-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #277561 üzenetére
...vagy úgy jársz, mint én, hogy megveszel mindent előre, és aztán nem lesz mire feltenni, mire sor kerülne rá.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277584 üzenetére
Semmi csalódottsag nincs bennem a vasarlast illetően, nagyon boldog vagyok hogy megvan és teljesen elégedett vagyok az eddigiekkel. a kormány már nem ad nyikorgast csak halkan hallani h hozzáér a vázhoz belül. Jó igy egyelőre. Menet közben sztem nem lehet hallani majd.
A beallítás meg: Gondoltam h a szervizben nem fognak annyit pöcsolni pl a kerek beallitassal mint azt en. Ezek legyenek a legnagyobb bajaim. Számomra a baj ott kezdődne ha ..vaz problema di2 rendszer bajok amiket nem tudok itthon kezelni lennének.finomhangolásokat a csepelen is csinaltam, semmi bajom velük.
Ezt a cube ujra kell tanulni, más mint a csepel mas nyomatekok...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277584 üzenetére
a csengő elhagyása? mégis hogyan?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MC Pite
veterán
válasz Hasaggymeg #277606 üzenetére
Ok, hogy állványon nem lehet tökéletes, de jellemzően sok olyat is összecsapnak a szervizek, amit még tudtak volna csinálni hogy ne valahogy, hanem jól működjön.
Csavarbolt: Szombaton zárva, hétköznap nem érek oda mikor nyitva, nem egyszerű az sem.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277620 üzenetére
2 ujjas van, amit egy ujjal használok.
"mikor xar úton mész sebességgel (gondolom akkor zörög leginkább) általában egy ujjad a fékkaron is szokott lenni, ami már önmagában kizárja a zörgést"
A zörgés miatt kénytelen vagyok rajta tartani a mutatóujjam, másképp síkon nem tenném . Mert hát ha igazán kitaposod a belét, síkon is tud még a váltó és a lánc is csattogni, a nyeregben maradni is nehéz. Nem, nem kell fullyFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #277620 üzenetére
mindent cserélnék cserélnék le róla, így kompatibilitási problémának nem igazán kellene lennie. új széria ide haza jelenleg korlátozott az alkatrészek hozzá férhetősége csak a kopó alkatrészeket lehet hozzá kapni jelenleg a kazetta és a lánc . a 40-s tányér azért tetszik igazán mert gyárilag nadrágszár védős nem tudom hogy utólag lehet e rá fabrikálni rá azt ha a 32-set veszem illetve a másik aggodalmam hogy lehet e cserélni az első lánctányért ha még sem válik be a 32-s esetleg 34 vagy 36-ra
-
addikt
válasz Hasaggymeg #277620 üzenetére
Kötve hiszem, hogy ezekben optika van, egy sima léptetőmotor az egész. Ilyen végálláskereséses funkciókhoz, amit te szeretnél, már csak egy PLC-t, és néhány érzékelőt kell valahova elrejteni a bringára, és kész is
Tök felesleges bonyolítás lenne. Onnantól, hogy meg van az első fogaskerék, illetve pontosan tudni az egyes fokozatok közötti távolságot, bőven elég.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #277630 üzenetére
Tökéletes, köszönöm.
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #277627 üzenetére
nem vagyok az lendületesen szeretek haladni. amennyire a domborzat és az időjárás engedni (szél). 3*9-s hajtás esetén nagyon ritkán használom az első hajtóművön a 22-s tányért és hátul a kazettán 24-32-s sort jobban elvagyok a 44-32 és a 12-21-s sorral
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277640 üzenetére
monstercost lesz belőle
eddig kb 1600eur (kerékkel+külsőkkel együtt), arra még rá kéne locsolni vagy 1000-1200€-t
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #277646 üzenetére
mennek 32-vel touron, pogi is asszem pont 3x-el ment 2023-ban
Ringman: Oké, persze minden ott készül, de azért egy noname alis meg egy princeton között van különbség, ez a márka meg ismeretlen számomra, ezért nem tudom hova tartozik inkább. 1200 eurokért nem szeretnék kisérletezni már
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #277653 üzenetére
azt tudom hogy patentszemes alapból, csak azt nem tudtam hogy ki lehet e belőle szedni szemeket mert a gyári képeken meg a yt-n található egy orosz/ukrán? lényeg cirilis betűs videóban teljesen máshogy nézki mint a HG lánc ezért kérdteztem. De ezek szerint +2 szem nem oszt nem szoroz meg lehet ezek szerint szedni is ki belőle
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277646 üzenetére
Kaptam ilyet 2 db. ilyen távtartó a fékbetétekhez.
Ez arra jó hogy ha ki van véve a kerék és véletlen féket behuzzuk akkor ne nyomódjon össze a betét, vagy magától is elmászik ha ez nincs benne? Ti is mindíg behelyezitek?
Ti milyen tárcsafék beállító lemezt használtok?
[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
válasz Hasaggymeg #277634 üzenetére
Nem látja a lánckereket, nem lát ki a házából. Az az optikai szenzor csak azt figyeli mennyit fordult a tengely.
Friczy: akkor triciklit veszek ott nem egy nyomon haladnak a kerekek
[ Szerkesztve ]
Jester
-
őstag
válasz Hasaggymeg #277634 üzenetére
nem látja a lánckereket, hanem manuálisan beállítod neki az ötödiket, és onnan tudja, hogy hol az eleje a sornak, meg hol a vége.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #277704 üzenetére
Ez a jelenlegi setuppal jött össze azt elfejtettem írni Shimano BR-MT200 szett, betét szintén B01S de a tárcsa RT-10. Bár szárazon és nedvesen is ugyanúgy nyúlós elől (hiába állítom be a villát merevre) hátul harap viszont. De már kezdek meg barátkozni vele
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #277620 üzenetére
Nekem a hidraulikus fékcső szokott nekiütődni a kormánynak és a kormányszárnak, ami idegesítő rossz úton. Raktam arra a szakaszra bowdenházvédő szilikont, így halkabb, de nem néma. Lötyögni, zörögni nekem még a Tourney kar sem csinálta, az Altus sem, pedig annál az alsó Low karnál 1 centis úton holtjáték volt. A Deore az patika, semmi holtjáték.
A Di2-vel kapcsolatban, nekem is fura, minek a határoló csavar. Ha jól vettem ki a videókból, akkor a SRAM AXS is optikai úton állítja be magát, egyedül a "váltókart" azaz kapcsolót kell párosítani a váltóval. Látszik, hogy sokkal jobb és fejlettebb cucc.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277730 üzenetére
Kamásli nekem sem működött, cipőben meg nem minden nejlon olyan nejlon, nekem az előző téli cipőmön egyetlen szellőző lyuk sem volt, így azt hinnéd úgy izzaszt, mint egy gumicsizma, de nem . A goretex membrán teszi a dolgát. Szvsz egy téli cipő ha a klasszikus módon szellőzik, értsd átfúj rajta a menetszél, az nem jó. Lehet, hogy a drága goretexes kamáslik is jól működnek már, de hát azok annyiba kerülnek, mint egy téli cipő, így nem éri meg megvenni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277730 üzenetére
és szárazon, ha kissé fázik is
üdv a világomban, csak nálam nem kissé fázik -
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #277730 üzenetére
Múlt héten két zokni + legolcsóbb deichmannos cipő + kamásli kombóban tekertem. Igaz, csak egy órát, de fázásnak a jele sem volt szerencsére
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #277730 üzenetére
Azért gondoltam, hogy levegős lehet a fékje, mert nem jó a fékerő, csak hátul. Az viszont igaz, hogy talán nem szabadna zörögnie. Nekem feszes a fékkarja az MT200-nak.
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #277752 üzenetére
akkor célszerűbb azzal össze rakni az integrált tengelyes hajtást? vagy megfelel az 501-s is? Gyártó a szetthez ezt javasolja de a korábban említett német webshopok a 801-t is javasolják hozzá. Árban nem sok a diffi kb. átlagosan 2000Ft ami szerint az semmi
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #277754 üzenetére
és is ezen a véleményen vagyok akkor 501 helyett 801-el lesz össze rakva
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #277752 üzenetére
Korábban kamásli nélkül a két zokniban (egy sima amit egész nap viseltem, meg egy bolyhos) simán nekiállt fél óra után fázni a lábam, szóval szerintem a kamásli segített.
Viszont lehet, hogy kéne egy számmal nagyobb, mert borzalom fel és levenniIgen, cipőből nincs téli-nyári szettem, azt az egyet használom egész évben.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277752 üzenetére
Szerintem mindegyikkel ugyanannyit kockáztatsz, mert a Shimanoval is simán mellényúlhattál volna, irreális lenne, ha a téli cipők 99.99%-ában izzadna az ember lába és csak az az egy szál bőr Shimano lenne a tuti jó. A lényeg, hogy ha télen is bringázol, legyen egy neked tetsző téli bringás cipőd, lehetőleg olyan, ami igazi, fagypont alatti telekre készült.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277752 üzenetére
Szerintetek ez ugyan a szerszám? 14k, fulcrum használati szerint a campagnolo UT-BB130 azt írja hogy az kell a tárcsa gyűrű levételhez. Viszont van nekem itthon Shimano TL FC33-- szemre ugyan annak tűnik számomra, netán van aki ismeri mindkettőt? azért kérdem, mert nekem leugrik ez a kulcs róla...ezzel nem igen lehetne 40Nm meghúzni..sérülés nélkül.
Köszi a kulcsot igen ezt néztem, csak a körbe telibe verziót, ezzel rá bírsz bikázni 40 Nm saccra? csekkoltad már esetleg..?
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277758 üzenetére
Tudod mit figyeltem meg? a hátsó keréket mikor teszem vissza, ha "ez" a csavar meg van húzva (ahogy szerintem kellene lennie) ez fixálja a váltótartó fület is, és egyben a menetet tartalmazza amibe csavarodik a tengely, akkor nem lehet becsavarni a tengelyt, feszt ütközött valamibe szorult, nem erőltettem. Míg rájöttem hogy ez csak akkor megy be szépen, ha ezt a csavart meglazítom (kotyog a váltófül is), és a "push" jelölt részen csavarozás közben benyomom a vázba, na ekkor csavarodik szépen be. Ugyanis ha a csavart meghúzom, az ellentétes oldal kicsit kimozdul a váz síkjából, ezért a menet is elmozdul vaamennyit/ferde lesz, ez okozza a szorulást.
"Mik/sajátosságok" vannak itt is..#277764Runner_fxr:
értem. köszi a kiegészítést.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277758 üzenetére
"Van akinek nyáron bakancsban 20 km gyaloglás után porzik a zoknija, én sajnos az ellenkezője vagyok"
Én is. De egy jó minőségű szintetikus cipő lehet extrém meleg, vízálló, ugyanakkor szellőző is, de lehet olyan is, amiben kánikulában sem sül meg a lábad. Nem véletlen, hogy ma már azt az 1-2 Shimano modellt leszámítva az összes bringás cipő szintetikus, hisz a szintetikus anyagokban végtelen a lehetőség, a bőr meg bőr, nem igazán variálható. A bringás mezed, dzsekid sem pamut meg posztó gondolom . Nem mondom, hogy a Shimano cipőd nem jó, mert biztosan nagyon jó, de a szintetikustól 2024-ben már nem kéne ennyire viszolyogni, mert ma már a legjobb ruházatok nagy része szintetikus és ha elutasítod őket, azzal csak a saját életedet nehezíted meg. Szerintem a te cipődnek pl. ez az utódja, ha megfigyeled, már ez is teljesen szintetikus és nem hiszem rosszabb lenne, mint a régi.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277799 üzenetére
akkor nem vagyok egyedül aki így látja azt a hátsó kereket... szerintem sem méltó a bringához ha ez így marad és nem járatódik be (nekem is van kételyem efelől).
Felnit nem veszek (ha rajtam múlik), de az a hátsó agy esélyes. Márpedig akkor lényegében oly mind1[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277799 üzenetére
Nekem az előző téli cipőm full zárt, az új felső része nem néz ki zártnak, de az sem engedi át a szelet. Szellőzésre egy kutya, a régi vízállóbb volt és jobb volt a BOA, mint a zipzár, de az új jobban tetszik, pont azért, mert nem annyira zárt nejlon . A te cipőd utódja kinézetre mindekettőt veri, persze ízlés kérdése, ugyanakkor még mindíg inkább bikepacking stílusú, mint xc.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #277752 üzenetére
Hivatalosan az ipari csapágy az zárt, mélyhornyú csapágy (van nem zárt is, az angol cartridge azaz magyarul golyóskosaras. Hasonlóan néz ki, csak nem tömített). Nem tudom miért lett ez a hétköznapi neve, illetve sejtem. Biztos gondolták, hogy "ipari körülmények között" is jól teljesít. Érdekes módon az angol 'sealed cartridge' sokkal kifejezőbb.
De van kombinált technika is, mint ami újabban a Shimanonak is van, a labirintus tömítéses, zárt mélyhornyú csapágy.
-
MC Pite
veterán
válasz Hasaggymeg #277730 üzenetére
És jjeah:Téliesebb az egyik cipőm, de igazán téli spd-t nem láttam.
De ha van is ilyesmi, vagy drága vagy beleizzad a lábam szerintem . Igen, bakancsokba és a full bőrbe is megizzad.
Ma jött, kipróbálom majd milyen:[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Hasaggymeg #277871 üzenetére
Ezen rugóztok? Láncvillánál a csoda flexi rész.
Bármit próbáltam rugalmas megoldást, azoktól hatékonyabbnak érződik a Giant D Fusion nyeregcső.
Akinek meg több kényelem, normális tapadás kell, meg hogy ne lassítsák a hátsó kereket a terepen az egyenetlenségek...úgyis tudjátok<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277871 üzenetére
Írja a csávó oldalán:
Flextail
An innovation by us.
Flextail is a technology we created and designed to have a compliant and more capable hardtail mountainbike.
The specific carbon lay-up and shape of the tubes of the rear triangle can absorb small stroke movements up to 6mm for more comfort, control and traction when riding on bumpy or coarse tracks.Amíg Berg-nek nevezték (nem hagyták jóvá a márkanevet, ezért tag a saját nevéről nevezte el a márkát), addig az instán volt videó is a mozgásáról. Oké, picit mozog, ez nem olyan, mint a Trek Isospeed, cserébe egyszerűbb, inkább a Cannondale Scalpel HT-hoz hasonlít, a hátsó háromszög nem totál merev. Amúgy high end butik márka, a tag hobbiból űzi a dolgot, de R2-őn is kaphatóak a cuccai és vb-ken, meg Cape Epic-en is versenyeznek Berg kerekekkel. Ahhoz képest megfizethetőek. Toobee-nak van/volt egy kormánya tőle.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #277877 üzenetére
Én az alsópolcos cuccokat szoktam venni, de ott egy 10 és 12 sebis sor különbsége már duplázódik árban. Nem beszélve a rendszer érzékenységéről és, hogy egy hozzám hasonló muglinak semmit se jelentene az a plusz két lánckerék.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277877 üzenetére
nagy árkülönbözet van a 12 re váltásban, de még szerszámokban is.
Kisebb vagyonba került beszerezni dolgokat...hozzá#277863nemeth989:
Még azt nem tudni bejáratódik e, de így nekem valóban számomra nem olyan mint kéne szerintem lennie. Majd elválik idővel hogy "kopik be" hátha. A váz meg hogy ott a csavart nem lehet teljesen beszorítani az meg, nem foglalkozok vele, mindjárt felteszem a vidit, ott elmondom miért.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277947 üzenetére
tényleg így van!
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277965 üzenetére
Nem olyan dolog ami élét veszi a gépnek, de rendbe kell tenni. Vagy így cube segít, vagy veszek majd valamit legvégső esetben. irtam .pü
#277953Ringman: nem mókolok így vele.Itt a videóban a srác szedi szét ezt az agyat. Nem úgy fest mint ami össze tudna nyomódni, akkor viszont arra tudok gondolni hogy a váz elhuzza a tengelyt kicsit ferdére.. , és erre érzékeny lehet a csapágy az agyban, talán ez okozhatja a szorulást..ami viszont már váz gond lenne. Tartok tőle e van..
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #278075 üzenetére
Ja nem ez az állványon lévő tekergetés eredménye, indexelés stb, majd resetelem ha valóban használni fogom
#278076Fall-N: , én is bízom benne hogy igazán "kerek legyen az a mosoly."
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #278080 üzenetére
.
nem jó, holnap küldöm a levelet : ( Ma még adtam egy esélyt neki....
Utána jártam a onyx vesper agy is ilyen gyűrűs állítós, meg sem merem venni mert ha azzal is ez lesz **** . Egyedül DT240 merném megvenni, az tuti jó lenne.. mégha váz probléma is van vagy ki tudja.. nem értem hogy tudja elq* az hogy befogom, nem fér a fejembe, mikor egy szaros cső van benne , amibe bemegy az átütő (így kézben ha belerakom az átütőt kotyog benne az axle tengely, dehát gondolom azért hogy át tud dugni rajta...
Próbáltam úgy is hogy kitekertem a feszítő gyűrűt, beraktam nyomatékra húztam majd kezdtem el rászorítani a gyűrűt, de ekkor meg rá sem bírtam úgy tekerni hogy ne kotyogjon (ez se normális szerintem), még kulccsal is próbáltam tovább tekerni rá - akkor se,...aztán megint kivettem kézzel ráhúztam ahogy érzésre engedte, megnéztem kézzel nem kotyogott az agy két pontja (ahol bedugjuk az átütőt-és kijön), szépen forgott, beraktam elkedztem húzni és úgy szorul szorul és szorul egyre jobban végül alig forog befogva.. tény így nem kotyog...[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #278103 üzenetére
ha a feszítő csavart lazán hagyom (nem rárekerve a tengelyre), és úgy húzom nyomatékra, gyönyörűen forog, de akkor meg kotyog mint állat. Kereket beszorítva próbátam rátekerni, tökig amíg tudtam rátekertem a feszítő csavart a tengelyen, és a kotyogás nem szűnt meg. Ekkor vettem ki és kézzel nem nagy erőt kifejtve csak úgy ütközésig tekertem ezt a feszítő csavart, rögzítettem, vissza a vázba, nyomatékra húztam és ekkor meg szorul de nem kotyog.
szerk: ja hogy azt a kis pici csavart ami fogja a fület meg a mentet? nem szoktam meghúzni...az a pici csavar am sem sok vizet zavar ekkora tengelynél 10Nm nél (mármint ha utána meghúznám is aká..de volt úgy is hogy becsavrtam utána semmi különbség nincs)
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #278117 üzenetére
Én 99%-ban terepen megyek, ezek ottani tapasztalatok. Mondjuk itt a környéken van legalább 2 cég, akik eMTB túrákat visznek, na ott a legszebb a merítés.
ránézésre ex montis ebikeos arcra mindig felkapom a fejem, mert egyrészt van rajtuk sisak, másrészt nincs rajtuk 2 réteggel több ruha, harmadrészt köszönnek. Több muflont látok, mint ilyet, pedig az se gyakori errefelé
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #278173 üzenetére
Akkor idén cserélhetném a 32-t 44-re?
Ha nem tartanám gondnak a keresztbe váltást, akkor elöl a nagytányérral lehetne 1:1 áttételemItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #278173 üzenetére
Nem jó, akkor váltanom kell valami újabbra
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #278173 üzenetére
Akkor még jó, hogy berendeltem a 11-28-at (lesz rajta 16-os is ) országútira. Montin marad az 50-es fűrészlap hátul, még erősödni kell.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Hasaggymeg #278228 üzenetére
Esetleg téli öltözet teszt
Vagy a térdem... újabban fáj a térdem
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #278228 üzenetére
Parancsolsz?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #278231 üzenetére
100 km-enként kell cserélgetni a waxolt láncot!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #278231 üzenetére
11. vegyél fullyt
12. ti mivel mossátok le a láncot waxolás előtt?
13. kínai fos
14. a geometria hülyeség
15. tubelessel sok a sz*pás
16. kamuhumbugFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #278228 üzenetére
Hamarosan érkezem. Molten Speed wax már úton, indul a gasztro topik. De remélem ezt nem
100200 kilométerenként kell waxolni, 4-500at ígérnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Home server / házi szerver építése
- Elektromos cigaretta 🔞
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Futás, futópályák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vírusirtó topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...