-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
Nem csak a szabvány, az olcsósítás miatt is van, C Vectránál ami elég közeli rokon az 1.9 CDTI, annál nincs ilyen probléma. Kis szaros gumitömítés és vége, akár új blokk is kellhet. Rossz kialakítás, lehet a tömítés is gyenge anyagból van. Nem tudom mit változtattak később, azoknál már nem volt ilyen probléma.
De azért van más gyártóknál is hasonló, csak az nem a nyugvó, hanem a hajtórúd csapágyak. Ugyanígy dízel BMW, Renault, szerintem a Mercinél és az Audinál is vannak ilyenek, csak nem a kenési elégtelenség miatt, hanem szimplán elkopik.
A sokat forgó szívók is koptatják. A V10 S85-nél és a V8 S65-nél volt pont ez az ólomról váltás. Ólom puhább, nagyobb védelmet ad és így kisebb az esély főtengely és blokk cserére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen