-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tacso
aktív tag
válasz neduddki #396 üzenetére
Az Opelek órája valóban túlmér! De az összes központi kijelős Opelnak van egy ''különlegessége'': csak annyit kell tenni, hogy a két gombot egyszerre nyomva kell tartani kb. 5-6mp-ig. Ekkor a kijelző átvált, és az alsó sorban bal oldalt kiírja a pontos sebességet.
No Stress on Cres - I love my Cruze
-
neduddki
nagyúr
válasz zsoltee10 #399 üzenetére
HI!
Volt vmikor egy cikk errol a tc-n ha jol tevedek, es kisse utannakerdeztem, es meglepo modon tobbnyire az vot a valasz hogy zakom puder ugy 200e-re mereteznek mindent mostanaban a motoroknal.../szemejautokrol beszelek/
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsoltee10
addikt
válasz neduddki #402 üzenetére
erre gondoltam. nekünk van egy peugeot boxerünk, amit 2 éve vettünk újan 2,8HDi motorral. 300nm, 127 lóerő. megmosolyogtak, hogy milyen gyenge ekkora lökettérfogattól, hiszen a 2.0hdi 136le, stb.
mondtam neki, hogy tegyük egymás mellé a lét motort úgy 10 év múlva 300000km-rel a hátuk mögött.
láttam néhány ilyen boxert ilyen motorral 250+ ezer km-rel. csak a szokásos szervízdolgokat kellett csinálni rajtuk. olajcsere, légszűrőcsere, stb. és még mindig nyomatékosak, mennek mint az állat, nem esznek többet, mint korábban.
a miénkben még csak 71e km van, eddig -lekopogom- nem volt gond az autóval, pedig hetente 2szer-3szor 4,5t össztömeggel közlekedünk vele. -
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #400 üzenetére
az a motor úgy van,hogy a FIAT még azelőtt elkezdett gondolkodni a mocin,mielőtt a részvénycsere a GMmel megtörtént.eztán a GM megkapta a jogot,hogy gyártsa ő is,de a fejlesztés az a fiat érdeme.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
neduddki
nagyúr
válasz zsoltee10 #404 üzenetére
HI!
Nalunk az egyel kisebb a 2.2-es muxik egy buplaful;kes paltos joszagban, csak sajnos minden boldogtaln vezeti, ken neki egy stabiljo sofor....
Amugy imadom aszt amotort, egyetlen haklija van nekije, hogy a fiat blokra kerult a peugeot rendszer es az elejen az oszehazasitassal rengeteg gond volt, sokat szenvedtek vele az elejn majd mindenki asztan nagy nehezen e osszealt, nkem mar egy ijjenhez volt szerencsem a peon az votlhogy 5 90-nel kezd huzni, de a lehto legnagyobb zart kivitel, jo felig pakolva is rohogogorcsot kapott meg 120-140 kornyeklen is, uresen meg a lustabb autos kaptak fraszt, hogy az a boszne nagy alalt hogy rajtolja le oket!!!:- ))))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
Na masholis rakerdeztem es ok is inkabb aszongyak VM az a motor es nem fiat... a fejlesztesebn is boven benne vot a kezuk....
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Roadkill
csendes tag
Hát, alattam most is az említett típus muzsikál, 85-ös kiadásban. Nem rossz az, csak nem városba való (ja meg kell hozzá kis...megszokás+érzék ). A mai dízelek egész jók, pörgetés szempontjából bolondbiztosak, és a legújabbak már a pincéből húznak (és nem csak 3000 felett). Ha engem kérdezel, a vw 1,9tdi-jeit ajánlom, főleg a 130 lovas kivitelt (klimával, huzatva 7 liter, de akár 5 alá is mehetsz országúton kis odafigyeléssel) ami megy mint a barom, ráadásul szívós, és van hozzá bőven alkatrész (régebbi td-k (talán 92-től) is jók, fogyasztásban ugyanaz, átlagtól jobban mennek, és 1-1,5milla körül szerezhecc). Egyszóval azzal nem lesz sok bajod. Kisebb ccm közül talán rönó 1,5dci, psa 1,6hdi lehet még jó (ezekhez még nem volt szerencsém, de állítólag hülyének kell lenni, hogy 6 litert elérd), tűrhetően gyorsulnak, de nem leszel velük a belső sáv ördöge. Az adóterheket, fogyasztásukat, és kényelmüket összevetve szerintem legjobban egy vw motoros cuccal jársz, régebbiek olcsóbbak is a modern kis ccm-eseknél, mindegyik jobban megy annál, és általában tágasabb is.
Mennyire megy? Menj el egy kereskedésbe, próbáld ki (nem lőnek le ha nem veszed meg) mert lóerő nemsokat mond (teljesen más a motor karakterisztikája!).Az autó nem eszköz, hanem cél...
-
zsoltee10
addikt
válasz neduddki #406 üzenetére
na igen, nem sok személyautó tud megfogni, ha üresen megyek. valszeg a km óra csal felfelé, de a 170-ig skálázott órát leteszi.
azt szeretem, amikor hegynek felfelé mindenki elkezd lassulni, én pedig nyomok egy padlót, és hirtelen utólérem...
volt olyan, hogy csávó rámvillantott, hogy hegynek felfelé húzodjak már ki a szélső sávba, aztán kivágott mellém (90-nel mentünk emelkedő elején). egy darabig jött mellettem, de az emelkedő tetejére én már 110-zel mentem, ő pedig maradt a 80-as tempónál.
kedvencem a piros lámpánál 4es golfban feszítő menőcsávó. aztán zöldnél nyomok egy padlót, és hirtelen a golf eltűnik mellölem. ez Pécsen volt, a srác annyira ideg lett, hogy csontig kipörgetve legalább 80-90-nel húzott el mellettem, de a következő pirosnál megint mellé álltam...
Ja igen a 2.8-as már 1500-tól használható nyomatékot produkál, míg egy 2.0-ás 2000-nél kezd csak megindulni, alatta teljesen erőtlen. de az igazi erő ebben is 2000-nél tör elő, ami 5. fokozatban óra szerint 90km/h környéke, és 110-nél érzem azt, hogy ha most odalépek, akkor ugrik... ~2400-as fordulat. 3700-ig nagyon húz, aztán onnan már csökken a turbónyomás, 4200-nél pedig elvágja az elektronika.
Szóval HDi rulz. -
pweisz
senior tag
válasz zsoltee10 #409 üzenetére
Haver is ilyennel autózótt, mint sáfőr. Mondta ő is hogy nagyon megy, aztmondta volt olyan hogy dombnak fölfele Calibrára rákelett villantania hogy huzódjon a külső sávba. Csak asszem 150 ezer km-nél(nem vagyok teljesen biztos benne) aztmondta a motor hogy elfáradt, meglett csináltatva, de után többször volt vele gond.
-
pweisz
senior tag
válasz neduddki #398 üzenetére
Ezen gondolkodtam hogy a nagyun durván néz ki 3 literes disel, nagyon bonyulult egy cucc, meg kivan a végletekig könyitve, és ilyen általában nem tessz jótaz élettartamnak. Nincsenek még tapasztalatok a 3 lityósal, majd kiváncsi leszek mit lehet majd hallani róla pár év múlva.
-
behappy
aktív tag
nekem volt Vw Lupo 1.2 PD-TDI. 68 LE és asszem 160 nyomatéka volt, utobbi elég tekintélyes egy kisautonál...
kb 1 év 3 honapig volt meg, 10ezer km után kezdett menni rendesen, kb 120ezret pakoltam bele (németbe jártam rengeteg vele). Egy személlyel képes volt kiakasztani az órát (200km/h-ig volt skálázva), (a gyári végsebesség asszem 168kmh/h) 4 személy + csomagokkal még feldöcögött 180ra nehezen. Gyorulása nagyon jo volt....illetve csak a 2. fokozattol, 1-2 között lassan váltott (tiptronic volt benne) és az 1es rövid is volt nagyon.
Egyébként ebből a tipusból bármilyen motorral szerelt példány képes a 200 km/h-ra, nagyon sokszor követett az autópályán egy ''testvér'' (dizel és benzines is).
Ja igen: és nem ment szét a motorja a hajtástól 120ezer km alatt sem. '99 ben volt egy polom, 13ezer kmrel került hozzám, 1.0literes 55 loerő benzines....hát az szét lett hajtva 90ezer kmes korára (155 volt a vége kb, annyival mentem ahol csak lehetett mindig).
ÉS: a Lupo tartós 160-170 autopályatempó + klimahasználat és nem evett többet 4 liter gázolajnál 100kmen. Egy tankkal kimentem pestről frankfurtba
Szval mindenkinek csak ajánlani tudom a dizeleket (ujakat). Mondjuk a Peugeot dizel motorjai (kicsik) nem jönnek be, mert hangosabbak, lomhábbak és 6 liter körül fogyasztanak (vagy többet).
kb ennyi. -
dimanche
csendes tag
-
dimanche
csendes tag
A mai dieseleknél nagyon fontos, hogy az ember ne tegyen bele dzsunka gázolajat, mert hamar kifekszik tőle az adagoló (hogy híjják mostanában ezt a nagynyomású cuccot? Nem biztos, hogy adagoló a neve már..). Egy ilyen kifekvés 400e Ft, ha még nem garis az autó.... (Ezek a mai renaultokra vonatkoznak, sajnos több tapasztalat is volt a baráti körben)
-
zsoltee10
addikt
válasz dimanche #416 üzenetére
közös nyomócsöves befecskendezés.
egyébként mesélj már légyszi, hogy mi volt a baja a boxernek, és mennyi km van benne? Mi Dombóváron vettük, mert itt lakunk vidéken, de rendesek a szervizesek, a szerelőkkel is összehaverkodtam, így nem nagyon vágnak át, meg ha szervizbe viszem, akkor ott maradok, és megvárom, míg elkészül. -
neduddki
nagyúr
válasz zsoltee10 #417 üzenetére
HI!
Hat en inkabb nem dicserem a gyari szervizeket. A kedveceim egyike az olajcsere, 4 liter olaj + olajszuro, levegoszurot ma nem cserelunk me nem piszkos standard 30 rugo. Jo kozleitessel 10 perc, amit pedig gyari szervizbwen toltenek olajat aszt en nem besztos hogy bele mernem tolteni bamijjen motorba. Persze minden tulaj mongya hogy elotte bontottak fel a flakont, de nehany eve pont ettol volt hangos az autos ujsagiras hogy hogy kell ugy felbontani egy flakon, hogy azt utanna vissza lehessen csavarni, hogy a figyelo tulajnak is el lehessen meg adni. Amugy ez enm magyar talalmany, erol cikkezet mar a nemet sajnto, olas, termeszetesen mind a ketto a sajat piacat emlegette. Persze, ugy mi a bisztositek hogy a yagrilag megvett flakonban is az van ami ra van irva, foleg ha tul jo aron siekrul beszerezni.
Uzemanyaghozannyit, hogy 93-99 jartam 405-os srdt-vel /1769 ccm, 90LE, 180Nm/ ekkor volt ugye a szokitesi mizeria... a 3-4. tankolasnal sikerullt a kagylosnal tankolnom vmit, ami a tanktol az uzemabnyagszuroig mindent megevett, szerencsere az adagolo elott megallt, szerencsere csak 15 rugo volt. Eleg gyakran jartam nagyfaluban es egyszer kiprobalta az omv-t /94 tavasza/, na azota en ra eskuszom, kepes volt vele a dog 5.5 litert is megenni es ugy ment min az alom, ha mashol tankolta utanna mindig kiszalltam es neztem, hogy fogank-e fekek, vagy mi az isten, raadasul az istenenk nem evett 6l ala, jo tapasztalataim voltak meg az aral-val is.
na kb ennyi
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz dimanche #416 üzenetére
HI!
Ugye vana sima kozvetlen befecskendezes a szokasos berendezesekkel /nyomas nyitja a porlasztocsucsot/ elkopoban, kisse nyers, van a comon rail-es ahol egy nyomastarolocsoben leldzik a lelek, es magneses vezerles, ill. a vw. fele pd-tdi, azaz pumpe duze, ahol a nyomasseloallito es befenykendezo resz egybe van integralva, megis magnessel vezerlik a befecskendezest.
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
dimanche
csendes tag
válasz zsoltee10 #417 üzenetére
Az autó 2,5 éves, kb 180e km van benne. kilóméteróra spirál kiszakadt a váltóházból. Majdnem minden zár tönkre ment már egyszer, most pl. a indítóé.. Oldalsó ajtó kilincse 2x leszakadt. A féknyereg menet közben szétesett (bár valószínűleg a szervíz tette össze sz@rul), a pözsó asziasztansz bszott kijönni, azt mondták menjünk el vele az első szervízig Komplett kuplung csere, de felengedéskor recseg ropog továbbra is. Első időkben az akksi folyamatosan lemerült (új autónál). most ennyi jutott eszembe, majd még gondolkodom.
-
dimanche
csendes tag
válasz neduddki #418 üzenetére
Az opel szervizeknél máshogy játszanak az olajjal saját tapasztalatom szerint (már ahová én viszem az autót). Felszámolnak 4 litert és az autóba töltenek 3at. Ha napi 10 olajcsere van, akkor az már pár ezer forint a szerelőnek. Felszámolják a drágább Castrol olajat, de a sima gyárit teszik a vasba, a castrolt meg eladják jó drágán..
Az én ismerőseim is az ömv-t dícsérik, meg még az agip-et is, hogy ott tankolva megtáltosodik az autó..
Nekem sajnos muszáj a mol-nál tankolni benyát , mert kártyával kell tankolnunk a céges vasba és az csak oda jó, hát mit ne mondjak, a pesti kutaknál tankolva sokkal szarabbul megy az ótó..
Köszi a segítséget dízel ügyben, utolsó ótó a nejemé volt ami dízeles, az még a jó öreg adagolós volt, szeretett pisálni ahogy az adagolós mondta, aztán 60 ropiért felújította, de jött a többi gond, ezért gyorsan el is adtuk egy autószerelőnek, az meg azt barkácsol rajta amit akar.. -
Gismo
addikt
Véleményeket szeretnék az új Ford, Alfa és a Fiat dízeleiről, benzineseiről!
Melyik márka melyik típusa a leghangosabb dízelmoci(a ford transiton kívül) (csakis újak érdekelnek!) -
zsoltee10
addikt
válasz dimanche #421 üzenetére
Huha, a mienk még csak 71e-nél tart. remélem nem lesz vele gond. mondjuk kímélve van, nem gyilkolom a gépet. az akksival sincs semmi gond, soha nem volt lemerülési probléma, mindig pöccre indult, még télen -20 fokban is.
adja az ég, hogy ne legyen vele gond.
a szervízhez szólva:
a kapcsolati tőke itt is nagyon fontos, mert ha ismerős a szerelő, akkor nem b@sz át a palánkon. sőt, az olajcserét feleannyiból úsztam meg, mint rendesen, mivel a papírra azt írtuk, hogy vittem olajat, valójában viszont a szerelők által lenyúlt gyári olajat tettük bele. 30e helyett 17-ből megúsztam a 60 ezres szervízt levegőszűrőcserével, olajszűrőcserével, stb.
strike-force: hát nem nagyon örülök ennek az átdolgozásnak. minek 146 lóerő??
a 128 bőven elég lenne, én a nyomatékot keveslem. inkább az lenne 350 minimum, azt jobban értékelném. ez nem sportkocsi, viszont 5. fokozatban, 70-nél 4,5t össztömeggel jól jönne egy kicsivel több nyomaték. a 146 lóerő úgyis 3800 rpm körül jelentkezik, de 5.-ben az már 170-t jelent.... -
neduddki
nagyúr
válasz dimanche #425 üzenetére
HI!
Hat igen a osszeszereles minosege, meg az anyagok kemenyen a fiatra emlekeztetne:- ((((
Amugy a kuplongot gyakran emlegeteik hogy kisse alul vot meretezve, na ost most a zerositessel meg milesz belole????
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
Tisztelt Tagtarsak, nincs vkinek Totota Carina E XLI 4A-FE motor hoza emberi nyelvu kezikonyv, vagy szervizutmutato, nkem cssak olasz, de aszon a nyelven csak csehul beszelek!!!:- ))) Esetleg hogy illik-e benne valtoolajat cserelni?? Vagy a gyari jo elete vegeieg????
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsoltee10
addikt
válasz strike-force #427 üzenetére
ezt meg már el se hiszem, hogy 1500-tól 310nm. hol olvastad?
és ez akkor már 16 szelepes hengerfelyet kapott, vagy csak az elektronika programja más..?
2500 felett hiába húz, ha nekem 2000 alatt kellene erősebbnek lennie.
ez is megy mint a disznó 3000rpm-n, no de az már közel 140km/h 5.-ben...
ha tele van rakva akkor bizony nem igen tanácsos 140-nel menni, főleg ilyen utakon. 4,5t össztömeggel 80-100km/h, viszont 70-nél már sokat forog 4-ben, többet eszik, 5.-ben meg gyenge, mert 1500-t forog. kellene egy 6. fokozat, hogy pörögjön mondjuk 5.-ben 70-nél 1800-t, 6.-ban 1400-t...
neduddki: gondolom a kuplungszerkezetet is átdolgozták. -
zsoltee10
addikt
válasz dimanche #431 üzenetére
minek pörögjön a boxerben a 2,8hdi 4000 felett? ez nem versenyautó, hanem teherautó. aki 5000-ig akarja huzatni a dízelt, az üljön be egy 307-be 2.0hdi motorral, és tolja neki.
pont ezen vagyok kiakadva, hogy nem a magas fordulatszámot kellene eröltetni, meg a teljesítméynt, hanem a brutál nyomatékot alacsony fordulatszámon.
utánaolvastam az új 2.8hdi motornak:
''Hengertérfogat: 2798 cm3
Maximális teljesítmény: 107 kW (146 LE) 3600 percenkénti fordulatszám mellett,.
(Elődjétől, a 127LE 2.8 HDi motortól a változtatható turbó és a speciális befecskendezési paraméterek különböztetik meg. A motorhoz 5 fokozatú sebességváltó tartozik.)''
magyarul nem csináltak semmit. chiptuning.
mindenesetre megnézném azt a 310nm-t 1500-n. na majd elmegyek kipróbálom... -
-
Sick Boy
őstag
A Boxerek szvsz jóóó kis kocsik, nálunk a cégnél vannak azért gyilkolva eléggé, de bírják, van belőle egy flotányira valók, ilyenek:
Mennek, mint atom, pedig a sör, az mindenféle járművet szétb***sz.
A boxerek mennek. Van régi is, új is vegyesen (régi és új 2.8 HDi), az újak, emelt rakterűek. A sofőrök szeretik őket és meg vannak vele elégedve.Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
pweisz
senior tag
No montünk az 1.9 tdi Passattal, tényleg jólmegy a gép. Mondjuk azért lehet a csiptuning is besegít. De lengedett ablaknál jön be a kipufogó szag vagy mi, egy részecske szürő nem ártana, bár már az új kocsikra tesznek, bár a Passatokra nem. Szóval összeségében jó, jó gyorsul meg minden, szimpatikusabb lett a disel.
-
dimanche
csendes tag
Egy kis dízel téma megint: barátom nem bírta tovább a szervizbe járást és úgy döntött megválik renault clio 1,5d autójától. 1,5 éves volt, majdnem 50e km-t futott és ez alatt 7szer volt szervizben a kötelezőkön kívül. Előtte egy benzines clio-ja volt, azzal semmi baja nem volt, már sajnálja, hogy eladta..
-
Bazsesz
őstag
Bővebben: link
Bővebben: link
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
rATdrAgOn
senior tag
Ize, emberek!
Nem tudjatok mi a hivatalos modja egy motorcserenek?
Marmint hova kell menni, mennyit kell fizetni, stbstbstb?
Ugy tunik a francia hajomnak elfarad hamarosan a motorja (valszeg elozo tulajok kozul valaki kicsit megfozhette) es a general ara az horror. Lenne viszont hasonlo koru motorka, felujitott valtoval fillerekert.
Szoval, mi a hivatalos eljaras?
Elnezest kerek a zavarasert!
(A hajot amugy el szeretnem adni _ERTELMES_ aron, de itt mindenki utalja franciakat, szoval biztosan a qtyat sem fogja erdekelni - a kovetkezo autom is francia lesz, az is hajo, meg minden - tudom, elmebeteg vagyok! )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
pweisz
senior tag
-
rATdrAgOn
senior tag
Na igen, ez a kerdes.
Hazi megoldas is van ra, csak az eredetvizsgan lehet, hogy buko ( le kell furni egy aluminiumlemezt, aztan visszapopszegecselni a masik blokkra). Szoval ez szamomra nem jarhato, foleg mivel el akarom adni a vasat - ha eredetvizsgan bukik, akkor az cumiA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Roadkill
csendes tag
válasz rATdrAgOn #443 üzenetére
Hát igen, mi ekkor adtuk le a bontóba. A megoldást sajnos nemtudom , de elrettentésképpen ittvan jelenleg mi kell(ene) egy autó átírásához: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=37970712&t=9016937
A motorcsere is körülbelül ilyen bonyolult. Amennyiben nincs rá egy heted, és nem bírod a bürokrácia embertelen hülyeségeit, javaslom menj be valami átírással foglalkozó céghez, és megcsinálják neked egy nap alatt <5k plusszért cserébe (nekik általában vannak fizetett ''ismerőseik'' itt-ott, ezért ilyen gyorsak).
Ha el akarod úgyis adni, akkor szerintem (főleg ha még valamennyire működik is) baromi gyorsan sózd rá valakire (lelkiismeretfüggően kereskedő olcsón, vagy hozzánemértő magánszemély drágán). Én még soha nem láttam olyat, hogy eladás előtt bármilyen szakszerű javítás megtérült volna...de persze nem kizárt.Az autó nem eszköz, hanem cél...
-
Roadkill
csendes tag
válasz Roadkill #444 üzenetére
Nah utánaolvasgattam, és annyi biztos, hogy kell az új blokkról adásvételi szerződés, illetve adatok arról a járműről, amiből származik (alvázszám, esetleg rendszám). Az átírás előtt el kell végezni az eredetvizsgát (amit állítólag a közlekedési felügyelet végez el), és állítólag újra kell műszakiztatni is (ha nem tip-top az autód, akkor márcsak emiatt se éri meg). Mindenhol csak annyit írnak, hogy a helyi okmányirodában kell érdeklődni a részletekről(lehet, hogy településenként változó az ügymenet?).
Az autó nem eszköz, hanem cél...
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Roadkill #445 üzenetére
Ooo... ujra muszakiztatas az nem problema, azt csipobol tudni fogja a vas.
De az a gaz, hogy telleg nem lehet tudni hogy mi a franc is van az egesszel. :/
Ehh, pocsbe.... :/
Mondjuk az tuti, hogy a raforgatott penzt esely sincsen visszaszedni a vasbol, de nekem meg nincs pofam ugy eladni a joembernek, hogy tudom hogy ket-harom honapon belul 200-300k raforditasba fog fajni neki a jargany (ami amugy kivulrol belulrol a ''koranak megfelelo allapot'' kategorian folul all korulbelul minimum 2*-er, de inkabb 3*-or - a motorhibat leszamitva).
Tudom, rosszul vagyok osszerakvaA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Sick Boy
őstag
Szaaagény BX... én sajnálom.
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Sick Boy #447 üzenetére
Meg lesz csinalva
Aztan meghirdetem, eladom es veszek egy masik -jobb- BX-et, vagy ha sikerulne akkor egy nem tul oreg Xantiat (XM az meg egyelore vagyalom )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
a_tesz
Korrektor
válasz rATdrAgOn #448 üzenetére
na offoljuk szét akkor...én már akkor sem értettelek, amikor elmesélted, eddig mibe van a kicsike, de eztán végképp nincs semmi ötletem. ennyire el vagy eresztve anyagilag? most el tudnád adni x forintért, de ha még ráköltesz 3x forintot, akkor el tudod adni 1,5x forintért. csak én nem látom át, hogy mi ebben a jó üzlet??
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
rATdrAgOn
senior tag
Nem jo uzlet, de ez van. Artyam Ladajara is radobtam ~200k-t, hogy jo legyen, majd elment 150k-ert.Egyszeruen nincsen pofam felhalott/mukodeskeptelen cuccot eladni masnak - szeretnem, ha legalabb ~1 evig nem lenne gond vele.
Tudom,tudom,tudom - rosszul vagyok osszerakva
Ja, nem vagyok eleresztve anyagilag, de ha meg kell csinalni, akkor meg kell csinalni, nincs mese.
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Renault, Dacia topik
- Hardcore café
- Autós topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Netfone
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...