-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz pècsimunkás #177368 üzenetére
Tényleg nem bántásképp, de kollégád tökéletesen megfelel a sztereotípiáknak.
Fb is feldobálja a "B&H - Németországi autóvásárlás" oldalát, ott szintén lehet látni erös posztokat, olyan autókat visznek ki hitelre a honfitársaink, amit én mérnöki melóval nem merek bevállalni.
(Ettöl még lehet a hiba bennem is persze. )
-
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #178772 üzenetére
Ugyan, jó lenne, ha még egy darab "szakértö" kezekben menekülne meg, sajnos a típus 90%-a régi fényéhez méltatlan körülmények között fejezi be a karrierjét.
Bár az enyém csak a gyengébbik C20NE-s, de a módosításoknak hála szebben veszi a lapot, mint mikor legördült a szalagról
[Opel Astra GSi C20NE 0-180 km/h] -
Szada85
aktív tag
Hátha Tsebacsinak jobb kedve lesz.
2020-as Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Automata, Frankfurt-Stuttgart (~230km) alatt kb fél tankot elkortyolt, azaz olyan ~10 literes átlagot sikerült alkotni. Autópálya, 130-40-es utazós. Botrány. -
Szada85
aktív tag
válasz zoo8800 #179020 üzenetére
Semmi, két hagyományos felnött, 1 börönd, meg némi csomag.
Külön poén, hogy annak ellenére, hogy elég ügyesen feltalálom magam az életben, ennek nem tudtam kinyitni a csomagtartóját.
Google segítség kellett, mert képesek voltak a jobb oldali hátsó lámpa közepébe rejteni a kilincset, minden jelölés nélkül.(#179017)peterkeT:
Városban szerencsére nem kell sokat mozogni, de kimondottan nem esik jól vele a közlekedés. Hagyományos 6 sebességes váltó van, de olyan búgáskoncertet produkál a 3 hengeres motor, mintha CVT lenne. Sose találja az igazit, ide-oda váltogat.
Nem tartom magam finnyásnak autó téren, de eddig ez a legborzasztóbb autó, ami a kezeim között volt. Magas, dülöngél, a beltér is olyan meehh, és mindemellé használtan is 18.000€-tól indul egy ilyen darab, nem is értem...(#179007) cappa72
Bérautóban én nem nézegetek olajszintet. Mindazonáltal képesek voltak úgy odaadni az autót, hogy minden indításnál kiírja, hogy az olajcsere esedékes. (Hertz).(#179005) BigBlackDog:
Mindjárt 26 ezer km van benne, szóval inkább már a bérautós létének végéhez közeledik, mondjuk látszik is rajta, ömlik a bagószag (nem dohányzó az autó), mind a 4 sarka le van verve, stb. -
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #179034 üzenetére
-
Szada85
aktív tag
válasz Integrale #179037 üzenetére
Persze, úgy lehet alapja, bár mivel ezek ilyen mini SUV-k, amit kimondottan városba tud az ember elképzelni, oda megint csak nem a legszerencsésebb ez a kialakítás.
Bérautóként azért jó kis fejtörő volt, ösztönösen kotorásztam a rendszám fölött keresve a nyitót, a Ford jelet basztatva, hátha úgy nyílik. -
-
Szada85
aktív tag
Megvolt az elsö "hosszabb" út is a Cuprával hazafelé.
Ausztriai (Steinhäusl) tankolás óta átlag 7.7, a teljes hazaút, plusz mai városi etap pici "bemutatózással" együtt 8.2 liter. -
Szada85
aktív tag
válasz stickermajom #180014 üzenetére
Én pl. pont ellentétesen vagyok meglepődve.
Egy hete vagyunk itthon, és rendesen csak lesek, hogy egymást érik az R-es, S-es új autók, majd minden lámpánál látok R-es zöld rendszámos vellanyparipát, és szembeötlően sok luxusautót is látni, kedd délelőtt több plázában is jártunk, mindegyik zsúfolásig emberrel (akiknél zacskók is vannak tehát nem csak lézengenek), tegnap délután 2kor az Örsön az IKEA eladóterében tömeg volt (és nem üres kosarakkal).
Egyáltalán nem az a benyomás, hogy itt annyira rossz lenne az élet, bár nyilván a hátterét tudhatjuk. -
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #180132 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy inkább rulett az egész.
Megfelelő Fb csoportokban 1 óra különbséggel posztolják ki, hogy “alig akartak átengedni” és “kérdés nélkül beengedtek”. Kb rendőrfüggő.
Minket múlt szombaton “Munkavállalók? Akkor menjenek!” mondatokkal simán átengedtek német rendszámmal. (Bár volt temetéses papír, de rá sem néztek.) -
Szada85
aktív tag
válasz vans? #180296 üzenetére
A fix trafik pedig a legtöbb appban benne vannak, azokat könnyü megúszni. Szerencséd, hogy nem IG-L alatt löttek meg, az ennél is jobban fájt volna. Illetve a "Section Control" sem játék.
Ma jöttünk ki Németországba, román rendszámú furgon flegmán csapatta az osztrák Section Control szakaszon, 100 km/h felett szúrta el mellettünk a 80-as táblánál, a végén olyan vörös vakuhullámot kapott a pilóta, hogy utána se mert többel menni.
-
Szada85
aktív tag
Kb. egy hete kelt elég nagy felzúdulást a "környéken" az eset, nem csak otthon vannak M. Ricsik.
Két Lambo és egy Porsche versenyzett az egyik autopályán, amikor az egyik Aventador soförje eldobta a gyeplöt, és a palánkról visszapattanva telibevert többek között egy vétlen Skodást, aki bennégett az autójában.
A Lambo soförje azóta is szökésben van.
[Egy cikk, ha valaki olvasna. (német)] -
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #180431 üzenetére
Fene tudja, 2019-ben is történt [egy hasonló eset], városon belül versenyeztek, ott is a vétlen hunyt el, idén hoztak ítéletet, a vád végül gyilkosság lett, és a 22 éves srác életfogytot kapott.
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #180497 üzenetére
Látod a kiabálásból sem értenek, söt, még Ök érzik magukat támadva.
Annó a Vectrámnak úgy toltatott neki egy idös bácsi (e E34-gyel), hogy pont az ablakban álltam, és a szemem láttára.
Addig tolatott, míg fizikailag nem tudott tovább, majd utána elöregurult kicsit. Kiszállt, és megnézte a saját autóját, hogy minden oké-e... Kiszóltam neki az ablakon, hogy lesz szíves megvárni, mint a tulaj, máris megyek le... Mire leértem persze elhúzta a csíkot. Rendszámon volt csak pici nyom, szerencsére komolyabb nem lett... Mindez német városban. Sajnos ez globális probléma már. -
Szada85
aktív tag
Júliusban volt müszakin, probléma nélkül ment át, október elején voltam vele vásárlás utáni olajcserén, ott is kértem részletes átvizsgálást, mindent rendben találtak, szóval nem vagyok benne biztos, hogy ennyire rossz lenne a geometria.
De lehet elugrok vele mégegyszer egy mérésre, ne ennyi múljon.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #181017 üzenetére
A figura, aki bérli a helyet ilyen régebbi verdákkal kereskedik, Reliant Scimitar GTE-t tárolt ott korábban kettöt is, ez elött valami ritka Golf 1 Cabrio változatot parkoltatott ott (azt 10.000€-ért vitték el, megtaláltam a mobile.de-n), most meg ezt.
De "csaltam" persze én is, megnéztem a csomiajtóját, mikor elöször láttam.
-
Szada85
aktív tag
Erre a hétre a múltkori 1 lityós EcoSport után most a paletta “másik végéről” pottyant le valami:
Mekafull S-Max 2.0 Tádé ST-line automata.
Szép nagy öszvér, 7 ülés, fullbőr, panorámatető, mindenholkamera, mindenmotoros, 53e €-s listaár, egy évesen most olyan 32-34e €.
Ja a fogyi, gyári vegyes valami 5 liter, a valóságban 9.1-et mutat a BC. -
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #181399 üzenetére
Persze, nyilván az a katalógus ár volt, de ennél [link] , örömmel emelik ki az akkori árat, és hogy most 18e km után “már csak” annyi... tudom, kereskedői fogás persze.
Tsebacsi:
Szerintem az automata lesz a ludas, nem tudom a Fókába ugyanez kerül-e, de ebben össze-vissza bőg a dízel, elég nehezen találja el, mit is kellene csinálni. Ha pályán felgyorsul, konstans sebességet már jól tart, de pl kigyorsitas, előzés mindig ilyen össze-vissza bőgetéssel jár. Lehet persze user error is, pár hét után lehet jobban menne a dolog. -
Szada85
aktív tag
válasz cappa72 #181404 üzenetére
Vagy 150, vagy 190, délután megnézem a forgalmit. 240 lovast nem hiszem, nem csinál akkor tüzijátékot (csak a muníciót fogyasztja el nagy erökkel).
Pályán az elsö 100km-t 170-180-al toltam le, utána 140-150 között mentünk kollégával vonatozva (COVID rulez), annak lett a 9,1 az eredménye (1 személy, kisbörönd, klíma).
Kézivel lejjebb lehetne vinni jóval szerintem, tényleg rettentö bután kezeli a fokozatokat, ott veszik el dolog.
Ma kolléga bérelt Grandland X-jével jöttünk melóba, 1.2-es 3 hengeres benzinmotor (130 vadló), BC szerint utolsó ~3100km átlaga szintén 9.1 liter...
Egyre szimpibb a Cuprám 8.5-ös átlaga a maga 280 lovával.
-
Szada85
aktív tag
válasz stickermajom #181546 üzenetére
Hehe, én a Cuprához most vettem egy Storm Trooperes kulcstartót, csak még nem raktam fel, így be kell érnetek kép nélkül.
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
Azért azt a bal elsö gumit elnézve elgondolkozik az ember, hogy vajon fog-e valaha változni a közlekedést alapvetöen befolyásoló ellenörzések szigora, gyakorisága, mert az tisztán látszik,
hogy a felhasználók oldaláról nem szabad ezt várni..
[link] Az utasa állítólag 14 éves, a soför 17 (volt). -
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #181801 üzenetére
Én is “szívtelennek” fogok számítani, mert egyetértek ugyan, hogy minden életért kár, ugyanakkor a sofőr a saját döntéseinek áldozata.
Írom ezt úgy, hogy húszas éveim elején éveken át mi is sokszor jártunk ki péntek esténként autózni, hol városba (azt is jellemzően 3 sávos utakon, a mainál gyérebb forgalomban), hol fel Pilisvörösvár/Csobánka felé a szerpentinekre, viszont mindig alapfeltétel volt, hogy az autó (futómű, fék, gumik, kormányzás) patika legyen.. -
Szada85
aktív tag
válasz t72killer #181825 üzenetére
Valószínü sosem tudjuk meg, de a sérülésböl ítélve nem városnézös volt a tempó, az a szakasz pedig nem a tágas tereiröl híres, ahol van hely összeszedni a technikát.
Ráadásul közben felnött 1-2 generáció, akinek már az "ingerküszöbe" is máshol van, a net tele zsúfolt forgalomban jaszkarizásokról készült videókkal, elég csak a Fb-os "Kúp-team" oldalt megnézni, ahol "természetes", hogy a Vácin 150-180 felett lövik el a Focus RS-nek, GTR-ekkel, a Darkfly-os videókban is repkednek a tempók, így nyilván az egyszerü Lanceros is elhiszi, hogy meg tudja csinálni...
-
Szada85
aktív tag
válasz CactuS #181828 üzenetére
Igazából nem feltétlen a konkrét "csapat" a kirívó, elég ha felmegy az ember kb bármelyik közösségi oldalra, és 3 percen belül szembejön valami autós "b@szatás, Dakrfly, Petroo, Kúp-Team, de akár ZedSly-tól, hogy a random ruszki, vagy akár a 1320 videókat ne is említsük...
Tudom persze, régen is volt gyorshajtás, állatkodás, csak nem volt minden kiposztolva az interneten, való igaz.
De mikor még mi kijártunk autózni, lehetett akármekkora racse, a piros az szent volt mindenkinek. Tavalyelött gurultunk a Hungárián egyet, utolért minket egy csapat, azok árkon-bokron, zöldön-piroson keresztül nyomták...Egy Subarus állt meg mellettünk a pirosnál, de abból is vihogva kiabáltak át, hogy "Nem kell megállni, ez csak piros...".
-
Szada85
aktív tag
válasz ngaba #181873 üzenetére
A cikk hösével Te mit tennél?
[reggel-ittas-vezetes-miatt-eloallitottak-de-ismet-a-volanhoz-ult-majd-felborult-az-autojaval-a-csengodi-ferfi] , grátisz, elvileg jogosítványa sem volt...Egyébként (számomra) megdöbbentö, mennyire megszaporodtak az olyan esetek, aminél kiderül, hogy vagy nincs is jogsija, vagy be van vonva...
Ezért gondolom azt, hogy a büntetöpontozást, és a bevonást, mint büntetési tételt el kellene felejteni, mert semmilyen visszatartó ereje nincs.. -
Szada85
aktív tag
válasz focvis #181964 üzenetére
Le is mostam (az utóbbi mindhárom hétvégén), 5 évnyi szállórozsdával küzdök, egyelőre még mindig maradt az autón egy csomó, rendeltem új szert hozzá, a Shiny Garage terméke mérsékelten vált be.
@all:
Igazából örülök, mert ezek szerint ennyire nem feltűnő a módosítás, így akkor az illetékeseknek sem fog.
Hátsó lámpa kapott halványfüstös méretpontos fóliát a fehér betétekre. Állítólag TÜV konform.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Házimozi haladó szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- nVidia tulajok OFF topikja
- YouTube
- Filmvilág
- Windows 11
- Építő/felújító topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen