Új hozzászólás Aktív témák
-
Pistu77
csendes tag
Sziasztok,
Tudja valaki hogyan lehet a GJ szeria (2013-2015) pohartarto reszet szetszednni, hogy a lyukon keresztul eltunt aprot ki lehessek venni mielott valhol zarlatot okoz?
Ezt a reszt:
Koszi[ Szerkesztve ]
-
Pistu77
csendes tag
válasz atos19881101 #139 üzenetére
Kozben talaltam egy service manualt. Mint kiderult szinte minden resze patentos, csak szet kell huzugatni.
-
Pistu77
csendes tag
Tudja valaki, hogy kell kivarazsolni a hifi nagy feher csatlakozojabol a kabeleket?
Kotottem ra egy erositot es jo lenne ha le tudnam zsugorcsovezni a forrasztasnal, hogy kulturaltan nezzen ki. De sehogy sem akarnak kijonni
Ez a csati:Olyan mintha lenne egy kihuzhato resz az aljan ami blokkolja a saruknal de az se akar kijonni. Ugyhogy mielott szetcsesznem inkabb megkerdezem. Hatha van valaki aki tudja a nyitjat.
-
Pistu77
csendes tag
válasz atos19881101 #510 üzenetére
Milyen fem reszre gondolsz? A sarura? Az oke, hogy van rajta egy-ket pocok. Az van mindegyiken. Csak nem mind1 honnet es honnan nyomod. Plusz van egy csomo csatlakozo amin a csatlakozo reszeit is ki kell hajtani/venni, hogy elengedje a sarut a csatlakozon belul.
Ha ezt a csatlakozot megnezed elolrol minden csatlakozasi pontnal van 2 lyuk. A felso a saru es elmeletben az alsonal kell benyulni, hogy a pocokhoz hozzaferj. De akarmivel/akarhogy nyulsz be akarmelyik lyukba nem engedi el. Es a csatlakozon levo resz ami ugy nez ki mintha kiveheto lenne se akar kijonni.
Ezert kerdeztem a pontos modjat.....
-
Pistu77
csendes tag
válasz atos19881101 #512 üzenetére
Na ezaz. Csak nekem az a muanyag ott nem nagyon akar kijonni a csatlakozobol. Es nem mertem jobban eroltetni.
Koszi, valahogy en nem jartam sikerrel a googleban ezzel a resszel
-
Pistu77
csendes tag
válasz atos19881101 #514 üzenetére
Hat holnap majd kiderul
-
Pistu77
csendes tag
válasz diablo1984 #1154 üzenetére
Ha muanyag biszbasz van akkor azt szilikonnal kene fujnni nem wd40el....
-
Pistu77
csendes tag
válasz aleister #1208 üzenetére
A mazda nagyot alkotott ezzel a szeriaval. Nem tokeletes, de nagyon sok mindenkit a hata moge tud vele szoritani. A nemetek pedig sajna dupla arban vannak. En egy A6-ost akartam venni, sot meg mindig azt tartom az etalonnak. De orulok, hogy vegul azt a 2 eves mazda 6ost vettem meg. Bar az enyem csak a 150 lovas attraction navival de minden benne van ami kell. A bor ulestol amugy is csak a szor allna a hatamon
3 dolog okozott csak csalodast:
- a szervizkoltsegek
- a kormany 3 evesen mar kopik (ujraboroztettem es kurvajo lett)
- a turbovezerlest nagyon at kene dolgozni mert a 2 turbo ellenere is tud olyan lyukakat csinalni hoogy csak na -
Pistu77
csendes tag
válasz aleister #1211 üzenetére
Hat az elso alkalommal 45ot mondtak csak az olajra amit vegul mondvan, hogy meg garis nem fizettettek ki velem. (Obuda)
Aztan a masidiknal valami "noname" olajat raktak bele kerdes nelkul. Nyilvan nem annyira szart de en ugy gondolom, hogy ha nem a gyarit rakod akkor kerdezd meg... Ha jol emlexem akkor Mobil 1 volt (Emil-nel)
Mind2 esetben 18eFt/ora munkadijat szamoltak fel.
Nyilvan BMW, AUDI, Merga joval dragabb de egy normal standard olajcsere majd 20/oraert szerintem irrealis. Marcsak azert is mert az anyaggal az 80e. Es jo esetben felemelik es alaneznek valamint 2 csavart kicsavarnak es visszacsavarnak. Roszabb esetben ala se neznek. Szoval a munka maga egy nagy budos lofasz. Csak es kizarolag az elektronikus szervizkonyv miatt jarok markaszervizbe ez miatt.
Nyilvan lehetne jonni a bolcsessegekkel: "Aki kurvanak all ne sirjon a szaja ha baszni viszik" es hasonlokkal, de csak azert 3x annyit a munkadijert csak azert mert Mazda..... Mert az ha egy alkatreszt nem Suzuki arban mernek meg talan megertem mert van kulonbseg minosegben de egy olajcsere pont a duplaja mint a suzukinal volt ha mindent ok adtak
Egy SX4bol ultem at ami 8 evig volt alattam. Leszamitva az elso szervizt ahol "atbasztak" utana sose volt bajom. En vittem a sajat olajat, szurokat es sose volt vele gond. Ott egyebkent a shelles olajat hasznaltak gyarilag es a munadijat is esszel szamoltak. En a Castrolt hasznaltam kesobb meg az eneost
A dieselben 2o is van
-
Pistu77
csendes tag
válasz Csabee. #1219 üzenetére
A kinezetevel nincs is bajom. Nagyon szep, mutatos. De a legkenyelmetlenebb es legpraktikatlanabb dolob amivel valaha is bevontak az ulest. PL tegyel ra egy kicsit nehezebb kemeny negyzetes dobozt es mikor veszed ki huzd meg egy kicsit. Na onnantol mar szep se lesz az az ules.....
-
Pistu77
csendes tag
válasz rasotamas #1218 üzenetére
Szerintem bele de ez csak az en tippem. A kaszni szintjen nemnagyon volt valtoztatas szoval nemhiszem, hogy az ajtok belselyet ugy atalkitottak volna hogy kulon/uj gyartosor kelljen hozza. Az ules rogzitest es kabelezest pedig tuti nem varialtak meg. A muszerfalnal is csak a navis resz valtozott.
-
Pistu77
csendes tag
A hifi nem annyira rosz csak kell bele egy melynyomo hogy legyen benne basszus. Teljesen mas lesz. Rogton jobban szol.
A fogyasztasi adatok jok. A diesel sajna eleg harapos varosban a folyamatos megallas-elindulas miatt. Autopalyan nem eszik tobben mint az 1.6os SX4em pedig a kocsi 1,5x akkora
En meg 6ert vettem 1,5 eve a dieselem..... Sajna akkor nem volt fehér csak 6,5ert sok kilometerrel revolutionnel
[ Szerkesztve ]
-
-
Pistu77
csendes tag
Plusz a mazda okos modon rakott tisztitoprogramot a dieselbe. Ha erzekelni hogy csak varosban mesz akkor rakuld egy fel perces "tisztito" programot inditaskor.
Egyebkent a hujeseg ellen nincs orvossag. Aki reszecskeszuros kocsit vesz tudja mi kell neki.....
-
Pistu77
csendes tag
sajna ez ilyen. Nem lehet semmit tenni ellene. Max ha meg a szalonban lefoliaztatod. Enis elvittem polirozni az enyemet mert valaki nekiesett a hatso ajtonak kabatujjal. Hal istennek kijott de az ajtoranyitassokkal nem lehet mit kezdeni
Te szerencses voltal mert volt feher. Amikor en vettem csak 70e km feletti revolutionok voltak +700ert. Ugyhogy nekem maradt a kek. Cserebe 27e volt csak benne 2 evesen
[ Szerkesztve ]
-
Pistu77
csendes tag
Jokerdes, hogy mennyi idonkent csinalja. Meg nem tudtam rajonni. A GJ ugye akkor is csinal egy kicsi ciklust ha azt erzi hogy csak rovid varosit mesz. Olyankor inditasnal fel percig jaratja 2000 alatt kicsivel. Gyanitom, hogy nincs konkret ciklusido. Legalabbis a GJ tuti hogy az alapjan nyomja, hogy elotte milyen hasznalatot kapott.
Szerintem folosleges szetporgetni az autot. Ha elindul a program akkor megvannak hozza a feltetelek. Hagyni kell hogy megcsinalja aztan jolvan. Nem kell ezt tulmisztifikalni
-
Pistu77
csendes tag
+1 ide
Ha allandoan a pillanatnyit lesed meghujuilsz. En SX4bol ultem at a GJbe. Azzal azt jatszottam hogy 5 alatt kellett tartani az atlagot. Ha most ranezek az idnulasi 40-50 literes pillanatnyira akkor robbannak az erek a halantekomon 2 ev utan se valtozott csak annyi hogy mar oda se kapcsolom a fedelzetit. Az SX4el fehervar-pest kozt jartam minden nap oda-vissza. Most fent lakom ugyhogy csak a 13bol jarok at a 3.ba. Meg mindig szetbasz az ideg ha tankolas utan elkezdi nyomni az M6on a 13-14l fogyasztast 130as tempomatnal. Aztan szepen beall es visszamegy 7 ala ha nem vagyok idegbeteg a sok hujetol aki csak a belso savban mir menni 110el. Ez ilyen. Az meg hogy pontosan mikor, miert kezdi el a tisztitast az rejtely marad valoszinuleg orokre. Le kell szarni. Ha befejezi a programot vilagito led nelkul akkor minden oke. (hozzateszem meg sose villant fel nalam semmi led. De nyilvan mert meg csak 2 eves a kocsi)
Az biztos, hogy a skyactive nem a varosi poroszkalasra valo, mert a torbovezerlest nem oda lottek be. Ilyonyatosan el tud szallni a fogyasztas ha rovid kicsiket mesz a dugoban. Aztan szepen kiegyenesedik ha kimesz a varosbol. A GH-t nem ismerem de a GJ nagyon ilyen. Vegletekig lehet huzni mind2 veget de valahogy kozepre nem akar beallni magatol Es amig nem jatszik BMWs karacsonyt a muszerfal nem kell vele torodni
[ Szerkesztve ]
-
Pistu77
csendes tag
-
Pistu77
csendes tag
-
Pistu77
csendes tag
Altalaban a Japanok ilyenek. Regen igy arult mindenki. Csak a nemetek rajottek hogy minden kurva csavarert lehet kulon penzt kerni. Aztan mikor nem vettek csak az alap dolgokat elkeztek kombozni es relaciozni az opciokat.
A vasarlonak nyilvan a 2 egyutt osszegyurva lenne a legjobb. Ha kaphatna kedvezmenyesen osszerakott csomagot ahogy o akarna. De ilyen opcio sose lesz
-
Pistu77
csendes tag
válasz aleister #1812 üzenetére
Nekem a 3 eves szerviz 80 volt. Sajna a mazdasok durvan merik az oradijat. En a pesti szervizekbol mar 2ben voltam. Egyik se olcsobb. A 11 kerest meg nem probaltam. Ott eleg tomott a beosztas es az van a legmeszebb. Ha nem ragaszkodsz a vezetett szervizkonyvhoz akkor nyilvan meg lehet otthon csinalni a szurok es az olaj cserejet
-
Pistu77
csendes tag
De ok nem Hivatalos szerviz. En is beszeltem veluk es azt mondtak, hogy a garis kocsikat nem tudjak fogadni. Illetve tudjak csak akkor ugrik a gari. Azt nem tudom, hogy az elektronikus szervizkonyvet tudjak e vezetni de ha a garis autokkal nem boldogulnak akkor valoszinuleg ahoz sincs hozzaferesuk. De enis jokat hallottam roluk. En eddig a 3. kerest es az Emil Frey-t probaltam. Egyikkel se voltam 100%ig megelegedve. Bar a kocsin nem basztak el semmit de a 3. kerben pl 3 orat ultem egy 2 eves szerviznel ahol semmit extrat nem csinaltak csak olaj es szurocsert. A frey-nel kerdes nelkul valami mobil1 olajat raktak a kocsiba meg a tukorbehajtora mondtak egy 65ezres osszeget ugy hogy az alkatresz meg 35 sincs. En fel ora alatt beraktam az ebayrol vett gyari kittet. Nekik valoszinuleg max 20 perc lett volna. Egyik helyen se lehet nezni mit csinalnak. Kicsit idegesito ugy hogy mellettte 17-18e/ora dijon dolgoznak.
-
Pistu77
csendes tag
Nem mondtam, hogy rosz es nem biztos az se hogy ellenkeztem volna. Viszont egy meg garis autonal szerintem az lett volna az alap, hogy gyarit kapok vagy ha nem akkor szolnak es megkerdezik elotte hogy mehet e a nem gyari bele. foleg hogy all otthon 4L eneos
Nekem is iden jon a 4 eves lehet enis oda viszem. Meg kozel is vannak.Van egy meg az sx4-bol marad 4Les Eneos olajam. Valoszinu veszek melle 1Lert es az megy bele iden. Fekbetet megvolt. A tobbi meg kiderul. Az az 53 eleg jo ar. Vagy 3.nak kiprobalom a 11.ker. Mazdas (irodista) haver oket mondta a legjobbnak. Csak egy fel evvel elotte be kell jelentkezni mert annyian mennek oda. De a szeptemberhez meg jo vagyok A masik maceras resz hogy en a 13/3. kerben vagyok. Nyilvan megoldhato csak macera
[ Szerkesztve ]
-
Pistu77
csendes tag
válasz rasotamas #1856 üzenetére
Szerintem inkabb csak mas. Nekem volt "regi" civic-em. Sima nem a vtec. 6000nel vissza fele valtottam. Ment mint a mergezett eger pedig nem volt benne sok loero. Elvezet volt vezetni. A diesel mazda mas. Ott szinte nem is nyomom a gazpedalt. Nem mondanam, hogy jobb. Inkabb azt hogy az en igenyeim lettek masok es annak a diesel jobban megfelel. A turbos viszonylag alacsonyan eled de fent elfogy. A torbo nelkuli meg csak magasan el. Mas....
Ott vannak a dinnyes mergak. Kimennek a vilagbol (max a kaszni szetrohad). Viszont elozni csak nekifutasbol lehet. Mindegyiknek megvan az elonye es a hatranya. Nem is lenne ezzel baj ha nem olyan "anyagi" helyzetbe lennenk mint amilyenben vagyunk es ha nem szar minoseget arulna az autoipar....
-
Pistu77
csendes tag
Azert azt ne felejtsuk el beletenni egy egyenletbe, hogy minden alkalommal mikor te megallsz a pirosnal es elindulsz a meghajtas sokkal nagyobb terheleseket kap mint amikor folymatosan egy tempoval mesz. Ami minden csak nem jo egyik alkatresznek sem. Plusz arrol volt szo hogy odaersz ahova mentel es allsz 5 percig alapjaraton mire kikapcsolod. Es akkor meg nem beszeltunk az automata start-stoprol......
-
Pistu77
csendes tag
Vonohorgot szeretnek rakatni a 6os kombimra de a Mesternel kozoltek, hogy ok ilyennel nem foglalkoznak. Esetleg nem tud valaki "olcso" es megbizhato helyet valahol a 13. ker kornyeken ilyen szerelesre?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- iPhone topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...