Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz szőröscica #108995 üzenetére

    Ha igy nezzük, minden nagy es erös auto tök felesleges :) en most csak ugy az instant get-re reagaltam. Am erted, igazabol az ülesfütesnek sics akkor ertelme, mert hany reggel nyomja be az ember az összes reggelhez nezve? Az sincs kihasznalva. Viszont ha azt az egy reggelt nezed, amikor beszallsz a -15 fokos autoba es benyomod a gombot, az faxa....na ilyen lehet ha van egy M BMW d es hazafele melobol, csak ugy have fun alapon tolsz egy padlot az autopalyan, vagy egy picit meghuzod az autopalya felhajton....nincs kihasznalva, ertelmetlen....de baromi jo :D

    Mas:
    Ez mindig egy erdekes tema szerintem, hogy mennyire "éri meg" nyomni az autonak, mennyit lehet vele nyerni.

    Tegnap haza fele vegig teloztam es igy ilyen raerösen, ovatosan mentem. (Palya 130 tempomat, külterület 100-110, varos 54 tempomat). Eredmeny:

    Ma reggel nem ovatoskodva, palyan 210-220, amugy 110 es 54 most is. Nagyobb kigyorsitasokkal

    Igazabol a különbseg egesz keves...10 perc kb. Ezen még lehet egy picit faragni, de sokat már értelmesen nem.

    Mondjuk azert az a 4,8 eleg szep fogyi a passattol, klimaval.

Új hozzászólás Aktív témák