Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hachiko95

    aktív tag

    válasz brumi1024 #293622 üzenetére

    Megnézném azt a kutatást, hogy hol okoz egy rátüsszentett ólom réteg gondot egy motor csapágyában, ami ha minden jól megy az életben nem látsz többet összeszerelés után. Szerintem ha megfelelőbb az ólom réteg a csapágyon az adott felhasználásra, ha ezért nem kell kidobni a főtengely, vagy a blokkot, akkor használják azt. Ha pedig van elérhető ugyanolyan, akár jobb alternatíva, akkor azt. Viszont nekem ne rakjanak bele egy rosszabbat.
    Egy akku sokkal hamarabb tönkre megy és biztos sokkal többen dobnak ki, mint egy hajtórúd vagy főtengely nyugvó csapágyat, amin már rajta sem lesz a rátüsszentett ólom réteg.

    Ez a téma ugyanaz mint a Lokasil bevonat a Porsche motorokon, az egy "környezetbarátabb" és olcsóbb megoldás. Csak szinte az összesnek motorfelújítás kell.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák