-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #60491 üzenetére
"nem tömegautókat kell venni és amikor eladod, akkor jobb árat tudsz érte kérni."
Már ha találsz rá vevőt, próbálj meg itthon eladni egy Subarut vagy Lexust.
Jaffa: 100k felett?
3 évet vártam mire találtam az enyémhez gyárit használtan. Újként 250k-t nem volt "kedvem" kiadni érte...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Nem olyan lehetetlen szerintem.
Múltkor rendeltem kaját otthonra, futár kérdezi, hogy enyém-e az IS.
Aztán mondta, hogy akart venni Ő is ilyet, de nem talált normálisat, kérdezgetett róla, stb, stb.
Parkoló parádén is odajöttek többen, hogy akarnak ilyet, mit kell róla tudni....Nyilván nem holnaputánra adod el, mint egy F Astrát, de simán keresik.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
"Megvan a rugó, halleluja, már tolnánk is rá a széria gátlóra – amikor kezünkre csap a jó futóműves. A legritkább esetben végződik jól ez a kísérlet, nem érdemes próbálkozni." - [link]
mod:
Montoya: Jó mert a tiéd már az ifijú boyracerek által elérhető árba süllyedt. Kérdezd meg nyugodtan Bögrét mióta árulja az IS250-ét...
Nem egy lefingott darab és nem árulja drágán.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz Evil Snowman #60453 üzenetére
Köszönöm !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
lenko
aktív tag
válasz K Norbi #60556 üzenetére
"Hogy tovább feszegessük a témát, ne menjünk el a divatos progresszív rugók mellett sem. Ezeket gyakran használják széria autókban is, lényegük, hogy minél jobban összenyomjuk őket, annál keményebbek lesznek. Ezt egyszerű elérni megfelelő tekercseléssel, úgy, hogy néhány menet összeüljön és ne vegyen részt a rugózásban – a gyakorlati eredmény pedig az, hogy alapvetően viszonylag lágy, kényelmes rugókat használhatunk, amelyek viszont terhelésre nem lapulnak teljesen össze, vagyis éles kanyarban kevésbé dől a kasztni, homokzsákkal telepakolva pedig nem húzza a seggét."
Bocs, de ez volt a cél. Mert úgy megült a segge gyári rugóval, 1-2 ben nagy gázra, hogy el is vesztette jobban a tapadást elől.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Magnum_
nagyúr
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #60541 üzenetére
Mondjuk ilyet meg azert en nem is lattam meg nem is hallottam soha, hogy valaki lenyegesen ujabbra es lenyegesen dragabbra cserelte az autojat azert, mert az kevesebbet fog fogyasztani es visszajon a csere ara ... nemtom milyen ismeroseid vannak neked
Amugy epp azt mondom, nem altatni meg illuziokba ringatni kell magad, hanem ehelyett: "ezen nincs mit számolni" ki kell szamolni, es akkor kiderul mennyit baszol ki az ablakon, vagy mennyit sporolsz, vagy mennyit fizetsz a kenyelemert.
Na meguntam ezt a temat
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Jaja, de a 250-nel ilyen szempontból több baj van.
Az már 2.5 liter (úúúúmennyitfogyaszt!), automata (jajj, meneküljünk, mindjártbeszarik), és még nem is lett egy olyan játszós autó, mint az IS200, vagy az E46, amit a vezetési élménye miatt keresnek. Szóval igen, így jóval nehezebb eladni.Vilike: a téma részemről is lezárva, de mondjuk Kornél korábbi ötletei (kis Suzuki, mert keveset fogyaszt) megvannak? Nem kell messzire menni a példáért.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
Van itt olyan fórumtag, aki ért az lcd kijelzőkhöz?
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #60567 üzenetére
Nem egy példáról tudok, ahol azért lett 30d/3.0 tdi az 1,2 millióval olcsóbb de erősebb 40i(ez az első sorhat ma már a BMW-knél)/3.0 tfsi helyett, mert adott használattal 9-et mutat a fedkomp a 12 helyett. De a várható vevőnél töltött élettartam alatt nem hozza vissza az árkülönbséget.
Mágus2: A kép sokat segítene. Magasságában-szélességében a keret erős (de ésszerű, csak próbálj hatni rá) nyomkodására változik? Érte valami hatás (hideg/meleg, ütés, stb)?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #60567 üzenetére
10-11 körül városban. Focvis is meg én is a megetetek ennyit a dízlivel gond nélkül (nézd meg nyugodtan a spriten) cserébe az IS-ben se DMF, se DPF se CR rendszer nincs. Aki sokat megy az kitermeli ezeknek az árát de aki nem annak nem éri meg. Kivéve ha szereti a
traktor hangotnyomatékot.Arról nem is beszélve, hogy akinek van 3M-ja az már inkább Audi/BMW vonalon mozog itthon, mert azzal felvághat a dizsi/szomszéd előtt.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #60574 üzenetére
Nem, a felütésgátló kimarad a beszereléskor azért most ki kell kapni a rugót és betenni a gyári helyére a tuning változatot.
mod:
Montoya: Jó, ez most nem jött át. De amúgy valid. 3 év 1.8 TSI meg 3 év 2.0 CR TDI használat után/mellett az sem véletlen, hogy 2,5 szívóbenyót vettem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #60582 üzenetére
Bekapcsolás után azonnal megjelenik a folt? UEFI-ben/biosban is? Mert ha igen, akkor legalább a GPU hibát ki lehet zárni. Ha erőltetett hajtogatásra és masszírozásra sem nagyon reagál, akkor én egy szalagkábelre tippelnék. Az érintésre reagálás csak annyit jelent, hogy az érintőpanel okés, de az kvázi független a monitortól.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #60586 üzenetére
Vedd meg ezt: lexus_ls_460_president_3_automata
Egy haver árulja(egy ideje) Ez szedi is a lábát. Átlag 16l-el elvan.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
Az öregem imádná, én kevésbé.
Azt néztem, hogy rugalmasságban rosszabb lenne a lexus mint a civic??? Mégse csak az egyik oldal sztem téved: [link]_montoya: nem, az is250... de szerintem ott valami tévedés van. Az Ls az lelépi mint a szartot
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
Emelőt kérek
Tsebacsi: ha elferek benne lehet megelőzlek
[ Szerkesztve ]