-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Hachiko95 #284950 üzenetére
Nálam a kettes 100 alatt leforog (fejből meg nem mondom mennyinél) a hármas 120-ig jó a 4-es 160-ig. De nyilván ez egy kispolgári autó, mások a dimenziók.
Túrázósra van áttételezve (a jobb CO2 emisszióra), ha gyorsulna lépjen feljebb a user (911).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Hachiko95 #284999 üzenetére
Igen, az EJ25 egy egesz motorcsaladot takar amit egesz sokaig reszelgettek. Kezdtek az EJ251-el, majd 252, 253 es 254 amik szivo verziok es az EJ255/257 a turbos.
Az EJ20 kicsit tartosabb gyari allapltban de azok gyengebbek is ugye.
Volt meg egy EJ25D motor is de az a 90-es evek kozepen futott.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #286375 üzenetére
Hat igazabol azt gyartanak, amire igeny van, amit megvesznek, es amit a szabalyozasok lehetove tesznek. Valoszinuleg nem lesz mar E36-hoz hasonlo uj auto, de lesz helyette mas, villanyban is van eleg sok potencial, ha megoldjak a hutest es csinalnak neki szorakoztatobb karaktert.
Árkülönbség elhanyagolható és ha a fenti tulajdonságok fontosak, akkor jobb lehet egy M3.
Alaparon "viszonylag" kicsi az arkulonbseg, de az M3 joval dragabb lesz, ha elkezded extrazni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #286505 üzenetére
Nekem ez a furcsa, hogy egy M2-től vagy csak a 2-estől (régi) 5-ös kvalitásokat várunk el.
A masik oldalrol nezve 28 millios induloaron azert elvarhato egy bizonyos komfortszint, igy ez egy ongerjeszto folyamat.Drágábbak lennének az M3 extrák, nyílik az olló extrázva egy M2-höz képest, vagy azt mondod, hogy az M3-at általánosan jobban extrázni szokták ezért általánosan drágább, mint egy M2?
Mas dolgok erhetoek el. A BMW-nel (meg a tobbi nemetnel is) jellemzo, hogy a 4 nagyobb meretkategoriaban nem csak a meret, hanem az alapveto minoseg/anyaghasznalat es az extralista is elter. Itt ez az 1/2, 3/4, 5/6 (amig meg volt), 7/8. Az M-ek a hagyomanyos modellek fole lonek altalaban, tehat egy M3 nem veletlenul dragabb mint egy 5-os, de az M3/M4 es egy M5 kozott is megfigyelheto ez az ugras.Eleve alaparban 3-4 millioval olcsobb az M2, mint az M3/4 (plane ha a Competition felszereltseget nezzuk, ami a rendelesek nagy szazaleka). Emellett az M2 extalistaja szegenyebb: kevesebb az elerheto felni, a belter borvalaszteka, nincs teljes borozott muszerfal. Nincs lezer lampa, nincs karbon keramia fek, nincs kulso karbon csomag, nincs xDrivera opcio sem, ezek mind-mind draga extrak. Tovabbmenve az M3 - M5 kozt is lesz ennyi kulonbseg.
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #287934 üzenetére
Az utolso szektor sem kifejezetten lassu, van egy brutal fektav a hatso hosszu iv vegen (az a masodik vagy harmadik koromon szakado esoben elozes kozben rendesen meglepett ) de eleg szeles a palya, ott is inkabb az ero, illetve annak leadasa szamit. Rendes tempoban be lehet erni a celegyenesbe, szerintem inkabb a hossz, illetve a terheles csokkentese erdekeben hagytak ki.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Hachiko95 #288028 üzenetére
Tényleg azért lett biztonságosabb a közlekedés, mert az amúgy jobban ellenőrzött sebességhatárokat könnyebben elérik a mai autók?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
dellfanboy
őstag
válasz Hachiko95 #288039 üzenetére
aabban egyetertek, hogy a technika fejlodott, de a masik oldalon az user sajnos nem. ertsd nem lett jobb reflexe egy atlagjoskanak, sot ma mar mindenki a telefont nyomkodja vezetes kozben es el se indulnak az emberek ha nem szol vmi radio/zene a hatterben, tehat a figyelmuk se ffokuszalt jobban a vezetesre, egyre tobb a reklamtabla az ut mellett, a forgalomban reszt vevo autok nagyreszet kozlekedni hasznaljak, letudni minel hamarabb A-B utazast.
talan a telexen volt az elmult 1 heten 1 cikk, hogyha 150lenne a limit akkor aranyaiban sokkal tobb baleset lenne..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
szőröscica
addikt
válasz Hachiko95 #288028 üzenetére
Nyilván egy spéci versenyguminál lehet kijön, amit írsz.
De ott a videó, feketén fehéren látszik, hogy egy modern utcai autónál gyakorlatilag nincs számottevő különbség egy 205-ös meg egy 255/275-ös felállás között. A szélesebbet tudják úgy tervezni, hogy másabb a mintája (ugyanannak az abroncsnak is), ezért simán kompenzálja azt, hogy nagyobb felületen osztja el a tömeget.
-
tototos
őstag
válasz Hachiko95 #288047 üzenetére
Vezetéstechnika oktató mondott egy jó dolgot a vezetéstámogató rendszerekről. Az a gond, hogy ezeket belerakják az autókba de senkit nem tanítanak meg használni őket. A sávtartó meg adaptív tempomat kombóval azt hiszik, hogy már önvezető kocsijuk van aztán majd mindent megold helyettük.
Sajnos oda jutottunk, hogy a biztonság jelszava alatt olyan dolgokat pakolnak az autókba, amiktől biztonságosabb lesz, de sok vezetésre alkalmatlan embert is közutakra engednek ezáltal. Lehet megkövezni, de én a jogosítvány kiadást szigorítanám. -
BigBlackDog
veterán
-
Szada85
aktív tag
válasz Hachiko95 #288529 üzenetére
Van egy fura kettösség ebben, mert bár a Cupra "sportos" modell, emiatt "rétegmodellnek" mondhatjuk, viszont rettentö sok Cupra fut az utakon, tehát emiatt mégis népszerü tömegmodellként is definiálható.
Az biztos, hogy még elég vastagok az árak, Facelift GTI-böl 20 ezer alatt már jobban mozognak a darabok, Cuprából szerintem is ilyen 21-22 ezer € körül lenne érdekes, meglátjuk január elsö felében mit lehet kihozni a piacból.
-
bbubby00
őstag
válasz Hachiko95 #289431 üzenetére
Mi cserelgettuk 60ezrenkent a tomitest gyarira, de szhart bele az auto.
350nel bekopogott nekunk
Eladtuk ugy es lecsereltuk egy FL-re, ott mar a motoron is modositottak ezt-azt es megbizhatobb lett.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
veterán
válasz Hachiko95 #292164 üzenetére
Régen színezett volt minden benzin itthon, volt talán kék, sárga, piros, hogy melyik melyik volt, már nincs meg. Volt 86/92/98 oktános azaz normál, szuper, extra (+ a 80-as évek végétől 91-es, valójában 92 oktános ólommentes). Amiben biztos vagyok, a HTO pirosra volt színezve.
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #293588 üzenetére
Ez szándékos, a belsőégésűektől jövő gyártók csinálják, hogy kevésbé legyen szokatlan, illetve az utasaid ne legyenek rosszul. Teslakon pl nincs késlekedés, ott ésszel kell gázt adni (utasoknak meg kifejezetten kellemetlen érzés), pláne a potensebbeknél, különben lesz meglepetés.
sutszi: Nyáron volt egy hosszabb roadtrip, és annyira bejött, hogy megnéztük az általunk jobban kedvelt évszakban is. Csak most a sarkkörön bőven túl.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #293600 üzenetére
Azaz érdekes a videón, hogy nem fokozatosan engedi rá, hanem van egy kis késedelem és utána ráengedi egyből az erőt a kerekekre
Igen, egy sima offset van. Ez ismert dolog, szinte minden tesztben felhoztak a cikkirok, amikor elkezdtek szelesebb korben kijonni villany modellekkel a korabbi gyartok. De nuanszokrol beszelunk, ezekhez kepest barmennyire lehet kozvetlen meg gyorsan reagalo a belsoegesu motor, lassu lesz.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #293609 üzenetére
Ólom puhább, nagyobb védelmet ad és így kisebb az esély főtengely és blokk cserére.
Meg par tiz ev alatt 824 millio IQ pont veszteseget okozott az emberisegnek (rengeteg egyeb problema mellett), amikor a ket, emberiseg altal okozott legnagyobb kornyezeti katasztrofa alkotojanak sikerult atnyomni, hogy rakjanak az uzemanyagba olmot. Szoval ez nem olcsositas, ez mindenkinek kozos erdeke, hogy ne hasznaljanak olmot.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #293616 üzenetére
Szerencsere errol kutatasok voltak, es nem hasrautesszeruen kitalaltak, hogy nem okoz gondot az a "minimalis olom". Okoz, ezert le is lett valtva. Az olomakkuval egyebkent ugyanannyi problema van, es bar nagyobb reszben hasznositjak ujra (egy akkut azert ritkan dobsz ki a kukaba), meg is 40000 tonna olom jut az autoipar miatt szemetlerakokba. De egyszeruen annyira olcso, hogy nincs jelenleg alternativaja.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #293677 üzenetére
Megnézném azt a kutatást, hogy hol okoz egy rátüsszentett ólom réteg gondot egy motor csapágyában, ami ha minden jól megy az életben nem látsz többet összeszerelés után.
Mert az autók örökéletűek, és nem kötnek ki szegényebb országokban roncsként.
amin már rajta sem lesz a rátüsszentett ólom réteg.
Hát pont ez a probléma, az eltűnt rátüsszentett ólomréteg szerinted hova kerül abból a 1.5 milliárd autóból a világon? [link]
Mint ahogy írtam, akkuból is keresik az ólommentes alternatívát, de drága. Viszont egy akkut jó eséllyel nem dob ki a felhasználó, hanem leadja valahol, ellentétben a csapággyal.És nem, nem ugyanaz a téma, az ólmozott csapágy ugyanis jó eséllyel olcsóbb, mint az alternatívák. De a gonosz gyártók ezt is azért csinálják, mert olcsóbb, többet kereshetnek rajta, elronthatják az autókedvelő szórakozását és a gázreakciót.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs