Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz focvis #269648 üzenetére

    AZ 1.2 VTi az MPI (elég közel a szelepekhez mint a dpinél, de nem kettő van, hanem hengerenként egy). Ennél pár perc volt hozzáférni.
    Amikor már nincs a toppon/van valami tünet, akkor több tanknyi adalékolást is kivált egy sprézős mutatvány.

    A Picassot bontom most, az TGDI, ott eléggé lent van.
    [kép] Motor mögött, barna rongy felett, a 2 awab bilincsnél... rajz
    Erre még nem, a Petrol EGR3-at szoktam a szívó mpi-knél használni, 29879, az szokott lenni mutternál (bár szerintem csak én viszem :DDD ).

    426os: Nem csak a digók. Hasonló jelenség nagyon enyhén van egy csomó Octáviánál, Meganenál is. De csak amíg nem kezd el melegedni, és ha tömítések jók és fotószelep tiszta, enyhe hogy alig venni észre. Néha meg szarabb, olyankor fojtószelep/szívósor tömítés, meg takarítani amit lehet szívósoron, injektortisztító, szívó oldalnak sprézés.

    Tom1939: Így van, az 1.2 Puretech mikor meg is jelent, 98as benya volt minimumnak előírva. Persze kurvára el szokta átlag magyar autóvásárló ezt olvasni :U .

    [ Szerkesztve ]

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

Új hozzászólás Aktív témák