Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szőröscica

    addikt

    válasz EQMontoya #92403 üzenetére

    Jaja, tudom, hogy papírozni sem egyszerű.

    Na, most ott tartok, hogy négy opció van:
    -motorcsere: 250-300k maga a motor, plusz azon tömítéscserék, olajcsere, munkadíj: 600-ban talán megáll. Annyira nem szimp

    -ennek a gyűrűzése: 1M+ összeg, ha meg van bontva, akkor a vezérlésem is ki kell cserélni, hengerfejet rendbetenni, stb - a szerelőm szerint ezt az opciót semmiképp se, egyetértek vele.

    -eladom most és beülök valami másba: igazából a tegnap esti, ma reggeli keresés alapján a legnyugodtabban egy i40-be ülnék át, ami anyagilag belefér, de az meg gyengécske lehet. Vannak jónak tűnő 525d-k meg 330d-k, de most megint rollerbe ülni félnék

    -használom még így ahogy van 1-2 évet, töltögetek bele olajat, teszek félre pénzt és veszek majd valami mást

    Az utolsó két opció a legszimpatikusabb, leginkább a használom még dolog, csak attól félek, ha ez tovább romlik, és esetleg eljutunk oda, hogy 1 litert megeszik 1000 km-en, akkor hogyan fogom tudni eladni. Mert ez nyilván nem olyan dolog, amit elhallgat az ember.

Új hozzászólás Aktív témák