-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szatocs
őstag
válasz MPowerPH #4329 üzenetére
Egy kis mélyítés azért jót tesz a hangnak, és esetleg a teljesítménynek is, főleg ha hondáról van szó
Én sem szeretem a nagy hangot, néhányan meg már undorítóan rossz hangokat csalnak elő autójukból, már-már szánalmasak. De hát nem tudnak mással kitűnni.=== Szatocs ===
-
válasz MPowerPH #4327 üzenetére
Nem muszály oda hatalmas átalakítás /persze, ha adsz neki sok benzint, ami nem ég el akkor nagyobbat szól, esetleg lángol/.
De pl.: vti civic-nél --> katalizátor ki, hátsó sportdob --> motorféknél kisebb durranások /csak olyan szolidan pukk-pukk/“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ahavasi
tag
válasz MPowerPH #4339 üzenetére
200k?
noshát mi ennyiből fogunk összedobni egy E30-at. bátyámnak van egy K04 turbója + intercoolere, azt fogjuk rádobni egy 318I-re (1989 évj.). egy K04 Turbó kerül 50 ezerbe mindennel együtt, ráfabrikálni nem gáz, a motor bírja kb. 1,2 bár nyomásig, és akkor még nem is kell tűzkarikáztatni a hengert, meg nemm kell olajhűtőt csinálni. egy nagyobb hűtő kell hozzá és kész.
=230lóerő, kb. 1000 kg-n. és szépen is nézki, mégha 89-es is, nem rohad. később lehet hogy kerülnek rá M3-as sárvédők isA kilincs legyen muslincás
-
Richard!
addikt
válasz MPowerPH #22231 üzenetére
"Az első szám az évet jelöli, 5, a második betű a hónapokat! a harmadik betű a hónap hetét. 5(2015) F(Június) D(26Heti) pl.A" betű januárt jelöli, a "4" szám pedig 2004-et és így tovább. Pl. C4 azt jelenti, hogy 2004 márciusában készült az akkumulátor. Az "i" betű nincs használatban, mivel könnyen összetéveszthető az "1" számmal."
by K Norbi
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
válasz MPowerPH #22234 üzenetére
10 évet nem nagyon megy el egy aksi sem, nálam a 7év volt a csúcs egy zselésel, de átlag 3-5 év használattól függöen
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz MPowerPH #22239 üzenetére
én arra válaszoltam, hogy 2005 vagy 2015, ha 2005 lenne már nem működne szerintem
hroberto: a 9 év még mindig benne van abba amit írtam
kornelka: egyszer kíváncsiságból megnéztem mennyi kint egy camaro és már 7M-től van
de a mustang is anny[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
TaaT
veterán
válasz MPowerPH #22250 üzenetére
Ja hogy carbon boost, az 2014 végén leváltotta az enyémet, amikor én vettem februárban még nem volt.
Ne bánkódj, a tied újabb (elméletileg) jobb fejlesztés. El is gondolkoztam rajta hogy eladom az enyémet és olyat veszek mint a tied, a megfelelő méretben, de inkább nem vesződök vele.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
K Norbi
addikt
válasz MPowerPH #22265 üzenetére
Értem, én 3 hónapja vettem Exide Premiumot.
Azt hittem hogy Magyarból rendelted valamelyik webshopból azért kérdeztem mert akkor ajánlottam volna másoknak is. De így akkor tárgytalan.Más:
Kint 4 évszakos gumikkal járnak? Télit használnak?
Szombaton beszéltem egy kint élő ismerősömmel és azt mondja náluk nincs tél, nem vesznek téli gumit az angolok. 4 évszakossal közlekednek.
És botrányosan vezetnek mert rossz oldalon közlekednek[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz MPowerPH #22268 üzenetére
Hjam ez igaz sajnos. Itt UK-ben addig van egyforma gumi egy auton amig kijon a szalonbol es nem lesz cseres mondjuk az elso vagy a hatso tengelyen. Mivel szarnak a teli gumikra ezert meg az elso hatso gumikat sem cserelgetik egymas kozt.
Mondjuk en mindig egyforma gumival jarok de nem is itt szocializalodtam
Anglia melyik reszen laksz amugy? Mert konkretan nalunk ( del anglia ) kb tavasz van napkozben 13 fokNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #22578 üzenetére
Szerintem tök mindegy van-e csaló szoft, vagy nincs, a végeredmény a lényeg, mindenki hazudik és mindenki szívja ezt a levegőt, ezzel miért nem kezdenek semmit? Nincs nem bele pisilős medence, vagy dohányzó és nem dohányzó sarok. Én nem azon vagyok felháborodva, hogy csaló szoftvert telepített a vw, hanem azon, hogy szarul mérik a kibocsájtást, minde gép többet bocsájt ki, mint ami
t a katalógus ír, és ez nem bassza a csőrötöket, ez rendben van, azon sértődtök meg, hogy hazudott a vw? A többi gyártó nem hazudott? Mert ha a mérési cikluson átmegy csaló szoft nélkül, de forgalomban 17x értéket mérnek, az rendben van, mert csalás nélkül tudják padon az értéket? Ez szerintetek rendben van?kornelka Gondolom az nem szennyezés, hogy elássuk a radioaktív hulladékot, vizet, mert amit nem látunk, az nem is létezik. Ébresztő!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #22583 üzenetére
Az, hogy nem lehet büntetni, nem jelenti azt, hogy nincs hatással a környezetre. Végeredmény szempontjából lényegtelen, hogy trükk, vagy csalás. Amíg lesz olaj, nem lehet megoldani a kérdést, amíg azon alapul a társadalom, hogy fogyasszon, addig rombolunk mindent. Eldobható világ van.
Pumma +1 a kutya nem foglalkozik vele. Az a lényeg, hogy valakinek ez is jó.
joamilestoné Garázsban a padon tudsz ciklusnak megfelelően közlekedni. Szóval ezt kizárnám.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz MPowerPH #22583 üzenetére
"A csalas tiltott, es buntetni kell, a trukkozes pedig nem tiltott, csak kijatsza a kiskapukat"
A kétliteres dízel VW kb ugyanannyira környezetszennyező autó mint a korabeli kétliteres BMW és Merci dízelek. A divat környezetvédők csak azt látják hogy VW csalás van, aki meg kicsit gondolkodik az azt is látja hogy mind egykutya.
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
válasz MPowerPH #22583 üzenetére
Nyugodtan magyarazzatok olyan dolgokat, amik nem igazak.
Az atomhulladekot sok.felekeppen lehetne kezelni, kilovod a holdra, ott jol ellenne.
Kerdezz meg komoly emberet, hogy mi a megoldas az emberiseg energiaellatasara jelenlegi technologiai szinvonalon.
Es ne meregzoldeket es liberalis okostojasokat hozz fel peldaknak, mint "szakertok".
Reszemrol befejeztem, szerencsere mas is igy gondolja, igy nemsokara epul paks2. -
Kornel
veterán
válasz MPowerPH #22591 üzenetére
Megoldast talaltak a nemetek?
Meselj mar.
Eddig csak hoaxokat mondogatsz.
Szoval pakson magas a sugarzas? (Magasabb, mint az egeszsegugyi hatarertek? Magasabb, mint random mas telepulesen?)
Hivd ki a greenpeacet, ha tenyleg igy van, holnap ez lesz a fo hir az egesz vilagon.A szenhidrogen alapu energiatermeles folytatasaval nem nagyon lesz mit elveznie az unokainknak...
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #34385 üzenetére
Ebc fronton yellow mehetett volna, az javallott pályára is. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a ds2500.
Bekoptatás alatt más-más procedúrát írnak az egyes gyártók. Ebc-nek is van saját leírása, ott annyival másabb a betét, hogy van bekoptató réteg. Szvsz első pár száz km óvatosan, fokozatosan terhelve, majd amikor már a tárcsa teljes felületéhez ér a betét, a bejáratós procedúrát meg lehet ejteni....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #34402 üzenetére
Az előző cserénél rendesen letisztították a kerékagyat? Illetve nem sérült, pl a szabályozásnál ki lett mérve, hogy csak a tárcsa ment el?
Esetleg írj az ebc-nek, meg a ferodonak is, hogy ebben az esetben mit javasolnak.
Maga a finomabb használattal kárt nem okozol egyiknek sem szvsz, max tovább tart, mire rendesen összekopik.Bazz itt a rönyónál őrangyalkák aztán nem bóbiskoltak.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-v-
addikt
válasz MPowerPH #34402 üzenetére
Nem tudom, alattam kapta az ivet az ebc tarcsa, es nem volt semmi baja. Tobbszor megsutottem a feket a sarga betettel volt turelmem bekoptatni, pirossal mar nem, ott kicsit nagypapaztam aztan irany a pilis, es szetegettem meg bekopas elott... ott egy ideig szar volt utana a betet, aztan lekopott a megegett reteg es fasza lett. Szerintem nem kell tulaggodni
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #34419 üzenetére
Itt redstuff van sima ebc tárcsával elöl, hidegen sincs vele gondom, városban sem, de autópályás menetben sem - hosszú fék nélküli szakasznál sem volt gond. Hamar melegszik üzemmelegre és nyilván megjelenik a plusz fékerő ezzel, de azért nem mondanám veszélyesnek hidegen.
Ez a másik betéttel bejáratni a tárcsát, majd utána mehet a rendes betét egy kicsit erős nekem.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-v-
addikt
válasz MPowerPH #34419 üzenetére
Ja, az st170-es focusomon voltak. A sárga nem jó hidegen ja, néha ez van amit írsz. Néha meg nem volt rossz hidegen se, nem sikerült igazán kiismernem mikor jó mikor nem - melegen mindig jó volt. De én is emiatt váltottam utána pirosra, ahogy tomcsi is írja azzal nincs baj hidegen se, szerintem akkor is fog legalább úgy vagy jobban, mint egy alap betét, ahogy melegszik meg jön a plusz
-
LógaGéza
addikt
válasz MPowerPH #34419 üzenetére
Kérlek világosíts fel, hogy hogyan lehet egy fékbetét nem road legal. Túl erősen fog és kirepülsz a szélvédőn?
Tényleg nem tudom felfogni, bár lehet csak nekem szűk a látóterem..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Xbox Series X|S
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Autós topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpársportok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...