Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz BigBlackDog #91199 üzenetére
Hol tart a projekt? V70 benzines?
Mr. Bean eladja a Lancia Thema 8.32-t. [link]
Apám ma átvette az Ignist; ment vele eddig 5 km-t, azt mondja nem pampog az autó a TPMS hiánya miatt.
Rosszul látna? Délután lemegy vele a Balatonra, ha akkor se lesz semmi hibaüzenet, az felettébb érdekes.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #91221 üzenetére
Ennyi.
Asszonynak annyi beleszólása lehet, hogy milyen színű az autó. Nem kell megzavarni a fejét további részletkérdésekkel.Más. Fater nem úszta meg, van TPMS kontroll-lámpa az Ignisben. Teccik neki a gép a féket keveselli.(szégyellje magát, pont a féket... ) Mondtam neki, hogy majd bekopik.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #91255 üzenetére
Átlagban hozni nehéz, az első autót Dél-Finnországban használják, gondolom 80 kmh lehet a megengedett sebesség és ezek az északiak betartják.
1.4 TSI-t országúton óvatosan, 100 és 110 között nyomva, tudtam 5,5 alatti fogyasztást produkálni. [kép] [kép]Ezekben város nincs.
Tempomat 70-nél 3,7, ez volt a minimum.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Az ESC-Sportig úgy jutunk el, hogy hosszan nyomjuk az ASR kikapcs gombot. Ha ASR ki, akkor nagy gázra sikít a gumi; nem áll egy helyben az autó, de pörögnek a $-jelek és van hogy pattog, üt.
Alapból is elég engedékeny az ESC + nincs kézifék + én se leszek fiatalabb = a normál ESC számomra nem zavaró, ha úgy akarom, akkor kanyarban dolgozik a hátulja (17-es kerékkel könnyebb, 18-assal nehezebb volt produkálni).
Száraz úton ritkán pofázik bele; körforgalomban szinte 40:60-as "quattro"; városon kívül nem merek olyan tempót menni, hogy beavatkozzon. -
veterán
válasz szőröscica #91415 üzenetére
Miért nem már 1.0?
Bakker, az is 9,7-et gyorsul és 204-et megy. Igaz, ez az erősebbik háromhengeres. -
veterán
A tankba kell tölteni, 20 literenként 1 kupakkal. 500 liter üzemanyaghoz elegendő egy flakon.
A CR pumpát keni többek között.
A normális ára 2700 Ft szokott lenni Mo-n. (Alza.hu, most éppen nincs náluk, tegnap írtam nekik, hogy mikor lesz. Létezik benzines változatban is.)
-
veterán
válasz BigBlackDog #91653 üzenetére
(Reggeli KV)
Jó is; csak nem húz a szívem a Fordokhoz. -
veterán
válasz szőröscica #91674 üzenetére
(A konkrét cikktől függetlenül, azt nem volt még időm elolvasni.)
Tudom, hogy itt nem túl népszerű Sturcz. Szerintem is gyakran nyikhaj, de látok potenciált benne, kitűnik az elmúlt kb. egy évben a TC-hez érkezett újságírók sorából, nem egy tejbetök, van stílusa. A Winkler is elég gyengén kezdett anno 2000. környékén; momentán stílusra ő a legjobb (szerintem), kezd kicsit érteni a műszaki dolgokhoz is.
(#91685) Qru: Én nagyon megbántam az ülésfűtés elspórolását az előző G7-nél, utólag buta sóherkedésnek érzem. A mostaniban van, hiába a garázs, télen mindennap használom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Tsebacsi #92059 üzenetére
Nekem is tetszett a videó; mondom, van a gyerekben potenciál.
Nagyon ritkán olvasok kommenteket a TC-n, Indexen, stb.. egy rakás szerencsétlen; egy csomó nyáladzó balfék; 15 éves trollok; sok okoskodó f@rok (mint pl én de én csak itt a PH-n
röfögökmakogok).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz barnam_ #92256 üzenetére
2 éve márciusban voltam a Beldi tónál; 2 éjszaka ott + 1 éjszaka Ljubljana.
Ljubljanáig autópálya, ill. a tóig pálya + országút. Ha oda hólánc kell, akkor régen rossz. Csomagtartóban legyen; ha kell adok kölcsön, hogy a rendőrnek meg tudd mutatni; passzolni nem fog.Szvsz Bled kb. 1 nap, LJ egy másik napos program. Bledtől tovább lehet autózni a Bohinji tóhoz - szép útvonal, nem szerpentin. Ha szédülni szeretnél, menj fel a Triglavra, vagy hazafelé a Roglára. Szép környék.
-
veterán
Jut eszembe, én is kérek útvonal tanácsot: május végén Portugáliába megyünk; a repjegy Portóba + a bérautó már megvan, szeretnék szállást foglalni előbb-utóbb.
10+ éve jártam Lisszabonban és Algarve környékén, de a feleségem még nem; mindenképp megnézzük Portót és Lisszabont.
Mit érdemes még? (Egyik irányban az óceán mellett megyünk, a másik nyitott; 7 éjszakát töltünk ott.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #92267 üzenetére
2 éve pont akkor voltam, (U)nem lesz tömeg(/U). Szép, tiszta, (túl) nyugis. A tavat körbesétálni max. 2 óra, további program:
-vármúzeum1-2 óra
- a közelben egy hegyi patak szurdokjában lehet kirándulni, zárva lesz, de be tudsz menni ettől függetlenül, 1-2-3 óra.
- Bohinj autóval 20-30 perc, ott is tudsz sétálni, esetleg síelni (?).2 éjszakát töltöttünk ott, szerintem egy is elég (flancos szállodában voltunk, büféasztalos félpanzión, nem vagyok különösebben válogatós, de nagyon nem jöttek be a vacsorák - lehet, hogy ezért orroltam meg Bledre).
Érdemes Ljubljanában tölteni egy másik napot, kb. 50 km; vagy 2-t. Az is egy leszedált hely. Vár, folyópart... Az Union sörgyár sörözőjében vacsoráztunk - szombaton fullon volt, érdemes oda asztalt foglalni, igen jó volt. (UNION Pivnica Muzej)
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz szőröscica #92347 üzenetére
Szerintem nem csúnya, DE a Mercedes a C osztálynál kezdődik és hátsókerekes.
Pl ez: C30 AMG, holnap kerek 2 m.
-
veterán
válasz molnarpeter #92351 üzenetére
+Munez + Bitpork:
Dec. 30-án megskubiztam, aztán Ti jól lehúztátok, hogy rozsdás a motortere, mondjuk igaz. Annyira nem csíp a pisi: múlt hétvégén rendeltem új gumikat, ma elvittem festeni a felniket, sok a meló, lekötik a szabadgyököket. [kép][kép][kép]
De teccik ez a dög.
Amit ép ésszel jelenleg bejönne: A4 Avant 3.0 TDI quattro (nem multitronic, nem DSG), fekete vagy kék.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #92368 üzenetére
Sor5 dízel? AMG?
Az i40 1.7d-re a TC-n azt írták, hogy gyengusz. Asszem'a Csikós, akinek lepkefing autói vannak.
Olvasva a sztoridat, a maradék kedve is elmegy az embernek egy Bimmertől. Vagy Te vagy túl finnyás / maximalista?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #92373 üzenetére
No, azért nagyon depis ne légy az autó miatt!
-
veterán
válasz bitpork #92459 üzenetére
Bárki bármit mond is, egy japánt csak aggyal lehet szeretni.
Egy Nissan Z-t, Subaru WRX-et nem löknék el magamtól, viszont azt mondják, rohadt sokat fogyasztanak - autópályán nem is látni őket gangolni.
Teccenek még az ültetett Isuzu D-maxok és egyéb pickupok, városba jöhetnek.
EQM autója is vállalható lehet egy kompresszorral.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #92615 üzenetére
A DPF-ből nem következik az Euro 5.
Pl. Opel Vectra C 1.9 DTI normál esetben DPF nélkül tudta az Euro 4-et, de ha kombi vagy automata volt, akkor az Euro 4-hez is kellett már a DPF.@tboldi: Hol tartasz a gondolkodásban, milyen gép lesz?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Subaru topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Metal topik
- Filmvilág
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- OLED TV topic
- Napelem
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen