- Xbox Series X|S
- Marvel Snap
- EAFC 24
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Diablo IV
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #219288 üzenetére
Múltban ragadtál, és magadból indulsz ki.
1. Lassan másfélszeres áron mennek ugyanazok az autók, amik pár évvel ezelőtt kevesebbet futottak és jobb állapotban voltak, mint most. Ez ugye a tavaly év eleji euro 6d bevezetése miatti új autó drágulástól + covid miatti (chiphiány stb.) hatalmas kínálat visszaeséstől + forint gyengüléstől van. (Ez utóbbi a legkevésbé számít, mert tőlünk nyugatabbra is kb. annyival drágultak az autók, mint nálunk.)
2. Rengeteg ember - megkockáztatom, hogy a többség - rá se néz olyan hirdetésre, amiben 199k km-nél nagyobb futásteljesítményt lát. Nem tudom, hogy más országokban ez mennyire jellemző, de Magyarországon még mindig "népbetegség".
3. A 46k km-t futott autó hiába 20 éves. Döbbenetesen újszerű tud lenni, ha vigyáztak rá. Hidd el, ültem benne, vezettem. Nekem a városi rohangálósom is egy G Astra (pár hónappal fiatalabb a fateroménál), 1.4-es, klímás, elektromos ablakos, és 165k km-rel vettem szeptemberben az első tulajdonosától, aki 100m-re lakik tőlem, és egy 67 éves bácsi. Össze se lehet hasonlítani a két autót. Fateré annyival jobban egyben van, hogy az hihetetlen, pedig az alap szervizen kívül semmit se csináltatott rajta eddig. Én 370-ért vettem, és eddig 160k-t költöttem csak szervizre. Most ment át 21-én a műszakin gond nélkül. De mégis sokkal hitványabb az egész autó.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen