-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #53266 üzenetére
Most vettem. Azon kivul, hogy a festek kopott rajta, mindossze 2kg-os a DT air shockal egyutt. Egy 15 eves vazat valtott le, szerintem fele olyan a sulya, de lehet csak harmada.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #53266 üzenetére
Megrendeltem a Hope adaptert is, keddre ideer. Szerszamom nincs hozza, tudom, hogy kb. 5 perces melo a csere. Elviszem egy srachoz, o megcsinalja. Addig nagyjabol osszerakom a bringat, igy akkor mar a kabelek meretre vagasaval sem fogok szenvedni, osszerakom amit tudok, o meg majd behuzza a bowdeneket, es beallitja, ha mar ott lesz nala a villa miatt.
Tegnap osszeraktam a masik bicot a regi vazammal baratnomnek, azt sem tudom addig befelyezni, amig nem jon meg a kabelvagom.
Don't Tread On Me
-
Acef
addikt
válasz Tothgera30 #53299 üzenetére
itouchfan
Érdekes téma ez a méret választás, ajánlás.
Én 184 cm vagyok, és nekem kicsi volt a 19"-os, 26" mtb. (Magasra emelt ülés, kormány, rövid bringa, vacak egyenesfutás, ... és "érdekes" látvány)26"-ban sztem kicsi egy 184 cm férfinak a 19"
28" az igazi, és ott is simán lehet nagyobb, ha nem mtb lesz hanem trekking vagy cross trekking akkor pláne. Fitness/outiból is inkább nagyobbat.
Csak figyelni kell az átlépési magasságra.[ Szerkesztve ]
-
Acef
addikt
válasz Tothgera30 #53302 üzenetére
hasonlóan látjuk, hiszen kb ugyanazt írtuk.
Tehát a kerék átmérőjétől is függhet, és igazából az mtb kivételével (lehet, hogy ebből is) egy 184 cm emberkének inkább 19"-nál nagyobbat érdemes venni. Valamint ha lehet, akkor vásárlás előtt ki kell kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz Tothgera30 #53299 üzenetére
Oké, köszönöm. Igazából csak a vázat cserélném, ill. hajtókart esetleg. Felnik agyak jók, külsőt kell vennem újat, szóval még írok szerintem. MTB kerékpár lenne, kb 50-50 terep-aszfalt használatra.
Vagy lehet jobban járnék ha eladnám ezt a bringát (scott voltage mx4) és építenék/vennék egy újat?„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
kacsyx
aktív tag
válasz Tothgera30 #53630 üzenetére
750-et elkérni érte és még sárvédőszem sincs rajta... én is bekapom...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #53630 üzenetére
És adnál érte 750-et? Szép, ritka és jó bringa, de nekem ez nem adna annyi élményt, hogy ennyit kiadjak érte. Montiban már ezt a merev vázas témát nem tudom értékelni, akámilyen ritka, szuper vázról és alkatrészekről van szó, de persze ízlések és pofonok.
BMW001: Az M772 például pont nem egy annyira jó váltó, működik, de abban az időben a Sram köröket vert a Shimano váltókra, az M786 és és föld hozzá képest.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #53635 üzenetére
Ilyen árkategóriában a hátul qr12-nek szerintem alapnak kéne lennie.
Én is meglátom mi lesz még a hirdetett bringáimmal, ha nem jön értelmes ajánlat, akkor tavaszig elnapolom az eladást, annyira nem fontos most.
MTB-ban nálam az össztelós kivitel az alap, erről már nem tudnék lemondani. Akármelyik kategóriát nézem. Sokkal nagyobb az élmény, térdkímélő, felfelé meg lehet zárni a hátsó rugózást ha nincs rá szükség. -
krx21
nagyúr
válasz Tothgera30 #53630 üzenetére
Van ebben a kerékpárban egy iszonyú gagyi dolog: mégpedig a színe!!! Egyszerűen síralmasan sz*r!
Nem tudom ki hogy van vele, de egy tescos bringának jobb megjelenése van... Nem is értem komolyan...
Ratyi babakék, hihetelen izlés, most nem???[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #53841 üzenetére
No igen. Csak ugye ez alacsonyabb kategoria. Tartossag sem mind1. Ugyan ennyiert Fox -ok vannak hasznaltan.
Don't Tread On Me
-
Because
őstag
válasz Tothgera30 #53887 üzenetére
akkor nem állt volna meg idáig 220000-ben a bringa
a másik kerék könnyebb volt (szimpla falú), de nem szoktam grammozni
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #53887 üzenetére
Hol is? Mert én tényleg vak vagyok!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jimmy66
senior tag
-
bunddog
tag
válasz Tothgera30 #53901 üzenetére
bátor
-
Bicskás
tag
válasz Tothgera30 #53901 üzenetére
Eunuk ?
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #53931 üzenetére
Ez a szett még csak félaero kilakítású (26/30mm profilmélységű) így még annyira nem vészes a helyzet. Na meg van 83kg-om ami ellensúlyozza némileg az oldalszelet.
Ha már hang: a kardküllőknek is elég jellegzetes nagy tempónál ahogy hasítják a menetszelet.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Acef
addikt
válasz Tothgera30 #53931 üzenetére
Miért van ilyen "pulzáló" hangja az
agynakracsninak?
Az enyém is így szól, azt hittem rossz, ... de ezek szerin a Te komolyabb racsnid/agyad is ilyen.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #53934 üzenetére
Igen erről írtam is múlt héten mikor elég erős oldalszélben mentem. De nekem az még kezelhető volt viszont egy könnyebb bringás nagyobb gondban lett volna az tuti.
Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #53934 üzenetére
Én se mentem meg sokat vele, de gyonyoruen forog. A hangja is nagyon szep. Ha megporgeted a kereket szinte abba se akarja hagyni a forgast.
-
atok666
őstag
válasz Tothgera30 #53931 üzenetére
Eros oldalszelnel tenyleg rant neha rajta kicsit a szel, nem kellemes, de annyira azert nem veszes a dolog. Picit jobban kell figyelni. Bar gondolom nalam is kompenzal vmit a sulyom (98kg)
Atok
@(#53929) concret_hp - Nem tudom hasonlitani mas outi kerekhez, nekem ez az elso. Egy cross bringam van mellette, ahhoz meg ugye nehez hasonlitani.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #54004 üzenetére
Szep bringa, jopofa az a felemas szinu markolat.
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #54004 üzenetére
Sulya? Jol nez ki, szep karcsu, letisztult.
Eddig nem nezegettem uj bringakat, mivel nem szeretek egyben semmit sem megvenni. Kicsit sokallottam, mennyit elvertem most arra, hogy 'uj' bicom legyen. Kerdem en, mi kerul egy full XT hajtasu, minosegi ossztelos, karbonvazas, MTB-n £2500-3000 -be?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #54012 üzenetére
Imadom az ilyen pille kecskeket. Eddig nem sokszor volt szerencsem ilyen konnyu montihoz(ha volt is, akkor csak egyenes uton), mivel a regim is eleg nehez volt(14kg), de az is eg is fold egy 17kg-shoz kepest, erzetre, meg mindenhogyan, mikor kemeny, szuk terepen kell csapatni.
Nem vagyok grammmanias, de azert a kilokat siman megerzem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #54015 üzenetére
Az 1800g az eleg jo, nekem is kb. annyira jott ki a ket elso. Direktbe nem akartam a legkonnyebb felallast(350 felni, revolution kullok, 700-as agyak), mert az mar messze nem lenne olyan strapabiro.
Akartam is mar kerdezni, hogy ha tubeless kepes a gumi, akkor erdemes is atalakitani, es ugy hasznalni, vagy jobb belsovel, hagyomanyosan?Tigerteam: Szerintem nagyon az. 13.7kg, ha pontos akarok lenni. Nem vagyok benne biztos, de azt hiszem valami 1999 -es ossztelos modelltol annyira meg nem is rossz, mert igy is lehet nezni.
Kivancsi leszek, az altalam osszevalogatott cuccokbol takolt bringa mennyinel all meg. Egyebkent XC montinal sokszor a grammok utan(negativan persze) fizetsz ordenare nagy penzeket.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fpeter07
veterán
válasz Tothgera30 #54004 üzenetére
Tetszik a paradox markolat.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #54004 üzenetére
Jól néz ki, grat.
_Egy kicsi upgrade volt az enyémen is, raktam rá rövidebb stucnit, illetve egy oldal nyílású kulacstartót. Hiába nagy váz, fentről alig tudtam kivenni a kulacsot.
Meglepő h mennyivel közvetlenebb lett az irányítás, pedig előtte se volt sokkal hosszabb."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #54074 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #54085 üzenetére
A Bergamont új Enduro bringáján is gondolkozom, de valahogy nagyon elkapott most ez az e-monti feeling.
Bergamont-nál egyenlőre AM montiból van rásegítéses, ez a Trailster, bár nem biztos, hogy kéne nekem ennél nagyobb rugóút. 160-as villa belemegy ebbe is. Hátul a 140 már elég jó. Pláne ha ilyen Alpok átszelést is szeretnék vele.Hasaggymeg: Normál montival egyenlőre esély se lenne arra, hogy tudná tartani a lépést velem a barátnőm. Az, hogy egyáltalán megszerette valamennyire a montizást, szerintem sokban köszönhető a rásegítésnek, hogy egész kellemes köröket tudtunk menni. Nem hátráltatták annyira az emelkedők, jobban tudta élvezni a hegyekben töltött időt. A másik meg az, hogy újrakezdtem a súlyzós edzéseket (régebben ezt elég komolyan űztem), amire a barátnőm is rávettem, szóval nagy segg nem lesz itt. Maximumot egyszerre 2 sportban nem lehet nyújtani, valamelyik kicsit háttérbe szorul.
A másik meg az, hogy még mindig nem jött át, hogy az emonti is sportszer, annyi a különbség, hogy nagyobb távot tudsz vele menni, mert ahol meghalnál normál bringával ott adsz rá plusz nyomatékot.
Amikor elmentünk bringázni az asszonnyal, kb 50km-t mentünk terepen elsőre, nagyjából 1000m szintet másztunk. Rásegítés nélkül, a harmadánál már kidőlt volna. Amikor az első bringázásból hazaértünk teljesen ki volt így is.
Az igaz, hogy nekem rásegítéssel az 50km terep nem nagy cucc, de azért meg lehet érezni.
Egyenlőre még az ördög szekerének tartják sokan az elektromos montit, de majd ha kicsit jobban beszivárog a használt piacra, elérhetőbb áron hozzá lehet jutni egy bosch rendszerű géphez, a kisebb pénzből gazdálkodók is hozzájuthatnak, akkor talán a kétkedők is rájönnek, hogy itt alapvetően nem arról van szó, hogy erőkifejtés nélkül, gyakorlatilag edzés nélkül bringázunk. Nem végig robogózzuk az utat, hanem a határok kitolásáról van szó. Mindenkinek a saját szintjéhez igazodva. Aki mondjuk saját erőből képes 30km-es 600-700m szintet lenyomni terepen, az rásegítéssel képes lesz 50-60km-re, dupla ennyi szinttel. Ettől még ugyan azt az edzésadagot megkapta mintha egy rásegítés nélküli montival a 30km-es köréről hazaért volna. Csak kevesebbet ment, kevesebb volt az élmény, mint a rásegítésessel. Persze nem azt mondom, hogy mindenki átáll idővel az elektromos rásegítésre, mert aki napi több száz km-t le tud tekerni, akár 2-3 ezer méter szint mellett, normál bringával, annak nem lehet egyenlőre alternatíva az ebike, mert ennél többre még 2 aksival sem tudna többet menni, tehát neki felesleges, csak akkor lenne alternatíva ha az aksik kapacitása jelentősen nőne, és mondjuk az ő teljesítményét is meg tudná duplázni, vagy legalább is valamennyire kitolni. Ez a fejlesztés még várat magára, de szerintem csak idő kérdése.
Illetve érdemes különválasztani a rásegítéses városi bringákat a rásegítéses montitól. A elektromos városi bicaj valóban egy könnyített városi közlekedést jelent, ami kevésbé károsítja a környezetet mint egy benzinmotoros. Mivel itt rövidebb távok vannak általában, ez valóban a bringázásnak lehet egy kíméletesebb, könnyített válfaja. De itt sok szempontból ez is a cél. Pl nem leizzadva, lihegve megérkezni egy munkahelyre zakóban.
Az emonti meg sportszer, aki ilyet vesz az feltehetőleg hegyre viszi, ott pedig bele kell adni a saját erőnket is ha komolyabb távokat szeretnénk menni.
Egyébként abból a szempontból megértek én is mindenkit aki ellenzi az ebike-ot, hogy ameddig nem volt vele tapasztalatom, csak képeken nézegettem, illetve még az aksik is kisebb kapacitásúak voltak, meg csak agymotoros volt, én is csak a negatívumot láttam bennük. Ugye kerékpáros mércével nézve dögnehéz, hamar lemerül, plusz meghibásodás, elveszi a sport értéket, nem jól irányíthatóak, akkor meg mi a fenének?
Aztán rájöttem, hogy menet közben a súlya egyáltalán nem érződik, ugyan olyan jól irányítható mint egy normál bringa, sőt még előnyei is vannak a középmotorosnak a középre helyezett plusz súly miatt. A hatótávja elég jó ha okosan használjuk, kiforrott és megbízható rendszer, ugyan úgy elfáradok, csak többet kell menni vele. Nekem csak plusz élményt tett hozzá a montizáshoz hobbi szinten, más meg nem igazán érdekel.Because: Már régóta létezik: [link]
Nyilván erre is van igény, ezért van ilyen is, hogy ezt is kiszolgálják, de ez valóban egy olyan válfaja a kerékpározásnak ahol én sem látom értelmét a rásegítésnek.[ Szerkesztve ]
-
Tendd
tag
válasz Tothgera30 #54193 üzenetére
*nem válasz akart lenni
A héten vettem új első v fékpofákat, mert a régi eléggé kopott volt és alap típus. Hátul meghagytam a régit mert az is blokkolja a kereket. Ma kerültem vele egyet, végre nem esett az eső. Csak remélni tudtam, hogy jobb lesz a lassulás. Csalódnom nem kellett, bringán ülve is elemeli a hátsó kereket, ennél jobb nekem aszfaltra nem is kell. Szépen adagolható, szóval orra esés nem lesz, viszont sikít!
Ez a bekopással eltűnhet, vagy pusztán beállítás függő? Úgy tudom egy milliméterrel nagyobb eltartás kell a felnitől a pofa hátuljánál. Én szándékosan a felnivel párhuzamos állítottam be.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #54193 üzenetére
Karbon vazbol en olyat semmikepp sem vennek amin barmit is javitani kell. Egyebkent koltseges es nem is lesz olyan mint volt. Magyarorszagon karbon vazat szerintem nem is tudnak javitani, plane nem minosegben.
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #54193 üzenetére
Lakkhiba az nalam is van boven, horzsolasbol eredoen. Nem problema, siman 'javithato'. Meg csak javitasnak sem neveznem, csupan kozmetika. Esztetikan kivul nincs jelentosege egyebkent. A bicaj kopik ha hasznaljak...
Maga a karbon javitasa(ha torik) koltseges. Pl. akitol vettem, kicserelte a hatso/also reszet a vaznak, mert eltorott, es dragabb lett volna a javitas, mint az uj elem. Mondjuk ez UK, otthon biztosan olcsobb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #54199 üzenetére
Ha horzsolas van csak akkor az valoban nem gond, csak esztetika.
andrisbandi: az egy dolog, hogy nem lehet majd eszrevenni, de az mar nem lesz soha ugyan olyan. A mai karbon vazakat egy darabbol keszitik. Magas nyomason, magas hofokon, specialis gepekben, ahol megszakadt a karbon folytonossaga ott jelentosen gyengul. Ez sajnos nem alu, hogy meghegesztjuk aztan 99%-os lesz vagy akar erosebb is mint uj koraban. En a magam reszerol, egy javitott karbonvazra nem biznam az eletem. Ugy is mondhatnam, hogy kene a fenenek. Esetleg akkor mernem hasznalni ha gyari korulmenyek kozott javitanak, de gyanitom arra egyik gyarto sem vallalna felelosseget, inkabb adna egy ujat.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #54211 üzenetére
Jó dolog a karbonváz, csak azzal kell számolni, ha megsérül akkor kuka. Egyébként nagyon erősek. Semmivel sem gyengébb mint egy alu, sőt erősebb is tud lenni, nincs fáradása. Viszont esésnél sokkal érzékenyebb az oldalirányú ütésekre, könnyebben bereped.
-
vendingo
veterán
válasz Tothgera30 #54258 üzenetére
Elöl a 120 mm bejönne, de hátulra ennyire karcsú a 2-3 cm? Nagyobbat nem nagyon szeretnék hátra, mert akkor túlságosan változna a geo.
Carbont semmi esetre se szeretnék, mert anyagilag is megterhelőbb egy normális váz, illetve előbb utóbb biztos esek, ami nem tenne jót a váznak. ~130-150 ezret szánnék a mókáraCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zoli03
őstag
válasz Tothgera30 #54258 üzenetére
Ez a 2-3 cm honnan jött?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #54270 üzenetére
Miert fontos XC-re az atutos agy? Ezt nem ertettem soha.
Don't Tread On Me
-
vendingo
veterán
válasz Tothgera30 #54270 üzenetére
Egyszerűbbnek, olcsóbbnak látom a mostanit átalakítani. ~400 € a váz meg a rugós tag, az átszerelést én is megtudnám oldani, kell vennem egy átütős agyat is. A mostani vázért is kapnék valamennyit, így olcsóbban jönne ki a dolog.
Carbont semmi esetre se szeretnék, az hogy átütős, vagy sem, az engem teljesen hidegen hagy, kirándulni használom a gépet, arra meg mindegy milyen a tengely.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zoli03
őstag
válasz Tothgera30 #54276 üzenetére
Egy össztelós bicikli rugóútját nem a rugóstagon mérik.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #54258 üzenetére
Na ácsi, itt valami fogalomzavart érzek a levegőben. Az AMS 120 váznak 120mm a hátsó rugóútja, azaz 12cm. Az egy dolog, hogy maga a tag mennyit rugózik, a hátsó kerék rugózása, azaz a hátsó kerék tengelye 12cm-t tud bemozdulni a felfüggesztés kialakításának köszönhetően. Ez ordenáré különbség egy merev géphez képest, pláne 29"-es kerekekkel. Nagyon is komfortos lesz az a bringa. A carbon merev váz kirázza a beled ehhez képest, az nem a komfort miatt jó, hanem inkább a súlya miatt. De vendingo szerintem nem azt keresi.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Tothgera30 #54321 üzenetére
háát véleményem szerint ez már külső jegyeiben is elvesztette, hogy kerékpár
-
MPowerPH
félisten
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #54321 üzenetére
Ezt kiprobaltam az Eurobike-on. Hát az biztos, hogy ez a teljesitmeny mar motorokra hajaz. 120Nm amúgy a motorja, pont ketszer akkora a teljesitmenye mint a Bosch-nak. Pedig mar az sem viccel. A lancot ugy csattogtatta valtas kozben mintha tenyleg egy motorral mentem volna. Az aksija is kb ketszer akkora mint a Bosch-nak. Ettol fuggetlenul jopofa szerkezet, bar ez valoban inkabb egy erodemonstracionak foghato fel. Mint bringa nekem sem annyira tetszik, a 3 millio koruli ara sem teszi vonzobba. Ettol fuggetlenul elmeny kiprobalni. Viszont a Bosch szimpatikusabb, meg szebbek a Bosch-al szerelt montik. A kerekparozas elmenye ott meg megvan. Itt mar tenyleg kicsit motoros az erzes.
-
fpeter07
veterán
válasz Tothgera30 #54321 üzenetére
Idézni tudom a fickót: bärenstark. Egyébként a sárférőhely és a hézagolók elég rondán festenek. Jó látni azért ilyen bringákat is.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #54349 üzenetére
Persze, hogy érezni azt a súly különbséget. Azért az nem mindegy, hogy 11kg, vagy 14kg. A kérdés inkább az, hogy egy hobbi felhasználónak melyik lesz a nagyobb élmény? A 11kg-os merev vagy a 13-14kg-os fully? Azért amikor egy nagyon jól dolgozó, elöl hátul csillapított futómű van a seggünk alatt, hajlamosak vagyunk megfeledkezni a súlytöbbletről. Olyan impulzusok érik a merevhez szokott felhasználót ami elfeledteti vele azt, hogy kicsit nagyobb a súly. Csak azt érzi, hogy sokkal jobb érzés vele menni, nagyobb a biztonság lefelé, lockolva azért elég jól mászik is. Összességében nagyobb lesz az élmény, mert egy univerzálisabban használható gép van alattunk. Nyilván aki abszolút teljesítmény orientált, az lehet azt mondja, neki inkább merev farú kell, mert azzal gyorsabban megy felfelé, de szerintem a hobbisták közül ez a kisebbik része.
Meg azt se felejtsük el, hogy fullyból is lehet könnyebbet venni/építeni, de nyilván az már még költségesebb dolog.
A forgáspont csapágyak cseréje azért nem olyan gyakori, átlag felhasználónál jó pár év eltelhet mire ez esedékessé válhat. A tag szervizelése sem olyan gyakori mint egy villáé. Azért a tagok többnyire sártól, kosztól védettebb helyen vannak mint a villák, de van ahol nem. Persze évente legalább egyszer érdemes karbantartani mindkettőt. A hobbi felhasználók körében az is ritka, hogy valaki egész nap sárban dagonyázik, többnyire száraz időben visszük a hegyre a montikat.
Összességében azt mondanám, hogy bőven több a plusz élmény, mint hogy azon a kerékpár értékéhez képest minimális plusz karbantartás költségen fennakadjunk.---Lasali---: Tipikusan a csepel acél vázainál figyelhető meg, hogy kiállva tekerésnél beleérhet a felni a pofába. Tekeredik a váz.
[ Szerkesztve ]
-
Zé777
tag
válasz Tothgera30 #54349 üzenetére
Köszi!
Nem tudsz véletlenül Nyíregyházán olyan boltot ahol bevesznek használt montit? Se időm se kedvem foglalkozni az árulgatásával...
Egyébként felraktam bikemag-ra szerintem elfogadható áron, szóval lehet tolongani.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Tothgera30 #54380 üzenetére
Nálunk bőven van hegy az Alpokaljában, ezért is szeretnék fully-t. Rengeteg jó hegyi/erdei út van, főleg, ha átmegyek Ausztriába.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #54380 üzenetére
Wow, nagyon szép. Milyen villavédő van rajta, hasonló passzosabb, rugalmasabb kialakításút keresek.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
zoli03
őstag
válasz Tothgera30 #54380 üzenetére
Mi van a Meridával?
-
szjoci
őstag
válasz Tothgera30 #54380 üzenetére
Tetszik ez az egybe felsőcső-támvilla, főleg ezzel a festéssel. Szép bringa
-
vendingo
veterán
válasz Tothgera30 #54393 üzenetére
Olyan helyen lakok, hogy bringával a legközelebbi erdő kb 4-5 perc, zúzós hegy alja meg 15 perc
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyaralás topik
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen légkondit a lakásba?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs