Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #159133 üzenetére
Hát, egyrészt nem akarok felemás szettet, szóval idén vissza kéne pótolni a dolgot, másrészt a twingora a 4S nem lenne jó, visítana, mint egy kismalac egész nyáron (Asszonykának Nexen 4S van fent, eddig hiba nélkül). Márciusban általában van még egy hideghullám, utána megvan a hangulata, amikor a csapzott vasfelni helyére tavasszal felkerülnek a nagy pacskerek.
Tsebacsi: Ja, és annak sem örülök, hogy kukaccal javított a gumis, de nem volt más választásom, ők voltak a közelben. Eleve hosszú nap lett volna, így még hosszabb lett. Az már csak a sors fintora, hogy ~20 év vezetés alatt 1 defektem nem volt, bezzeg most egyből kettő. Jobb első is gyanús volt asszony gépsárkányán, de lehet csak eleve alacsony volt, mert délelőtt fújtam bele és még mindig normálisan néz ki, remélem úgy is marad.
tboldi: Szerintem lent volt, csak rajtam volt a mellény meg a sapi is, de lehet csak sokkot kaptam a gyorsulástól.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CactuS #159152 üzenetére
Kukac miben rossz?
Szilva szezon alatt nagyságrendileg 5 defekt volt általában és ez csak a betakarítás, év közben is ott voltak a tüskék, szóval szokott lenni tartalék belső, stb érdekes lenne egyszer slime jellegű cuccal kiszámolni, mennyire lenne olcsóbb vagy drágább, azért 20-40" körül kell belőle mennyiség.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #159153 üzenetére
Pedig a sedan hulyeseg.* Ha szepseg kell, legyen kupe/kabrio, ha csomagter, akkor meg kombi/egyteru/suv.
Ketszer volt szedanom, a hatso ablaktorlo hianya nagyon zavart mindkettoben, az alfaban nem volt radar sem, ugyhogy abban meg jobban plusz abban meg a csomagternyilas is kicsi volt, szoval nagyobb meretu cuccot berakni eselytelen volt.* az octavia fajta 5 ajtos segge egybe nyilik “szedan”-okat csipem, abbol kellene tobb nem ezekbol nagyobb targyakkal pakolhatatlan verziokbol. Arrol nem beszelve, hogy szerintem 5er BMW alatt jobban is neznek ki a felig-meddig csotanysegguek, mint a klasszik 3 dobozos szedanok.
-
kisza25
félisten
válasz rbalint88 #159155 üzenetére
nem azt mondtam, hogy praktikus, nekem A vectra volt, a tipo elött meg honda civic sedan volt 3500 km-t, ha nem akarsz folyton költözni teljesen jó.
A tipo-t a gyerek miatt vettem 5 ajtósban, eddig 3x jött jól, hogy 5 ajtós, a kiságyát 3x hoztam vittem, meg nem sokára ismét bele kell dobnom (nyaraltatás)
Amúgy most a leginkább a shooting brake tetszik a legjobban, pl kia pro ceedEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #159151 üzenetére
És gondolj bele, hogy nem lesz több Passat sem. (legalábbis Vályi vagy hússzor elmondta egy videóban) Az is egy európai ikon ami meghal majd. Bár kétlem, hogy egy ennyire nagy nevet elengedne a VW. Majd az is egy SUV lesz
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz Doki16 #159158 üzenetére
Nem mindig jó egy változás, ez biztos. Nekünk volt minden féle autónk, 3 ajtós, 5 ajtós, kombi, szedán, én mindet kedveltem, és mikor lett saját autóm, mindig szerettem volna szedánt (is), de a praktikum és a pénztárca győzött. Viszont vannak státuszok és... Nem is tudom hogy fogalmazzam meg, berögzült dolgok?!, hogy nekem pl. egy rendőrautó szedán legyen, egy céges vezetői autó szedán legyen, az iskolában is, mikor egy gyerek lerajzol egy autót, az szedán, nem SUV vagy kombi vagy 5 ajtós (persze ma már ki tudja).
(#159157) kisza25: A Pro Ceed pl. nagyon tetszik, de 1x volt üléspróba asszonnyal együtt, és kicsit bunker szerűnek tűnt, plusz azt néztük, hogy hátulra tuti nem fér be úgy a hűtőláda, mint a Fókába (egy szedánba se persze).
Párszor elkap az az érzés, hogy túl gyorsan döntöttem a Fóka mellett, hogy nem néztem meg (elég) mást is, csak Astra, Oktáv és i30, utóbbi kettő drága volt, előbbi meg lehet racionálisabb döntés lett volna, de a szívemre hallgattam.
A SUV-ok már akkor is drágák voltak, valahogy képbe se kerültek (A Kuga is de szép, de drágább is), a franciák valahogy sosem, pedig a 308 bele tök jó, az előző generációs Megane kombi nagyon tetszett, baromi jó reklámja volt:
-Uram, miért akarja megvenni? (megane kombi) Gyerek? Család? Sok csomag?
- Nem, egyszerűen tetszik.
Így voltam vele én is...Aztán ez a tök jó Focus lett
Bocsi, kicsit bő lére lett eresztve, kialudtam magam délután
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kisza25
félisten
válasz Tsebacsi #159161 üzenetére
drágább lett volna az i30. mint a fóka? Ezt nem gondoltam volna.
Szép autód van, az a motor hiba, meg ki tudja, hogy gyári volt, vagy a szoft tett be neki, a lényeg, hogy garanciában megcsinálták.
Nekem a renault clio grandtour tetszett még, de a csomagtartót leszámítva kicsi volt széltében és hátsó sor isEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
nagyúr
válasz kisza25 #159162 üzenetére
Áh egy Tipo szerintem sokkal nagyobb és jobb egy Clio Grandtour-nál, aztán lehet tévedek... De egyel kisebb kategória a Clio, ami amúgy egy tök cuki autó, de pl. a 3 hengeres motor nekem elég gyengusznak tűnt, és sok funkció olyan hülye helyen volt az autóban. A Fordnál ilyen bajom sosem volt.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Tudom hülye vagyok, de ez így ahogy van kéne.
Csak drága...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #159157 üzenetére
ha lenne hozzá rendes automata, nem csak a szárazkuplungos DCT, akkor lehet ma nem kabrióm lenne, hanem egy ilyenem, meg sok-sok hitelem iszonyat tetszik ez az autó és szerinte alapvetően jó is, a váltót kivéve. a cégnél van pár 2-3 éves tucson és már mindegyiknek bele kellett nyúlni a váltójába, minimum szoftverezés szintjén, de kb az állomány felében már volt kuplungcsere is. egyéb baj egyébként nem volt a kocsikkal eddig, csak kötelező szerviz, néhány izzócsere és átgumizások - szerintem ez lenne az elvárható, csak hát a visszajelzések alapján a sok kis (vagy nagy) gond az általános az új autókkal is.
Tse: jó drága az a bimmer... szép, jó, de csak cégesben kellene.hasonló kategória ügyvezető jaguar xf-je, 2016-os autó és többet jár vele szervizbe, mint én anno a 15 éves, 30+ e km-es alfával a nagy cégben az ügyvezetőnek nemrg cserélték az autóját, kb 10 éves LS600h helyett RX450h lett, a tulajnak is Cayenne kupé van, máshonnan is Q7, Q8, ilyesmiket hallani, szóval ez a prezstízsszedán dolog is kezd kikopni. ja a coppereknek is Ford Explorerek kezdenek lenni kint a Crown Vic-ek helyett... itthon meg Vitara
-
aero.
veterán
válasz Tsebacsi #159164 üzenetére
8 millió!!!444
Az egyetlen ötös, ami a 39 utáni és tetszik, kár, hogy az összes motorja szar vagy kényes.
Impala halál-suv virágzásra visszatérve – havernak már kiéltem magam–, ugye minden autógyártó csinálja a bulit, hogy elektromossal csökkentik az átlagkibocsájtást, akkor könyörgöm, ennek mi a ******om létjogosultsága van őszintén? Ki veszi ezt? Ez az egész autó egy környezetszennyezés, minden egyes darab feleslegesen jön a világra [link] GLA45 AMG
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz aero. #159168 üzenetére
Ezek a flotta felső 5 százaléka, az ugye papíron nem számít bele...
Suv: valószínűleg a mondeo is csak úgy tudja majd túlélni, hogy SUVos megjelenést kap a következő generáció.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Mauzes
addikt
Sziasztok, ez egy általános szerviz kérdés lesz, bocs ha volt már róla szó.
Szóval van egy 2018-as dízel Passat-om, most lesz benne 20 ezer km. Fele város, fele autópálya a használat, így a város miatt arra gondoltam, hogy 10 ezrenként viszem motorolaj és összes szűrő cseréjére. Viszont olvastam olyat is, hogy nem csak simán overkill, és ezért pénzveszteség a többi szűrő ilyen gyakori cseréje, hanem akár hátrányos is lehet. Mert pl. az üzemanyagszűrő az első pár ezer km-en még nem működik optimálisan (túl erősen szűr), szóval gyakori csere esetén tök sokszor fog fennállni ez az állapot. Nem tudom, ez egyáltalán igaz-e.
Mit gondoltok erről a kérdésről? Én eddig úgy voltam vele, hogy olaj+olajszűrőt mindenképpen akarok 10 ezrenként, ami amúgy is a nagyobb tétel a szerviznél, a maradék szűrők cseréje így már nem oszt túl sokat, ezért azokat is kicseréltetem. Eladásnál meg akár még vissza is jöhet, ha látják a vevők szigorú márkaszervizes history-t (kb 50-60 ezernél úgy is eladni tervezem). De ha a többi szűrő nagyon idő előtti cseréjének tényleg semmi előnye nincs, talán még hátránya is, akkor ezt lehet revideálni kellene. Amúgy ha jól tudom, gyárilag a légszűrőt és üzemanyagszűrőt 90 ezrenként, a pollenszűrőt meg 60 ezrenként kellene csak cserélni.
-
Mauzes
addikt
Magnum_: Hát igen, ezen én is gondolkodtam.
Egyébként az még egy adalék a kérdéshez, hogy a teljes szerviz összes szűrővel kb. 150-be kerül a VW-nél...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mauzes #159173 üzenetére
Elég 15 ezrenként cserélni az olajat és a szűrőket. Főleg, hogy azért nem egy gagyi olaj megy bele a márkakerben. Ha csak városoznál akkor érthető lenne a 10 ezres periódus de így feleselges pénzkidobás szvsz. A gázolajszűrőt meg elég minden második olajcserénél cseréleni.
Ez a túl erősen szűr az új szűrő az marhaság, azt ne hidd el.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz Mauzes #159173 üzenetére
Mennyi megy bele egy év alatt? Én inkább úgy cserélném az olajat és olajszűrőt, hogy fix évente és a Km legyen az intervallumos 10-15 ezer között. Ha valami miatt egy év alatt több menne bele 15-nél akkor cseréled előbb, mint egy év értelem szerűen.
A légszűrőt, gázolajszűrőt, pollenszűrőt minden második olajcserénél.A szűrők új korukban rosszul szűrnek és utólag lesznek tömöttebbek és hatékonyabbak. Ezért nem ajánlott gyakran kidobálni belőle.
Amit te mondasz az más, nálunk melóhelyen a vízkezelő gépeknél az új szűrőszettet mikor berakom az első negyed órában valóban 3 bar fölött tolnak a szivattyúk, mert még nincs átázva a szűrő és légbuborékos is és utána áll be egy 1.1 bar körüli érték. De ilyen jelenség az autókban nincs. -
-v-
addikt
Most koronavírus para van már itthon is, vagy miért ilyen kihalt minden? Évek óta nem láttam ilyet, üres minden, mindenhol 140et lehet menni, imádom
-
MrSealRD
veterán
Van egy járgány 1-2 hete letámasztva(mint kutya a sz.rát) a Kárpát utcai parkoló sávban. Forgalommal ellentétes irányban kicsit ferdén. Így járda felől látszik, hogy a bal első elég durván kiszakadva leeresztve. Szépen pakolják rá a mikulás csomagokat. Szlovák rendszáma van. Van arra mód, hogy bejelentem valahová és elviszik a "jobb" helyre?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
#89309696
törölt tag
válasz MrSealRD #159190 üzenetére
Van valami 15 napos szabály ha jól emlékszem, ezt a részét mondjuk nem tudom a Kresznek.
De simán bejelenthető önkormányzathoz, helyi parkolótársasághoz vagy a rendőröknek is lehet szólni.
Viszont én csak akkor szarakodnék ilyennel, ha tényleg kritikusan útban van meg nagyon kell a hely ott. -
veterán
Linkelem a Snowtiming 2. részét... várom vissza az eredeti Laptiminget.
Ehelyett inkább nézzétek a Better call Saul 5. évadát.
-
tboldi
nagyúr
válasz K Norbi #159197 üzenetére
Valós veszélyt jelenthet, főleg idősebbeknél (70-80 év fölöttiek) és gyengébb immunrendszerű embereknél, de véleményem szerint a média nagyobb ügyet csinál belőle, mint kellene. Érdekes módon az influenzától senki nem fél különösebben, pedig az is hasonló dolgokat produkál, és abban is meg lehet förmedni. Habár annak kisebb a halálozási rátája, csak 0,1%, de mivel a COVID-19 nem zajlott még le, a ~2% egyelőre csak egy erős túlbecslés.
Az említett Zállatorvos idevonatkozó videója
szerk.: Amúgy meg vírus lévén szó, amint beköszönt a melegebb idő, ez is ki fog purcanni, mert csak ezt az átmeneti időjárást szeretik. Ugye náthás is rendszerint ilyenkor szokott lenni mindenki (szintén vírus okozza), nem pedig nyáron, 30 fokban.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz focvis #159195 üzenetére
Most nem azért, de amikor kint dolgoztam ugyanígy közlekedtem ugyanilyen hóban, sima első kerekesel. (Jó, nem az első szezonban)
Nem látom, hogy gyorsan mennének.
Amúgy miért erőlteti az 1-ben indulást, 2-ben sokkal könnyebb elindulni jeges úton és végig nyomatékból menni. (Ezért is érezték jónak a dieselt)
A másik meg, hogy a 4 autóból kettőben működött az összkerék és abból az egyiken gatya gumi volt elől[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
#89309696
törölt tag
válasz tboldi #159198 üzenetére
A média mindenből nagyobb ügyet csinál, mint kellene, elvégre ebből élnek.
Az viszont lesújtó, hogy az internet és az azonnal elérhető végtelen információ korában az emberek nem tudnak 4 oldalnyi Wikipédiát elolvasni, abba már bele se megyek, hogy pár tudományos oldalt elolvassanak. Helyette tájékozódnak a Facebookról és megvan a végeredménye. Ez a korihiszti megy már hetek óta a környezetemben is és elképesztő mennyire buta mindenki.De elvileg lehet elmarad az az idióta bringásverseny miatta, amit nagyon nem bánnék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hardcore café
- TCL LCD és LED TV-k
- E-book olvasók
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Házi hangfal építés
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest