-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz gabro0 #151864 üzenetére
ja igen, a nyeregpálca. Erre akartam írni, hogy szerintem ami asztalra téve mondjuk 1mm-t billeg, azt lehet hogy kihúzza egyenesre a befogató szerkezet,hiszen az (feltéve, hogy pontos ) elvileg sík. Még az a különálló pálcikás is arra törekszik, hogy egyformák legyenek a távolságok a két oldal között, szóval biztos csak javít a mostanin alapból. (nem is akarom tudni, mekkora erőkkel feszít egy nyeregcső befogószerkezete, de biztos nem kicsivel)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #151864 üzenetére
Csak azért írtam nehogy esetleg ezért újat vásárolj,derekad az meg továbbra is fájjon.Máshol keresném a baj forrását,mint rícs (középcsapágy-kormány távolság),vagy éppen nyereg/kormány magasságkülönbség. Nekem nagyon picinek tűnik az az eltérés,annyi anatómiánkból adódóan akár bennünk is lehet,ugyanakkor ez csak egy vélemény,nem vagyok én orvos,hogy megmondhassam. Nekem is vannak gondjaim derekammal amiket főleg hosszabb,meredek mászásoknál érzek,de olyankor megpróbálom kevésbé "húzni" a kormányt,néha kiállva hajtani pihenésképp,stb. Törzserősítés is jó lehet,bár én erre nem igazán vettem még rá magam. (Még ráérek,csak 50,5 vagyok! )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gabro0
őstag
válasz gabro0 #150768 üzenetére
Nem is tudom kinek válaszoljak. Tegnap beszereztem én is egy ilyen Decathlonos Training aláöltözőt szép neonsárgában Nem volt még ilyen ruhám, egyelőre tetszik. M-es kellett, mert vállban szűkre szabták, pedig elég vékony vagyok. Egyébként tényleg jó hosszú és nyúlik is.
-
dellfanboy
őstag
válasz gabro0 #152933 üzenetére
[kép] probalok kepet belinkelni. igazsag szerint csak azert kerdezem, hogy csak bovdent kell vennem, vagy pipat is? mert ezt a kis muanyag vedocuccot a regi bovden-rol leszedni nem tudom.szoval lehet nem csak bovdenre van szuksegem hanem pipa-ra is
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz gabro0 #152990 üzenetére
Ittne, semmi extra . A tépőzárat tartó pántok nem valami bizalomgerjesztőek, remélem legalább nyárig kibírja . Ha bírni fogja, akkor másképp rendben van, kényelmes meg minden.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
válasz gabro0 #152990 üzenetére
ha féken grammoznál, ezt ajánlom: july 20, july 21
a 20-as 254 gramm, a 21-es 210. egy jó régi bikemag bejegyzés szerint fékerőben se rosszabb mint az ultegra, és itt a bike24-en is hasonló értékelést kapott.
(#152994) cdl: egyetértek, a 6800-as Ultegra fék nagyon jó. kíváncsi lennék,az újabbak (vagy csak a 8000 van utána?) jobb(ak)-e, pár grammal nehezebben.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
cdl
senior tag
válasz gabro0 #153087 üzenetére
Nekem pont jó lett volna a Tralyx pótlencse, ha photocromatikus lett volna. De csak a multilasert akciózták ehez. Olyan már van.
Aki sisakot keres, ránézhet.
Valaki esetleg 25-ös külsőt nem látott?
Eddig a Rosen akció nélkül is vezet.
Sikerült a Nejem bringáját is lecserélni.
Trek silque lett, 2017-es, bemutató darab lehetett kint. Nem használt, féláron. Örül nagyon.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #153496 üzenetére
Tény,ugyanakkor ha bizonyos vastagságnak meg kell lenni a csöveknek ahhoz,hogy karbonból is elég erős legyen,úgy mindegy is egyben,vagy külön gyártják,a találkozásnál a méret is nagy lesz,ergo csak egy meglehetősen széles középrész tudja mindet,hátsó villák,alsó és nyeregcső,integrálni.Amint azt korábban írtam,és ami feltűnő is volt nekem az első karbonvázak láttán,a vaskos alsó cső,ami gyakran pont olyan széles mint maga a csapágyház,vagyis a csapágyház nem szélesedik tovább a bevsatlakozása után,mint pl.acél vagy alu társainál.Ezért gondoltam,ezek szerint tévesen,hogy tulajdonképp ez préseltette a mérnökökkel a vázba a középcsapágyat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
samujózsi
tag
válasz gabro0 #153818 üzenetére
Néha a gumin is rajta van.
Csak ezeknél nagyon nem mindegy, hogy mennyire vannaknfelfújva és milyen súly van rajtuk. Igaz, csak pár (pár tized?) százalék az eltérés, de sok kicsi sokra megy alapon elég nagy eltérések jöhetnek ki. Nem mondom, 8 baron az "analóg" óra és a GPS alig tér el 60-80km-en, legalábbis a megtett távot illetően. A sebesség más téma.
De montin elég komoly különbségek voltak ha a gyári adatra hagyatkoztam.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #153818 üzenetére
Tapasztalatom szerint az mindig több mint a valós,vagyis ha azt írod be többet és gyorsabban bringázol. ...ami annak tud6ó be,hogy sosem mész kő kemény gumikkal,pár mm belapulás pedig máris számottevő kerületkisebbedéssel jár.Én pl.a Conti saját táblázatából a 2.0-ás guminak használom a kerületét 2.2-es gumiimnál és a dzsípíeszes mérések szerint tökéletes. (2,2 Continental Race King ~2bar körül 80+ kg alatt 2264mm)
(#153820) flash-...buttered? You've just made my day! A simple,double,triple,de már van multi butted is,azt jelenti,hogy egy csőhosszon hányféle falvastagságot alkalmaznak.Ahogy társunk képén is látszik,ott vastagítják,erősítik a vázat ahol tulajdonképp szükség van rá a fokozott terhelés miatt,máshol vékony és egyben könnyűvé hengerelik (?),így lesz grammbuzulás belőle.
(#153825) bringasisti...én próbáltam,de nemes fa parkettánkba nem tudtam beütni a szeget.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
samujózsi
tag
válasz gabro0 #154196 üzenetére
Ha megszoktad, hogy be vagy csatolva, akkor annak nincs nagy jelentősége a megàllásnál. Max. ha vészfékről van szó
Ha sejtem, hogy meg kell állni, már jó ötven méterre a saroktól csatolom kifele, higy ne felejtsem el.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
-
ZolkoW
őstag
válasz gabro0 #155262 üzenetére
mindig szoktam rajta gondolkodni, hogy a nyereg irányát (merre fordul a nyeregcső), és a kormányszár- első kerék viszonyát hogy állítják be szervizben? erre is van valami célszerszám a Parktooltól? :) /remélem, csak nem előre néz a nyereg a képen,azért tűnik ferdének oldalirányban is .../
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
rétisün
veterán
válasz gabro0 #155267 üzenetére
"nem hiszem van erre szerszám (felesleges)."
pedig van, ráadásul lézeres, ha jól emlékszem. de ne kérd, hogy linkeljem, meg nem tudnám mondani, hol találkoztam vele......
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
jjeahh
nagyúr
válasz gabro0 #155289 üzenetére
& maximilian4: úgy tűnik most mindenhol köd van, talán csak xy.zsolt-nál nincs . Meg persze a magasban, ilyenkor érdemes kimászni hegyre. Lejjebb itt is nagyon rövid a látótávolság, sőt, gyakran úgy 1200m magaságig mindent ellep a ködtakaró: [link] . A zúzmara tényleg szép, de mostmár lehetne pár hétig rendes méteres hó is
ZolkoW: most a téli cipővel? Hány fok volt felétek? Enyém ma -5 fokban sem fagyott le egyáltalán, a kezeim viszont az elején igen.
szerk: szép az erdő nálatok is, az viszont durva, hogy az út szárazon maradt, nálunk már oda is lerakódott a köd és ahol autók is járnak, helyenként jeges is rendesen
Amúgy a cipőhöz egy tanács, hátha segít: ne egy vastag zoknit húzz, hanem több vékonyat rétegesen. Meg az sem árt, ha egy mérettel nagyobb a lábadnál és nem fűzöd szorosra.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz gabro0 #155295 üzenetére
Elfogyott, de holnap csinálok, mert ahogy látom el fog fogyni.
Szóval jó az idő, nincs szél, van ez a nyálkás, ködös idő, pici mínusszal, ami a Garmint előbb kicsinálta, mint engem, nem bírta a 3 órát. #csakagarmin
Holnap kicsit hosszabb a terv, csak ne felejtsem el meleggel feltölteni a kulacsot, akkor később jön a jégkása. Éljen a sárvédő, tisztább, szárazabb érzés!! (aszfalton, ofkórz)
Elnézést, képet nem csináltam, de a tosport.hu-n pl megnézhet, aki akar.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Massmurderer
őstag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz gabro0 #155709 üzenetére
Én el sem raktam :-) csak keveset használtam. Havi 100-150 km megvolt télen is. Mondjuk egy takarítás ráférne már szegényekre.
020-01-31 22:29:13 (#155703) Atos23
Bp-Budakalász-Pomáz-Pilisvörösvár-majd Hűvösvölgynek haza. Kellemes dimbes-dombos.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #155709 üzenetére
Csak ma lesz ilyen,aztán jön újra eső,majd fagy is...messze még a tavasz. Nekem eddig ~280 km,de (zasszonnyal ellentétben ) nem úgy érzem túlzásba vittem volna.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz gabro0 #157142 üzenetére
Mászás ezerrel . Amúgy ZolkoW a szaki ebben . Mondjuk csak a legdrágább csúcs verzió merev villás tudtommal, a többi teleszkópos. Nekem kedvencem már egy ideje az Orbea, valahogy nem tudnak mellélőni dizájnban, nekem még a fapados belépő MX is tetszik, egyáltalán nem olcsójános hatású.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz gabro0 #157560 üzenetére
Nem, alapból meg akarom kérdezni, hogy gyári akksicsere van-e és mennyi. Polar órám volt már náluk, korrektek, meg is tudtam várni.
Ha lehet cserélni, akkor meg rákérdeznék, hogy erről mi a véleménye. Egyébként max viszem a nagyobb akksit, meg a papírt, hogy elfogadom, hogy nem vállal felelősséget, aláírjuk, és kész. Nem hinném, hogy nem vállalja, ha tényleg ugyanúgy bemegy a gyári helyére. De ki tudja, lehet, hogy mire ide eljutok, megint más órám lesz.
Bár most a 130-cal elégedett vagyok, kivéve az üzemidőt.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Somatom
veterán
válasz gabro0 #157763 üzenetére
Spoiler.
Ezt kérdezi mindenki, aki meglátja. Nem. Pont elmegy mellette. Egyébként ezek a terepen akadályozó csingilingik pikkpakk eltávolíthatóak.6030D:
Napfénysüti:
Háááát .... az úgy volt .... szóval, eredetileg úgy volt.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
válasz gabro0 #158128 üzenetére
Azta, tényleg mennyivel jobban megérné havonta begtegnek lenni egy hétig, mert a buszon mindig elkaptam valamit. Havi több tízezer kiesés.
Vagy biciklin veszélyeztetni az életemet az olyan autósok mellett mint én vagyok.
Nem BP belterület, országúton 120 alatt dudál le mindenki, lakott területen 70-80 az alap.https://tinyurl.com/rasoapro
-
cdl
senior tag
válasz gabro0 #158128 üzenetére
+1, járj bringával.
Én is utálom különben, ha egymás mellett tekernek.
De hogy az autósokat is basztassam:
Tegnap szabin voltam.
Hogy visszaérjek a gyerekek ébredésére, coffee ride-t tartottam.
6,15-kor indultam otthonról a szokásos 65 km-re.
Töménytelen paraszt autós, akik max fél méterre előznek, bár nem jön szembe semmi.
A Látóképi csárdáig valami botrány volt ebből a tekintetből.
Még jó hogy a környezet és az időjárás kárpótolt.
Más, megjött a Muc Off, majd kipróbálom.
Meg egy 16-os fogaskerék, a 11-25-ös sorból csinálok egy 12-25-öst.
Legalább is remélem, lehet így legózni, még nem próbáltam. -
gergo5991
őstag
válasz gabro0 #158173 üzenetére
egy vékony ösvényen mentem át a panel lakás hátsó bejáratátol az elsőhöz és az ösvény 2 oldalán bokrok voltak, és ott felakadt a kezem a bokorba, a tököm felett ütöttem be, tiszta lila az egész, még szerencse hogy pár centivel feljebb történt , spd-nek ugy gondolom nem volt köze hozzá
-
őstag
válasz gabro0 #158552 üzenetére
2011-ben jelent meg az I-Spec (amit most már A-nak hívnak) 9 év alatt ennyi evolúció más termékeknél is benne van. az A meg a B között egyébként sincs érdemi különbség és a B visszafelé kompatibilis az A-val
de biztos vagyok benne, hogy a kereskedők nagy részének nincs fingja sem erről.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
INTELligent
senior tag
válasz gabro0 #158724 üzenetére
Ja, most nem bringát keresek, csak kíváncsiságból kérdeztem - bár ha tudsz mondani gépet, akkor kérlek tedd meg, mert izgatja a fantáziámat . Jogos, csak azért dobtam be a sínt, mert az az egyik leggányabb terep, amerre szoktam járni - bár most tuti nem leszek egy darabig Budapesten (amúgy a Lurdy háznál lévő sínpár az egyetlen, amin gyakran átmegyek), amerre szoktam járni, az a BAH környéke, Móricz, Lurdy, budai rakpart (Gellért térnél főként), meg Margit-sziget.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen