Új hozzászólás Aktív témák

  • Coyot

    őstag

    válasz Tsebacsi #176629 üzenetére

    Nem szeretnék kiállni a nagyon idősek védelme érdekében, van pár kirívó eset valóban, de ez a megjegyzés is egy marha nagy sületlenség.
    Igen is tudni fogod te hogy mikor nem kell már autóznod majd 6x évesen, max nem ismered be is csakazértis menni fogsz és egy fórumon emiatt fognak pont így erről beszélni :D

    Legyen egy idevágó sztori konkrétan a családomból. Nagyapám mikor 64 lett, azt mondta, egy életen át tartó vezetés után, hogy nem tudja olyan könnyen felvenni már a ritmust, érzi hogy rosszabbak a reflexei így a slusszkulcsot a szögre akasztja. Úgy hogy ő még mindig feltűnésmentesen vezetett és haladt a forgalomban, nem a hétvégi kalapo sofőr volt nem csinált fasságokat az úton.

    Ja és aki a KSH-ban kicsit is megbízik, majd nézze meg az inflációs mutatót is, aztán számolja ki mennyivel költ többet uarra mint tavaly, jó mulatást és ennyit a KSH-ról.

    MasterMark:
    A 2-3 éves bontás vs 18 éves bontás teljesen egyértelműen mutatja, hogy mit akarnak alátámasztani a statisztikával. Ahogy írtam és ahogy mondod kellenek a vezető számok és mellé a vezetési gyakoriság is. Az már enged valamit, csak ott nem elég egy tábla, az elemzéshez.

    [ Szerkesztve ]

    Má' nem

Új hozzászólás Aktív témák