Új hozzászólás Aktív témák

  • MadBlade

    tag

    Gyerekek, ez a SpaMall egy kész vicc ...
    Próbáltam minél körültekintőbben eljárni legelső -azaz a szóban forgó- külföldi vásárlásomkor is mint ahogy azt az esetek nagy részében is teszem az élet egyéb területein is, így esett a választásom a SpeMall csapatára, akik nem csak "megbízhatóak", de még rendelkeztek is (legalábbis állítólag) raktáron azzal a telefonkészülékkel, melyre igényt tartottam.
    Ezen felbuzdulva 2014.06.25-én délután meg is rendeltem a telefont Standard Shipping-gel ... jött is a megerősítő mail, hogy örülnek a pénzemnek. Egy-két dolgot azonban elfelejtettem beleírni a megjegyzés rovatba a rendelés leadásakor (tartozék szilikon tok színe, plusz egy európai szabványú töltőfej ), így az agymenésemnek még aznap este e-mail formájában adtam "hangot". Erre másnap (07.26.) hajnal negyed ötkor már jött is a válasz, hogy minden úgy lészen, ahogyan lennie kell. Ezek után jött ugye a hétvége, majd a hétfői nap, amikor is egész nap elérhetetlen volt a szerverük. A szerver a másnaptól ismételten gőzerővel pörgött, és a facebook-os oldalukon kifüggesztett tájékoztatójuk szerint no para don't fos, ez a kis leállás semmiben sem fogja befolyásolni a folyamatban levő rendeléseket/kiszállításokat. 07.04-én (pénteken) rájuk írtam, hogy na de gyerekek, szombaton nincs posta, eddig meg még nem történ változás, szóval most mi is nem történik? Jött is a válsz, ahogyan illik, hogy majd csak a jövő héten küldik, de majd valami ajándékot belecsempésznek a csomagba a kellemetlenségekért. Kell ám az ajándékuk mint egy falat kenyér, de gondoltam üsse kavics, értékelem a vásárló orientált hozzáállást és megnézem most már, mi lesz ennek a vége, úgyhogy meg is írtam nekik, hogy rendben, akkor türelemmel várok még. Eljött a hétfő a kedd (nincs is ebben semmi meglepő, általában minden hét valahogy így kezdődik), de még mindig semmi, erre jön az e-mail szerdán (07.09.) délután, hogy csak fehér színben van nekik jelenleg a készülékből (amit már a megrendelés pillanatában fekete színben kértem!), de az csak 10 dolcsival drágább, úgyhogy ha fizetek még 10 dollárt, már küldik is a telefont fehérben és adnak mellé ajándékba -csak mert olyan nagyon jófejek- valami pár forintos ótvar kínai kártyaolvasót.
    Mondom köszike, de fehér nem kell, nem véletlenül rendeltem feketét, szóval, ha nem megy, ne erőltessük, inkább vissza a casht és byebye. Erre jön az újabb üzenet 07.10-én, hogy nem-e gondolom meg magam, ha nem is kell ráfizetnem a fehérre, akkor küldhetik-e?! Természetesen attól a +10 dodótól sem festett szebben szememben a telefon, így megírtam, hogy nem, köszike, nem véletlenül választottam rendeléskor a feketét.
    Jelenleg péntek délután van (2014.07.11.) és még sem választ, sem pénzt nem kaptam. :(

    Szerintetek most hogyan tovább? :F

    [ Szerkesztve ]

    Ha azért vagyunk hogy segítsünk másokon , akkor minek vannak mások?! :0 )

Új hozzászólás Aktív témák