-
GAMEPOD.hu
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadBlade
tag
Hi All!
2014.06.25-én délután rendeltem a SpeMall-tól egy telefont Standard Shipping-gel ... jött is a megerősítő mail, hogy örülnek a pénzemnek. 1-2 dolgot azonban elfelejtettem beleírni a megjegyzés rovatba a rendelés leadásakor, így az agymenésemnek még aznap este e-mail formájában adtam "hangot". Erre másnap (07.26.) hajnal negyed ötkor már jött is a válasz, hogy minden úgy lészen, ahogyan lennie kell. Ezek után jött ugye a hétvége, majd a hétfői nap, amikor is egész nap elérhetetlen volt a szerverük. A szerver a tegnapi naptól ismételten gőzerővel pörög, és a facebook-os oldalukon kifüggesztett tájékoztatójuk szerint no para don't fos, ez a kis leállás semmiben sem fogja befolyásolni a folyamatban levő rendeléseket/kiszállításokat. Ma ugye mint azt többen is észrevehettétek, 07.02. van. Aki már esetleg rendeltek tőlük -vagy bárki más, netán valaki- (szintén Sandard Shipping-gel), meg tudná mondani, hogy normális-e az, hogy a rendelésem állapota még mindig egyszerűen "Paid", a Tracking Info résznél pedig a "You have not delivery order." mondatocska boldogít?
Előre is köszönöm mindenkinek a válasz(oka)t.
Ha azért vagyunk hogy segítsünk másokon , akkor minek vannak mások?! :0 )
-
MadBlade
tag
SpeMall-ról vásároltam, a helyzet továbbra is változatlan.
Vélemény?(főként olyasvalakitől aki már rendelt tőlük Standard Shipping-gel)
Ha azért vagyunk hogy segítsünk másokon , akkor minek vannak mások?! :0 )
-
MadBlade
tag
Gyerekek, ez a SpaMall egy kész vicc ...
Próbáltam minél körültekintőbben eljárni legelső -azaz a szóban forgó- külföldi vásárlásomkor is mint ahogy azt az esetek nagy részében is teszem az élet egyéb területein is, így esett a választásom a SpeMall csapatára, akik nem csak "megbízhatóak", de még rendelkeztek is (legalábbis állítólag) raktáron azzal a telefonkészülékkel, melyre igényt tartottam.
Ezen felbuzdulva 2014.06.25-én délután meg is rendeltem a telefont Standard Shipping-gel ... jött is a megerősítő mail, hogy örülnek a pénzemnek. Egy-két dolgot azonban elfelejtettem beleírni a megjegyzés rovatba a rendelés leadásakor (tartozék szilikon tok színe, plusz egy európai szabványú töltőfej ), így az agymenésemnek még aznap este e-mail formájában adtam "hangot". Erre másnap (07.26.) hajnal negyed ötkor már jött is a válasz, hogy minden úgy lészen, ahogyan lennie kell. Ezek után jött ugye a hétvége, majd a hétfői nap, amikor is egész nap elérhetetlen volt a szerverük. A szerver a másnaptól ismételten gőzerővel pörgött, és a facebook-os oldalukon kifüggesztett tájékoztatójuk szerint no para don't fos, ez a kis leállás semmiben sem fogja befolyásolni a folyamatban levő rendeléseket/kiszállításokat. 07.04-én (pénteken) rájuk írtam, hogy na de gyerekek, szombaton nincs posta, eddig meg még nem történ változás, szóval most mi is nem történik? Jött is a válsz, ahogyan illik, hogy majd csak a jövő héten küldik, de majd valami ajándékot belecsempésznek a csomagba a kellemetlenségekért. Kell ám az ajándékuk mint egy falat kenyér, de gondoltam üsse kavics, értékelem a vásárló orientált hozzáállást és megnézem most már, mi lesz ennek a vége, úgyhogy meg is írtam nekik, hogy rendben, akkor türelemmel várok még. Eljött a hétfő a kedd (nincs is ebben semmi meglepő, általában minden hét valahogy így kezdődik), de még mindig semmi, erre jön az e-mail szerdán (07.09.) délután, hogy csak fehér színben van nekik jelenleg a készülékből (amit már a megrendelés pillanatában fekete színben kértem!), de az csak 10 dolcsival drágább, úgyhogy ha fizetek még 10 dollárt, már küldik is a telefont fehérben és adnak mellé ajándékba -csak mert olyan nagyon jófejek- valami pár forintos ótvar kínai kártyaolvasót.
Mondom köszike, de fehér nem kell, nem véletlenül rendeltem feketét, szóval, ha nem megy, ne erőltessük, inkább vissza a casht és byebye. Erre jön az újabb üzenet 07.10-én, hogy nem-e gondolom meg magam, ha nem is kell ráfizetnem a fehérre, akkor küldhetik-e?! Természetesen attól a +10 dodótól sem festett szebben szememben a telefon, így megírtam, hogy nem, köszike, nem véletlenül választottam rendeléskor a feketét.
Jelenleg péntek délután van (2014.07.11.) és még sem választ, sem pénzt nem kaptam.Szerintetek most hogyan tovább?
[ Szerkesztve ]
Ha azért vagyunk hogy segítsünk másokon , akkor minek vannak mások?! :0 )
-
MadBlade
tag
Bocs, hogy igyekeztem semmit sem kihagyni (több-kevesebb sikerrel), hogy minél jobban átláthassátok a problémát ...
"Háború és Béke" második fejezet:
PayPal-lal fizettem.Utószó:
Köszönöm a segítséget.[ Szerkesztve ]
Ha azért vagyunk hogy segítsünk másokon , akkor minek vannak mások?! :0 )
-
MadBlade
tag
válasz
Laza... #39472 üzenetére
Ne is mond, időközben Aliexpress függő lettem ...
(természetesen PayPal "védőháló" hiányában fokozott figyelemmel az eladók és termékeik értékeléseit és eladásaik számát szem előtt tartva)Ha nem veszed zokon, a dispute-tal kapcsolatban -természetesen ha elakadnék valahol- lehet majd "zargatnálak" a jövőben pm-ben.
Update:
Akkor most megint írjak rájuk inkább szerinted, hogy hétfőre kérem a pízt?
(eddigi üzenetváltásaink mind e-mail formájában történtek, így mindent tudok igazolni, ami pedig nem maradandó, mindig megy róla a screenshot, de azért köszi a tippet)
[ Szerkesztve ]
Ha azért vagyunk hogy segítsünk másokon , akkor minek vannak mások?! :0 )
-
MadBlade
tag
válasz
maj-viktor #39475 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, de szerintem ez így is van jól.
(akinek esetleg túlzónak tűnik az írásmódom, az nyugodtan továbbléphet és olvasgathatja a 2 soros mondatokat 0 információval és 3-4 helyesírási hibával/mondat, aki pedig veszi a fáradságot -mint Laza vagy mondjuk Te-, azoknak köszönöm a megtisztelő figyelmet és a segítő szándékot)
Remélem azért ennél némileg nagyobb sikerrel járok, ha már kicsengetek 240-260 dolcsit egy telefonért ...
Laza... & maj-viktor:
Rendben Uraim, nagyon köszönöm a válaszaitokat, hét elején majd még jelentkezem, hogy mire jutottunk.
Addig is kellemes hétvégét kívánok![ Szerkesztve ]
Ha azért vagyunk hogy segítsünk másokon , akkor minek vannak mások?! :0 )
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért