-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #105787 üzenetére
Bár nem írtál évjáratot, hasonlókat, ha pusztán csak ilyen városi "randalírozásra" kellene, akkor esetleg valami gocart szerüt is meg lehetne nézni:
Panda 100HP / Corsa C 1.4 90 ló körül, vagy a feljebb linkelt D-böl valami combosabb / Twingo RS ( bár ez lehet büdzsé felett van) / Fiesta ST akár.
Már ha van ezek közül olyan, ami tetszik. -
Szada85
aktív tag
válasz szőröscica #109123 üzenetére
Nem, a legtöbb büdös bunkónak az egón kívül nincs nyomós oka, hogy úgy közlekedik, ahogy, a Ceed-es viselkedésétöl én is elhatárolódom.
Ettöl függetlenül azt is meg tudom érteni, hogy kerülhetünk olyan helyzetbe az életben (nyilván nem minden nap, de egyszer-kétszer az életben elöfordulhat), amikor az a sokat emlegetett 20-30-60 perc nyereség igenis világokat fog elválasztani egymástól.
Én nemrég estem át egy ilyen helyzeten, kívánom, hogy minél kevesebbünknek kelljen.
(És igen, tudom, hogy ez biztosan megosztó vélemény, vállalom.) -
Szada85
aktív tag
válasz focvis #109627 üzenetére
A rozsdamentes GSi-k ára, már most is "elszaladt", de millió környékén még el lehet csípni egyet.
A színe nem a legszebb, de nem rossz csomag a halom alkatrésszel.
Bár, ha már lúd, legyen kövér alapon egy belepapírozott V6-tal elég feelinges lehet. Egy sperrt mindenképp elbír, és akkor tisztességesen el is lehet vele indulni. -
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #109860 üzenetére
Csak egy szépen összerakottba kell beleülni, és mindjárt más a felhasználói élmény.
-
Szada85
aktív tag
válasz Peter.70 #110835 üzenetére
Tegnap óta [ez a "jóképességű" amőba] megy nagyot a különböző netes oldalakon, nehéz bármilyen higgadt kommentet hozzáfűzni.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
[BMW 330i MSport videó Shmee tolmácsolásában.]
Hatalmas fícsör a felnik közepén mindig irányba forduló BMW jel...Hogy parkoláskor jobban nézzen ki...
-
Szada85
aktív tag
válasz stickermajom #113547 üzenetére
Tudom persze, sokszor csak a vérét szívják.
@Jaffa75
Tisztán városban azért a Vectra is meginna még 1-2 literrel többet, úgy pedig azért a 7,5-hez a 12 már másképp mutat. Így vegyesben ez a 10 számomra belefér, mellé szépen szól a V6.Amiatt szoktam inkább nézni, megosztani csak a fogyit, mert a legtöbb beszélgetést megröccenti, amikor szóba kerül a 3.2, mert "Uhh, az legalább 20 litert eszik, mi?", "Naponta tankolsz?" és hasonlók szoktak lenni a reakciók.
-
Szada85
aktív tag
válasz Snoop-y #113937 üzenetére
Szerintem ez semmi más, csak Techdemo a Schaefflerrel közösen.
Elektromos hajtású autókat igazán "látványosan" ezzel a két teszttel lehet reklámozni, mekkorát gyorsul, és mennyit megy el egy töltéssel. Itt most az elöbbi ment.
(Bár Pikes Peak-es felfutón is letették azért a névjegyet már mindenféle hybriddel.) -
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #116689 üzenetére
Valamit biztosan javítana a helyzeten a rendszeres felülvizsgálat, de attól, mert ezeken a vizsgákon mindenki eljátszaná Frank Martin-t, megkapná a plecsnit, és másnap ugyanúgy csinálna mindent tovább, mint elötte.
Mindazonáltal az ilyen esetek nagy részében pusztán figyelmetlenség okozza ezt. A lámpánál várakozva sokszor szoktam figyelni a szembe sávban elhaladó soföröket, és ijesztö, hogy mekkora százalékuk folyamat úgy vezet, hogy közben a telefonjának a kijelzöjét görgeti, épp a tükörben igazít frizurát/szempillát, orrot... Vagy csak szimplán oldalra bámulva nézi a kirakatot/bármit... Ennyi elpillantás alatt pedig simán telibe durrantja az elötte levöt, vagy rosszabb esetben elüt valakit.
Na ez az, amit egy ilyen rendszeres vizsga sem fog kiszürni, márpedig pl. a mobilozás szerintem egyre nagyobb gond vezetés közben.
Nem végeztem forráskutatást, de magyar rendöregyenruhának tünik, a Mitsu jobb elejében lévö folytonossági hiány pedig szintén passzol.
-
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #116699 üzenetére
Már eleve az a szomorú, hogy retorziót kell alkalmazni az embereken, hogy visszatereljék a közlekedöket, mert egyre nagyobb részüktöl nem várható el, hogy maguktól betartsák a közlekedési szabályokat.
Kezdésnek vissza lehetne hozni, hogy a térfigyelö kamerák képe/videója alapján márpedig igenis lehessen büntetni adott esetben, a közlekedési lámpákból pedig semeddig nem tartana olyan verziót legyártani, aminek a hátán kamera/objektív van, és a pirosra váltás után gyülhetne a mosolyalbum.
-
Szada85
aktív tag
válasz MunezXBK #116920 üzenetére
Ez lehet attól is függ, hogy "kik" hajtanak a pályán, Frankfurt környékén (A3/A5-ös autópályákon pl.) azért egyre többször találkozni olyannal, aki bealszik, beragad a belsöbe, vagy épp behúzódik szó nélkül eléd.
A morál még így is jobb, mint otthon szerintem is, de azért létezö dolog itt is. -
Szada85
aktív tag
Ezért írtam, hogy elképzelhetö, hogy pályánként más a szórás, mi legtöbbször az A3/A5 autópályákat használjuk, és ott - az én véleményem szerint - egyre kevésbé van meg ez a fajta kiszámíthatóság, amit írsz.
Ehhez hozzájárulhat persze az is, hogy az A3 Nyugat-Kelet "csatorna", amin aztán a legszínesebb nációjú mix özönlik át, az A5 pedig Észak-Dél irányba szeli át Németországot, ugyancsak nagy tranzit forgalmat generálva, de ezeken simán megvannak ugyanazon típusok, amiket Te is írtál, ugyanúgy látok sokszor messziröl villogókat, mások seggében vonatozókat is, akár dugóban leállósávon csapató "németprémiumot", mint egyszeri kisnyugdíjast riadtan a kormányba kapaszkodva sodródni az árral.
YT-n egyébként díszes csokor dashcam gyüjtemény sorozatok is vannak Németországról, én gyakran nézem öket, decemberre nekem is megjön a dashcam-em, majd csemegézek.
-
Szada85
aktív tag
A [Spiegel német lap mai cikke] a VW újabb kalandjaival.
Nevezetesen, hogy 2006 óta a VW eladott tizenpárezer "elöszériás" - tehát a sorozatgyártási minöségellenörzést, meg pár egyéb ellenörzést sosem látott - autót is szerte a világban hagyományos sorozatgyártásúként.
Szerk:
Ahogy látom, azóta [magyar portál] is lehozta a hírt. -
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz Snoop-y #120234 üzenetére
Amit Munez belinkelt screenshot-ot, azon Frankfurtnál az utolsó mondatban írják, hogy "2019-töl pedig a tilalom kiterjed az Eur4-es benzinesekre is."
Emiatt akadt meg a szemem rajta, mert annyi mindent hallani, de eddig az Eur4 benzint, mint 2019-es dátumot nem olvastam/hallottam sehol máshol. Lehetséges, hogy elgépelés, vagy rosszul fordítás eredménye is, csak mert Eur4-gyel már én is bajban lennék.
-
Szada85
aktív tag
válasz proof88 #120240 üzenetére
Szerintem nem csak otthon, de azért a nyugati országokban is rengetegen járnak Euro4-es autóval.
Ezen a linken meglestem, hogy melyik norma mikortól "lépett életbe", tehát ezt megelözö pár évvel már adott kategóriás autók készültek.
Nekem a 2003-ban gyártott Vectra is Euro4-es motorral van szerelve, és azért a német utakon közlekedve sem kevés hasonló korú autót látni ,ezért is követem én is figyelemmel, hogy végül hol húzzák meg a határt. -
Szada85
aktív tag
válasz mycso #127509 üzenetére
A cikkben sem sebességtúllépést emlegetnek, hanem "A harmadik jármű vezetője nem megfelelő sebességgel közelítette meg a gyalogátkelőhelyet", azért ez nem ugyanaz.
A mai közlekedési morált, és annak változásának irányát figyelembe véve van jogosultsága ilyesmi akcióknak, ha már a soförök egyre nagyobb hányada önmagától képtelen a játékszabályok szerint játszani a "közlekedés" címü társasjátékot.
-
Szada85
aktív tag
válasz pècsimunkás #127730 üzenetére
A gond csak az, hogy attól, mert Neked/ ismeröseidnek szerencséje volt, attól még szabálytalan (plusz elvileg kimeríti az adócsalás (Steuerhinterziehung) fogalmát is, és valószínü ha valaki ezen véleményekre hallgatva ugyancsak bevállalja, és megfogják, akkor az azt az illetöt nem fogja boldogítani hogy Ti bemákoltátok, és gondolom a szószólók sem állnak össze, hogy összedobják a bírságát.
-
Szada85
aktív tag
válasz ΞΔGLΞ #130425 üzenetére
Elég dög az a C63. Saját, vagy próbaképp van nálad?
@focvis:
Ködlámpás, klímás, gyári 16v elég ritka, szóval pár év múlva egy ilyen gyári darab komolyabb érték is lehet, a német piacon már most 1,2-1,5 millió között vannak a gyári 16v-k.
Meg kellene próbálni 800 kp-t a tag arca elött lobogtatni, hátha arra harapna. -
Szada85
aktív tag
válasz focvis #130552 üzenetére
Igen, a Fb-os Gsi csoportban is volt kis pörgés rajta, többek fantáziáját is megmozgatta. De a leírt állapot alapján az 1 millió valóban picit túlzó, elvégre nem a tulajok száma határozza meg az autó árát, hanem az állapota. Mondjuk ettöl az otthoni siralmas piacon ritka az ilyen gyárias darab.
Nekem mondjuk csak a gyengébbik 8 szelepes van, de én is most szereztem hozzá két szett gyári felnit, tartalékba lökháritót, most épp belsöt vadászok (bár nem kiült gyári ülés olyan, mint a gyári Calibra ).
A megbízhatósággal nekem eddig nem volt gond, 7 évig napi jhasználatban is volt a hülyéskedés mellett, most is két évente megteszem vele a Frankfurt-Budapest 1000 Km-t oda-vissza, ha vizsgáztatni viszem (idén lesz megint aktuális), de sosincs zabszem, mondjuk rendesen karban is tartom.
-
Szada85
aktív tag
válasz ΞΔGLΞ #130560 üzenetére
Az idei évi "Panamericana" (ha jól írom) hütörács volt árulkodó, de az elsö lökös aljáról is meg lehet ismerni, plusz felette írtad, hogy "V8", így nem volt nehéz összerakni. (Plusz nagy álmom is egy, csak ahhoz sok üveget kell még visszavinni. ) Gratula hozzá, irigykedem!
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #130818 üzenetére
Pedig ez szerintem nem "hungarikum", a hanyatló Nyugaton is ugyanígy rádnyitják (nekem a Vectrán is vannak ilyen nyomok) az ajtót, az utcán bandázó fiatalok ugyanúgy gondolkodás nélkül nekitámaszkodnak mások parkoló autóinak nem foglalkozva azzal, hogy esetleg megkarcolják azt, és hasonlók.
Saját eset, néhány hónapja az ablakból néztem végig, ahogy a járdához párhuzamos parkolás végén a bácsika addig tolatott a Passattal, amíg neki nem gurult a Vectra elejének (nem volt nagy a sebesség, ahogy R-ben csorog az autó), majd amikor érezte, hogy "höhh, ez nem megy tovább", akkor elörébbgurult 30 cm-t, és "Ö megérkezett". Komótosan kiszállt, és megnézte a saját autóján a lököst, hogy nem lett-e baja. Mikor kiszóltam neki, hogy "jól sikerült", akkor legyintett, és ezzel le volt zárva az ügy részéröl.
Az autónak nem lett szerencsére semmi baja, de maga az elv...
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #131065 üzenetére
"A vészhelyzeti fék sávtartó sem világos.."
Szerintem ez két külön rendszert feltételez, ebböl a mondatból legalábbis inkább arra utal:
"...fejlett vészfékezési rendszert (ez a teherautók és a buszok esetében már most is kötelező) és vészhelyzetben működésbe lépő sávtartó rendszert is be kell majd szerelni."Ergo vészhelyzetben (rosszullét, roham, bármi) az autó ezt érzékelve a sávot tartva/ vagy lehúzódva meg tud állni önállóan. A legutolsó szériás Golfnak van elvileg ilyen rekláma is, hogy az pl. tudja ezt a funkciót.
-
Szada85
aktív tag
válasz kisza25 #134448 üzenetére
Fura, mert a cikkben azt írják, van csö benne (videót még nem néztem meg):
"A jelentős súlycsökkentést a hátsó ülések és a kárpitok egy részének kiszerelésével érték el, ezen kívül bukócső került az autóba, aminek az aerodinamikáját és a futóművét is átdolgozták."
De a Nordschleife videókon látszik, hogy aki törzsvendég, és köridöben is a jobbak között van, azok nagy része már pályára épített, csövezett gépekkel mennek.
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #144760 üzenetére
Németeknél elég sok szalon kínál 1,99-2,99%-os kamatra lízingkonstrukciókat, én is hasonlóakkal szemezek jelenleg, de még nem született döntés.
De amúgy már más is írta, 2015-2016 körüli GTD kombi Golfok is érdekes opciók lehetnének, 100 ezer alatti futással vannak 5 millió felett picivel, DSG-vel, a legtöbbjük még garis is. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #146626 üzenetére
Élnézve a videót, és amit írsz, én is azt gondolom, hogy szándékosan csinálja, a képekre nézve is egyszerübb lenne, ha a szembeszomszédhoz fordulna rá orral, majd 1 tolatás után máris be tudna állni, de Ö inkább tolatgat kétszer is, kukát centiz, csak, hogy elötted forduljon meg.
Kis esélyét érzem, hogy a levél változtatna ezen, hiszen ezzel csak megerösíted neki, hogy Téged zavar a dolog, így ugyanúgy folytatni fogja.
Szerintem is a legegyszerübb lenne a gyökérokot megszüntetni, azaz normális stílusban beszélni vele, mert ez késöbb csak fokozódni fog, Te lépsz ellene, Ö erre majd ellened, sosem lesz vége.
Alternatíva (ahogy látszik a szembeszomszédnál is) valóban a kerítésre vagy merölegesen egy egyenes bokor, vagy egy gömb alakú bokor, amitöl nem tud elöletek beállni a helyére, így a megfordulást is talán kisebb eséllyel fogja ott csinálni.
-
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #147146 üzenetére
Érdemes utánaolvasni, az E90-nél a legtöbb nagy benzinesnek relatíve rossz a megitélése, a 25i-ket, és a 35i-ket szidják talán a legtöbbet.
Én is egy ideig szemeztem ilyenekkel, de nekem elment tölük a kedvem. 25i-kben újfajta anyagú dugattyúgyürükkel kísérleteztek, amik jobban kopnak a futásteljesítmény növekedésével, így a legtöbb durván olajfogyasztós, másik sarokpont a hengerfej alulméretezett olaj járatai miatt szokott lenni, ami miatt a hidrotökék szeretnek kelepelni (hidegen szinte mindig, de van sok, amelyik melegen is), plusz az elégtelen kenés az élettartamuknak sem tesz jót. 30i másfajta gyürüket kapott, azokkal kevesebb gond szokott lenni, de megnövekedett olajfogyi annál is könnyen lehet.
Plusz a legtöbb fórum oldal a FL elöttieket szokta ajánlani, FL utániak már direkt befecsisek, így érint(het)i öket a kokszolódás témaköre is.
A 35i meg kraftos, meg húzható is, van elég sok 4-5-600 lovas single turbós videó YT-on, de a gyári turbók, az üzemanyagszivattyú (HPFP) elég gyakran kotlik meg rajtuk. -
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz kisza25 #147266 üzenetére
Csak azóta elég sokan vándoroltak ide-oda az unión belül, telepedtek le, akik közül nem kevesen mászkálnak még mindig a külföldi rendszámos autóikkal, így pedig ugye nem csengetve az államkasszába, lehet ezekre "vadásznak" ilyenkor ezekkel az ellenörzésekkel. Bár az osztrák szabályokkal nem vagyok tisztában, de Németországban is van elvileg szabály erre, meddig járhatsz külföldi rendszámos autóval, engem 2 hónappal kiköltözés után állítottak meg, és ott a rendör ki is emelte ezt, hogy "ugye tisztában vagyok vele, hogy...".
-
Szada85
aktív tag
válasz MunezXBK #147276 üzenetére
Akkor jól rémlett, csak biztos tudás hiányában nem akartam számokkal dobálózni.
@Saint:
Abszolút nem mondanám sztereotípiának, de hazalátogatás alatt is tele a német, osztrák pálya magyar, lengyel, román, stb. rendszámú autókkal, gyanítom ezek jelentös része szintén túllépi a szabályt, de mivel nem gyakran hallani, hogy ilyen miatt zsanettoznának, így bekockáztatják sokan.
Bár helyi Fb csoportban már volt jelentkezö, aki nem volt szerencsés, ö elsöre 7-800€-s bírságot kapott ezért. -
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #147303 üzenetére
Bejelentett németországi lakcíme volt (így életvitelszerüen ott él) több, mint 1 éve, és magyarországi rendszámmal megállította a rendör itt kint.
(Lehet rendöre válogatja, a hozzászólásokban is többen verték a mellkast, hogy azt kellett volna mondania, hogy "most hozta ki az autót", mert ahhoz semmi köze, kérdés, megéri-e próbálkozni.)
De ugyanígy torrentezésért is több csoporttag kapott már 800-1200€ közötti bírságot, mások meg állításuk szerint évek óta nyomják, de eddig megúszták. -
Szada85
aktív tag
válasz MunezXBK #147360 üzenetére
Nekem sosem volt kérdés, mert amint lehetett, átváltottam német rendszámos autóra. Az ilyen világi tanácsokon meg csak mosolyogni szoktam, amik abban a csoportban repkednek.
A GSi-vel egyelöre sajnos tilosban járok (igaz, nagyjából havonta 1 karikát megyek csak vele, hogy ne macskásodjon el), mert az nem menne át az átépítések végett (igazoltatáskor is kilöttem a motort, mert a dadogós alapjárat miatt nagyon kezdtek körém gyülni a komisszárok ) , de a legutóbbi szervizeléskor ott volt a TÜV-ös figura a mühelyben, a fönökkel átnézték az autót, megoldható lesz erre is a német plakett, csak össze kell gyüjtögessem minden cuccról a német TÜV-papírokat hozzá, plusz kifizetni majd a beíratást.
-
Szada85
aktív tag
válasz footy #147363 üzenetére
Igen, nem engedélyezett a torrentezés, de ott is elég vegyes a kép, sokan nyomják, és nem buktak le, másokat meg második filmre elkaszáltak, és ment a csekk, aztán hasonló volt az eljárás, mint amit Reggie0 írt, meg kell fellebbezni, és legtöbbször lealkudható párszáz €-ra.
-
Szada85
aktív tag
válasz cappa72 #148428 üzenetére
Már ma is kapni utólagos Sound generator cuccokat, a német rendörség vitézül vadászik is az efféle, általuk "Autó-pózer"-nek hívott arcokra, mert nem engedélyezett. YT-on is találni jópár videót erröl a témáról.
[YT alert] -
Szada85
aktív tag
Sziasztok!
Akkumulátor töltöböl kinek milyennel van tapasztalata?
Tegnap meg lett mérve az akku teszterrel, és állapotra 63%-ot, töltési állapotra pedig 50%-ot írt a gép, és felmerült, hogy a komplett csere elött még megmasszíroznám töltövel.Kinéztem 2, picit eltérö ársávút, Bosch C3 az 50€-s sávból, és Ctek CT5 To go a 80-90€-s ársávból. Van valakinek hasonlóval tapasztalata?
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #150007 üzenetére
Igen, a "DSG-nek árt a gyengusz akku" témát én is sok helyen olvastam, nyilván emiatt is szeretném, hogy rendben legyen a rendszer, emiatt ne pusztuljon a technika, plusz mivel most jönnek a hidegek, így persze ottmaradni sem szeretnék sehol.
Beszerelést majd a mühelyes srácokkal megoldatom, nekem egyelöre nincs VCDS-em. -
Szada85
aktív tag
Lehet, hogy én értelmezem rosszul a dolgot (mivel minden hírforrás fejhangon cikizi öket, így ez azért elbizonytalanítja az embert), de az üveget "golyóállónak" nevezi, nem pedig törhetetlennek.
Na most a tömör acélgolyó izomból megküldve nem ment át az üvegen, ilyen formán pedig valóban lehet golyóálló.
Ha google-ban rákeresel bármilyen lövés utáni nyomra ilyen üvegen, az elég hasonló lesz. -
Szada85
aktív tag
válasz Biqci #150158 üzenetére
Fiatalabb autónál szerintem is rendben volt ez az ár, nekem évi 20 ezres futással megadva lett ennyi, plusz bejelentett soför nélkül.
Otthonhoz hasonlóan itt is sokat számított a fizetési gyakoriság, havi fizetéssel valami 120-140€-val lett volna több az éves díj összesen, ezért félévest választottam, "arany középútként".Munez:
Fura, mert pl. a Check24-en az Allianznak sem volt értékelhetö ajánlata, csak ha magam utánajártam. Nem egyszerü a dolog, az biztos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen