-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz brumi1024 #271966 üzenetére
Pusztán ötleteltünk, hogy milyen irányba lehetne változtatni a rendszert.
Mert ahhoz nem kell sokat keresgélni, hogy lássuk, hogy a ma érvényben lévö rendszert/bírságokat már csak a Telex cikke alapján is mosolyogva köpi arcon a magyarok jelentös része, amikor egy baleset után röviddel annak ellenére, hogy sejthetö volt a megnövekedett aktivitás a környéken, mégis volt olyan pógár, aki képes volt 167-tel végigbaszatni a hídon, hiszen a szabályok követése ma már sokaknak szabadon választható tantárgy szintü.
-
Szada85
aktív tag
válasz brumi1024 #271988 üzenetére
Rengeteg ingatag része van, amire megoldást kellene találni valóban. Radikális változásban én sem hiszek, lesznek még magasabb bírságok, ideig-óráig több sebességmérés. Amíg ennyi adó folyik be a közlekedésböl, addig túl jól tejelö tehén ahhoz, hogy radikálisan megcsonkítsák.
Elsö lépésnek én már a "némethez hasonló" irány is "valami", a jelentösen megemelt bírságok mellé kigyomlálni azt a kiskaput, hogy "nem vagy köteles terhelö vallomást tenni bla-bla"...
A levél automatikusan megy az autó tulajdonosának, aztán az vagy megnevezi a sofört az elkövetés idején, vagy maga vállalja a bírságot. -
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #272803 üzenetére
De most ez a 4 autó mennyi pénz hozott?
Hajnali 4 és 20 óra között a tiszteletes urak pedig a klímás irodában hűsölnek, pedig ha ugyanezt az akciót az utakon szaladgáló ementáli bodzawagenekkel csinálnák, az vajon mennyi pénzt hozna, és a 4-nek hanyadik hatványával megegyező ön- és közveszélyes guruló koporsóval lehetne kevesebb az utakon...
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #273412 üzenetére
Azt én "tippeltem" be annyinak, márkaszervizben végül 1 oldalit cseréltek ~550€ körüli összegért.
Idöközben ráálltak a nagyok is már, Monroe elsö gátló 155€, hátsó 200€ darabja "gyári helyettesítö"-ként, de ahogy látom már a Bilstein is gyárt pl a B6 (sportosabb) gátlóból elektronyos, annak ~500€ darabja.
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #273421 üzenetére
Emészthetö persze, de amennyit én a DCC-t használtam, ha VAG lesz az utód nem bánom, ha nem lesz benne, illetve "elöny" lesz.
Augusztus 7-et beszéltem meg vele, még elötte egyszer hívom majd, hogy biztosan nem felejtette-e el, aztán meglátjuk, worst case 1-2 héttel számolok, mire ellenöriz mindent, ha megtalálja az okozót javítja, költségét nem tudom/merem megtippelni.
-
Szada85
aktív tag
válasz lezso6 #274136 üzenetére
[Lenyilatkozta] RACE001 is, hogy igazából csak belekergették szegényt az egészbe: "elismerte, hogy gyorsan ment, de állítása szerint csak azért taposott bele a gázba, mert túl közel ért hozzá a mögötte gyorsan jövő autó."
-
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #274201 üzenetére
"...nekünk kb mindig."
Azért az elmúlt években párszor szerveztünk az Opeles topiklakókkal pár topiktalit ebben a topikban is meghirdetve, és talán 1szer jöttek 4-en, azon kívül jellemzöen 1-2 tag "ért rá", pedig mindig csütörtökre tettük, hogy a hétvégi terveket ne üsse... -
Szada85
aktív tag
válasz kenwood #274161 üzenetére
Írtam már korábban, hogy ez szerintem is sima "ego-futam" volt, meg kellett mutatni a drága (húzott) technikát a proliknak.
Ahogy a TikTok-on látom újabban a Gresham elötti "oválpálya" a trendi, pont a Belügyminisztérium elött lehet körzöre tenni a bódét, a sok kis kárszpotter meg erekcióval szaladgálhat az autók után, valamelyik videóban maga Tassi Ati. "autóversenyzö" is ezzel szórakoztatja a plebset ott.
De azért az is szép lenyomata a világnak, hogy már a második nagyszabású méréses (majd vilike linkeli úgyis) akció volt a hídon múlt hétvégén, az aranyérmes ismét egy Merga lett 171 km/h-val, az ezüstérmet egy bajor torpedó vitte 158-cal...
De miröl is beszélünk ma, amikor még friss ropogós cikk, hogy az alkohollal szembeni zéró tolerancia eltörlését fontolgatja a Közlekedési Minisztérium?!
(Mennyire Murphy, hogy pont most éjjel halt meg egy motoros, miután egy S-Klassénak vágódott, a Mercis elhajtott, két utcával arrébb lerakta az autót, majd késöbb feladta magát, és még akkor is bukott a szondázáson)..[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz brumi1024 #274443 üzenetére
Újj Brabus S-Klasset is láttam magyar rendszámmal TukTuk videókon, szóval gyanítom pár darab biztos lesz belöle otthon is.
Tippre 10 AMG vásárlóból 12 veszi pusztán az AMG badge meg a presztízs miatt a kordét, mert jobban mutat a plázson meg az Aranyparton, mint egy 350 dödölle...
Azért látva ezeket a carspotter videókat, szépen kivirult a highlife otthon (egy adott körnek), szerintem már 1 kezem nem elég megszámolni az új GT3RS-eket, vagy Ferkát, Lambót.
Talán Koenigsegget nem láttam még magyar rendszámmal, Bugatti(ka)t a HELL-es gyerekek elvileg rejtegetnek, azt tudjuk. -
Szada85
aktív tag
válasz bulikavagyok #274508 üzenetére
Kb. ezt az egy képet láttam eddig róla én is (plusz talán a müszaki vizsga képeket valamelyik autós portál cikkjében), azért írtam, hogy nem ez a bótbajárósuk.
Az 1 kezet pedig inkább az új GT3RS-re írtam, a másik kettöböl már tényleg tucatszámra vannak otthon is.
-
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #274947 üzenetére
Mondjuk a nyári rezidenciától nincs messze a Savoya Park mélygarázsa sem, valamelyik téli alkalommal már volt ott Opeles tali, de esös-alternatívának is jó, fedett, ingyenes, a kutyát nem zavarja ott az ember, a tüzö nap sem téma.
Referálok majd Petivel, aztán ha van konkrétum bedobjuk ide is szerintem.
-
Szada85
aktív tag
válasz szőröscica #274978 üzenetére
Nem lenne ezzel gond, ha a kommunikáció is változna mondjuk abba az irányba, hogy adott km állásnál, vagy intervallumonként legyen ránézve a láncnyúlásra is, csak amíg pl. a SEAT márkaszervizes is azzal pattint le, hogy "ha lánc baja lenne, akkor lenne rá check engine/hibakód", addig ez csak utópia.
Én már-már gyermeki izgalommal várom a hétföi szeánszot (bár eredménye gondolom csak a hét vége felé lesz, ha addigra talál valamit a srác), eddig ketten tippelnek a Cupránál is kezdödö megnyúlásra a láncnál (160e km-nél), Barcsik szerint update is volt rá.
Tanulságos kaland kerekedik ebböl is az biztos. -
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #275979 üzenetére
Csak nem jársz ott napi szinten, így valószínüleg kisebb eséllyel kapsz teljes képet, akár Ausztria, de lehetne másik ország is
Az, amit vilike leírt ugyanígy megvan Németországban is, ez nem magyar sajátosság sajnos.Ugyanúgy neked megy, rádlép, meglök, és itt is kihalt a szótárból a "bocsánat", "elnézést" szavak, tombol az egoizmus.
A hétvégén sétálni voltunk, kisgyerekek kergetöztek a parkban, az egyik ahogy nekemszaladt, beqúrta a fejét a könyökömbe, odaszaladt az anyjához a fejét fogva, a nö meg elkezdett magyarázni, hogy mit képzelek... itt tart ma a világ.
De, hogy ON is legyen, UFO Civic hétvégi fogyi, két személy+cuccok, klímázva 7 liter lett.
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #275990 üzenetére
Szerintem ez a fiatalabb generációtól induló, mostanra már az idösebb generációra is átgyürüzött problémának érzem, nyilván a bunkóság, önzöség relatíve gyorsan terjed, ha az adott emberrel úgy viselkednek, az elöbb-utóbb átveszi.
Amit kisza is írt, azt rendszeresen tapasztaljuk feleségemmel, 2 ember széles járdán megyünk kézenfogva, jönnek szembe 2-en, mi beállunk egymás mögé, ök pedig jönnek tovább egymás mellett, mert majd mi elszublimálunk szerintük.
De egyre ritkábban tapasztalom azt is, hogy beengedve, elengedve, átengedve "megköszönnék intéssel", ma már sokaknak ez teljesen helyénvaló, "nekik járó" dolog, hogy majd a másik alárendeli magát.
Vagy ha benéz valamit se int, hogy "kösz, hogy megoldottad a helyzetet", hanem megy tovább flegmán, nem lett gond, akkor minden a helyén.Qru:
1.8 benzin, igen, kézivel. -
Szada85
aktív tag
válasz macilaci78 #276009 üzenetére
Nekem az vált be, hogy (feleségem amúgy is jobb oldalamon) bal karom leengedve, viszont mellkas-váll-kar vonalat picit megfeszítve jön a kontakt, fájni (talán) nem fáj a másiknak (annyira), viszont ahhoz elég, hogy ne engem lökjön arrébb, hanem Ö pattanjon le...
Közérdekü híreink:
Tegnap visszakaptam a Cuprát, másfél nap után még picit félve merek bármi bövebbet írni, egyelöre bíztatóak az eredmények, pezsgöbontás majd talán 4-5 nap után, addig intenzív használat van tervben.Készült róla - átlagembernek talán kissé száraz, technikai alapú - videó is, igaz német nyelven (de legalább nem jó öreg hangalámondásos módon), ha igény van, érkezhet a link (nem vilike-féle), a srác maximálisan megérdemli, kellemes színfolt a szakmában.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz cOxeR #276050 üzenetére
Szerintem nem szabad kihagyni a képletböl, hogy lehet egy relatíve nagyobb réteg (a méretét nem tudnám megsaccolni) aki az utóbbi X év ingatlanár-robbanásából is szert tehettek egy szemmel látható vagyonra úgy, hogy nem ezzel foglalkozó vállalkozók.
Örököltek 1 (vagy akár több) lakást nagyszülöktöl, amikor a panelok is 20-30 métertöl kezdödnek, egy tégla pedig ennél is több lehet, ott könnyen az emberek ölébe hullhat pár Tesla ára, és ha nincs meg hozzá az adott pénzügyi tudatosság (márpedig a cikkekböl, piacokból azért látszik, hogy sokaknál nincs meg), akkor máris könnyen elhussan Teslára, új SUV-ra...
Plusz ott van mellé a rengeteg helikopterpénz is, nekünk is van ismerösi körben olyan, akik ahogy megkapták, szaladtak kihozni egy vatta új Sportage-et a régi G Astra helyett, mert "hát hogy néz ki az utcában, hogy ök még mindig 20 éves autóval járnak, amikor a legtöbb barát/barátnö valami új konzervdobozban feszít..."
Cupra reggeli fogyi, klímázva, pálya 110-130km/h közötti andalgással 6,8 lett.
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #276101 üzenetére
(Remélhetöleg) lezárhatom most a saga-t ezzel a kommenttel is.
Hétfön leadtam az autót, csütörtökön hívott, hogy nagy eséllyel megvan a bünös, gyakorlatilag nulláról végigment újra mindenen:
-gyertyaképek ellenörizve, égéskép OK.
-kompressziómérés: minden henger ~11bar körül van, OK.
-a 4 direkt spricni új, hibátlanok.
-szívósor spricniket kiszerelte, 1-et tényleg cserélt a SEAT, keresztpróbázta a hengerek között, a hiba nem vándorolt, tehát azok sem befolyásolnak semmit.
-a kivett spricniknél endoszkóppal megnézte a szívóoldali szelepeket, minden hengernél szinte teljesen tiszta, ilyen futásnál ez megdöbbentö szerinte, ezek szerint a dupla-befecsi tényleg teszi a dolgát.
-endoszkópozta az égéstereket, hengerfalak gyönyörüek, hengerfejen sincs sem repedés, a szelepek is szépek, a dugattyúk tetején némi égett olajos lerakódás van.
-Lánc korrekciós értéke ~1,5 fok, állítása szerint 5 fok körül már illendö készülni a cserére, egyelöre rendben van.Ekkor jött a meglepi, az olajkupakot levéve, majd a nívón is extrém benzinszag volt, ekkor lett a gyanúsítottak köre leszükítve vagy a tankszellöztetöre vagy a nagynyomású-pumpára, a gyanú szerint valahol keveredhet részben a két elegy, emiatt vacak az égés és emiatt lehet az az olajosnak tünö lerakódás a dugókon.
Tankszellöztetö rendben levönek tünt, kivette a nagynyomású pumpát, és badumm-tss, belül a tömítés megadta magát (a pumpa is olajozásos görgökkel operál), és az olaj ment a benyával együtt a lándzsán (Stößel) keresztül mindenhova is.
Most került bele egy új nagynyomású pumpa, új lándzsa, kapott egy olajcserét is természetesen, illetve berendeltem biztonságképp 4 új gyertyát is, bár a képük nem volt gond, de a srác szerint sem árthat.
Gondolkodom, hogy megköszönöm írásban a két korábbi mühely "tippjét", miszerint "használjam tovább az autót, amíg valami komolyabb hiba elö nem jön, akkor tudnak vele tovább foglalkozni" - jelen esetben tovább híguló olajjal/olajos égéssel tovább járni egyenes út lett volna a Motorschaden-ig...
A [Video ezen a linken érhetö el] , német kuruttyolással, feliratmentesen.
Augusztus végén leszünk otthon (tervek szerint a Cuprával, ha marad a jó viselkedése), egyeztethetünk valami talit, Pety bácsival is tervben van koccanni.
-
Szada85
aktív tag
válasz bandus #276147 üzenetére
Az elsö SEAT kanyar (4 új direktspricni) 2094€ volt, de utána ezt visszautalták, a SEAT átvállalta ennek a költségeit (mivel feleslegesen cserélték).
A második kör (PCVszelep+lambdák, méricskélések, fejvakarás)volt valami ~1200€, a harmadikban a két mágnesszelep cseréje 500€ (ezt megspórolhattam volna, de mivel kilátástalan volt a helyzet, és ez is a gyanúsítottak között volt, így megléptem), most a srácnál hibafeltárás, javítás, alkatrésszel volt 1200€ összesen, tehát ~3000€-t nyelt most el a vas.Ha a srácot élböl megtalálom, akkor 1200€-ból megúszható lett volna, hasznos következtetés, hogy egy márkaszerviz sem mindenható, mert hiába van gyári szoft, meg gyári support, ha a berendezkedés a pörgö pénztermelésre van kihegyezve, nem tudnak ilyen témákkal mit kezdeni...
Másrészt végsö soron egy 8 éves, 160 ezret futott hegyezett motoros "használt autó". Nincs ingyen ebéd, elöbb-utóbb minden bekéri a magáét.
Egyedül a felesleges körök "zavarnak", 5 hónapig sakkoztunk, mire sikerült a végére jutni. -
Szada85
aktív tag
válasz bandus #276179 üzenetére
Az a baj, hogy maga a probléma egy kimondottan "általános" gond (gyujtáskimaradás dús keverékképzés), amit tényleg kb. a kicserélt motyók közül bármelyiknek a hibája (vagy ezek kombinációja) okozhatott volna (gyertya, trafó, injektor, EGR-szelep, kokszosodás, vezérlés, vez.tengely-állító mágnes, nagynyomású pumpa).
Tényleg csak egy olyan "lelkes" szerelö kellett, aki annak az elvnek a híve, hogy mindent bemérek, elemzek, nem pedig random nekiállok cserélgetni a lehetséges alkatrészeket.
Most egy pár flakon Liqui Moly adalékot még szerintem ellövök az autóba, hogy az eddigi vacak keverékes üzem alatt itt-ott lerakódott olajos szennyezödéseket hátha sikerül valamennyire számüzni mindenhonnan, aztán fingers crossed.
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #276196 üzenetére
Múltkor csak a [sima injection reinigert] vettem, még van két flakon belöle, azokat ellövöm elöször, mossa át az injektorokat, aztán utána lehet kap ilyen pro line-t is, hogy a lehetö legtöbb szmötyi elégjen.
-
Szada85
aktív tag
válasz bandus #276793 üzenetére
Érdekes, szerintem ez erösen emberfüggö, én például egyáltalán nem szeretem az adaptívat, mert - ahogy részben Tse is írta - legtöbbször borzasztó nagyfateros a karakterisztikája, még legrövidebb állásban is annyira korán fékezni kezd, hogy emiatt sokkal elöbb "kell" besoroljak a belsöbe, hogy ne álljon bele a fékbe, mint én magamtól behúzódnék, emiatt sokkal jobban kell figyelni, sokkal több gépészkedés, hogy van-e/lesz-e elég hely a belsöben tempomattal elhaladni a külsöben andalgó mellett..
Mentünk már néhány tízezer km-t vegyesen mindkettöt használva, én a sima mellett teszem le a voksom, ha lehetne a Cuprából is kigyomlálnám az adaptív részét.
-
Szada85
aktív tag
Hazaút sikeresen abszolválva, a Cupra tette a dolgát szépen, 1000km-t bepréseltük picit 10 óra alá, az átlagfogyi 2 fövel, púpra pakolva klímázva megállt 7,7 körül, német részen tacho 150, osztrákon tacho 137, hazai pálya lejtett picit, az megdobta a sebességet...
A közlekedés sajnos most sem elönyére változott, viszont az megdöbbentett, hogy csütörtökön délután 3 órakor az M7 már elesett Balaton irányába, még a rádió is "hosszú hétvégét" emlegetett...
Lemaradtam valami új ünnepröl, vagy ennyire jó világ van itthon? -
Szada85
aktív tag
Kire lehet számítani holnapi talin?
-
Szada85
aktív tag
válasz cOxeR #277706 üzenetére
Szerintem azzal mindenképp színesíted a programot.
Petsoky-val volt tervben kiindulásképp némi autómustra, felmerült a szürkeállományában a váltás gondolata, nekem meg a hiányzó V6 gondolata, ezeket próbáljuk meg mindketten elhessegetni majd.
Esetleg ha focvis kilátogat, lehet bekéredzkednék mellé egy "élö-adatos kanyarra", összehasonlításképp meglesni, mit mutat az Ö EA888-a. -
Szada85
aktív tag
Részemről is hatalmas köszönet a taliért, sok új arcot/nicket megismerhettem, kellemes volt ennyi különböző kvalitású vasat egyszerre látni, a többiek már szépen összefoglalták előttem.
focvis köszönöm a “diag-kört” is, így már kevésbé érzem vacaknak a sajátomat
Az időt én is rövidnek éreztem, nem feltétlen jutott annyi mindenkire/minden járgányra, amennyi jó lett volna, majd legközelebb.Fotók majd a hivatalos képészmérnöktől érkeznek (bízom benne).
-
Szada85
aktív tag
Bár a #focvischallenge-re nem neveznék, otthonlét alatt szinte folyamatos városozással felkúszott ~8,2 - 8,5 közé a fogyasztás, hazafelé pályázva, sok dugó, araszolással a végére (2 fö, plusz full csomag, klíma) beállt 7,6 literre.
Mai melójárat alatt nagyjából belöhetö a Cupra egyensúlyi fogyija, tömött pályán 100-110-zel andalogva klímával 6,5-ig is lekúszik, ~130km/s (GPS) tempóval klímával beáll 7 - 7,2 liter között.
-
Szada85
aktív tag
válasz brumi1024 #278388 üzenetére
Ilyennel vittek a kínai út során, elsö benyomásra abszolút nem tünt puruttyának a beltér, hatalmas kijelzök, (mü)bör mindenhol, menet közben sem nyöszörgött semmi bent, szóval kiváncsi leszek, meg tudják-e vetni a lábukat Európában is.
Tegnap a hazaúton a németeknél láttam egy Lucid Air-t is, nem tudtam, hogy már itt is van belöle tesztpéldány..
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
Nem láttam a topikban, de lehet csak átsiklottam rajta:
[A Seat márka, mint autógyártó megszünik (német cikk)] a mostani modellpalettával, a Cupra veszi át az autós vonalat...Valaki egy (mostmár) jó Seat Leon-t befektetésnek??
Ennek már csak felfele fog menni az ára! -
Szada85
aktív tag
válasz bulikavagyok #278859 üzenetére
De gondolom abban egyetértünk, hogy egy ilyen akció mennyire nem "környezetbarát", ugye?
Megállítasz többtíz, vagy többszáz autót, hogy a városban pöfögjenek, majd elöadod, hogy te vagy az utolsó generáció, aki igyekszik megmenteni a bolygót...A másik gond az, hogy a rendör is maximum tojásokon lépkedve intézkedhet, mert ugye hirtelen jogai lesznek mindenkinek, amik azonnal sérülnek, ha kicsavart karral levezetik öket a flaszterröl...
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #279281 üzenetére
"Ahogy írták egyszer csak autópályán haladva kiirja, hogy a vészfék / sávtartó akármi kikapcsol mert lejárt az előfizud ez nemgyerebe."
Gondolom sokkal inkább úgy fog müködni, mint bármelyik elöfizetés (YT/VPN, stb.), hogy egyszer szerzödsz, majd alapállásban folyamatosan vonódik a havidíj, és neked, mint usernek kell "lemondani"/szüneteltetni, ha épp nincs rá szükséged.
-
Szada85
aktív tag
válasz Viiktor1989 #279306 üzenetére
A neten elsöként feldobott [VW prospektus] szerint a "Performance csomag"-gal volt rendelhetö opció a nagyobb szárny (meg a 19-es guriga, drift-mód, progresszív kormányzás.)
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #279852 üzenetére
"meg talan mar nem annyira divat autot lopni, mint 10-20 eve, .."
Érdekes lehet majd idövel, ahogy az újabb, modernebb autók használtként olyan társadalmi réteghez kerülnek, ahol nem lesz "kedv" egy új LED/Lézer fényszóró cseréjére, akkor mennyire fognak megszaporodni az ilyen "célzott" lopások.
Már pár éve is, amikor a G30-as 5-ös BMW-ben megjelent a lézeres lámpa is, ahol akkor laktunk (normál német, semmi gettó) városkában is egyik éjjel simán vitték a szomszéd nemrég áttvett 5-ösének komplett elejét... Lökös, két lézeres lámpa volt a zsákmány. -
Szada85
aktív tag
Új hónap, új kaland, múlt héten kétszer is eljátszotta az autó, hogy a hüvös reggelen beindítva behunyva hagyta jobb szemét a Cupra, hibaüzenettel kísérve.
Kizárólag a tompított LED-ek nem mentek, DRL, index, refi hibátlanul tette a dolgát... Napközben újra ránézve már minden müködött tökéletesen.Hétvégén hasonló hüvös idöben már nem produkálta a hibát, de valami kezd megkotlani, ez biztos.
Jó lenne kideríteni, hogy a "teljesítmény-modul" a vezérlöben van-e a LED-eknek, vagy magában a lámpatestben a LED-ek mögött, hogy tudjam, miböl kell újat rendelni/cserélni.Elugrottam a közeli SEAT-szervizbe ennek reményében, de mivel a recepciós kislánynak kellett elmagyaráznom a problémámat, annyira volt sikeres, mintha Ö próbált volna velem a mükörömépítés nehézségeiröl beszélni... idöpont meg október végére lenne, addig járjak 1 fényszóróval a lányka szerint..
-
Szada85
aktív tag
válasz szőröscica #280509 üzenetére
Nehéz megmondani, hogy élettartamos baj, vagy csak "egyszeri" alkatrész-hiba. Mondjuk ha záros határidön belül a balos is lekapcsol, akkor gyaníthatóan elöbbi lesz.
A fórumokon nem sok Cupra szaladgál közel 170 ezer km-rel, emiatt mindkét opció játszhat, valamint a ~90 ezer nálam töltött km-böl olyan 85-90%-át tompítottal mentem, ez is belekakilhat a képletbe.
Délután benézek a Seat alkatrészes szekcióba, hátha ott a tag lát valamit a rendszerükben, hátha elörébb leszek.
-
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #280802 üzenetére
Gondolom márkaszervizböl kaphatott ajánlatot.
Én is kutakodtam kicsit, bár a LED fényszóró azóta összeszedte magát, de azért utánajártam, gyanítom idövel végleg beadja a kulcsot.
Lehet külön vezérlöt rendelni SEAT-tól, ~350€-ért.
Lehet komplett (Valeo) LED fényszórót rendelni SEAT-tól, ~1400€ körül van.Ugyanez a "gyári" Valeo fényszóró online a kfzteile24.de oldalról "teli" áron ~600€, a minap volt ~25%-os akciójuk, úgy 450€-ra jönne ki...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen