Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hachiko95

    aktív tag

    válasz tboldi #293561 üzenetére

    Látszik, hogy megszenvedett vele, meg is említi közben, hogy nem megy az automata revmatch, és nem tudja a fordulatot megfelelő helyre hozni. Volt olyan is, hogy nem a fékről fordult át a sarkával, hanem inkább külön rálépett teljesen. Meg is pördülhetsz, ha olyan fordulatszám különbségnél ráengeded. Szerintem ezért nem váltott vissza a nagy lejtős egyenes végén és rossz fokozatban volt a kanyarban. Ez a példa arra, hogy ez így nem jó. Főleg nem egy Nismo-ban, amit versenypályára csináltak.

    Nyilván a kibocsátási normák miatt el van butítva, mert szerintem az új motoroknak is kellene olyan gázreakciónak lenni, mint a régieknek, esetenként még jobbnak is.
    Nem véletlen raktak bele automata funkciót, de elképzelhető, hogy kikapcsolt ESP-nél nem megy, de nem is tudsz adni magadnak, mert olyan lusta.

    Emiatt ez nálam dealbreaker lenne, hiába volt rendben a kasztni, a fék, a kormány, de az összeképet elrontotta a gázreakció. És emiatt az E36 M3 a hengerenkénti bowdenes pillangós motorjával az utolsó analóg király.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák