Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Szada85 #268747 üzenetére
Magyarán újfent sz@r. Ehhh... :/
Az enyém még doxa, kopp-kopp-kopp. Folyamatosan kapja a VIF-et, ezt az LM Pro lötyit is prevencióként tervezem beleönteni. (Elsőre a Mazda kapja, ahhoz kevésbé kötődöm , illetve nem olyan selymes a járása mint a Golfé. Ha meg beválik, lehet az kapja meg a 2. beöntést is. 🤷)
-
veterán
válasz grizlisandor #268788 üzenetére
Érdekes, igen. Általában azt írja az autók kezelési könyve, hogy az első kattanásig tankolj.
(Jellemzően 1-1,5 litert még lazán bele lehet tölteni, én szeretek kerek litert tankolni.)
Angolul is azt írja a leírás, hogy jól keveredik. 🤷♂️Más
Ugye múltkor nekicsaptam a Mazda b.e. felnijét a kiemelt szegélynek.. ma ránéztem a guminyomásra körben (OK volt), és felfedeztem, hogy a j.e. felni peremén is van karc. Faxom. Nem mentem neki semminek, fal mellett parkolok, így más se tudta meghúzni.
X-akta, az ufók voltak. 🛸👽 Nem vagyok tőle happy.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rbalint88 #268800 üzenetére
Nem egybefüggő 20 centi. Kb. 0,5 centi volt csúnya, 3-4 centi halványan karcos. Feltűnt volna mikor beparkoltam. Elfogadható lett javítás után.
Gondoltam már rá, de nem fizetik meg (újonnan 122/db). Viszont most elvetettem, hogy veszek egy 5. új darabot belőle. Odabaxom, akkor odabaxom, majd egyszer javíttatom...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Vismajor01 #268854 üzenetére
Nem kötözködés, tény megállapítás következik.
bár kombi biztos jobban, de közbe meg sztem se kombival se suvval nem kénye kanyarokat feszegetni, arra ott van az mx5
A legjobban kanyarodó autóm evör a 2008-as évjáratú Mondeo kombi volt. 1.6 szívó, 16"-os kerék, bármikor "bárhová" berámoltam teljes lelki nyugalommal, magabiztosan vette a hosszú, húzós kanyarokat is.
Plusz hatalmas csomagtartó - ettől még nem szerettem, ratyi beltér, szénné kellett forgatni, hogy haladjon (1.6, 125 ló). -
veterán
Nájsz, ügyes gyerek. (jut eszembe, olyan régen láttam már a mérést... :/ )
A keresztbét még gyakorolnom kell.#268889 grizlisandor Többször sikerült kerek 55 litert beleszuszakolnom elvi 50 literes tankba, ehhez persze rendesen le kell üríteni.
-
veterán
válasz BigBlackDog #268924 üzenetére
+1
Legfeljebb még az AA gyorsítótárát is törölni.Az utóbbi időben nálam atomstabil a Golfban, G.Play-ből a legfrissebb AA, legfrissebb Waze*, AAWirelessen a legfrissebb firmware. Nem melegszik, nem szakad meg, nem röcög. Ezt csak elrontani lehet.
*A Waze új menüjét nem sikerült még
megszoknommegszeretnem.[ Szerkesztve ]
-
veterán
0. Mióta jó éve megvettem az első AAWirelesst, nem vagyok hajlandó vezetékes Android Autot használni, olyan 20. századi vezetékeket dugdosni az autóban.
Tapasztalat:
1. 2019-ben volt egy Golfom gyárilag szerelt AA-val, az túl erősen töltötte közben a telefont, amit nem szerettem, mert ritkán szoktam 80% fölé tölteni, ezzel meg pillanatok alatt 90+ %-on volt.
2. Két éve utólagosan aktiválva lett az AA a jelenlegi Golfban, de maradt benne a normál, gyengébb USB amivel nem megy a Carplay. Ezzel is töltődik AA közben a telefon, de még elfogadható ütemben.
3. Tavaly beépítettem az erősebb, Carplay kompatibilis USB-t. Szerintem ezzel úgy tölthet, mint az 1. példában, de nem próbáltam a 0. pont miatt. -
veterán
válasz Tsebacsi #269110 üzenetére
Csak az üléseket lehetne valami normálisra kicserélni. Első gondolatom beletenni pl. egy Golf sportülést, lévén faxa és aránylag könnyen beszerezhető és megfizethető, de persze más is jöhetne.
Ráguglizok, hogy "Tesla Model 3 seat exchange", mit dob fel? Ezt baszkett: [link] Akinek nem ismerős, a középső rész a Golf GTI kockás huzatát kapta 1:1-ben.#269103 rbalint88: A Nináról kérünk egy vicsorgós profilképet. 😁
cappa72: Én is ~5 kilós átlagárról olvastam. Motoros tudással reméljük kevesebb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szabonagyur #269138 üzenetére
Régen volt, jó 15 éve, nem emlékszem hotelre.
-
veterán
válasz tboldi #269184 üzenetére
Vélhetően az autó kialakítása határozza meg. 180 cm vagyok, ülés lent koppon, háttámla normálisan beállítva (nem fetrengősre):
- tetőablakos Vectra B, a hajam (fodrász előtt 20 mm, utána 10) súrolta a tetőkárpitot,
- tetőablakos Golf, minimum 10 centi hely marad a tetőig,
- MX-5, ♾️ -
veterán
Átfutottam a mai hsz-eket. Csomagolás.
Ma mit pakoltam be az MX-5-be:
- 1 naaagy sporttáska (nekem 5 napra, bő tarcsival)
- 1 kisebb sporttáska (asszony 2 nap)
- 2 tele bolti nylon szatyor
- 1 hátizsák (én szaraimmal tele)
- 1 komplett "gőzborotva" (nagynyomású mosó), plusz kefe hozzá
- némi pia és apróság a résekbe.
A tető nyitható maradt, úgy is jöttem.Na mit nem hoztam?
-
veterán
válasz szőröscica #269278 üzenetére
Csodálatos. :/
Szeptember közepéig minden péntekre szabadságot írtam ki, nem bírom az M7 dugót. -
veterán
válasz pècsimunkás #269281 üzenetére
Sört nem hoztam. De lesz, Unicumot, bort igen , faternak akkutöltőt is.
Feleséget nem hoztam! Majd jön a fél ötös vonattal. 🤷♂️
#269283 szőröscica: És tudta!!! ✔️ 1 sör. 🍺 Még a nyáron.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kisgyerek85 #269323 üzenetére
Jó ötletnek tűnik. (Hallgasd meg mások véleményét, tapasztalatát is. 2x mérjél mielőtt vágsz.) A T profil talpának a magassága, ami tkp. az anyagvastagság, passzolni fog a horonyba, nem lötyög. stb.?
-
veterán
válasz tboldi #269415 üzenetére
Hihi, gondolom, már nem is lesz rá dob.
Itt jegyzem meg, a Mazdan a Zymexx/FOX auspuff-fal továbbra is elégedett vagyok, egyenletes tempónál nincs zavaró hangja, ha pedig tolom neki akkor szépen ordít (a Váralagútban veretve már már paraszt). Az Abarth gyári Monzája mindent vitt, amíg ment. Egy hét múlva lesz egy éve hogy lerohadt, majd elgurulok megnézni mi van vele.Az igazán türhő a turbótól induló üres CTS rendszer volt a Golf alatt; szétvitte az ember fejét és a középdob hiánya miatt a mellkasodban érezted a búgását. De jó volt eladni!
-
veterán
válasz rbalint88 #269418 üzenetére
A turbó gyorsabban szétkapná a váltót, mint postás a pitbullt. :/
A Mazdanak ma beöntöttem a Liqui Moly pro-line direct injection cleanert. Mentem vele 70 km-t, pszichésen már most jobban harap, szebben szól a kipu és finomabb az alapjárat.
Jóféle kravót E5-ös INA 95-tel engedtem fel (1,38 euró, ~510 Ft, fogyi 6,28, BC 6,2). Gázolaj 1,28.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vzozo #269497 üzenetére
mikre érdemes figyelni mostanában
Mostanában luxus lett a 4 henger és a normális lökettérfogat. Sok kompakt autó 3 hengeres, akár 1.0 literes pirinyó motort kap, de jobb a 4. És turbó ide vagy oda, legyen mellé köbcenti is - 1.4-1.5-1.6 literes turbó már elég a biztonságos előzéshez.
-
veterán
válasz MC Pite #269545 üzenetére
A Wynn's GDI Efficiency Restorer , amit legelőször említettél*, hogy használni tervezed, tartalmaz PEA-t. A PEA egyik nagy előnye a hőtűrés, így hatásosan takarítja az égésteret, dugattyút, a GDI injektort kívül-belül.
*Ekkor néztem utána alaposan, és választottam végül a LM pro-line direct injection cleanert a Mazda Skyactivhoz. (A LM-ra esett a választásom, mert azt tudtam egyszerűen és jó áron beszerezni.)
A lényeg a PEA!
-
veterán
válasz grizlisandor #269609 üzenetére
Igen, emlékszem, az egy fokkal neccesebb. Megvárom inkább MC Pite beszámolóját róla, Ti műszaki emberek vagytok, én nem. 🤗
A Mazdat buzizom ezekkel. Fogyi vissza Bp-re 6.0, Fehérvártól az M7-en "kikormoltam" open air 160-ig.
Szerk: És egy 100-asból mostam le a bogarakat. Ciki.A VIF jó, van készleten még ~2,5 flakon, puruttyához mindig teszek 1/2 adagot.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz grizlisandor #269620 üzenetére
Az italkimérőben magamnak dupla adagot kérek. 🤭
A VIF honlapján (CZ -> EN Google fordítás) azt olvastam, hogy nem érdemes a prémium benzinbe tölteni, mert nem érsz el vele javulást, azok eleve megkapták a maximális hatékonyságot biztosító adalékot:
Our additives Super Benzin Aditiv and Super Diesel Additive are fully compatible with the ordinary quality fuels sold by us and with branded fuels from Benzina, OMV, EuroOil and Unipetrol RPA - which you can buy in many supermarkets and elsewhere. In the case of Benzina Verva 100 and Verva Diesel fuels, however, the additional addition of additives is no longer profitable, as they are already additiveized by the seller to the maximum effect of the individual additives.Mivel a puruttya MOL/Shell/OMV is adalékolt, ezért adok hozzájuk csak 1/2 adatot.
-
veterán
(Fehérvárig 90-110 volt és 5,7, ez ment fel 6-ra az autópályán. Amikor úgy adta ki leforgattam akár tiltásig, tisztító kúra van folyamatban.)
32 fokban kevesebb a bogár. Jó a wax. Lapos az autó, csak az orrát és a tükröket kellett mosni + mikroszálas kendő. Cikinek éreztem a 100 forintot, viszont ennyiből kész volt.
-
veterán
válasz MC Pite #269641 üzenetére
Meggugliztam a 208 1.2VTi '18-at, hogy MPI vagy GDI. Összevissza eredményt kaptam.
Ha MPI, úgy elég lenne szvsz jó benzinnel plusz esetleg adalékkal megkergetni. GDI esetén adjál neki ami ezelőtt bevált.Lekopogom, nekem csak a Golf 6 1.4 TSI-nél jelentkezett eddig probléma, arra volt gyógyír a BG-s kezelés. Azóta a prevencióra nagyobb hangsúlyt fektetek.
A Mazdához meg fogom venni a Wynn's 28879 sprayt (amazon 30€) vagy vmi hasonlót. Te találtál rá itthon árat? -
veterán
válasz grizlisandor #269691 üzenetére
Mehetni mehet, viszont a gyártó szerint felesleges (= nem nyersz vele semmit).
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- VoLTE/VoWiFi
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Óra topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Autós topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Essential Elektromos Roller
- ParkSide Performance (PKHAP 20-Li B2) Fúró- és vésőkalapács - LEGJOBB ÁR
- Bosch EasyDrill 18V-38 akkus fúró-csavarozó (akkumulátorral és töltővel) - bontatlan, sosem használt
- Parkside PABSP 20-Li C2 - Performance fúró - csavarozó. Garancia 2025.12 hóig
- SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Cool Klímával/4 évszakos gumival
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen