helyzetben alapjárat közben, majd gázadás után, mint egy T72-es harcskocsi induláskor. A füstölés abbamarad pár száz méter megtétele után.
-víz nem fogy.
-motorolaj vészesen fogy, 50km megtétele után nívón egyértelműen látszik a csökkenés.
Így nem tudom használni az autót.
Valakinek esetleg bármi ötlete?
köszi
üdv
István -
Debilon
addikt
válasz iszujer #2075 üzenetére
szét kell bontani, ha így fogy az olaj annak valami más nagyobb gondja is van
senki sem fog tudni szerintem konkrét dolgot mondani, lehet csapágyprobléma is a traktorhang a kevés olaj miatt, mert az ugye megvan, hogy ez a 2,5 L hiány az majdnem a töltet fele?
én nem sok jót jósolok, és valószínűleg sokba fog kerülni
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
iszujer
csendes tag
válasz Debilon #2076 üzenetére
Hali,
nem álltatom magam. Ami rendkívül furcsa, h hazaérkezés után alapjáraton kezd el ész nélkül füstölni, és az ezt követő pár száz méteren. Sem pályán, sem gyorsításkor közúton....mintha a turbó alapjáraton telemenne olajjal....de ez csak tipp....
Amúgy megy mint a barom...
üdv[ Szerkesztve ]
-
iszujer
csendes tag
Kérdés továbbá az, h van e valami vákuum vagy egyéb módon vezérelt (pl. PCV szelep) "dolog" az olajkörben, ami mennyiséget és/vagy nyomást szabályoz?
-
Debilon
addikt
válasz iszujer #2082 üzenetére
az kenési körben, csak az olajszivattyú van ami előállítja a nyomást, plusz van egy "biztonsági" szelep ami egy bizonyos nyomás felett old és a felesleget visszaengedi a karter felé
tehát nincs vákuum vagy egyéb által vezérelt szelep mint az üzemanyag ellátó rendszerben
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt
válasz iszujer #2084 üzenetére
bár nem ide tartozik, de a dízelesek problémáit olvasva, neked sem ártana leszedetni az olajteknőt és a szűrőkosarat megnézetni és kitakarítani, elég jól el szokott tömődni
bár ez a Te problémádon szerintem nem fog segíteni, csak egy általános karbantartási dolog
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
donpedrito
csendes tag
Első szélvédő törlőlapátból Ti milyen márkát, típust ajánlatok (2007, GG mazda 6-hoz 2.0 benzin). Általában vagy nyikorognak, kevesebb víz lehúzásakor, vagy nagyon rondán, csíkosan törölnek ha van valakinek ehhez a 6-os típushoz egy bevállt, az kérem írja meg. (márkát és típusát, jelölését is).
Gyújtógyertyából az NGK ITR6F13 való bele? ill. üzemanyagszűrő nincs a kocsiban? mert vásárlás után azt is cserélni akarom, kerestem alkatrész webshoppokban és általában csak egy Nippartsot dob ki vagy semmit...A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
Debilon
addikt
válasz donpedrito #2086 üzenetére
Champion AS55 (ezen van kis spoiler) a vezető oldalon és Champion AS45 az utasoldalon ami nekem bevált, nem nyikorog
üzemanyagszűrő benzinesben az AC-val van egybeépítve tudomásom szerint a tankban, és nem muszáj cserélni (én nem cseréltem eddig)
a gyertya meg a kézikönyvben írja azt hiszem, de a 2002-es 1,8-ashoz azt írja amit te is írsz
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
chris-v
senior tag
válasz donpedrito #2086 üzenetére
Amit mondasz gyertyát az a FL előttiekbe való. Neked a hosszabb kell: ILTR5A-13G
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
donpedrito
csendes tag
válasz chris-v #2088 üzenetére
LFF7 a motorkód. Igen ez már a FL utáni... megnéztem a könyvet, ott az szerepel, hogy
LFG1 18 110 (itt csillaggal megjelölve: gyári)
L3Y2 18110Ezek OEM számok vagy mik?
Az ITR6f13 és ILTR5A13G között menethosszban van eltérés, mindkettőt kidobja hozzá az alkatrész kereső
NGK ITR6F13
Kulcsnyílás: 16 mm
Külső menet [mm]: 14,0
Menethossz [mm]: 17,5
Gyújtógyertya: Fix SAE-csatlakozás
Szikrafekvés [mm]: 3,5
Gyújtógyertya: Irídium középelektródás
Gyújtógyertya: 1-földelőelektróda
Gyújtógyertya: zavarszűrős, 5 kOhm
Gyújtógyertya: kúpos tömítés ülékkel
Motorkód: LFF7NGK ILTR5A-13G
Kulcsnyílás: 16 mm
Külső menet [mm]: 14,0
Menethossz [mm]: 25
Gyújtógyertya: Fix SAE-csatlakozás
Szikrafekvés [mm]: 3,5
Gyújtógyertya: Irídium középelektródás
Gyújtógyertya: 1-földelőelektróda
Gyújtógyertya: zavarszűrős, 5 kOhm
Gyújtógyertya: kúpos tömítés ülékkel
Motorkód: LFF7[ Szerkesztve ]
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
chris-v
senior tag
válasz donpedrito #2089 üzenetére
Az kell amit én írtam, hidd el.
Autodata is ezt mondja, ha a gyári számot beütöd a google-be, akkor is ezt hozza helyettesítő terméknek.Sőt, ha kell van itthon 4 belőle (ha pontos akarok lenni, akkor csak 3, mert az egyik leesett), amiben van kb 300 km. Mert én bevásároltam annak idején, csak az enyém FL előtti és nem volt jó.
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
donpedrito
csendes tag
-
iszujer
csendes tag
válasz Debilon #2085 üzenetére
Haho,
Diesel turbó ügyben...aki már szedett szét 100kW -os motor turbóját...mik a tapasztalatok?
-mennyi olaj volt a turbinarészben? mert az enyémben van, sőt az intercooler előtti gumicső-alucsonk csatlakozásban is van valamennyi, tehát nem csak olajköd.
-nincs tengelyirányú játék -kellene lennie?
-nincs radiális játék -turbinakerék lapátjai nem kopottak.
köszi
üdv -
Mexbacsi
tag
Sziasztok,
Egy ideje már nézegetem az első gen. fl hatosakat és szeretnék infot kérni, hogy ránézésre, képek alapján ez rendben van nagyjából? Nekem nagyon tetszik és sok az extra is.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/6/mazda_6_sport_2.0_active_6sebessegesxenon.tempomat.fel-12226367
[ Szerkesztve ]
-
iszujer
csendes tag
válasz rasotamas #2097 üzenetére
Szeva Tamás,
már attól féltem, h annyira meguntad a mazdát, h fórumot sem olvasol!
Egy hozzáértőről tudok a 16.kerben, Gas szerelője.
Ez nem agysebészet, ez egy gép.
Most hívtak a turbósok, cserélik a középrészt, és jó lesz!
Használom megnézem, h jó -e, ha igen, akkor eladom tavasszal úgy, h működik rajta minden.
tied?
üdv -
Topikgazda
válasz iszujer #2098 üzenetére
Igen, ő is jó amíg mechanikáról van szó.
Remélhetőleg a turbó megoldja.Nekem most olyan bajom volt, hogy nem ment a fordulatszámmérő, sebességmérő, kilométer nem gyűlt bele, ABS lámpa világított. 2 hónapig így jártam vele, egyik villamosságis hitegetett, hogy majd ekkor, akkor, lemondogatta. Elmentem egy másikhoz annak fingja nem volt semmiről.
Ajánlották itt Gödöllőn Kőrösi Sanyit, elvittem hozzá, 10 ezret kért, 3 óra alatt kész vol, vezetékszakadás volt a lámpa-intercooler környékén,és még a légzsák hibajelző lámpa is kialudt, mert az is el volt szakadva.
Kicsit traktoros a hangja de megy mint a disznó.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Pistu77
csendes tag
Vettem egy kodlampa kore valo elemet "nappalifennyel es indexel". Honnan tudnam ertelmes modon tul nagy berheles nelkul az index jelet bekotni hozza? Van itt meg olyan, hogy indexrele?
A gyari szerviz manualban nemigen talaltam ilyet. Bekotesnel is csak a "Front Body Control Modul"-ban ami a motorteri biztositekhazban van. Ami fasza lenne ha onnet leveheto mert nem kele a fel kocsit osszekabelezni. Valakinek tapasztala ezen a teren?
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Gaming notebook topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Formula-1
- Mesterséges intelligencia topik
- Sorozatok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen mosógépet vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest