Új hozzászólás Aktív témák

  • zsoltee10

    addikt

    válasz neduddki #406 üzenetére

    na igen, nem sok személyautó tud megfogni, ha üresen megyek. valszeg a km óra csal felfelé, de a 170-ig skálázott órát leteszi. :C

    azt szeretem, amikor hegynek felfelé mindenki elkezd lassulni, én pedig nyomok egy padlót, és hirtelen utólérem...:D

    volt olyan, hogy csávó rámvillantott, hogy hegynek felfelé húzodjak már ki a szélső sávba, aztán kivágott mellém (90-nel mentünk emelkedő elején). egy darabig jött mellettem, de az emelkedő tetejére én már 110-zel mentem, ő pedig maradt a 80-as tempónál. :D

    kedvencem a piros lámpánál 4es golfban feszítő menőcsávó. aztán zöldnél nyomok egy padlót, és hirtelen a golf eltűnik mellölem. ez Pécsen volt, a srác annyira ideg lett, hogy csontig kipörgetve legalább 80-90-nel húzott el mellettem, de a következő pirosnál megint mellé álltam...;]

    Ja igen a 2.8-as már 1500-tól használható nyomatékot produkál, míg egy 2.0-ás 2000-nél kezd csak megindulni, alatta teljesen erőtlen. de az igazi erő ebben is 2000-nél tör elő, ami 5. fokozatban óra szerint 90km/h környéke, és 110-nél érzem azt, hogy ha most odalépek, akkor ugrik...:) ~2400-as fordulat. 3700-ig nagyon húz, aztán onnan már csökken a turbónyomás, 4200-nél pedig elvágja az elektronika.
    Szóval HDi rulz. :))


Új hozzászólás Aktív témák