-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz bandus #205850 üzenetére
Tenyleg kiraly a K Astra, egyszer en is olyat bereltem, 1.4T 150 lo, AGR ulesekkel, nagyon csendesen, szepen futott, alacsony fogyasztassal.
Az L meg brutal jol nez ki, de gondolom a 10 millio korulre arazottak neznek majd ki ugy, mint a bemutatott kepeken, a 6 millios fapad majd disztarcsakkal es halogen izzokkal feszit majd inkabb. -
veterán
válasz szőröscica #205851 üzenetére
Es eg mar az 1.5 haromhengeres dizel volt, es viszonylag siman tartotta ezeket a tempokat. mondjuk en nem szeretek ilyen gyorsan menni, nem is en vezettem
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Richard! #205852 üzenetére
egyetertek. bar nem tudom megindokolni mennyivel es miert rosszabb 200-zal menni egy hibatlan minosegu ures ketsavos uton mint egy zsufolt, szar minosegu m1-en mondjuk 170-nel.
molnarpeter: engem nem, de nincs ehhez fulem, nekem a kethengeres sportmotor is olyan mint a negyhengeres tsi
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
szőröscica
addikt
Bitmalacnak, 9.2kwh-bol 55km. Ez javareszt 110-es gurulas volt, meg egy 20 perc araszolas az M3-on, 32 fokban, 23 fokra allitott klimaval. Benzinnel meg 125 tempomat.Amugy ez a negyedik evem elektromos (plugin) autoval, hasznaltam es hasznalom az utcai toltoket miota fizetosek, es hiaba lett egyre tobb tolto, meg mindig azt gondolom, hogy a Teslan kivul teljes erteku, hosszu tavokra is hasznalhato alternativa nincs. Ma sem tudtam elinditani a toltest egy utcai oszlopon. Amig ez nem ugy mukodik, hogy odagurulsz, bedugod, lecsippantod a bankkartyad es toltesz BARHOL, addig mindig benne lesz a bizonytalansag, hogy milyen app kell, hogy kell regisztralni, es elindul-e. Ezen az oszlopon mar millioszor toltottem, ma nem sikerult. Ha ugyanez egy teljesen elektromossal tortenik meg az autopalyan a tengerpart fele haladva, akkor azert eleg kellemetlen orak ele neztem volna.
Szoval en maradok a pluginnel, es ha egyszer elektromosra valtok, akkor Tesla lesz, az o toltohalozatuk nehezen behozhato elony. -
nagyúr
válasz szőröscica #205860 üzenetére
Nagy +1
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #205860 üzenetére
Emiatt sajnáltam pl az i3 REX kivezetését, korrekt fejfájás-elkerülő kivitel volt.
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #205862 üzenetére
is Rex max annyi, hogy +100km korlátozottan, 150km mellé, de városi autónak meg nagy lehet, teljes értékunek meg kicsi
AMUGY TETSZIK
I humbly and respectfully decline™
-
Snoop-y
veterán
válasz rbalint88 #205849 üzenetére
Amugy az az erdekes, hogy egy erosebb autoval meg ha nem is uvegelem is gyorsabb atlagot lehet menni a nagyobb rugalmassag miatt (eq hamarabb felgyorsulsz nem ragadsz be annyiszor lehuzodasnal)
117-es atlaggal ertunk multkor haza (1017km) es ugye az utolso szakaszon nalunk szigoru 120 meg 100 van
Majd kivancsi leszek jovo heten megyunk Gyorbe remelem jo lesz a forgalom
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
stickermajom
addikt
Úgy tűnik a Suzuki sem kapcsolja a tompítottat ablaktörlőre, M7-en a szakadó esőben az összes Vitara és Scross kivilágítatlanul autózott.
-
veterán
válasz Paxker315 #205865 üzenetére
szelzaj nem tunt fel hogy “rettenetesen zavaro” lenne, tudtunk beszelgetni kiabalas nelkul, de azert nyilvan magasabb. szlovenian belul egy mondeoval mozogtunk, az azert teljesen mas kategoria. nem ultem meg korabban uj mondeoban, de ott az volt az elso ami feltunt, hogy mennyire fasza a hangszigetelese, nagyon popec utazoauto, bar nekem a belso dizajn nem tetszik.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Paxker315
addikt
válasz tomcsi23 #205867 üzenetére
Teljesen nyilvánvaló, a kérdés arra irányult, hogy mennyi az annyi. ( tudom nem mindenki tekinti a "hogy" kerdoszot univerzálisnak, de azt gondoltam, kontextusbol teljesen nyilvánvaló, hogy exakt fogyasztási adatok érdekeltek ( mert az nem lineárisan nő, így legtöbbször földi halandóbak nem éri meg nagyon sietni) meg szubjektív benyomás a szelzajrol : mennyire zavaró, mennyire kell orditozni , nem fárasztó -e hosszú távon)
[OFF]Bár engem kerekbe törnek, megkoveznek, elegetnek, ha faarccal közlöm, hogy a 125-130 mindenre is elég [/OFF]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
rbalint88
addikt
válasz Snoop-y #205864 üzenetére
Itt olyan volt a forgalom az M1-en, hogy 132 tempomattal is mindig utolertem a sort… mondom kb 10 auto elozott meg Gyortol, ebbol 3 volt pilota (180+), de a tobbi (<160) latotavolsagon belul volt meg Budaorsnel.
160lo/250Nm az auto, van annyira rugalmas, hogy forgalmi akadaly ne legyen. Ettol fuggetlenul ahogy latom a lehagyott auto elejet a tukorben, huzodok is ki, 180-nal is Annal gyorsabban meg nem mentem vele, most fordult at a 2000km-en, meg eddig mindig utassal/csaladdal voltam palyan, nem volt mikor megnezni a veget.
-
6030D
Ármester
válasz Paxker315 #205870 üzenetére
Pontosan nem is fogja senki megmondani, ahhoz kellene menni egy tankot 100-zal meg egyet 180-nal. Amit a kijelzőre ír, az meg nem mindig pontos, de hogy legyen valami érdemi válasz: 100-nál 4-5 körül ír 160-nál 8-9 körül (1,5 T benzin). Az Octaviában a szélzaj 160-nál már az én 20 éves autókhoz szokott fülemet is zavarja, de az eco gumik is egyre hangosabbak, szóval ezen (menetzaj) lehetne csökkenteni, gondolom.
Persze ha valaki prémiumhoz van szokva, az más. A 640d a 8-as ZF-fel 160-nál annyira zajos, mint a Skoda a városban.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #205849 üzenetére
Több német tartományban volt csüt-péntek a nyári szünet kezdete, azóta özönlenek haza a balkáni országokba a népek, 2 napja a német-osztrák határon 15-20km-es, 2-3 órás torlódásokról posztolnak az emberek, nem bánom, hogy múlthét kedden még letudtam otthon a varratszedést, most szeptemberig kerüljük a Ny-K-i tengelyt.
Mondjuk a labancok is tudják, hogy sz0passák taknyosra a közlekedöket, sikerült 1 sávot a személyautóknak (külsö) csinálni, és 1 sávot a teherforgalomnak (belsö).
Emiatt a "tükrözés" miatt már a határ elött világi katasztrófa van, ahogy próbál mindenki az ellentétes sávba átevickélni, pluszba javítják a VIP-k ezt, akik a végén tolakod(ná)nak be a bedugult külsö sávba, így meg ugye feltartják a kamionokat is. Parádés.
-
Biqci
aktív tag
válasz MunezXBK #205848 üzenetére
750km/9 óra katasztrófa? Kb. 4 éve karácsony előtt 1250km-t 18 óra alatt tettünk meg. Akkor még csak nekem volt jogsim a családban, mire hazaértünk már néha hallucináltam
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Paxker315
addikt
Ilyenkor hálás vagyok a hólyagomnak, hogy 2 óra után úgyis rámszól, hogy most megálló. Jó felállni, mászkálni.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #205878 üzenetére
Elhiszem, van ez így. Főleg, hogy mi is sátoros ünnepek idején mentünk haza, persze a többi bevándorlóval együtt. Legutoljára 18 karácsonyán voltam Magyarországon, de akkor már legalább a német szakaszon a fiam vezethetett, ez is nagy segítség volt. Most, hogy megint menni fogok valamikor, erősen elgondolkodtató vonattal menni, főleg úgy, hogy egyedül fogok menni.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz MunezXBK #205879 üzenetére
Mert nem mindegy, mikor mész. Itt nálunk és pl. a bajoroknál is egyidőben kezdődik a nyári szünet, karácsony pedig mindenhol ugyanakkor. Na ekkor bármi is lehet. A múlt héten csak Hockenheim-ig ugrottam fel, háromszor volt dugó a 120km alatt. És még volt suli...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
#89309696
törölt tag
Utolsó szezonos nyári van a kocsin úgyhogy nem voltunk restek az eső után Veszprémet végigkenni vele, annak is a fehér aszfaltos részeit. De aztán gyanítjuk az EGR szelepnek nem tetszett a folyamatos tiltáson ugrálás egyedikbe meg kettedikbe pörgő kerékkel szinte állóhelyben, úgyhogy bedurcizott a gép és levette a kalóriát. Utána áttértünk a kézizésre.
Majd ránézünk.
A nyomok alapján nem csak mi választottuk a szórakozás eme formáját vasárnap délutánra.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Biqci #205883 üzenetére
Rengeteget számít bizony , egyik Karácsonykor mi is megindultunk elötte való szombaton (az volt az elsö szabadnap), akkor az 1000km úgy volt 16,5 óra, hogy Hegyesh.-ig volt 14, ott lementünk az M1-röl, ami Pestig araszolt (onnan még 4 órát írt volna az M1-en), és kis alsórendü utakon mentünk Fehérvárig, majd M7-re.
Azóta inkább 1-2 nappal kevesebbet vagyunk az ünnepekkor otthon, de cserébe moderált forgalomban, emberi idöben tudunk hazamenni. -
Biqci
aktív tag
válasz Szada85 #205887 üzenetére
Na igen, érdemes átgondolni mikor induljon az ember ha nem akarja copatni magát. Amikor Nürnbergig már vagy a hatodik dugóban ácsorgunk és az út 80 százaléka még előttünk van, átgondolom az élet értelmét
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz 6030D #205872 üzenetére
talan amikor volt egy sietos 180 tempomatos szakaszom letenyeig martonvasartol, azt hozta 7.9-cel az 1.5 tsi octavia. de az mar nagyon zajos, sot mar a 150-160 sem az igazi, megkockaztatom, hogy sbben jobb az astra.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MPowerPH
félisten
Esetleg hajt itt vakaki GS450h -t? Mi lehet az auto gyenge pontja, mire kell figyelni vetelkor. Elettartama az akksi pakknak, vezerlesnek, okoskerekeknek, CVT -nek?
Don't Tread On Me
-
Hazaértünk mi is. Hol is kezdjem ...
200km után kiírta az autó, hogy SOS emergency call fault, tessék csak menni szervizbe, mondom jó, úgy se kell. Aztán feltűnt, hogy lefagyott a Waze pozíciója, de maga az app nem az AA-n. Telefon újraindítás, újracsatlakozás, semmi. Közben elkezdett hülyeségeket kiírni, hogy autópálya közepén kereszteződés, meg lassú kanyar következik, nyomjak u-turn-t, stb és az ACC meg szeretett volna minderre erőteljes fékezéssel válaszolni ez azért elég para, balesetveszélyes lehet annak, aki nem tudja mi történik. Ekkor a gyári navin már 200km-re máshol forogtam a térképen az autó szerint. Megálltam, újraindítottam, semmi. A csalagútnál volt időm bezárni pár percre, hogy elaludjon, indítom .... és beszart az egész. Beállítások betöltése ... Aachen-ig, ahol sokadik próbálkozásra találtam egy 10-es kulcsot, hogy levegyem az akksisarut. Addig se rádió, se navi, semmi.
Viszont a reset óta nem fékez az autó magától a táblákra, pl. ha 54-gyel megyek mindig lefékezett 50-re, és nincs rá beállítás, hogy ne. Most pedig nem csinálja ... De mindegy, jobb lett, hazáig nem volt gond.Viszont Aachen után találkoztam egy Focus ST-vel és 385km-t nyomtunk le együtt hegyesen, 152km/h átlagsebességgel. Gyakorlatilag 200 alatt csak ott mentünk, ahol 120-as tábla volt. 265-nél tilt óra szerint a gép, szépet ment az ST is, biztosan megvolt húzva. De ami a durva ebben ez etapban:
Az első a hegyes menet, a második Wales-Aachen, kimaxolt csomagtartó, 4 fő.
A németek után maradt a 120-130-140 kombó, magyar oldalon 140-150, gyakorlatilag ezzel a felhasználással lehetetlen 8.5 fölé vinni a fogyasztást.
-
BigBlackDog
veterán
válasz aero. #205893 üzenetére
Ahogy látom, Veled is elkezdett ismerkedni a Golf. A nem fékezős dologgal kapcsolatban; navi+táblafelismerő működik rendesen (Magyarország térképe is elérhető)? Nekem akkor csinált ilyet, amikor két szerviz közötti, félkész állapotban a navi és táblafelismerő nem működött.
-
válasz BigBlackDog #205894 üzenetére
Kicsit rosszul fogalmaztam, a reset óta működik úgy, ahogy kell: jól, nekem ne fékezzen 54-ről 50-re
(Útközben gondolkoztam írok neked, esetleg tudod-e hol lehet ezt kikapcsolni)
Utána semmi gond nem volt. Táblafelismerő jó, térkép van (bár nem nagyon használom, mindig megy az AA)[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz aero. #205895 üzenetére
Két dolog is van, ami hasonló;
- a táblafelismerő és a navi adatbázisa alapján is szokott előre motorfékezni, ha jön valami sebességkorlátozás és még efölött van az aktuális sebesség (+nem nyúlsz a pedálokhoz, tempomat nincs bekapcsolva)
- táblafelismerő beállításinál be- és kikapcsolható az a beállítás, hogy a táblafelismerő adatai alapján állítsa az aktuális sebességet a tempomatnak. > Na ezt kapcsoltam ki fél óra után, mivel szeret távolabbi, fals táblákat is felismerni.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Elég jó. Pár éve még az ilyen teljesítményű autók tesztjében egy enyhe vigyor mellett lett megemlítve, hogy óvatosan el lehet velük járkálni 12-15 l-rel. Itt meg a 7,5 olyan, hogy egy bpiautós video alatt már hóhért hívnának rá.
Ha ezek az autók is elmennek 15 évet, akkor jó világ lesz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz tboy93 #205878 üzenetére
Hóesésben egyszer 450 km volt 9óra Ausztriába mikor mentünk vissza.
Mikor melót kerestünk hajnalban 500 km, majd kint 100-150km, én ilyenkor már kóma voltam az állás interjún, délután haza 500km. Alig vártam, hogy ágyat lássak[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg