-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
varsam
őstag
válasz Toobee #232655 üzenetére
jáááj.... valami helyi hülye lehetett méghogy a ban2 lassú... 1 helyen került be pár kis bucka, amihez pont tempó kell hogy át tudd ugrani őket (én nem tudom), de simán kerülhető, azon kívül pedig ereszdelahajam az egész pálya. Az egyik leghosszabb és szerintem leggyorsabb pálya, a végére tutire meghalnak a combjaid, hacsak nem állsz meg közben szusszanni (mi szoktunk..)
Nem tudom láttad e ezt az új videót, helyi erő Liza felvezetésében: YT link (ajánlom mindenkinek, 14 éves "kislány" gyönyörű technikával és tempóval...).
1:19-től kezdődik a Ban2, 1:50 körül az említett rész, de szerintem ebből is látszik, hogy ez nem egy lassú pálya... na mind1, legalalább lesz miért visszajönni legközelebb"Külön öröm, hogy mindent sikerült beugrani"
Azt nem mond hogy vk1 közepén lévő 8 méterest is beugrottad, mert akkor le a kalappal...[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz Toobee #232659 üzenetére
Nem, a road gap lejjebb van, még azt sem próbáltam, de azt már lehetne... Ez még feljebb van, lábbal mérve több mint 7 méter a gap: [link] [link] [link]
Amúgy balról lehet kerülni, ott is van egy kis pukli, egy hosszabb egyenes lejtő után.
Hétvégén pont a ban2 végén lévő raklapost ugrottam be most először, az nagy élmény volt[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #232678 üzenetére
Az nagyon jó, hogy már tudod és élvezed azt, amikor sűrűn vannak egymás után a fícsörök.
Lassan javul nagyon, de már nem tartom egésznap sínben és a csukló mozgás tartományom is jobb. Szerintem a nehezén túl vagyok, lassan jön a türelem játék, nehogy túl korán üljek vissza és ismét túlterheljem. Azóta tiszta futó bolond lettem.
-
varsam
őstag
válasz Toobee #232678 üzenetére
Ja, valamelyik patkányon mentetek ahogy látom.
Vagy ez: [link] vagy ez: [link] vagy ez: [link] Elég sok kombó van... Ezek a sziklás/droppos részek kemények, itt még jópáron én sem voltam, pedig mostmár szerintem mennének.sebgutkopf
Veled mi történt? Estél?[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #232691 üzenetére
Idén tavasszal jóval olcsóbbak voltak ezek, emlékeim szerint főleg a Fizik, NW téli cipők voltak a legjobban leárazva, remélem jövőben is ez lesz. Ha nem, lesz egy évem a következő télig kitalálni melyik 100 eur körüli cipőt húzzam be. Idén remélem még kihúzom a Diadorával, a talpáról leszakadt a gumi recék egy része, de a működést nem befolyásolja. Addig a kínaiak is felébredhetnének
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
-
Maximum1
őstag
-
varsam
őstag
válasz Toobee #233192 üzenetére
Amúgy igen, jó technikával a kisebb mozgás is elég, ha több, az sokkal megbocsátóbb.
Jeffsy-ből van készleten M-es Core 2, Core 3 is januárra.Közben nézem a Swoop 10-et, 400 euroval olcsóbb mint egy Core 3 Jeffsy , azonos vagy jobb speckóval. Ezeknek ilyen jó áruk van? Az Alu 10-es pedig full factory cuccokkal kerül 3600-ba.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #233206 üzenetére
Nem jutott eszembe, hogy ez Radon, mind agyaltam mi lehet ez a Swoop márka. ...szóval mész a laposba?! Nem lesz az jó neked!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #233209 üzenetére
... és akkor mi lesz a "hegyek" nélkül?... vagy szereted az országúti vonalat is? Amúgy meg értem amit mondasz, ha kertes házban nőttél fel xar lehet itt. (Még jó, hogy én panelban, bár nem gondoltam volna, hogy ez egyszer akár még előnyömre is válhat 🤭)
jjeahh... nagy busafejű székely? 😆
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Toobee #233261 üzenetére
+1 a Giyora. Meg vagyok elédegve vele. A műhelypumpályuk van két változatban, műanyag vagy fémhézas, amúgy megegyeznek. Nekem a műanyag van, így könnyű, ha szükség van rá akkor be lehet tenni egy nagyobb hátizsákba (sajnos szükség volt már így rá, asszony defektet kapott, így elmentem a munkahelyére foltozni, egyébként otthon használom).
Mindkét szelephez jó, és a fő előny hogy pontos a manométer rajta, nem csak dísz. Egy Kremer digitális keréknyomás-mérővel [link] ellenőriztem vissza, mindig pontos értékre tudtam felfújni vele. Ha olcsóbb valahol akkor BikeFun vagy BTwin néven is meg lehet venni, úgy 3-4 ezer Forinttal is olcsóbb.
Flatline: Miért ragaszkodsz a Shimanohoz? Vannak direkt kikönnyített tárcsák, a2z, Alligator, BTS, Ashima néven keresd. Mióta az alap tárcsájuk ára így elszállt én direkt más márkát vettem és semmivel sem rosszabb. Például van a2z jó áron, ami alubakos és kikönnyített. Melegedni is kevésbé hajlamos.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #233363 üzenetére
A stucnisról/aluról váltás milyen volt, érzel valamit mint rugalmasság, vagy direktebb kormányzás?
#233354chubby2o6...na vegyél egy Shimit, akkor meglátod mi az igazi kemény patentszem.
#233359Ringman...nekem van patentszem fogóm, de azzal szét talán igen, de hogy össze nem pattintod a Shimit az biztos. Talán jjeahh kolléga súlya is kevés lenne egy 12s XT láncot összepattintani.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz Toobee #233382 üzenetére
Ezt is megértük. Egyik kínait hasonlítjuk a másikhoz, hogy melyik a márkásabb
#233380Hasaggymeg Eddig csak kilences patentszemeim voltak, mindegyik könnyen összement, a Shimié is. Ez a mostani volt az első, amelyik így szopatott, de a végén én győztem
-
chubby2o6
senior tag
válasz Toobee #233395 üzenetére
Szerintem egyértelmű.
Vedd meg, vedd meg, vedd meg#233408Hasaggymeg Köszi, remélem, a strapát is bírni fogja. Bár jobban belegondolva, nem biztos, hogy menni is fogok vele. Kínai karbon, ki tudja, mit bír. Meg olyan szép tiszta most, tök jól mutat a nappaliban .
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Toobee #233656 üzenetére
Mondja a outival downhillezőket megszégyenítő "átlag bicós"
Még felnit sem sikerült tönkrevágnom montin... az előző gépemen 100-100-as foxok voltak, oké utána olvastam, beállítottam, de egyszer sem sikerült felütnöm... a mostanin 140-esek vannak..
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #233750 üzenetére
Igazán felemelhetted volna futva fejed fölé a bringát, vagy órád vagy 2x, hogy meglegyen.
Fall-N...ezért is kattantam le róla, ha már a súlya sem sokkal kevesebb akkor csak a kinézet meg a kockázat marad ...bár azért ott a stucni is benne van a súlyban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #233833 üzenetére
Ez jobb mint a Trifox? Csak mert az utóbbi nem csak olcsóbb, de pofásabb is...legalábbis szerintem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Toobee #233851 üzenetére
az én voltam, persze lehet egyedi eset.
azóta is fenn van a polcon, nincs hozzá még bicikli
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #233918 üzenetére
Te az országútikat nézd, legfeljebb grevölt oda a laposba.🤭...szerintem elcsúfítja az a rejtett tag.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Toobee #233924 üzenetére
Én most csinálom a jogsit, szóval még sehol sem tartok, de első körben nekem mindenképp utcai vonal lesz, nem is tudom a környéken lehet e motorozni terepen, a piliscsévi motocross pályát leszámítva. De ott meg lehet egy utcán is használható motor elvérezne, nem értek hozzá.
'92 Honda VFR 750
-
.mf
veterán
válasz Toobee #233921 üzenetére
Ne is mondd, én is kifakadtam már erre itt régebben... Mentem már SurRon Light Bee-vel, jó móka; most már valószínűleg többe kerül, de akkor 1.6M volt rendszámosan, aminél alig akadt olcsóbb fully e-monti.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #233921 üzenetére
Ez elég brutál gép. 80LE/110kg, ehhez már méretes golyók kellenek, hogy ki is használd a teljesítményét. Emlékeim szerint az 500ccm-es 2T Cross gépek voltak 80-100LE környékén, amik legendásan életveszélyesek voltak. Van is a CR500-ról egy videó, még anno kaputelefonnal felvett, nem egyszerű a forma. [link]
Én is gondolkodtam pár éve egy KTM-EXC megvásárlásán. 2M-ért megkaptam volna, 2 akkuval, alig használtan. Aztán letettem róla, mert végig gondolva nem tudnám hol kihasználni.
Ami a bringa árakat illeti, én aztán mindig meg tudtam indokolni mi miért annyi, de ezek a mai árak már védhetetlenek. Ami itt az elmúlt pár évben történt az elképesztő. Ha már motorhoz hasonlítok csúcs bringa árakat. Ma egy abszolút csúcs bringa 5-6 millió ft, akár analóg akár ebike. Ez nonszensz. Az egyik kedvenc motorom a BMW S1000XR 6,6 millióról indul. [link]
A technikát felesleges is hasonlítani, bármilyen bringa egy vicc ehhez képest, árban mégis beérték egymást.
Nem tudom mi lesz ennek a vége, meddig lehet ezeket az árakat még lenyomni az emberek torkán. Az ebike esetén meg pláne szívás van, mert az új fejlesztéseket véletlenül az abszolút top felszereltséghez párosítják. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #233941 üzenetére
Ez is egy érdekes építés, elég durvának tűnik: [link]
Nekem anno volt egy 80-as 2T cross motorom, az csak 27LE-volt, a motor meg talán 70kg. A 100kg súlyú ismerősöm is hanyatt vágta, amikor csőgázon visszaszúrt egy fokozatot. Utána kipróbáltam egy 125 2T cross-t, az meg már elmebeteg volt a 40LE-vel. Egy négyszer akkora 500-as 2T elképzelhetetlen, rá se mernék ülni. Egy autószerelő srác a környékünkön, felújított egy 500-as 2T gépet, már nem emlékszem melyik típus, talán CR 500 vagy RM 500. Egy kört ment vele a felújítás után, és azonnal eladta. Pedig egy 200LE-s 1000-es sportmotorja is volt. Tudott motorozni, de az 500-as 2T neki is sok volt.Én annyira nem érzékelem még az akciókat a csúcs gépek közt. Szerintem amíg nem lesz megint egy komolyabb világ méretű gazdasági válság (amire most amúgy elég nagy esély van), ezek az árak nem fognak változni. Ameddig el tudják adni 5-6 millióért is a bringákat, nem lesznek olcsóbbak.
#233943Hasaggymeg
Igazi vidékiman. Sisak nélkül, cigi a szájban, hanyatt vágja a motor, de a cigi még mindig ott van, azon én is beszartam.
Mi is csináltunk sok hülyeséget az biztos, de azért 500-as 2T-vel nem mentem sisak nélkül, számból kilógó cigivel.#2339446030D
Szerintem sokan motoroznak most is. Az E-MTB azért is lett nagyon felkapott mert rengeteg "öreg" endúró motoros ült át, akik már teljesen ki lettek kergetve az erdőkből.
Egyértelműen kilóg a lóláb a motor kontra bringa áraknál, olyan elektromosan vezérelt futóművek vannak a komolyabb motorokon, hogy az bringás szemmel nézve űrtechnika. Meg egyáltalán, anyagban, mérnöki munkában sem összehasonlítható.#233951.mf
Láttam azt a videót, meg szoktam nézni a Jeli motors csatornát. Pont ez volt a másik gép ami szimpatikus volt a Storm bee. Mondjuk 2M-ért szerintem a KTM se rossz 2 akkuval. Kipróbáltam az E-XC-t, nekem tetszett, az egy jó vétel lett volna annyiért.Ami az ebike-ot illeti, lenne csomó más választási lehetőség csak sok ember úgy van vele, hogy azt veszi meg ami a legmenőbben néz ki. Most nyilván nem az aktívan terepezőkről beszélek, hanem akikről Te is írtál, akik főleg aszfaltoznak, maximum jobb minőségű földes túraútvonalakon mennek és úgy ülnek a bringán mint egy zsák krumpli.
Van az az orvos-ügyvéd-vállalkozó kategória, mi csak így hívtuk, akik egyszerűen nem azt nézik mire van szükségük, hanem mi a legmenőbb, legdrágább. Amikor az ebikeshop-ban melóztam olyan vásárlókkal találkoztam, hogy komolyan hányingerem volt a stílusuktól. A pocakos ügyvéd úr, akinek már a fülén folyik ki a sok pénz, feláll az íróasztal mögül. Annyi köze sincs a mtb-hoz, mint a 90 éves nagyanyámnak, egy akármilyen márkásabb E-Trekking bőven kiszolgálná, de ő persze egyből a KTM csúcs Enduroj-át nézte, full XTR, kashima fox mindenhol. Okoskodik, mindent jobban tud, már amikor kérdez azt is úgy teszi fel, hogy kvázi te vagy a hülye. Próbálom finoman terelni a neki megfelelő bringa kategória felé, de lehetetlen. Neki arra szüksége van, ő jobban tudja. Aztán már nem küzdök, vigye amit szeretne, majd jön a bónusz kérdés, hogyan megy fel a csomagtartó meg a gyerekülés. A 180/170mm utas super enduro gépre. Olyan arc is volt aki bejött a családdal, ráült az első jól kinéző 2-3M értékű össztelósra ebike-ra, jó neki ez jó lesz, kb 5 perc alatt eldöntötte, majd odaszól a családnak, na akkor gyorsan nézzetek valamit ti is aztán menjünk. A 20 éves fia fintorogva körülnéz, á nem tudom, így meg úgy, mondja a fater na akkor kell vagy nem? Mintha valami 5 ezer ft-os kínai tornacipőről beszélgetnénk. Aztán végül vett 2-őt, egyet assszonynak egyet magának. Szemem láttára fizettek ki zsebből előrántva a 3-6M összegeket úgy, hogy még a bringa adott esetben ott sem volt, majd érkezik. Konkrétan pénzszámláló volt a boltban, mintha bankban lettél volna úgy pörgött egész nap. Félelmetes mi ment ott, és ez még nem is Nyugat-Európa ahol aztán tényleg van egy vastagabb fizetőképes kereslet. Ráadásul karbantartás helyett új bringát vesznek, de komolyan, nem hittem el. Amikor kérdeztem a górét, hogy mi a helyzet a telókkal, nem mondjátok el, hogy mik a szükséges karbantartások? Mert volt ugye egy gépátadás, de ott csak az elektromos rendszerről beszéltek. Max lánc, sor, fékbetét csere. A válasz az volt, á a mi vásárlóink ezt nem igénylik. Leszarják, használja pár évet úgy karbantartás nélkül, aztán vesz egy másikat amikor jön az új. Na pont ezért kerülnek a csúcs bringák annyiba amennyibe. Majd ha ez a vásárló réteg megcsappan, akkor visszatérünk a realitás talajára.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #234279 üzenetére
2 napig nem szólna hozzám, és nem csak álmomban, ahogy logikus lenne...
#234281 jjeeahh: nem tudom, hogy megszoktam-e, de a közepes, meg vastagabb betétesekkel olyan érzésem volt, hogy már túl sok a párna, és a lágy részeket nyomja. Erre írtam talán múltkor, hogy biztos a nyeregtől is függ, milyen nadrággal jó, meg az embertől is nyilván. Ergon nyergem van most mindkét bicón, majdnem egyformák, közepesnek mondanám a párnázottságukat: vékony, nem puha, de van nekik. Ezzel együtt már inkább árt a benyomódós szivacs/gél, nekem úgy tűnt. Irtó hosszúakat nem megyek, de régen sokat szenvedtem már 30 km után is, most egy 60-as nem gond a fenekemnek. Annyi bénaság van a futónadrágokkal, hogy más a szabás, meg némelyiknek buta derékkötője van, ami használ ugyan, de szorosra kell kötnöm, hogy ne csússzon le, és a derekam így se védi annyira. (Megint csak azt tudom modani, hogy hasonló árért is a sportáruházas jobban bejön, mint a németáruházas. de azért el lehet tingli-tanglizni mindegyikben)
Ja, nekem viszont a legalapabb szivacsosakra fokozottan jellemző volt, hogy többet ártanak, mint használnak: puha, tehát összenyomódik a szivacs, ahol dörzsölődik, ott nem véd, de legalább ahol nem noymódik össze, mert nem csont van, ott nyom, hiszen vastag. Szóval különbözőképpen működünk, ezeket kerülöm, pedig van itthon 1-2. Lehet hogy ki kéne bontani belőlük a szivacsot, aztán kalap-kabát..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #234366 üzenetére
Nekem igen. Az RSC-nek nagyon finoman jár a karja (teljesen más az érzet mint a sima R esetében), adagolhatóságban továbbra is szeretem. Fékerő van elég, nyúzást bírja, adagolható, házilag karbantartható, ha nagyobb teendő lenne vele azt is otthon meg lehet csinálni. Aki saint-ről váltott kicsit több mint 1 éve az a srác is imádja, azóta az első féket is haszálja.
A guide-hoz képest harapósabb a code, meg eleve fémes betéttel jön, ami miatt keményebb a kontakt pont érzet, a fékkar és kontaktpont beállíhatósába meg parádés. A swing link (és a csapágyas forgáspont a csapos megoldás helyett) benne a kar érzetén egy új szint a sima R verziókhoz képest.
Egyedül annak nem ajánlom, aki nem használja a féket annyira intenzíven, hogy évente cserélni kéne a fékfolyadékot, mert aki ritkábban cseréli, annak valóban jobb lehet egy ásvány olajos fék. Aki nyúzza annak meg úgyis évente fékfolyadék csere kell, nekem a két gépen már nagyon gyors és rutinszerű műveletté vált. Na jó meg triálosoknak se ajánlom, meg azoknak akik az on/off érzetet szeretik, nekik se való.Kíváncsiságból egyébként szívesen kipróbálnék mást is rövid időre, nem vagyok márka fanatikus, de nincs motivációm csak a kíváncsiság miatt pént költeni. Ráadásul most mindkét bringámon code rsc van, így meg nem gond átülni egyikről a másikra, ugyan az az érzet.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #234749 üzenetére
Nem semmi
"aztán nagyjából meg is vagyok a YT-val" - adhatod el#234753 XenHai: 20.000km lehet ebben a kerékszettben nálam és még centírozni sem kellett. Igaz 60kg vagyok most.
#234747 Lacerta: nem úgy tetszik, csak szórakoztató az előadásmódja
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Mobil flották
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Dragon Age: Origins
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen