Új hozzászólás Aktív témák

  • dredjudge84

    őstag

    válasz V/ #101393 üzenetére

    Az hogy a sikertelen kézbesítés nek mi az oka, nem lehet tudni. Attól függ a futár mit pötyög be a pda-n, mikor milyen kedve van. Nálam expressone esetében volt hasonló "a cím nem található" szöveggel, és ők is kétszer próbáltak elvileg kézbesítési, utána egyből ment is vissza Kínába a csomag. Pedig arra a címre rendeltem, amire mindig szoktam, és mindig sikerült nekik kézbesíteni, az emailek alapján nem a szokásos futár volt, hanem valaki más aki nem volt olyan lelkiismeretes, vagy dupla körzetet vitt, és már nem volt kedve kihozni az én csomagom át, ezt ugye nem lehet tudni. Velük még folyamatban van a diskurzus kártérítés miatt, mert Ali nem fizet vissza semmit, mivel ők csak annyit látnak hogy én nem vettem át a csomagot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák