Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz bandus #283067 üzenetére

    Igazából az egész gondolatmenet onnan indult, hogy most rendben van autó, viszont korából/futásteljesítményböl adódóan lassacskán arra a mezöre ugrunk, hogy bejöhetnek megint combosabb kiadások, és ezeknél a modern vasaknál már gyorsan pörög a pénztárgép.

    Egy gátló már elköszönt tavaly elött, ebböl kiindulva a másik három is bármikor követheti, az is lazán beleszalad egy 1000€-ba a DCC miatt, a vezérlést is 30-50 ezer km múlva cserélni illene, az is egy óvatos becsléssel 1500-2000€ közötti mutatvány.
    Illetve azért vannak "hobbiszerelö" ismereteim alapján pici aggályaim, hogy a DSG folyamatos 1500 alatti nyektetése miatt idövel a kettöstömegü is nyugdíjba készülhet. Néha vélek érezni enyhe vibrációt, nem tudom eldönteni, hogy az elöbbi, vagy pusztán hipochondria. :DDD

    Az autó eladási árára pedig ezt a fenti marék pénzt rádobva már egy 3-4 évvel, és feleakkora futással bíró vasba lehetne átülni. Meg valamiért beakadt, hogy kicsit még kéziváltóznék, mielött végleg kikopik az is.

    Igazából formára nagyon tetszik pl. a Formentor is, az utolsó elötti C-Klasse is, de egyszerüen annyira drága belölük egy kraftosabb motoros verzió, amennyit egyszerüen nincs gyomrom kiadni egy autóért akkor sem, ha pénzügyileg beleférne. Inkább tolom befelé a felesleget a piacokra.

    Végiggondolva a "szenvedés" oka is csak a használhatatlan márkaszerviz, illetve az emiatt hónapokon át tartó pingvinezés volt, ha már akkor ismerem a szerelöt, aki végül javította, akkor két hét alatt rendben lett volna az autó...

Új hozzászólás Aktív témák