Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #269648 üzenetére
AZ 1.2 VTi az MPI (elég közel a szelepekhez mint a dpinél, de nem kettő van, hanem hengerenként egy). Ennél pár perc volt hozzáférni.
Amikor már nincs a toppon/van valami tünet, akkor több tanknyi adalékolást is kivált egy sprézős mutatvány.A Picassot bontom most, az TGDI, ott eléggé lent van.
[kép] Motor mögött, barna rongy felett, a 2 awab bilincsnél... rajz
Erre még nem, a Petrol EGR3-at szoktam a szívó mpi-knél használni, 29879, az szokott lenni mutternál (bár szerintem csak én viszem ).426os: Nem csak a digók. Hasonló jelenség nagyon enyhén van egy csomó Octáviánál, Meganenál is. De csak amíg nem kezd el melegedni, és ha tömítések jók és fotószelep tiszta, enyhe hogy alig venni észre. Néha meg szarabb, olyankor fojtószelep/szívósor tömítés, meg takarítani amit lehet szívósoron, injektortisztító, szívó oldalnak sprézés.
Tom1939: Így van, az 1.2 Puretech mikor meg is jelent, 98as benya volt minimumnak előírva. Persze kurvára el szokta átlag magyar autóvásárló ezt olvasni .
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- Itt az új LOGOUT!
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- LEGO klub
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- ASUS notebook topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen