-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
-
Tin
veterán
válasz
Dark Archon #279480 üzenetére
Gratulálok, szép bringa meg ebben a foszöldben es gyerekméretben is
Vicces kívül: kevésbé gáz szín, mint előre gondoltam a képekről. Láttam a minap élőben egy srác alatt, egész jó szín.
Bike fittingről majd mesélj!
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz
Dark Archon #279480 üzenetére
Mi? Ottannak meg van karcolva a kormány bilincs!. Vagy nem?
Bár az secc perc eltüntethető.. Amúgy ha jó a bringa(méretre), akkor sok sok km vele ...
Vagy az csak valami jel?[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
zsola32
őstag
válasz
Dark Archon #279480 üzenetére
nagy gratula az új bicóhoz
-
rétisün
veterán
válasz
Dark Archon #279480 üzenetére
ezt ne küldd ám vissza
ha lesz topiktekerés, Canyonkodunk egyet
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
chubby2o6
senior tag
válasz
Dark Archon #279480 üzenetére
Széééép, gratula!!!
Ha már biztos leszel benne, hogy ezt nem küldöd vissza, azt a műanyag bizbaszt a sor mögül remélem kihajítod
.
-
RexpecT
addikt
válasz
Dark Archon #279480 üzenetére
Egészséggel!
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz
Dark Archon #279480 üzenetére
Pofás gép. Szakosodni kell majd a topiktekeréseknél! Lesz outis, gravel és rendes (értsd: montis
) túra is
-
válasz
Dark Archon #279480 üzenetére
Hurrá Hurrá hurrá....Gart az új géphez...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
válasz
Dark Archon #279517 üzenetére
Amúgy ebbe ránézésre simán belefér a 28-s kerék is...
Én tuti kipróbálnám úgy is... majd topictalin................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Because
őstag
válasz
Dark Archon #279480 üzenetére
Szép bicaj!
De szerintem a fulton teszten nem menne át... ott az a lényeg, hogy a szelep akadálymentesen és gördülékenyen le tudjon forogni alulra. Nálad ez így van?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Dark Archon #279480 üzenetére
Nekem is hasonló van a TrustFire-rel, alul meg a Cateye AMPP500 lóg GoPro adapterrel. [kép]
A bicikli meg nagyon jó! 😀👍
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Dark Archon #279536 üzenetére
szerintem nem annyira, minden évben van vb.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Jester01
veterán
válasz
Dark Archon #279568 üzenetére
Szerintem meg van.
A leírásban mondjuk csak úgy szerepel, hogy "szelepadapter pl. kerékpárabroncs-szelepekhez" de szerintem az presta.[ Szerkesztve ]
Jester
-
Ringman
nagyúr
válasz
Dark Archon #279660 üzenetére
jó lesz ez! (de elsőre furcsán hátul van az a nyereg, de egyéni adottság lehet, hogy neked így kényelmes) mennyire van alacsonyabban a kormány (fvk töve) a nyereghez képest?
amúgy ez is beleférne gravel guminak, nem? [link]
-
Ringman
nagyúr
válasz
Dark Archon #279666 üzenetére
tényleg csalóka a kép, mert a villában ránézésre elég sok hely van.
-
Csokicsibesz
tag
válasz
Dark Archon #279660 üzenetére
Na végre nem ISO teszt, lánc takarítás stb.
Azt lehet tudni, hol voltál bikefittingen? Ha jól emlékszem Wombath azt írta, hogy neki 3 óra volt, Te meg azt, hogy 1.
Azért ez elég jelentős különbség.Nem tudom 27,5-ben van-e G-One All Around, de szerintem az egy jó külső. Tudsz vele haladni betonon meg könnyű terepen is. Vizet annyira nem szereti, de én már estem betonon 2,25 széles Rk-el is vizes körülmények között.
-
rétisün
veterán
válasz
Dark Archon #279660 üzenetére
így már semmi akadálya, hogy leCanyonkodjuk a többieket a topiktalin
(#279658) fulton: nálam nem ér bele a tárcsa a betétekbe, igaz azzal a bringával nem nagyon megyek kiállva, de pl. ha úgy indulok, akkor se hallom.
a feszítőcsavart ne bántsd szerintem, ha jól be van lőve (és még neked is megfelel) nem hiszem, hogy az okozná, nem kotyoghat a kerék. esetleg nézd meg, tényleg középen van-e a tárcsa a betétek között.
(#279662) vallas: Gébárt? ha tudom, hogy mész (mentek) rávettem volna magam hogy elinduljak, így megint ellustálkodtam a napot
(#279667) Ringman: nem a villa lehet a szűk keresztmetszet, általában a láncvillában van a legszűkebb hely, a Canyonnál legalábbis.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz
Dark Archon #279673 üzenetére
első váltóm nincs, szóval passz. de úgy rémlik, a trimm pont arra való, hogy ne érjen bele a láncba a váltó. egy kattintásra csak kicsit mozdul a keret, a másodikra történik a tényleges váltás.
(#279671) vallas: ezt a kitérőt majd meglesem valamikor, erre még nem jártam. aszfalt milyen erre? ttpikus gagyi zalai út?
mod: google streetview alapján ja, pont a szokásos zalai 'minőség' de azért egy próbát megér.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Jester01
veterán
-
Ringman
nagyúr
válasz
Dark Archon #279757 üzenetére
3000 forint talán 2 db kmc patentszem a decában.
-
SteveAd
tag
válasz
Dark Archon #279757 üzenetére
11-eshez csak ezt
-
chubby2o6
senior tag
válasz
Dark Archon #279800 üzenetére
A 11-es KMC nem rossz. Már jónéhányszor bontottam, de még mindig működik. Valamikor tavaly nyár elején vettem egy 11-es connex szemet, de még nem került rá sor, még bírja a KMC.
-
SteveAd
tag
válasz
Dark Archon #279808 üzenetére
Nem lesz jo a 10es, de megeri a 11-es az arat, ugyanugy bonthato kezzel (5 eve hasznalom)
-
chubby2o6
senior tag
válasz
Dark Archon #279808 üzenetére
Úgy értettem a "nem rossz"-t, hogy a sokadik bontás után is működik, pedig elvileg egyszerhasználatos, aminek egy patentszem esetében semmi értelme nem lenne
.
Út szélén még nem kellett bontanom, itthon meg van hozzá szerszám. Összerakni nehezebb, mint a 9 sebességest, de kb. ennyi hátrányát tapasztaltam.#279815Fall-N Ilyen [link] váltókarom van, és szerintem sem ehhez való ez a ZRace adapter. A kijelzőt leszedtem, így simán elfér a fékkar bilincse meg a kis pöcök között, szal nem nagy gáz, ha nem tudom ráadapterezni a fékkarra. Tényleg csak azért rendeltem, mert baxta a csőrömet, hogy meg lehet-e oldani.
-
SpaceKombajn
aktív tag
-
Ringman
nagyúr
válasz
Dark Archon #279976 üzenetére
de, lehetséges.
-
Lacerta
aktív tag
válasz
Dark Archon #280003 üzenetére
Amit én láttam, a fékek meg a kerékagyak lényegesen jobbak.
Úgy értem, hogy az EXC-n vállalhatatlanok ennyiért, az SLX-en meg már egész jók.
Az SLX-en a többi cucc is jobb, bár azok az EXC-n sem rosszak, tökre elég lenne az alapján az EXC is, ha nem kéne féket meg kerékagyat cserélni kb. azonnal. -
parandroid
nagyúr
válasz
Dark Archon #280027 üzenetére
"én pont ugyanazzal a bringával tartottam a tempót veletek"
Maradjunk annyiban, hogy egyikünk sem volt csúcsformában. Jester, és Lívia meg rendesek voltak, és megvártak mindenkitakinek elkelt volna a mezén a rokkant lógó. De azért akárhogyan nézem, az eléggé pedelec-tempó volt, amit mentünk.Idén hozod a 'rendes' biciklit, és megnézzük, mi a különbség. Vallast meg elküldjük shortcutra, mint előtte évben.
Azt a Schwalbe G One-t meg hajítsd ki, nejem is második használatnál egy üvegszilánkos defektet kapott vele a Roadlite-tal. Nekem az elmúlt 3 évben 1 defektem volt országútin, még az első bicajomon lévő Schwalbe Lugano miatt, ami kb a legalja szint. Utána átálltam Conti GP-re, és azóta semmi. A Lugano meg maradt a görgős bicajon, oda pont jó.
p[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
válasz
Dark Archon #280032 üzenetére
Fú, én régóta nem mondom el, ha fejlesztek, ahogy engem sem érdekel, hogy 5ezer Ft egy alapozó vagy X ezer egy másik kozmetikum vagy hogy 50ezer Ft-ért ment szemöldök tetoválásra.
Sajnos ez a bicikli is egy olyan hobbi, hogy mindig van ami megtetszik az embernek. Nálam most a fék upgrade azért lett leginkább, mert kicsit rövid lett a hátsó fék csöve (szélesebb kormányra váltás átka), így ha már cseréltem akkor legyen jobb, amúgy nem volt bajom az MT200-zal. Nem feltétlenül ilyen erős féket nézegettem (M4100+MT410 és az M6100 amit nézegettem), de ha már jó áron adta az ismerős a féket akkor hülye lettem volna nem ezt választani.
Sajnos ehhez jött a tárcsa, hogy gyenge az erős fékhez.
Ha megjönnek a tárcsák, akkor tényleg nem lesz mit fejleszteni.
-
Ringman
nagyúr
válasz
Dark Archon #280027 üzenetére
Leeresztettem, be a kádba, szappanos víz, így 8 bárnál a helyére pattant. Remek előjelek tubeless szereléshez
az igen!650b-hez sajnos nem nagyon van választék.
-
fulton
addikt
válasz
Dark Archon #280057 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Holnap kipróbálom. Ha jó 6Nm elég ezeknek véglegesre húzva? (Csavar)
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Dark Archon #280057 üzenetére
Teljesen felesleges bármit bedugni közé. Ha lelazított féktestnél ráhúzod a fékpofákat a tárcsára úgy, hogy nem mozdul el semerre a tárcsa, majd így rögzíted a csavarokat, akkor jónak kell lennie. Utána szabad csak elengedni a fékkart, egész végig behúzva kell tartani. Csak arra kell vigyázni, hogy ameddig meghúzzuk a csavarokat, addig ne fedítsük el a tárcsát.
Ahogy írtuk sosem egyformán jönnek ki a dugattyúk, ezért sem jó bármilyen sablonnal beállítani. Ez a plasztikkártyás beállítás pont a mechanikus tárcsaféknél jó, ahol csak az egyik oldalon nyomja.
Sokkal nehezebb megfogalmazni, mint élesben megcsinálni az egészet. Ha nincs nyolcas a tárcsában akkor fél perc az egész.
-
fulton
addikt
válasz
Dark Archon #280057 üzenetére
nekem be sem fér a kártya mind két oldalra, még elsőre visszanyomott dugattyúknál sem, ha meg megúztam utána egyszer is a féket, utána meg pláne nem fér be
egyébként nem volt jó, teszteltem beleért tekerve. (nem kiállva)
más:
Ez miért van hogy ha vissza nyomom a dugattyút nagyobb a hézag, és így már simán be lehetne jól állítani, de ha meghúzom a féket utána már kisebb lesz amellett hogy elsőre a fékkar jóval jobban behúzható, utána lesz olyan mint szokott, de a hézag is kisebb, és lehettelen ilyen hézag mellett beálítani.erre tud valaki okosat mondani?[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz
Dark Archon #280168 üzenetére
"Szenvedtem egy darabig, aztán rájöttem, hogy nem is kell leszednem, egy oldalról megbontva is kijön a belső, meg bele tudom tenni a szelepet"
A tubeless szalagot hogy raktad úgy rá?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
dom1n0
senior tag
válasz
Dark Archon #280216 üzenetére
Akkor nem csak en lattam annak
-
fulton
addikt
válasz
Dark Archon #280216 üzenetére
..Azz agyatokba van a nyolcas ...
nem szedtek rá h találjak megint valamit
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz
Dark Archon #280223 üzenetére
Akkor örülj neki
Hasaggymeg:
Úgy értve h borulás valami kiálló ág gyökér stb miatt. -
zsola32
őstag
válasz
Dark Archon #280227 üzenetére
Scultura Endurance. A Speederen is volt ez a gumi, az alu vázas bringa, úgy éreztem rázott mint a 220, nem is nagyon szerettem rajta.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Dark Archon #280223 üzenetére
Na jó de ennek meg milyen hangja van, tuti a belseje szar...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
válasz
Dark Archon #280239 üzenetére
csak vicc vóóót....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
marel09
csendes tag
válasz
Dark Archon #280289 üzenetére
most hogy belegondolok, balra szállok le, és onnan is szállok fel..valahogy mindig így esik kézre letámasztani...majdnem az összes fotómon így vannak a bringák. De sebaj, nem eladni akarom
-
Friczy
senior tag
válasz
Dark Archon #280227 üzenetére
Ez egyszerűen attól függ, hogy ki mit szokott meg. Ha te folyton 45-55 mm-es gumikhoz szoktál hozzá, akkor a 30 már szokatlanul keskeny. Nekem sokáig az országútin 21 mm volt, a városi rohangálós átépített Speederen meg 28. Ahhoz képest a mostani felállás 25 az országúti, 40 a gravel, nyilván teljesen más érzetet ad (az ebike 54-eséről nem is beszélve).
-
ReFleXx
addikt
válasz
Dark Archon #280223 üzenetére
nem ér a betét a tárcsához? mintha nagyon lassulna a kerék
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Ringman
nagyúr
válasz
Dark Archon #280577 üzenetére
felírt valami gyógyszert, amitől talán jobb lesz, azt mondta h szedjem 1 hónapig.
majd körülnézek, hogy milyen egyéb gyakorlat/technika/etc segíthet még. -
fulton
addikt
válasz
Dark Archon #280683 üzenetére
Nem kell semmi ami a kormányról (stem mellől) hajlik előre stb vagy integrált megoldás kell (alul középen jön előre - de itt ezek a kis hoki könnyített ali aluk törnének szerintem 220gramm alatt) vagy stem csavarhoz rögzített (szintén közép) (ezek meg mind M5 csavarosak) ... Topek-nak van egy új konzol azt én jónak látom (rá merem bátrabban tenni a 220 gramm-ot), de még nem kapható sehol. (azt most találtam - eddig nem volt)
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz
Dark Archon #280727 üzenetére
Ezt a biciklit mondhatni már kezdtem kiismerni, ezért egy ilyen biztonsági tartalékként szeretném majd használni, ami mindig ottvan ha a másiknak bármi nyomora van. ezért kapott még belsőt, abból meg a latex a tesztek alapján a legjobb
Az új bicón már TL setup lesz -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #280817 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz
Dark Archon #280817 üzenetére
Leszedtem. Folosleges teher...
Eleg ostoba helyre tettek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Mini-ITX
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...