Új hozzászólás Aktív témák

  • Dominó85

    veterán

    válasz q1w21 #70361 üzenetére

    Az ügyfélszolgálat reagált a megkeresésedre és most a te lépésedre várnak.

    Kedves XY,
    Köszönjük az információit.
    Sajnálattal közöljük, hogy ellenőrzésünk alátámasztotta, a csomag elveszett.
    Felajánlhatunk a rendelési összegnek megfelelő bolti kreditet, melyet következő vásárlásánál felhasználhat nálunk? Elnézését kérjük az okozott kellemetlenségekért.
    Tisztelettel/üdvözlettel,
    Ügyfélszolgálat
    Lily

    Dear DX.com,
    I have not received the ordered item and the delivery time has elapsed. I do not want to make new orders, so kindly keep your store credits. And please make a full refund to my PayPal account or to this credit card number. Only full refund is acceptable for me. If the ordered item suddenly arrives to my hands, I will contact You asap and send the money back.
    I will wait for Your kind answer.
    XY

    [ Szerkesztve ]

    * Péter - 06302461862 *

Új hozzászólás Aktív témák