-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz f4lcon #157807 üzenetére
Ez nem így van. Egy egyszerű, telefonos alkalmazással, bluetoothon lehet módosítani az áttételt, kerékméretet, stb. Hajtókarhossz paraméter nincs és nem is lenne értelme. Viszont, a régiót át lehet állítani USA -ra, ahol 20Mph (cirka 32Kmh) a korlát. Tehát, nem teljesítménynövelést, hanem korlátozás feloldást csináltam. Természetesen ez sérti a hazai szabályokat, de ugyanezt a kerékpárt az USA -ban garanciával forgalmazzák ugyanilyen beállítással. Ami pedig a kerékátmérőt illeti, ugyanez a bringa rendelhető 27,5 -ös és 29 -es kivitelben. Az stimmel, hogy ha elállítja az ember a kerékméretet, akkor nem lesz pontos az óra. Na, bumm. Egy csomó bringán óra sincs. Azt tudom, hogy most 1,4 -gyel kell szoroznom az óra értékét, az meg még fejben is megy. Eddig kb. 850Km -t tettem meg így, tehát az sem igaz, hogy letilt (Shimano STePS E8000).
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Csokicsibesz
tag
válasz f4lcon #157819 üzenetére
Nézd nem szeretnék vitatkozni veled, de ez hülyeség. Attól, hogy belenyúlsz valamibe nem leszel semminek a gyártója.
Ezt kevered valamivel.
Olyan van a Ptk-ban, hogy bizonyos esetben az importőrt kell gyártónak tekinteni.
Olyan eset is van amikor, a szerviznek kötelező kellékszavatosságot nyújtania 20e ft-ot meghaladó javítás esetén. (de ez is csak fogyasztó és vállalkozás között).
Abba pedig bele se menjünk, hogy a garancia, a jótállás és a kellékszavatosság 3 különböző jogintézmény. -
Somatom
veterán
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #158021 üzenetére
Ha tiszta mangalica zsírban ült 20 évet légkondicionált vitrinben akkor is necces a kora miatt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #158055 üzenetére
Ja értem,hogy most is van hozzá cucc...ezen viszont csodálkozok.
Zsohi...éértem,hogy a kis kerekek már a szomszédaikba kapaszkodnak...a gyűrű meg boztos nem lazul le,főleg ha amolyan fogazott alátét is van alatta.
INTELIgent...lehet görbe a tengely.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #158064 üzenetére
Vírus ismeretlen,távoli dolog,az éhezésről viszont már van tapasztalat Amúgy sajnálom őket,már sokan olyanok mint a gyerekek,csak rájuk még szólni sem lehet,hogy ne tegyék ezt,vagy azt. Remélem minél többen túlélik.
6030D...éppen állítják a kaput a mágnesmező bejáratához.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #158101 üzenetére
Lesz ki őröljön,süssön,hisz minden szám a fertőzöttek 95%-ánál enyhe lefolyást mutat,vagyis majd legfeljebb törli kicsit az orrát a molnár,pék,de őrölni,sütni fog.
jjeahh...értem amit mondasz de a statisztika az statisztika,nem véletlenül tiltják a kerékpározást pont 2 olyan országban ahol valóban nemzeti sportnak számít. Ugyanakkor nem hiszem itt oda jutunk,annál inkább sem mert itt kevesebben kerékpároznak sportolás céljából,tehát intenzíven (értsd több kockázatot vállalva) mint amott.Szerintem...kijárási tilalom viszont lehet,ami tényleg minden kültéri aktivitást ami nem munka vagy orvoslás,meg fog szüntetni.Én ez utóbbitól félek egy kicsit,(még akkor is,ha amúgy napokig is el tudok lenni a tévé,könyveim,vagy éppen a számítógép előtt. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kempetlen
tag
válasz f4lcon #158332 üzenetére
Az Avid BB5 egy hulladék, így gondolom, mindkettő az. Állandóan újra kell fogni a féket, mert nincs kétoldali állítási lehetőség. Ezt tényleg nem tudom ennél jobban hangsúlyozni. Van az a szint, amiért pénzt még nem szabad kiadni, hiába jobb, mint az addigi felszerelés. A BB5 egy szenvedés, azt maximum nagyon jó áron, használtan...
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz f4lcon #158332 üzenetére
A BB5-ről nekem is viszonylag rossz emlékeim vannak, de az apró állandóan tele van vele, hátra talán elmegy. De bb7 -est is rendszeresen látok eladót, és mindkettőből felbukkan road változat is. Nekem montis BB7 van, és eddig egyedül azzal sikerült elérnem, hogy megemelje a bicikli a hátulját, ráadásul erőlködés nélkül (van egy hosszabb húzású oúti fékkarom is, azzal raktam össze akkor). a Spyre ezt még mindig nem tudja, pedig cseréltem már mindent: tárcsát, betétet kétszer, bowdenházat.. most valami ebike-hoz való fémes betét van benne, ez meg ha jól látom a tárcsán, nehezen kopik be rendesen. Hátul bezzeg atom,oda nem is kellene jobb.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Kempetlen
tag
válasz f4lcon #158334 üzenetére
A mechanikus tárcsafékeknél állandóan állítani kell a pofákat kopáskor. Nekem tipikusan pár naponta muszáj volt hozzányúlni a BB7-esemnél. De ott az a nagy előny, hogy mindkét pofán van tekerőke, így 1-2 kattintással meg tudod oldani, hogy a tárcsa mindig középen legyen.
A BB5-nél csak a külső pofán van tekerőke, a belsőt nem tudod állítani. Ez azt eredményezi, hogy magát a féket kell állandóan arrébb raknod az újra felfogatásával. Csak a bosszúság van vele. Volt mindkettőm, ezért nem tudom ajánlani a BB5-öt (mellesleg kb. fele olyan erős). Annál mindenképp jobb, ha inkább kukázik valahonnan egy BB7-et.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz f4lcon #158337 üzenetére
Szemezgettem vele, de valaki írta, hogy nem jó. Már nem emlékszem pontosan, mi miatt, de letettem róla. Egyébként a márkásabb "nem összenyomódós" bowdenházakkal elégedett vagyok, általában Jagwire-t veszek, vagy Shimanot. Ja és köszörült rozsdamentes drótot, nekem az vált be legjobban, a teflonos valahogy nem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Kempetlen
tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz f4lcon #158352 üzenetére
Sosem próbáltam normális mechanikus féket, de annál nincs az az érzésed, hogy minél jobban húzod, annál jobban nyúlik a bovden? Szal nem olyan mint a hidrós, hogy egy ujjal picit meghúzod és blokkol, hanem nyúlik, nyúlik és nagyobb erővel kell húzni, hogy blokkoljon. Meg a másik amit én nem szerettem a mechanikuson, hogy a fékkaron éreztem ahogy csúszik és surlódik a bovden a bovdenházban és mozog az egész szerkezet . Hidrósnál ez sincs, behúzod a fékkart és teljesen semleges, "digitális" érzés, harap és kész.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
zoli03
őstag
válasz f4lcon #158395 üzenetére
Én a Bike24-es árra írtam, hogy ott sem olcsóbb. Kedvezményben nem hiszek. Még mindig ott vagyunk, hogy van egy nehezebb, de drágább bicikli, ami a vázon levő feliratban jobb csak szerintetek.
De mondjuk legalább ezen már nincs piros szín, így nem fog 2 év után fehérre/rózsaszínűre fakulni. -
zoli03
őstag
válasz f4lcon #158409 üzenetére
Te is tudod, hogy mindegyik gyártó a legkisebb vázméretre adja meg a súlyt (a Decathlon pl több méretre is). Ilyen hülyeséget kár kérdezni, hogy mi van, ha a legnagyobbat adják meg, mert ilyen nincs. Meg szokták adni a toleranciát is (±5%), de a megadott súlyok mindig a +5%-hoz közelítenek kb az összes gyártónál. Úgyhogy ha a Rockrider kihasználja a +5%-ot, a Cube is ugyanúgy kihasználja.
"úgy ágálsz a Cube ellen, mintha mindkettővel mentél volna (nyilván nem)"
A többi fórumozó meg a Rockrider ellen van, de csupán azért, mert nekik a Cube név szimpatikusabb a vázon."meg a haverodnak kifakult a váz"
Nem csak neki fakult le, másnak is. Azért az hogy néz ki, hogy egy millió Ft-hoz közeli biciklinek kifakul a váza 2 év alatt? Akkor milyen véleménnyel legyek a többi tulajdonságáról, amit nem is látok?"Az, hogy milyen a geometriája, hogy mennyire merev, vagy mennyire kényelmes, hogy milyen a rugózása, az nyilván mind lényegtelen."
Írtam, hogy a Rockriderről van sok vélemény, tesztet is találsz. Cuberól is? Honnan tudod, hogy nem a Cube gyengébb ebben? -
IMIIKE1998
őstag
válasz f4lcon #158409 üzenetére
A deca is feljött azért az utóbbi időben, szerintem inkább a legnagyobb baj a Rockriderrel, hogy ha váltani akarsz majd(ami nem lehetetlen), akkor sokkal nehezebben lehet majd eladni, meglehet, hogy nyomottabb áron, ugyanis sokan csak azt nézik, hogy KTM vagy Cube van a vázra írva.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz f4lcon #158416 üzenetére
Akkor most részletesen válaszolok a hozzászólásodra, nem részleteket kiragadva:
Azért vitatkozok, mert nem szeretem, ha olyat reagálnak a véleményre, ami nem igaz. A vitatkozást te kezdted azzal, hogy hozzászóltál az árhoz egy olyan véleménnyel, aminek semmi köze nem volt a hozzászólásomhoz (mennyi itthon és mennyi a Bike24-en).Nem hiszem, hogy a gyártó által megadott súlyadatok útmutatásnak jók, legkisebb méretben (ha nem tüntetik fel), nagyjából bele szokott férni a súlyadat a felső toleranciába, vagy minimálisan túllépve azt.
SEHOL nem írtam, hogy JOBB a Rockrider, mint a Cube. Légy szíves ne állíts olyat, amit le sem írtam. Már itt megbukik az egész vita, mert olyan érveket hozol fel, amik nem is léteznek. Mint ahogy az sem igaz, hogy 300 grammal könnyebb a Cube, mint a Rockrider. Hát ha így vesszük, tényleg nincs értelme vitáznom veled.
Tök jó, hogy a 2019-es modellekről linkelsz tesztet, mi meg a 2020-as modellről beszélünk. Jó de ha a váz ugyanaz, akkor nem lényeg annyira. Mondjuk a C68:X váz nem tudom hogy jön ide a súlyával, nem ilyen vázzal van szerelve, mint amilyenről a téma szól.
-
6030D
Ármester
válasz f4lcon #158550 üzenetére
Köszi, az EV-t tudtam, hogy tök más, amikor néztem ezért nem volt még hozzá meccsmékör. Így viszont örülök, hogy van, annak kevésbé, hogy a fékszett árának a 15 %-a.
jjeahh: ne nyávogjá', nyugaton maratonokat futnak a 7 méteres erkélyen.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz f4lcon #158898 üzenetére
országútira te mit vennél, egy paralelogramma csövet, vagy egy rugós Brooks-ot?
Egyiket se, mert ott nulla értelme van. Alapvetően az üléspozíció miatt nem igazán "ülsz" a nyeregben. Plusz belengene hajtás közben mindkettő. Kb. trekkingre látom értelmét ilyesminek, tanyabikera meg kötelező. Egyszer raktam csepelre sima nyerget, borzalmas volt.
-
bardi
aktív tag
válasz f4lcon #159021 üzenetére
A csömöri nincs is vészesen messze, oda egyszer el kéne mennem.
Amit én csinálnék, abban az a vicces, hogy mivel nem csinálják most, az emberek kikerülik a fákat, és újabb ösvényeket hoznak létre vele sok helyen.6030D: A levél írás sem rossz ötlet. Ahogy nézem itt volt a duna maraton tavaly, straván egész sok szegmens fent van, majd megpróbálom valahogy lementeni magamnak.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz f4lcon #159169 üzenetére
Én soha nem próbáltam Foxot csak egy tucat RS-t meg gagyi Suntour-t, de trialboj rossz tapasztalatai miatt talán nem is mernék Fox telót vagy Foxal szerelt bringát venni, pedig van egy olyan érzésem, hogy simán csak rossz szériákat fogott ki és a jól sikerült darabokkal talán nincs annyi baj és nem olyan hajmeresztő a szervizelésük
Tothgera30: gondolom akkor még nem érdekelt a téma vagy nem is voltam topiklakó . Engem mondjuk a megfizethetőbbek érdekelnének, Performance és Rhythm.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Teasüti
nagyúr
válasz f4lcon #159308 üzenetére
4000+ pénz egy apró kis tubusért?? Szeretem a bringát, de ennyire azért nem. Ennyiért egy kinyomópisztolyba való nagy tubus járna már.
Milyen gépzsírt lehet belerakni a légkamrákba és szimmeringekre akkor?
A motorokba való teló olajak is W jelöléssel jönnek, szóval úgy sejtem akkor a wt az ugyanaz, mint a W.
Nem néztem most a linkeket, meló közben vagyok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen