-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #146463 üzenetére
Nekem van potkerek, trutyi, meg gumikukac is.
Es 10-es kulcs is + obdI humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #146466 üzenetére
Nézz utána,hogy befér-e, nehogy így járj: [link]
Focvis: Nem minden autóban, nekem is kapcsolja a klímát automatice ha csak szélvédőre állítom a szellőztetést és nem tudod kikapcsolni a klímát olyankor.
Amúgy van mester trükk a párásodásra: szilikonos macskaalom zokniba, és az megköti a párát. Valamelyik autós blogon olvastam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #147685 üzenetére
Az autón való használhatóságról van szó, meddig engedhetné a rendőr, a műszaki stb.
-
Reggie0
félisten
válasz pècsimunkás #147691 üzenetére
Amig nem hasznalod a gumit van rajta vedoreteg es nem eri annyi kornyezeti hatas se(UV, viz, por, terheles), ami gyorsitana az oregedest.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #147691 üzenetére
Megfelelő körülmények között tárolva 5 év után előszedve olyan, mintha frissen préselték volna, ez eddig igaz. De ha 5 évig rongyolódik a kocsin, süti a nap, a só, akkor már szar lesz. 4 év fölött lehet érezni, hogy nem úgy tapad, mint új korában, 5-6 évesen már jelentős mértékben érezni akkor is ha a minta 90%-a megvan. Valamikor ekkor kéne ledobni, valahol 8 évnél húzni egy határt. Persze így már kezdem sejteni miért nincs rá törvény, mert ha egy 5 éves gumit megveszünk a boltból ami szakszerűen volt tárolva ami még tök frankó, akkor 3 év múlva lehetne kidobni, ha 8 évnél húzunk meg egy határt. Ha meg mondjuk 10-nél húznánk meg akkor meg majdnem olyan, mintha nem is lenne határ. Bár ennyi erővel a mintát is slickre lehetne járatni ha minden törvényhez így állok, az a 10 év a dot-tól számolva jó kezdés lenne szerintem törvényileg aztán utólag lehet finomítani.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz pècsimunkás #147691 üzenetére
Az, hogy ötször fél évet volt az autón meg még ötször felet retkesen bezsákolva, mert az emberek lesz.rják és nagyon nem úgy működik mint egy 2-3 éves rendesen karban tartott.
Aztán ott ahol télen 110-el veretik a lejegesedett autópályán korom sötétben (holdfény sincs, 0 látótávolság) és gyakorlatilag bármikor kiugorhat eléd egy rén vagy jávorszarvas, na ott nagyon nem mindegy hogy megállsz időben, elb.szod a szarvast, vagy csak berepülsz az erdőbe ne a rohadt gumin akarj már spórolni párszáz eurót...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #147697 üzenetére
Ja így már vágom mire gondoltál. A 10 év az jó volna, elég ritka azért, hogy 5 éves gumit vegyen az ember a boltban, de ha mégis azt vesz még mindig 5 évig használhatná és azért 5 év alatt elhasználódik. Az 1-2 éves gumikat amiket javarészt vesznek azokra meg maradna 8 év. De hát jelenleg odáig nem jutottunk el, hogy a téli télen kötelező legyen, ahogy a kontinens országainak felén.
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #147703 üzenetére
Mondjuk ott Rénszarvasföldén komolyabban kell venni a téligumi kérdést, mint itthon.
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #147706 üzenetére
Igen, már most is láttam a kocsik felén a télit felrakva. Mondjuk ezek a törvények nem is nagy volumennek szólnának, hanem annak az 5%-nak. A 10 év is ilyen 5% körüli usernek szólna csak, mert a többi 95% az nem használ 10 éves gumit.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz pècsimunkás #147703 üzenetére
Ez még olyan "kinda OK" állapotú volt, a szögek voltak kicsik kopottak. Csak úgy vagyok vele, hogy az autó 5 milla volt, a minden teszten győztes szöges szett pedig csak 170k (amiből 50 visszajött), az itteni tél meg rohadtul nem játék. Ennyit nekem megért.
Inkább azon akadtam ki, hogy sok ember itt sokkal régebbi gumival járkál. A 8 éves autón nekem 10 éves gumik voltak fent mikor vettem. Futófelület volt bőven, de mint a kő olyan volt. Valahol még képem is van róla. Azt a gumis egyből vágta ki a szemétre, de ha meghirdetem tuti elvitték volna... Van egy olyan gumis a városban ahol rohadt olcsón lehet zsír új gumit venni mert mindegyik legalább 5 éves, de van amelyik 11 és sorban állnak érte az emberek... Ha akarod dobok be egy pár hirdetési linket.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz pècsimunkás #147759 üzenetére
Ha direktbe bekapcsolod, akkor nem
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #147765 üzenetére
Igen, a komfortelektronika lekapcsolja. Ez az ami néhány embernél bedöglött vagy csak bugos lett, mint nálam is és olyankor nem kapcsolta le. Áram alatt tartja az egész autót időnként és egy hét alatt egy átlagos akku majdnem teljesen le is merül így. Én is ezzel szoptam mikor megvettem a kocsit, aztán rákötöttem kapcsolóra inkább. Aki napi szinten használja annak fel sem tűnik egy ilyen hiba. Kivéve ha teljesen bedöglik, mert akkor be se indul, mindent ez vezérel bent.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz pècsimunkás #147945 üzenetére
Nekem a kispolszki üvegeit körben összekarcolta a fémbetétes kaparó.
@ Saint: Le voltam némítva, most olvastam: nem voltam.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #149673 üzenetére
Én is szeretem, ha nem csak papíron létezne az 1.8 automata kombi akkor azt vásárolnám vissza és hosszú évekig meg is tartanám még, de még 1.9 dci-t is bevállalnék automatával nem érdekel a rövid táv, majd a szeretet felmelegíti. De nem létezik. Szerintem akinek volt annyi pénze az Lagunat vett inkább, így csak prospektusban létezett.
Mindegy, majd lesz valami helyette. Most már nem kötődöm márkához, mert semmi értelme, nagyon korlátoz. Paraméterhez kötődöm, automata biztos kell, ABS biztos kell, kombi vagy normális méretű ferdehátú nem lecsapott hátsóajtóval és egy 1.6-os 100 lovas motor legalább de lehet picit fölé, ha ilyen 1200 kilós a kocsi, a többi már lehet az amit a szél fúj adott pillanatban, csak nagyjából megbízható és népautó max 500-ig. Inkább 450. Van azért ilyen, most is nézegetem őket. De amúgy igen. Egyik se olyan jó, mint a Megane volt.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #149682 üzenetére
A németek egy más világ, de ha náluk is csak 1-2 van belőle akkor az sok mindent elárul.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz pècsimunkás #150124 üzenetére
Nekem is 108€-s ajánlat jött.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz pècsimunkás #150127 üzenetére
Já.
-
Richard!
addikt
válasz pècsimunkás #150124 üzenetére
Múlt héten megérkezett nekem is, 420,35€/év teilkasko-val (500€ önrész), 15000 km/éves futással (CosmosDirekt). Én anno nem hoztam át semmit, 2016-ban nulláról kezdtem.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Integrale
veterán
válasz pècsimunkás #150167 üzenetére
Es ez meg olcso, 25 alattiaknak 5-6-7 e euro is lehet. De persze ez auto fuggo, fiatalabb auto eseteben olcsobb.
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz pècsimunkás #150638 üzenetére
A motornak kényelmes a 200, ott kb. 3600-at forog és erőteljesen gyorsul még; 220-ig szinte csak fél gázt nyomsz (csipsszel meg egyenesen csúzli 200 felett is ).
Viszont 180 felett már hangos az autó. -
EQMontoya
veterán
válasz pècsimunkás #150638 üzenetére
180-200 utazó jol hangzik, de hol?
Az IS300 is tudja, de igazából minek?
Biztos van az a nemet autópálya éjszaka, de itthon max az M6, jó időben.
Nekem legalábbis kifejezetten fárasztó azt nézni, hogy mikor fog valaki elem jönni 110-zel, ha 180+ a tempóm, és mindjárt utolerem. Akkor inkabb egy békés 140 tempomat, és 13 perccel később érek oda, de sokkal kevéssé fáradtan.Same rules apply!
-
veterán
válasz pècsimunkás #150640 üzenetére
A GTI-be sincs több zajszigetelés, mint az 1.4 TSI-ben; a motor kevesebbet forog, emiatt lehetne picit halkabb; a gumi ugyanakkor jellemzően szélesebb, peresebb, sportosabb mintázatú, így emiatt hangosabb.
Szerk: Egy pöttyet a kipu is hangosabb.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz pècsimunkás #150642 üzenetére
Akkor az nagyon szerencsés régió lehet, itt Frankfurt környékén van pár autópálya, de nem sokszor sikerült tartósan 180-200-zal suhanni huzamosabb távon, esetleg hétvégén reggelente, kora délelött még el lehet csípni ilyen idöszakot, de napközben felejtös. Inkább 150-160 konstans utazókat sikerült produkálni, de azt is meg kell törni a belsöbe bebóklászók miatt.
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #151467 üzenetére
Nekem most lecsúszott két üveg Captain Jack. Őszintébb vagyok, mint kéne, de még tudok helyesen írni.
Kalicsmajornál már kezdett a köd ráfagyni az aszfaltra és a kereszteződésben kettesben is elropogott a céges kocsi, hú annyira férfinak éreztem magam ekkor, hogy nagyon. -
MunezXBK
nagyúr
válasz pècsimunkás #151507 üzenetére
Én nem szoktam vezetni, csak full tisztán. Mégis bekóstolnak folyamat.
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #151510 üzenetére
Ja, már pisatesztet is kértek tőle pár hónapja.
-
gzbotii
veterán
válasz pècsimunkás #151520 üzenetére
Miért raksz szóközt a szó és az írásjel közé?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz pècsimunkás #151524 üzenetére
Azt hittem diktálással írsz. Van egy másik fórumtárs, aki GBoard hangbevítelt használva hasonlóan írt régen (nem volt erre felkészítve a diktálás funkció).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
FeRRaR1
őstag
válasz pècsimunkás #151496 üzenetére
+1 a Dockin D-re
Nálam is az szól(t) -
nagyúr
válasz pècsimunkás #152844 üzenetére
Így van, minőségit kell inni. Sajnos én már öregszem, és a whiskey/pálinka már fejfájást okoz kevés mennyiség után is
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #153830 üzenetére
Az jó anyag. Ha a 98-as is E10 lenne akkor arra álltam volna át én is (szintén a kedvezmény miatt).
Kíváncsi lennék majd mennyien állnak át a jobb benzinre az E10 miatt. Tuti lesz majd róla cikk a TC-n.
#nincsbennetarcsi
-
_q
addikt
válasz pècsimunkás #153942 üzenetére
Köszi, eddig egy shell-nél lévőt próbáltam az elég gyengén szívott. Nem tudom a többi is ilyen-e. Lehet teszek egy próbát ezzel amit ajánlasz. "szart sem ér" alatt mit értesz? Semmi szívó ereje nincs?
(#153940) Magnum_
Ajándékba kaptam, de akkor ki se bontom, megy eladásra.(#153941) aero.
A gyenge teljesítmény miatt nem kell tartani az aksi lemerüléstől? Mondjuk egy 15-20 perces használatnál szerintem többet nem kellene menjen, kosztól függően.[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz pècsimunkás #153944 üzenetére
Na várj, te nem ilyet vettél és azért ajánlod?
(#153945) Magnum_
Nem, társasházban lakom, így sajnos itthon nem tudok autót porszívózni, garázs pedig nincs. Gondolom innen is jött az ötlet, hogy ajándékba ilyet kapjak, ami alapból jó ötlet is lenne. Még mikor szülőkkel laktam akkor régi egyszerű hálózatról működő porszívót használtam. Viszont mióta nem ott lakom, azóta a benzinkutas porszívózást használom, ami nem az igazi, de persze jobb, mint a semmi. -
veterán
válasz pècsimunkás #154086 üzenetére
Teljesen baráti ár.
Egy VW-hez a minőségi utángyári (Mann) szűrők kerülnek ennyibe. Az olaj ára is vállalható.
(#154088) Doki16 : A normál 1.4 TSI pedig a GTI-nél kb. 100 kg-mal könnyebb. Szal' a GTE kb. +400 kg-t jelent.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz pècsimunkás #154086 üzenetére
Ez egy teljesen korrekt ár! Nekem e CC-hez, MANN filterekkel, egy új leeresztő csavarral és LM olajjal munkadíj nélkül ennyi.
Joe
-
válasz pècsimunkás #154086 üzenetére
Nekem 36 eFt volt ugyanez egy légszűrővel megfejelve, amúgy toyotához mérten nem rossz ár
A 60ekm szervizem pont ingyenes lesz, csak akkor gyertyát is cserélnek[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Reggie0
félisten
válasz pècsimunkás #154086 üzenetére
Az teljesen jo, nekem 50-60k az olajcsere nem markaszervizben.
-
Motion_Blur
félisten
válasz pècsimunkás #154086 üzenetére
Levegőszűrőt nem cseréltek?
1.2 munkaóra, hát azért van bőr ha ez csak egy sima olajcsere volt + átnézés amíg lecsöpög.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Csabroncka
addikt
válasz pècsimunkás #154112 üzenetére
Könyv szerint >>
(bár pontos típusod nem tudom)
Egyébként ez, minden csak nem nagyszervíz (mármint még ha annak is nevezik, nem neked szól) gyertyacsere, hűtőfolyadék-csere, segédhajtószíj(ak) cseréje, váltóolaj, fékek, betétek - és ez még csak a kopóAz O gyűrűt miben kellet cserélni?
"in medias res"
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #154126 üzenetére
Mennyi Km van a szűrőben? Nem érdemes azt cserélgetni gyakran, mert újonnan szarabbul szűr, mint bejáratva.
-
veterán
válasz pècsimunkás #154126 üzenetére
Mennyi km van a légszűrőben? Nem gondolnám, hogy 15 vagy 30 ezrenként cserélni kell a gyári előírás szerint.
Golfnál pl. 90 ezer a gyári csereperiódus. 30 ezrenként bőven ráér, még éppenhogy csak koszos lesz akkor. És minél koszosabb, annál jobban szűr. No para.
-
Csabroncka
addikt
válasz pècsimunkás #154126 üzenetére
Nem vagy lehúzva, nálam ismerős szerel (kizárólag ezért nem márka szervizbe viszem, a kopó dolgokkal), most vertem el 55 ezret: olaj, szűrő, tömítés, ékszíj, fékfolyadék, hűtőfolyadék, ehhez jön még a fékbetétek és nagy valószínűséggel még a két első tárcsa is. 150.000 res szerviz 2014Corolla 1.6
Focvis: 60e/4év
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Csabroncka
addikt
válasz pècsimunkás #154131 üzenetére
Pollenszűrőt és levegőszűrőt te magad szerszám nélkül ki tudod cserélni, ha van 4 elemid, ezért már nehogy fizessél. Én ragaszkodtam a gyárihoz (ez sem feltétlen kell), megvettem, majd egy szál tanga papucsban kicseréltem....
"in medias res"
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #154209 üzenetére
20psi alatt szóba se állunk senkivel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #154209 üzenetére
326 ló volt eredetileg, hogy most mennyi nem tudni mert chip után nem lett lemérve.
#nincsbennetarcsi
-
Zizmand
aktív tag
válasz pècsimunkás #154320 üzenetére
Talán ez az: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- Politika
- Honor Magic V2 - origami
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Tőzsde és gazdaság
- Autós topik
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest