Új hozzászólás Aktív témák

  • Roadkill

    csendes tag

    válasz Gismo #348 üzenetére

    Na jó, nem vitázok, beszéljenek a száraz tények:
    -A trabant P 601 gyári végsebessége 74-től (a 3,95-re módosított végáttétel miatt) 108km/h-ra nőtt.
    -A trabi motor 54Nm-es max nyomatékát 3000-es, 26 lóerős max teljesítményét 4200-as fordulatnál adja le (tehát nem túl pörgős).
    -A trabant 108km/h sebességnél 4500-at forog (tehát már a teljesítmény leszállóágán éri el max sebességét), 120-nál már 5000-et!!
    -Ilyen fordulatnál (5000) már elégtelen a motor öblítése (konstrukciós okokból), így erejéből jelentősen veszít (hacsak nem módosítják a hengert).
    -140-nél a trabant több mint 5800-at forogna (itt már nem egy, modernnek számító autó is leszabályoz).
    Aki nem hiszi, járjom utána:
    http://gdobos.freeweb.hu/trabi.html
    http://www.belgonet.be/magyar/hack/trabant.html
    A szerzőktől elnézést kell, hogy kérjek, hogy a fórum jellegére való tekintettel nem kértem ki hozzájárulásukat a lapjuk idézéséhez.

    Az autó nem eszköz, hanem cél...

Új hozzászólás Aktív témák