Új hozzászólás Aktív témák

  • Hachiko95

    aktív tag

    válasz Qru #293604 üzenetére

    Nem csak a szabvány, az olcsósítás miatt is van, C Vectránál ami elég közeli rokon az 1.9 CDTI, annál nincs ilyen probléma. Kis szaros gumitömítés és vége, akár új blokk is kellhet. Rossz kialakítás, lehet a tömítés is gyenge anyagból van. Nem tudom mit változtattak később, azoknál már nem volt ilyen probléma.

    De azért van más gyártóknál is hasonló, csak az nem a nyugvó, hanem a hajtórúd csapágyak. Ugyanígy dízel BMW, Renault, szerintem a Mercinél és az Audinál is vannak ilyenek, csak nem a kenési elégtelenség miatt, hanem szimplán elkopik.
    A sokat forgó szívók is koptatják. A V10 S85-nél és a V8 S65-nél volt pont ez az ólomról váltás. Ólom puhább, nagyobb védelmet ad és így kisebb az esély főtengely és blokk cserére.

Új hozzászólás Aktív témák