Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz adalbert1 #73614 üzenetére

    vételáron felül. turbó, turbócsövek, hengerfej javítás, olaj és szűrőcsere, kevlár kuplung (olcsóbb, mint egy utángyári), kettőstömegű, 4 gátló, futóműben apróságok, féktárcsák, fékbetét, fékfolyadék. még kell rá egy műszaki júliusban és megírni a chipet rendesen.
    aztán jövőre sperrdiffi (2-300k), szélvédőcsere (50-60k, esőszenzor ftw), kipuff (? - hátsó dob (20k) biztosan, flexicső (10k) valószínűleg cserés, de lehet komplett rendszer lesz), cooler (? - majd meglátjuk, hogy kell-e), eibach stabilizátor szett (120k, lehet tolódik 2019-re) a terv, aztán meglátjuk meglátjuk a költségvetés és idő mit enged, az esküvő lesz a prioritás.
    idén amit kellett rá költeni, az mind szükséges volt, a lengéscsillapító 15k (87 vs 102) felárért gyári helyett Koni lett, a turbó gyári helyett kicsit többet tudó lett 20k felárért, plusz a chip az kb 60-80k, de hoz sok lovat és nyúlmókust, amitől szélesebben fogok mosolyni, ami megfizethetetlen, minden másra meg ott a mastercard visa.

    bitpork: még szerencse, hogy az én autómnak lassan nem mérhető az értékvesztése, mert nincs miből :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák