-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
geotigris9
tag
válasz jjeahh #86564 üzenetére
Ha jól rémlik kónusz csavar amit bekarikáztál (jól rémlik) ez fogja az csapágyakat miután be van tekerve és könnyen tudnak járnia a csapágyak ezt fixen meg kell tartani egy villáskulccsal, aztán rá az alátét és az anyát amit jól meg kell húzni így végül a porzáró kupakot visszatenni. (Ne cserélj meg semmit, külön bal és jobbos pedál van.)
Most látom innen linkelted. [link]
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #86567 üzenetére
Minden kónusz így van helyén rögzítve,az a kontraanya tartja a beállított hézagolást.Azt jól meg kell bikázni egymásnak és fontos az az alátét is mely nem forog.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
geotigris9
tag
válasz jjeahh #86567 üzenetére
Az nagy gáz ha fordítva volt berakva esetleg a pedál, mert más a menet az eggyik balos a másik jobbos. Ha netán fordítva lett betekerve (ez viszonylag könnyen meg lehet csinálni főleg ha alumínium a hajtókar "puha" anyag) akkor tönkre megy a hajtókar menete és kuka az egész lényegében. Utána visszacserélni nem lehet már ha sérült a hajtókar menete ez által, mert nem fog tartani és kiszakadhat a pedál használat közben a hajtókarból, ha egyáltalán még vissza lehetett tekerni.
Van egy "L" ill. "R" kezdőbetű a pedálokon akár több helyen is feltüntetve, hogy melyik a bal ill. a jobb. oldali pedál.[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #86572 üzenetére
Azt ha rendesen,valami jófélé kulccsal meghúzod nem szabad elforognija.
Csápájév...a Decathlonban talán van most Sigma vezetéknélküli 10 alatt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
geotigris9
tag
válasz jjeahh #86655 üzenetére
Igen ezek a "közösségi" oldalak nem feltétlen csak pozitívumokat hordoznak. De már létezik Facebook elvonó szanatórium ahol próbálják leszoktatni az egyént a "közösségi" oldalon való napi X órás lógásról. Tulajdonképpen drogfüggéses tüneteket is produkál. Mondhatjuk drogfüggésnek csak nem megfogható szer meg nem illegális. pl.: A Facebook-függőség.
Ha fiatal korban a gyerkőccel nincs megszeretve a mozgás öröme szinte "kórosan" akkor később erre kisebb az esély. Persze a szülői példa ami legtöbbet számít. Feltételezem az ősök sem "fogyasztják" rendszeresen a környező hegyeket? Így a gyerekek most nem tévén, ha nem PC meg okostelefon előtt nőnek fel. Persze a megélhetési problémák a munka általi túlhajszoltság nyakig benne van ebben szerintem.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #86655 üzenetére
Sajnos ez nem csak nálatok van így. Aki fiatal korában nem szereti meg a természet közelségét, az nagy valószínűség szerint később sem fogja. Nekem is rengeteg ismerősöm van, akik semennyire sem ismerik a Budai-hegységet, pedig itt van karnyújtásnyira. Maximum autóval felmennek normafára, esznek egy lángost, meg szelfiznek aztán letudva az "egészséges élet"
Egyébként szerintem az is gáz, amikor valaki muszájból sportol. Ha nem szereted amit csinálsz, ott ette meg a fene az egészet. Sokan vannak ilyenek, akár edzőtermekben, de még bringán is. Betegesen megy a méricskélés, versengés, közben elfelejtik élvezni az egészet. -
geotigris9
tag
válasz jjeahh #86675 üzenetére
Attól függ menyire pici? Egy kicsi MTB nem igazán számít outinál inkább jobban. (itt néhány mm-e gondolok csupán.) De a kicsit te magad is megpróbálhatod korrigálni vannak fent a netten rá videók. Csak megfelelő küllőkulcs meg valami jelölő ami kelhet. (Úgy is írtad magad szeretnéd karban tartani nem, de bár?)
De vissza is viheted ha garis szerintem az elején belefér az ilyesmi költségvonzat nélkül is akár.(#86689) Zoli133 Én lepucolnám aztán bezsíroznék/olajoznék mindent, amit kell cserélnék és utána venném újra használatba. (Pára az víz az meg a fémtárgyak ellensége csak azért kérdeztem rá, kisebb párától komoly gond nem lehet, de írtad itt nem igen volt pára.)
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #86691 üzenetére
A centrírozással vigyázz,gyakorlat és kis érzék nélkül hamar el lehet cseszni egy kereket.Itt is a fokozatosság elve érvényesül,csak kicsinként húzd/lazítsd a küllőket és folyton ellenőrizd az eredményt.Továbbá a jó küllőkulcs elengedhetetlen,mivel kis eltérések vannak a méretek között és bár pl.kisebbel is operálhatsz mint kellene ,azzal végül hamar ledarálod vele a küllőfejeket.Tehát fokozatosság és a pontos küllőkulcs tartandó szem előtt...már ha nem viszed vissza ezért.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #86721 üzenetére
Öreg hiba,tapasztaltam már én is.Mindig a pont odavaló méretet kell feltolni teljesen a küllőfejre mielőtt tekerni kezdenéd.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz jjeahh #86735 üzenetére
A szervizelés (rövid i) jó ötlet, ha legalább 1-2 éve nem volt olyan. Az olajcsere viszont nem garis téma, hanem rendszerű karbantartás, és pénzbe fog kerülni. Kérdés, hogy van-e értelme egy ilyen low end cuccnál, ami már a kotyogásával is jelzi, hogy problémás.
A Tora csak a következő lépés a Dart-hoz és az XCT-hez képest, de a normál teló szintjét még mindig nem éri el. Ha megtapasztaltad a határait, és zavarnak, tovább tudsz lépni Recon, Reba, Float felé, amik összehasonlíthatatlanul jobbak.
Egy kicsit tudsz segíteni a becsúszásán, ha amúgy száraz az egész: fújkáld be a szárat szilikonnal (vagy ha nincs kéznél, egy pici olajjal), és töröld át a lehúzóval együtt, arról a dzsuvát meg lefele.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Strezi
őstag
válasz jjeahh #86735 üzenetére
Ez arra utal, hogy a csillapítással van a gond. Nem ismerem a típust konkrétan, de úgy hangzik, hogy nagyobb sebességnél korlátoz a benne lévő gondolom olajos(?) patron. Próbáld ki az állíthetó csillapítás két végállását ugyanazon a szakaszon, hátha! Ahogy kolléga is mondta, egy olajszervíz (nem az olcsó fajta) hozhat javulást.
Nincs maradt lockolva?Viszont rugóhoz képest nagyon jó levegős teló kell, hogy tényleg finomabb legyen a mozgása. A csillapítással meg surlódással lesz ott a gond!
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #86738 üzenetére
Használd,szervizeld csak amíg működik,aztán ha tönkremegy vásárolsz bele egy felsőbb kategóriást.Nem is értem azokat akik haza sem viszik bringájukat,máris elkezdik cserélni rajta az alkatrészeket (vagy akik frissen vásárolt,gyakran új bringák tulajdonosait biztatják ugyanerre). Azzal az erővel vásárolhatnál jobb felszerelésűt is és szerelgetned sem kellene. Mindig van és lesz feljebb,így csak az ésszerűség határain belül érdemes fejleszteni,mert hamar beleszaladhatsz a csapdába ahol a ráfordított erőforrások már messze nem fogják hozni az elvárt és érzékelhető minőségi ugrást.
Szerk: a preload az a nyugalmi előfeszítését jelenti a rugónak,azzal állítod be kvázi mikor induljon meg a teló.Ha a + fele tekered keményebbé teszed,később indul meg.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fpeter07
veterán
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #86777 üzenetére
Szerintem inkább erőnlét kérdése.Ha van hátul lent 11-12-es,illetve fent 32-36os,elől meg legalább 36,vagy 38 és egy 22,vagy 24es akkor mindenhol elmész vele.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #86777 üzenetére
A legkisebb fogaskerék majdnem mindig 11-es lesz mtb-on, így a síkon haladás a hajtómű fogszámától fog függeni illetve a bringás erőnlététől, tudásától.
A legnagyobb fogaskerék 9 és 10 sebességnél is általában 32-36 fog körül van a hátsó soron, így szintén a hajtómű fogszáma fogja eldönteni, hogy mekkora lesz felfelé a legkönnyebb áttételed.
De egy idő után már az fog számítani, hogy le tudod-e adni az erőt úgy, hogy haladjon is a bringa. Ha kipörög a kerék, az nem az áttétel miatt van, hanem vagy a gumi+nyomás nem megfelelő, vagy a súlypont van rossz helyen és nincs tapadás. (Vagy nem tudsz egyensúlyozni, de az már technikás mászásnál van.)
Valószínűleg a 29-es bringádat is már elöl 22-es legkisebb tányéros hajtóművel szerelték, hátul meg minimum van 32. Azzal fel lehet csörlőzni szinte mindenhova, illetve szerintem előbb lesznek tapadási/egyensúlyi gondok, mint az, hogy nagyobb fokozatra váltás megoldja.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #86869 üzenetére
Mennyi a gumikban a nyomás? Én nem értem ezt a kormányremegést, hogy mit takar pontosan. Például, ha nem aszfalton mész, mindig be fog remegni a kormány, nincs olyan, hogy egy 100e Ft alatti alkatrész úgy kivasalja az utat, mint egy S Merci. Az álló helyzetben dobálásnál meg (mosás után mondjuk) például az enyémnek a hátsó kereke pattog párat, puhán, az első meg kettőt, és durván. Más a súly, más a váz merevsége ott.
zodo: próbálj meg rétegesen öltözködni. Kell egy aláöltöző, és arra valami, mondjuk egy hosszú ujjú mez (jó a decás is). A pamut cuccok magukba szívják a vizet, nem párologtatják el, ezért amikor felfelé megizzadsz, lefelé rád fog fagyni és megfázol.
Kesztyű pl., de ki lehet fogni márkásabbat is jó áron.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #86897 üzenetére
Ami a féket illet,egy olajos teljesen más mint a V fékek,ugyanakkor adagolhatóságuk egyik minőségi mércéjük a tárcsfékeknek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Strezi
őstag
válasz jjeahh #86897 üzenetére
Hmm, ne legyen igazam "teló remegés" ügyben, de én a piros 29-esemen érzem ugyanezt. Az egy RS XC30, levegős. Frankón úgy tűnik, hogy hamarabb mozdul meg(hajlik) előre hátra mint fel le
Az RS Pike-kal nincs ílyen gondom a többi bringán, az arra mozog amerre kell, és brutál magabiztos az első kerék!
A féket szokni kell. Az segít új bringánál, hogy a féknek is be kell kopnia hogy harapósabb legyen. Így mire az is beáll addigra te is hozzászoksz. Használt bringánál ez neincs meg, rögtön harap. Adja magadnak legalább száz kilométert az összeszokásra!
Fékkar távolság állítása is sokat változtat, ezetleg figyelj az egyújaz használatra ha engedi a kettő helyett.
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
ShiTmano
aktív tag
válasz jjeahh #86901 üzenetére
Nem lehet, hogy pár küllőd laza? Próbáld ki, hogy kiveszed a kereket és csak azt pattogtatod, úgy, hogy a tengelyt a kezedben tartod lazán. Ha így nem jelentkezik a remegés akkor tuti a teló.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
geotigris9
tag
válasz jjeahh #86912 üzenetére
Szoktál "plumpálva" is fékezni? Ha eddig nem érdemes próbálgatni/gyakorolni úgy is a fékezést.
(#86903) Kickass Szerintem is várd meg azt a bringát, azt vedd meg ami tényleg a legjobban tetszik és vélhetően a legjobban majd kiszolgál. (Azért egy két kivételtől eltekintve nem mindenki vesz minden nap új bringát magának. )
Különben is türelem [jó]bringát terem. - tarja a régi közmondás.
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #87134 üzenetére
Panelosként igen kellemetlen meglepi lehet aknára futni.
A múlt héten sikerült.
Nagy közúti híd alatt toltam át a gépet hátsó kerékre állítva, egy nagyon keskeny beton szegélyen, óvatosan, nehogy bepottyanjak a patakba. Valahol kutyagumiba léptem az 1 perces tolás alatt...Bakancsban nyomtam, és pont fenn voltak a sárvédők is, így "csak" a büdös volt probléma amíg az autómosó felé kanyarodtam. Nem néztek ám furán amikor a bakancs talpaival kezdtem a mosást
Szóval hiába nem ajánlott a nagynyomásúval lecsapatni a bringát, panelosként nincs más opció.
Lasan 20 éve így tisztítom. Persze óvatosan, de eddig megúsztam károsodás nélkül.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #87134 üzenetére
Pont ma vágtam ki Coccolino öblítőből, ilyen első és hátsó sárvédőt. Remek lett, azt leszámítva hogy átlátszó.
Mellesleg decathlon alig pár fillérért lehet venni az első villához minimal sárvédőt, jól mutat, könnyű, és megóvja a becsúszót a sártól, és karmolástól.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Zsohi
őstag
válasz jjeahh #87099 üzenetére
A saját tapasztaltaim alapján nálam a gorilla szalag vált be a legjobban, messze... Nem csak a legolcsóbb és a legkönnyebben beszerezhető, de teljesítmény tekintetében is a legjobb azok közül amikkel eddig találkoztam és felmelegítve nyomtalanul el is tüntethető. Az Enve is ezt a szalagot használja nagy valószínűség szerint, szóval le lehet vonni a következtetéseket.
A klasszik gettó metódus az acélperemes gumikkal, pedig veszélyesek, a kritikus pillanatban a felni le fogja dobni a külsőt magáról, hajtogathatós gumikhoz, pedig egyszerűen nincsen szükség a szétvágott belsőre.
A lötyiből én a Stan's cuccát tudom a leginkább ajánlani, de ezen kívül a Schwalbe Doc Blue Professional se egy rossz alternatíva, csak ettől a környezeted még mocskosabb lesz. A stan's teje nálam 4 hónap használat után száradt bele a kerékbe, a súlytól viszont nem kell aggódni gyakorlatilag semmi nem marad a gumiba, kivéve, ha a csillagok úgy állnak, mert akkor érdekes dolgokra képes az anyag. [link]
Végső soron, pedig a szelep, ebből én a DT és a Stan's megoldásait tudom ajánlani, mégpedig csak is a presta szelepes verziókat, a schrader szelepes megoldás nálam eddig minden felninél eresztette a levegőt...
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz jjeahh #87177 üzenetére
A teljesítménnyel kapcsolatban nekem eddig semmiféle negatív tapasztalatom nincsen, már 3 éve nem toltam a gépet. Az egyetlen negatívum az amikor elsőre nem sikerül a mutatvány, mivel ilyenkor fordulnak igazán mocskossá a dolgok, levenni a külsőt, megoldást találni a problémára miközben abban a sz*rban lucsog minden.
Ha a Gorilla szalaggal fogsz dolgozni azzal el lehet cseszni a dolgokat, keskeny csíkot vágsz, vagy túl nagy lyukat vájsz a szelepnek, de ha egy toll/ceruza hegyét használod nem lehet gond.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #87208 üzenetére
A Race King ráadásul Conti.
Elvileg (nem próbáltam) mindenből lehet tubeless-t csinálni, mert a tej megfogja. Pl a Performance Contik már tuti jók, az alatt csak a Sport van, az meg úgyis drótos. Elvileg a Schwalbe-nál is a LiteSkin és a SnakeSkin is TL, csak az oldalfal/szövet más. A többi gyártót nem tudom, de szerintem ott sem lehet gond.
Felfújni nem egyszerű, az biztos.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ShiTmano
aktív tag
válasz jjeahh #87208 üzenetére
Még csak annyi, hogy tubelessre a Schwalbe alkalmasabb mint a Conti.
Pl itt a hosszú hozzászólásban. X-kingItt a folyamat. Conti TL Egy kefével bele kell dörzsölni a tejet a külsőbe, (az ad egy porózusság elleni tömítést) különben sokáig ereszteni fog.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
-
-
geotigris9
tag
válasz jjeahh #87258 üzenetére
Fűzesd be szerintem szakival ott vegyél hozzá küllőt is pl. rozsdamentes "DT" küllőt vagy "Spaim" küllőket.
Ha a Runner által linkelt felnit vesszük fűzéssel, küllőkkel akkor annak az árának kb. a 70%-a amit rá kell még számolni a kerékhez. (A BikePro-n nézelődhetsz külsőket is ki tudsz mindent jelölgetni mit tud az abroncs milyen rendszerrel lehet használni pl. persze ami van nekik azok közül .)Ezt akartam még linkelni neked, de ... majd úgy is látod.
Senki nem próbálta ezt az okosságot? (#87219) geotigris9
(Csak kíváncsi vagyok van-e neki létjogosultsága, rákeresve nem sok minden derül ki ... de úgy nézem nem lehet túl kiforrott technika.[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #87272 üzenetére
Nagyon belelendültél ebbe a belsőnélküliségbe,de kérdéses,hogy költséghatékony-e számodra a lépés.Nem lebeszélni akarlak,de hacsak nem volt sok defekted,vagy versenyezni,esetleg sportszerűen terepezni készülsz fölösleges és költséges macerának tartom.Ez egy vélemény.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz jjeahh #87383 üzenetére
A tengelyt (és ezzel együtt átfűzetni a kereket, vagy teljesen új) és a telót kell cserélned, ha 15-ös tengelyt szeretnél a 9es helyett.
(#87380) 6030D
Hát szerintem inkább legyen túlkormányzott egy autó mint alulkormányzott.
Ha a hátulja csúszik, azt még mindig könnyebb kormánnyal megfogni, mint amikor csak mész előre de nem kanyarodsz semmit. Persze mindezt kis tempónál, nagynál tökmindegy mindkettő.[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
-
jjeahh
nagyúr
válasz jjeahh #87811 üzenetére
Erre senki?
+ hozzáfűzök egy bónusz laikus kérdést . Jelenleg ilyen rövid egyenes kormányom van és nem igazán tetszik küllemre, kérdés, hogy a hajlított vagy szélesebb kormányoknak van valami hátránya túrázgatásnál?Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #87847 üzenetére
Vásárolj egy márkásabb láncnyúlásmérőt (BBB,XLC,Park Tools,Rolhoff stb.) és ha beesik a 0,7-be kezdj el láncot nézni,ha meg az 1,0-ba akkor azonnal cserélj.Gugli barátod mutat mérési módszereket is,de azok tapasztalatom szerint pontatlanok! Neked kilenc sebességes lánc kell,én a KMC-t szeretem,nekem ~15%-al többet tart mint Shimano társai.
Ami a kormányt illeti nincs hátránya a kissé hajlítottnak,a szélesnek talán annyi,hogy növeli a légellenállásodat és meg kell szokni hol fér el,vagy hol nem.A szélesség előnye a jobb irányíthatóság,ami komoly terepezésnél,szűk pályákon előny.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ShiTmano
aktív tag
válasz jjeahh #87893 üzenetére
Első ránézésre úgy tűnik mintha alacsonyan lenne a nyereg, de úgy kellene fotózni, hogy rajta ülsz, akkor látszana igazán.
Nagyon szép a táj, csak amióta emlegetted a medvéket azóta a háttérben mindig azt keresem.
Állítólag 6000 van belőle, és évente 900-al nő a populáció! Lassan minden emberre jut egy.
Okoznak is gondot. [link]
Ott biztos nem mernék elmenni gombászni, csak pisztollyal.(#87895) buci30: Igen az egy teleszkóp. Fatty
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz jjeahh #87900 üzenetére
"sőt Tusványos fesztiválra bejárnak bulizni "
Na az lehet az igazi medvetánc.
Mondjuk lehet, hogy barátságosak mert, kitárt karokkal mennek az ember felé. Biztos meg akarják ölelni."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Suzuki topik
- Elektromos autók - motorok
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kés topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs