-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#89309696
törölt tag
Ezt így nehéz megmondani fórumon át, de az új kuplungok jellemzően vajpuhák lesznek, elveszik a fogáspont érzés is, alacsonyabban fogni kezdenek. Úgyhogy simán lehet, hogy csak a láb nincs hozzászokva, nem hinném mechanikai probléma lenne. Az enyém is fura volt csere után mivel lent összezár már negyed pedálállásnál én meg egyből középre engedtem fel mindig úgyhogy az is darabosan ment, bár én hamar megszoktam. Utána meg az fura mikor beülök egy rendes középen fogó autóba, mert nagymamisan felbőg mivel keresem negyednél a fogáspontot, de jóval feljebb van.
-
félisten
Noss, csak közben úgy fest, hogy kicsit be kellett kopnia.
Egy egysávos meredek emelkedőn mentem felfelé, és a szembejövő nem tudott félreállni, így én álltam félre.
Mivel kézifékem jelenleg nincs, csak jó nagy gázzal tudtam elindulni, és azóta sokkal jobb a kuplung.
Még nem érzem teljesen a fogáspontját (ezért is kellett a nagy gáz), de határozottan finomabban csúsztatható, nem olyan digitális, mint volt.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
-
Snoop-y
veterán
1m -bol eleg sokaig el lehet autozni (ha figyelembeveszed, hogy mikorra erne el ezt az osszeget a ket auto fogyasztaskulonbsege)
Amugy meg bicikli 1m -ert mar eleg jokat kapni
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
Én nem vennék másikat. Használjátok ezt.
Egyrészt, 1 milláért nem kapsz semmi értelmeset. Ha kapsz is, nem feltétlen fog megtérülni, ha 2 literrel kevesebbet eszik.
Számold ki, 2 liter különbséget mikor hoz vissza a másik autó? Hány év alatt? Főképp ha heti 1x használod.
Azt se felejtsd el, hogy akkor 2 autón van olaj, gumi stb. csere, biztosítás, súlyadó, matrica ...
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
+ minimum 2 műszaki, évente gépjárműadó, biztosítás, karbantartás évente 100 ezret simán elnyel és akkor még nem volt baja. Szóval 5 év alatt az min. 500k, bár ennyi idő alatt jó eséllyel a gumi is cserés, úgyhogy legyen 600k, 5 éves távon az 1 millió alternatív költsége még vagy min. 200k.
900 Ft-os benzinnel talán kijön az 5 év, de ez is akkor, ha végig semmit nem kell az autóra költeni, amire azért nem fogadnék.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Én az utóbbi fél évben (költözés óta) így használom a kocsit: igyekszem minden héten egyszer menni vele legalább a városban. Munkába kb 2×10 km, bevásárlás kb 2×6 km.
Bár ez egy '99-es 1.9 PDTDI.Amúgy nem vennék másik autót. Egyrészt a másik autó árát is el lehet tankolni, másrészt az autó nem csak üzemanyagot kér, hanem szervizt is, de ha nem is használod: biztosítás, súlyadó, stb.
Egy városi szaladgálós autó belsőégésű motorral legalább 6 litert meg fogja enni. Sok hidegüzem, kevés kilométer, enni fog. Nekem is van akár 2 liter is a Hungárián araszolós fogyi és az autopálya 130 között. Covid alatt, amikor feleségem részlegesen volt home officeban, heti 1-2 nap járt be dolgozni és megtehettük, hogy ne a BKV-n legyen egy légétérben azokkal, akik nem, használta a kocsit. Ekkor jellemzően csillaggarázsban állt az utcán, hidegben. Sajnáltam, érződött is rajta, izzítógyertyákat cseréltettem, mert nehezebben indult. Szerencsére akkor még sétatávra jártam dolgozni.Tényleg nem tudom, milyen magánszemély tud egy már meglévő családi autó mellé vett plusz egy autóval spórolni? Sajnálom, aki kénytelen annyit menni az olcsóbbikkal, hogy rentábilis legyen.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Jaja, biztosítás (bónusz?), súlyadó, tárolási költség, gumit, más szerviztől függetlenül fogyó dolgok nem lettek számolva. Egy jelenleg is kis értékű autó ára 5 év alatt jó, ha stagnál, de korosodik, lessed a szmogriadót, koros, aminél bármikor letérdelhet valami.
Egy eldobós futár-Swiftnél komolyabban nem gondolkodnék, hajtani, amíg megy, aztán eladni, hogy az ára fedezze a palírmunkát.
Persze meglehet a biztonság illúziója egy Fiestában, Poloban, de egy SUV ugyanúgy az aszfaltba vasal.Az elektromos lenne ideális a felhasználás okán, de az ára...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
rbalint88
addikt
Tehat eddig hasznaltatok evi 20-25 ezret az autot, most fogjatok hasznalni a kettot 35+ezret es az egymillios autoval szeretnel sporolni. Mondanam, hogy ertem, de nem. Ha kell a ket auto, nincs azzal semmi baj, nem kell melle ideologiat gyartani, senkinek semmi koze hozza, de eddig vagy felre voltunk informalva vagy sajat magadat akarod becsapni
-
szabonagyur
félisten
Azert az 1 millios autoval lehet batornak ereznem az evi 20-at gond nelkul lezavarni. Marmint nem lehetetlen, de azert nem keves futas. Az en varosi rohangaszosom is evi 15-t ment eddig, de keveset futott, kb null rakolteses auto, de tobbet is er most ennel. Ja es a sok rovid tav miatt ez vegkepp nem fogyaszt keveset.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
rbalint88
addikt
azt nem értem, hogy ha mész 10ezerrel többet és veszel erre egy plusz autót, az hol spórolás.
ha ugyanaz a futásteljesítmény oszlik el a két autó között és a cél az értékmegőrzés - kényesebb technikát nem nyektetni a városban és nem összetöretni, akkor autókedvelőként megértem, de a matek úgyis nehezen adja ki. a kényelmi részéről nem is beszélve, akarna a tököm egy sparkban aszalódni. plusz- és ezt (se) tényleg ne támadásnak vedd - egy Pug 308 sajnos nem elég drága/különleges autó ahhoz, hogy megérje megvédeni. szarul hangzik, de amikor tömegével állnak az utcán/udvarokban a 20-30+ milliós autók védelem nélkül, akkor én is hülyén érzem magam, hogy a 2-3 milliós hobbiautóm egy kb 10 milliós garázsban áll (nem az autóhoz vettem a garázst, hanem a lakással jött és ennyiért nem is vennék garázst én sem) Feleségem autója, ami a hobbiautó többszörösét éri, meg kint áll, mert annak lemezből van a teteje, nem
rongybólvászonból -
-
Vismajor01
addikt
Mert nem adja ki a matek. És ha nem adja ki a matek, akkor kell az érzelmi többlet ami 308-nál valszeg nincs meg.
A 308 nem elég értékes, nem fogyaszt elég sokat, nem elég nagy és nem elég megbizhatatlan, hogy megérje mellé egy kisautó 1misiért. Ha van egy Cadillac Escalade értem. Ha van egy M3 BMW értem. Ha van egy Caravelle értem. Ha KELL a két autó akkor is értem, ha kell akkor kell tökmindegy hogy a racionalitás mit mondd.
De azért venni egy misiért vmi bontószökevényt h az autó ne 8litert fogyasszon hanem 6.5-et az...
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tboldi
nagyúr
1. Hátra sötétítő fólia, az biztos, de előre az oldalablakokra is lehet, ha a fóliával együtt nem lesz 70%-nál kevesebb a fényáteresztés.
2. A pedálokon többnyire gumiborítás van, ami cserélhető, nem aggódnék miattuk. Majd ha nagyon ramaty lesz, veszel újakat.
3. Passz.
4. Én utálom a gumiszőnyeget, télen is szövetet használok, a standard gyárit. Nyárra meg van szintén gyári "exclusive".
-
radi8tor
MODERÁTOR
Múltkor láttam olyat, hogy az egyik légbefúvó helyére tett egy kijelzőt, ami OBD-re csatlakozva olvassa be a fontosabb adatokat, de a gyártóra nem emlékszem hogy mondták volna. Lehet ilyen alis csoda cucc.
Még olyat is tudott, hogy 6000-es fordulat felett megvillogtatta az óracsoportban az irányjelző lámpákat.Talán ez lesz az: [link]
De ez VW specifikus (talán)Ez meg egész összeszedett oldalnak tűnik, hátha itt is találsz valamit a tiedhez: [link]
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
tboldi
nagyúr
2 autót felölelő tapasztalataim alapján nem (csak) légterelő, hanem autófüggő. A WagonR-ben mindenhogyan nagyobb lett a szélzaj, mondjuk olyan is, mint egy telefonfülke, nem csoda. A Jazz-ben viszont nem, sőt, egy bizonyos sebességtartományban (kb. 70-90) még csendesebb is lett, de pályán sem lett különösebben hangosabb. 🤷♂️
Mindkettőn Heko van egyébként.Mondjuk én csak azért tettem fel, hogy kicsit befeszítse az üveget, és ne zörögjön, ugyanis az ajtón belül kissé megfáradtak a műanyagklipszek, amik fogják az üveget. Bejött a tervem, azóta kussban vannak. Na, meg JDM AF.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Tartanám magam az elvhez. Azok az idők már rég elmúltak, mikor valamit erősre terveztek.
Benzines és a dízel is húz még 1500 felett, sőt. A dízel 2000 körül ébred, ott simul ki a járása, 3-3500-ig tart a parádé, benzines meg kb ott kezdődik.Taxisok mellett ülve látom legtöbbször hogy 1500-on autóznak meg onnan gyorsítanak nagy gázzal. Hagyján hogy dugattyú vagy csapágy, de olaj sem lennék azokban az autókban.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
A turbósnál még rosszabb, mint a szívónál, mert nagyobb a nyomaték. Hordósra koptatja a hegert a dugattyú, mert oldal irányba neki feszül. Amúgy a kettős tömegű is az alacsony fordulattól hal
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Reggie0
félisten
Szerintem azota mar teljesen mashogy neznek ki a motorok belulrol. Az is szabaly volt regen, hogy a dizelnek izzitani kell, sot hidegben tobbszor ra kell izzitani, most meg poccre indul.
Manapsag inkabb az a szabaly, hogy alacsony fordulaton tobb koromlerakodas lesz, mivel kisebb a kipufogogaz aramlasi sebessege.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...