Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz focvis #226162 üzenetére

    Havernak ilyen van (is300h), autopalyas fogyasztas (igaz, csak 120km/h korul - angol autopalya) valami 5.5l/100km volt, ajtotol ajtoig oda-vissza a teljes napos kirandulas vegen ~5.2l/100km-re jott ki neki. Ez ugy nezett ki, hogy:
    Oda: ~40p mire elhagytuk Londont, utana ~2,5 ora palyan 1 pihenovel, utana ~30-40p "B road"-on, ami nagyon fun. ~100-as sebessegkorlat egy ~1,5 sav szeles, nem egyiranyu uton, ami megy fel-le folyamatosan es kanyarog, mint az allat. Ilyen tipikus "menj, ha mersz, b+" tipusu ut, nagyon jo, imadom, kanyargos sok szintkulonbseges lassitos-gyorsitos moka (is250 be is zabalt ezen a szakaszon valami ~17l/100km korul, de nagyon megerte, meg a gyerek is vigyorgott hatul, apanak -azaz nekem- meg vegig hatalmas vigyor az arcan, meg ilyen szuperhosos szupergonoszos rohoges esetenkent), utana varosi lassu menet, szinten folyamatosan hegynek (ok, inkabb nagyobb domb, mint hegy, de erted) fel-hegyrol le, aztan megallas.
    Vissza: Kb ugyanez, csak az mar este volt, tehat nem volt annyi dugozas, meg a palyan is lehetett szinte vegig lassitas nelkul menni, meg a London kor se 40p volt, hanem inkabb 15.

    Nyilvan ez 180-nal mar nagyon mashogy nezne ki, de meglepne, ha 7l/100km fole menne a fogyasztas, arcatlanul jol fogyaszt az a kocsi, plane ahhoz kepest, ahogy menni tud, ha akar.

    ui.: Varosban hasznalva teljesen standard nala, hogy 5l alatti atlagfogyik vannak. Igaz, ez Londonban, ami a vilag dugofovarosa kb, szo szerint tobbet allsz, mint mesz, plane ha csucsidoben kell abszolvalni a feladatot. Ez neha olyan szinten igaz, hogy ha kiismered az utat, siman meg lehet oldani, hogy 40p-el kesobb indulva 10p-el kesobb ersz oda, mint ha elindultal volna csucsidoben.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák