-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #123592 üzenetére
Nem hinném, hogy jobban kopik, csak drágább hozzá minden. De ha mondjuk figyelsz a láncra, akkor a sor, hajtómű sokáig el lesz. A váltó könnyített, így ha ágat kap, valószínűleg jobban fogsz sírni, mint egy XT miatt.
A tartósságról annyit, hogy most van a szerelőnél egy ilyen Univega, XTR a váltó, fék, de szerintem a sor, lánc is (nem találtam teljes leírást), 2015 óta nem nyúltak semmihez, csak ment (ok, kb 3-4000 km-t). És működik. Kíváncsi leszek, mit kell rajta cserélni és mennyiért.
Az új XTR-rel az árán kívül az a baj, hogy lehagyták a metál narancs kapcsolót. Az kellene rá!pc360: Le van darálva belőle 2 centi(!) Ezt nem értem. Hol?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #123600 üzenetére
Megijesztettelek,mi? ...könnyű vagy,ami szerintem meghatározó lehet egy teleszkóp tartósságánál.Képzeld csak el magad egy 15-20kg-os súllyal hátadon zúzni lefele,milyen +terhelés lenne az az egész kerékpárnak...és itt zöme a fórumtársaknak közel annyival nehezebb is mint te.Mire használhatatlan lesz remélhetőleg már amúgy is váltanál majd még feljebb. Amit még a doktor bájkosok mondtak az,hogy minden menet előtt célszerű pár másodpercre felemelni a kerékpárt függőleges helyzetbe,az indulásra folyjon az olaj a szivacsokra,mert utána már amúgy is felveri.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #123598 üzenetére
Én csak a te írásod miatt gondoltam rá, meg se fordult a fejemben. Már a drágábbik GX sornál is alu a nagy.
Most nem szedek semmit. Ja és én ezt a Gál-fele por kiszerelést nyomtam. Meló miatt csak akkor tudok készülni az államvizsgara, mikor bicajozni tudnék, szóval dec 12ig nem tekerek
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #123606 üzenetére
Van azért parasztvakítás és placebo bőven ezekben a marha-nagy merevségekben,vakteszten azért megnézném mennyire éreznék a nagy rajongók ezeket.Szerintem semennyire.Kiélezett helyzetben,pl. versenyeken,profi szintű terhelésnél talán megérzi egy élsportoló,de a többi inkább képzelgés,amit mérni is alig lehet.Tény,hogy vannak technológiák melyek tartósabbak,strapabíróbbak,jobban terhelhetők,de még ez is gyakran elvész pl. a gyatra anyagminőségen,hanyag összeszerelésen,vagy egyéb hiányosságok miatt.Ugyanakkor persze,és ezt mindig elmondom,a placebo erejét sem szabad alábecsülni,mert ha javul a mért teljesítményed miután pl. kerámia csapágyasra cserélted váltód egyik régi görgőjét,azzal nem lehet vitatkozni egyetlen hitetlenkedőnek sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #123612 üzenetére
A hajtáson szerintem is érezni minimálisan. Legalábbis ha én bikázom mászáskor (vagy ne adj isten síkon ), akkor a négyszögtengelyes érezhetően "nyeklik" a lábam alatt.
(#123624) jjeahh: Ejj, még mindig marhajó képeket lősz és a hely se semmi. Szerkeszted is őket?
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz jjeahh #123669 üzenetére
mert kell és muszáj az újítás
pl. most néztem ebike-on gravel vázakat, milyen jó is lenne építeni, de már 142-es átütős tengely és minek??? kitaposott ösvényre??? 10/9 ember nem ad olyan terhelést a bringájának mint a 90-es évek sportolói a merev, kantifékes bicójuknak mégis elől hátul rugós high tech csodák kellenek
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #123669 üzenetére
tippelek: bizonyára látványosabb egy gyors csapatás a kanyargós ösvényen, mintha azt filmeznék, ahogy csorog le az izzadság a homlokodon, miközben egyensúlyozol a gyökerek közt fölfele, és majdnem eldőlsz, mert 3,5-lel mész ;-) szóval jobb videót lehet belőle készíteni. Az meg azt sugallja az embereknek, hogy megvesznek egy ilyen gépet, és ők is úgy fogják vele csapatni, de természetesen akkor is, ha az 50 méteres szőlőhegy a legnagyobb kiemelkedés a tájban, ahol élnek. ;-)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Zsohi
őstag
válasz jjeahh #123669 üzenetére
Szerintem az XC kategória a nagy átlag számára már halott, mint a nagy DH vasak, de lehet tévedek... A mai modern trail bringák tökéletesek mindenhova az átlag júzernek, ha meg csapatos típus vagy akkor ott az enduró kategória amik annyira nem másznak jól, de lefele jobban el lehet engedni őket. A másik tényező meg az ár, egy XC, vagy DH vas komoly pénzekbe kerül miközben baromi korlátozott az felhasználási módjuk.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #123695 üzenetére
Persze, nyilván sok épített, felvonós pálya is van azokban az országokban ahol a Trail és Enduro a legkedveltebb kategória, de nehogy azt hidd, hogy ezeket a gépeket főként a pályák miatt veszik. Kezdjük ott, hogy az épített pályára, bringaparkba a DH gép a legideálisabb eszköz. Oda tulajdonképpen már az Enduro is kompromisszumos lehet. Tehát akinek a fő célja a bringa park, az inkább DH gépet vesz, nem Trail-t vagy Enduro-t. A Trail és az Enduro legkedveltebb terepe nem a pályákon van, hanem az erdőbe, természetes ösvényeken, komolyabb terepeken. Itt a videón a srácok is elmondják, hogy jobban bejött nekik a természetes közeg mint az épített pálya: [link]
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #123689 üzenetére
Ez nagyon ember függő, amivel persze nincs is baj, de az én szemszögemből nézve: a volt túrázós Kellys bringámat akkor sem venném vissza, ha utánam dobnák. Terepen nagyon gyötrelem volt vele menni. A hátulja rettenet mód pattogott, hiába játszottam a gumi nyomással. Kitaposott erdei ösvényen jó volt, ahogy durvább terepre mentem kénytelen voltam felállni.
A döntött XC bringákkal szimpatizálok valamennyire, ha van egy 120-as első teló akkor szerintem csapatásra is simán lehet használni őket, olyat próbáltam már. (Bár tudom, az már inkább trail kategória.)
Haver 120/120-as Trail gépe anno nagyon lenyűgözött, számomra akkor vált igazán élvezetessé a bringázás terepen amikor oda adta egy-egy karikára - akkor is határoztam el, hogy nekem a következő gépem tuti össztelós lesz.
Volt szerencsém tank szerű és súlyú DH bringához is, azt viszont semmi pénzért nem vennék. Nagyon nagy élmény a hatalmas rugóút, ha van hol kihasználni. Eplény aljába egyszer legurultam haver régi Magellan Vega bringájával Olaszfaluból, azt hiszem Schwalbe Dirty Dan gumik voltak rajta, talán 4 dugattyús régebbi zee fékek. Haver jött az én összetákolt gépemmel, amin persze alap cuccok voltak félterep gumikkal, én meg az ő DH tankjával. Volt rengeteg disznótúrás, vakondtúrás, gyökerek, ágak a terepen, és egy elég meredek köves rész. A köves részen átmenve vettem észre, hogy a bringa mindent megoldott helyettem anélkül, hogy én bármit is csináltam volna. Lefele megjött a bátorságom, disznó túrással teli részen úgy mentem át, mintha ott se lett volna. Mire leértem a parkoló rész aljába nagyon biztos voltam abban, hogy nekem ilyen kell, elég nagy vigyorral az arcomon szálltam le a gépről. Aztán amikor vissza kellett tekerni a hegy aljáról Olaszfaluba, akkor jöttem rá, hogy nekem még sem kell ilyen. Nem volt értelmes áttétel amivel fel lehetett volna tekerni. Kiállva nem is lehetett menni, pogózott az eleje-hátulja. Ezen kívül volt vagy 18-19kg a gép súlya, ha nem több.
Még egy 29er XC Scottot próbáltam ki mielőtt bringát vettem volna megint, de ugyan azokat a korlátozottságokat éreztem lefele, mint amit az összes általam próbált merev géppel.
Végül én az alu Enduró mellett tettem le a voksomat (ezt a döntést mondjuk ti is sokat segítettétek, köszönöm nektek ). Eleinte kétségeim támadtak afelől, hogy én ezzel komolyabb távokat hogyan fogok elmenni, nagyon szokatlan és nehéz volt vele menni felfele és síkon. Kb nyár közepe / vége fele kezdtem úgy érezni, hogy már nem akadály semmi sem a környéken, bárhol felmegyek vele, hogy utána le is csapassak vele. Bár tény, hogy én veled szemben pl rühellek mászni. Nem találok benne élvezetet, csak annyi a célom van a hegy alján, hogy valahogy feljussak. Mindegy mennyi idő alatt (jó, akad kivétel amikor nem), mindegy milyen sebességgel, csak fel akarok jutni. Síkon még hagyján, azzal nincsen bajom amennyiben nem korlátoz a szembe szél. Lefele viszont szeretem elengedi magamat, és csak hagyni hogy a gép engedelmeskedjen a gravitáció törvényeinek. Valahogy én ebben találom meg azt, amit egész nap tudnék csinálni. Bár rendes bikeparkban nem jártam még, csak általam és haverok keze által épített rövid erdei pályán mentem nyár végén pár karikát, az sem volt rossz.
Ettől függetlenül persze nem akarom leszólni egyik kategóriát sem. Az nekem tökéletesen elég, hogyha más is ugyan akkora vigyorral bringázik mint én sokszor - attól függetlenül, hogy milyen kategóriát képvisel a gépe.Szerk: Plusz olyan szempontból mindenképp előnyösebbek az XC / Trail gépek, hogy A-ból B-be sokkal gyorsabban lehet eljutni velük, mint a nagyobb rugóutas társaikkal. Van egy nyílt kondi park tőlem 13km-re, viszont kb 60%-ban aszfalton mész, a maradék 40% pedig könnyű terep, egyetlen egy rövid részen indokolt a nagyobb rugóutas bringa talán. Nagyon sokat agyaltam azon, hogy kellene egy merev XC gépet vagy egy 120-as trail gépet vennem / építenem erre a célra, mert Enduroval lejárkálni nem túl nagy élmény. Ezen kívül a bringának a negyedét sem használom ki, fölöslegesen lassítom magamat. Egyetlen egy csapatósabb rész van talán másfél kilométer hosszan, amikor a szántó földek közötti úton csapatok át. Ott a lejtő egész nagy és a terep viszonyok sem a legjobbak, de ezen kívül sehol máshol nem kell ilyen gép.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz jjeahh #123707 üzenetére
Te videóztál (vagy néztél videókat) fölfelékket? Annál dög unalmasabb videót bringa témában nem igen tudok elképzelni (ja de, az országútizás )! Ahol meg kifejezett technikázás van a mászásban azt benne is hagyják.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #123765 üzenetére
Ne irigykedj,szívesen cserélnék azzal az idővel.Ez a hideg,ködös,darahullós nem annyira jó mit az a képeken látszik,és az a kis hó is csak fent van,lent semmi.
(#123750) vendingo...burkolt hirdetésnek számít.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zoli03
őstag
válasz jjeahh #123794 üzenetére
Százalékban szokták megadni, nem mm-ben. Általában 20% szokott lenni, nagyobb rugóútnál lehet több is akár. Fújhatod egyéni ízlés szerint keményebbre/puhábbra is, csak az a lényeg, hogy ne üsd fel durva terepen se. Amúgy meg vagy puha lesz, vagy kemény, de akkor nem fogja nagyon kimozogni az útját. Vagy ha lehet tokeneket rakni telódba, azzal még lehet szórakozni a rugózási karakterisztikán.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #123794 üzenetére
Meg tudod mérni pontosan mennyit ül be? Csak azért kérdem mert azt elég nehéz.Ha gumigyűrűt nézel,az általában felülésnél,fékezésnél és leszállásnál máris tovább tolódik mint a valós beülés.Már a legkisebb egyenetlenség az úton,vagy mocorgás a nyeregben további beülést eredményezhet.Amúgy 1,5cm is elég,és az sem szentírás,ha nagyon vadulsz és kimozogja mind a 100mm-ét, keményebb kell,nehogy beüssön az alján.Érdekes én puhábban szeretem,de valószínűleg óvatosabban lejtőzök.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #123809 üzenetére
Én úgy lövöm be a villáimat, hogy elmegyek a legdurvább gyökeres lejtőre a környéken és kipróbálom, mit tud, ha marad még benne 1 cm, akkor jól van beállítva. Na most ez tokenek nélkül nem ment, viszont 4 db-al, már tökéletesen működik.
Nyárhoz képest én még kicsit fújtam bele, hogy kevésbé legyen puha és ne nyeljen el annyi energiámat ha nem zárom percenként, de lehet pont a hideg miatt, ismét lepuhult, és tegnap is úgy mozgott mintha a legjobb formájában lenne, igaz itt még nincsenek mínusz fokok délután.
Amiket neten olvastál csak irányadó ötletek, úgy kell belődd a telót, ahogy számodra megfelelő. Pl a felütéstől azért féltem mert tönkre vágja a villát és jaj mi lesz, míg egyszer szorosan követve valakit, átzúzott 4 traktor nyomvonalon, kb ugratva, én meg nem láttam, és szimplán átgurultam volna, de az első után a 2.nál v 3.nál felütött a teló, amire nem számítottam, és kb ráestem a kormányra majd be a bozótba.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #123809 üzenetére
Azért elég kevesen vannak a hobbi bringások között, akik egy Enduro bringa minden tudását ki tudják facsarni. Ehhez 4-5 méter magasból kéne ugrálni, meg kb 15-20m hosszúakat.
Én sem fogok vele ilyet művelni, soha. De ettől függetlenül rendkívül élvezetes a használata egy közepes tudással rendelkező embernek is, vagy akár egy kezdő is sokat profitálhat abból, hogy rengeteg tartalék van a bringában.Nekem nincs bajom a geoval, persze az enduro geometriának meg vannak a maga korlátai, extrém meredek emelkedőn, de a terepek 90%-án biztos elboldogulok vele.
A villa az 29"-es, és boost. Ezért nagy a sárférőhely, a 27,5"+-os bringákba ilyet szoktak rakni.
Hátul azért már kevesebb a hely, de alul a láncvilláknál elég sok.
Igen, nagyon szép ez a szín, pedig a gyári képeken elég snassz szürkének nézett ki, nem véletlenül tetszett csak a zöld, de már nem bánom.Hasaggymeg: Hát a pedál az alap, de mondjuk a five ten cipő egész jól megtapadt rajta, de már meg van rendelve a Hope F20.
De igen, valamennyire be kell kopnia a telónak is, de ez minimális. Volt már pár villám, és a Pike RCT3-at is próbáltam télen, sokkal jobban dolgozott mint a Yari.
nem fogok ezzel a Motion Control csillapítással szórakozni, egy ismerősömnek van pont egy eladó Lyrik RC csillapítása. Az fog bele kerülni. Ezt a túlfújást értsd úgy, hogy max 5-10psi lehet benne pluszban, azért nagyjából tudom, hogy mi lehet az optimális nyomás alám, figyelembe véve a bringa nagyobb súlyát. Amúgy nem olyan szar a Yari, csak hozzászoktam a jobbhoz.[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
válasz jjeahh #123855 üzenetére
Continentalnak is van kifejezetten téli gumija, de az árával nem vagyok kibékülve. [link]
A Cube SL Road fitness biciklimen Schwalbe Kojak van az még most száraz időben megfelelő, de télen meg egy 26-os Mountain Bike-al szoktam biciklizni. Lehet arra nézek valami téliesebb külsőt azt megoldva a helyzet.
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #123966 üzenetére
Eddig ez az egyetlen cucc a BikeDiscount csomagból, amiben nem csalódtam. Úgy ragadt hozzá a talpam, mint ahogy kellett volna eddig is Szerencsére te már régebben is írtad hogy ez milyen jó, szóval nem kísérleteztem tovább és ezt vettem. Az eddigi pedáljaim jól néztek ki, de aszfalton pörgetve csúszkált a talpam mindegyiken, hiába csiszoltam érdesre a tüskét fejét, terepen minden okés volt eddig is.
A HT pedállal csak 2 apró baj van, amiből az egyik az nyilvánvaló volt, design ügyileg nem toltak bele túl sokat a tervezők, az olcsó pedálhoz nem jár stílus. A másik meg hogy akkora mint egy péklapát Erre bármekkora ganaly taposó ráférne, kicsit hülyén néz ki a bringán, de remélhetőleg megszokom, érzésre ez nyilván nem hátrány. Mintha lett volna opció hogy kicsi v nagy kell, nos ha 43nál nem nagyobb a lábad akkor a kicsit válaszd.
Más:
Ez micsoda? https://www.bikediscount.hu/ társoldala a németnek? Mi értelme van? Van Bp-i lerakat, és onnan küldik a cuccot? Olcsóbb a posta ?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
rétisün
veterán
válasz jjeahh #123994 üzenetére
nekem egy ilyenem van, elsősorban a kihúzható tömlő miatt lett ez, mert másik pumpával már volt, hogy kitéptem a szelepet a belsőből. 'élesben' még nem kellett, de biztos ami biztos itthon azért kipróbáltam, működik-e......működik.
természetesen tartókonzol jár hozzá, nem is zörög. igaz, outin használom, de sok helyen az utak miatt biztos zörögne annyira, mint terepen.ja, azt hiszem csak presta szelephez jó.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #123994 üzenetére
erre a vásárlásomra nem vagyok kifejezetten büszke, de megírom: [link]
Helyi boltban megláttam, és szerintem sose gondolták volna, hogy egy ilyen relatíve rossz ár/érték arányú valamit eladnak, de annyira kis aranyos volt, hogy elhoztam (mondjuk 9990 rémlik árnak, az sem kevés, de mégis 10% mínusz ehhez képest). Igazából annyi az extrája, hogy könnyű és kicsi, meg még működik is
Mindkét gyakori szeleptípussal működik, nincs rögzítője, mégis könnyű ráfogni, szóval igazából egész jól használható. A logóját vissza kellett ragasztanom, mert az viszont leesett.
Ja! ilyen pumpatartó esetében kötelezőnek gondolom a tépőzáras, vagy valamilyen extra biztonsági rögzítőt, (ehhez tartozik), volt egy B+ is, azon nem használtam egyszer, és épp nagy kereszteződésben esett le a huplikon... :-/ azóta becsatolom, bármennyire is masszívnak tűnik az a bepattintós rögzítés.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #123999 üzenetére
ez is teleszkópos, szóval nem ANNYIRA vészes vele pumpálni, de azért egy 29-es keréknek értelemszerűen csak akkor állok neki vele, ha muszáj
A B+, ami nyomásmérős is volt, az is fújt mindkét irányban, ezt is szerettem benne. Az egy frankó kis pumpa, csak húgomnak ajándékoztam, valószínűleg meg lehetne találni valami más matricagyár kínálatában.. és akkor még drága sem volt, 3-3,5 ezres körül lehetett.
ilyen volt, csak full feketében.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zoli03
őstag
válasz jjeahh #123994 üzenetére
Nekem van egy SKS Airkompressor 12.0 műhelypumpám, ezzel nagyon elégedett vagyok, meg egy Injex Control minipumpám, nagy gondom ezzel sincs. Őszintén nem tudom, hogy mit vártál egy 1500Ft-os minipumpától, én ilyen áron rájuk sem nézek. Itt is igaz, mint mindenhol, hogy legalább egy erős középkategóriát meg kell venni, ha nem akarod szopatni magad.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #123999 üzenetére
Szerény véleményem szerint montihoz (ahova sokat kell pumpáIni a kerékbe),csakis rácsavarós,tömlőset szabad venni.Minden más kínlódás.Mutattak itt kettőt is olyant,és én műanyagot sem vennék.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pittlaren
csendes tag
válasz jjeahh #123999 üzenetére
Pedig a tömlős _szerintem_ sokkal praktikusabb, szvsz a szelepet is kevésbé gyilkolja. A múltkor linkelt Lezyne, meg BBB pumpáim ilyenek, különösebb megerőltetés nélkül lehet velük pumpálni, a fej, vagy nyél vagy mi, meg menetesen rátekerhető a testre, tök szilárdan rögzül, nem csörög/zörög egyáltalán. A vázra applikálható tartó is masszív, a pluszban adott tépőzáras rögzítés felesleges túlbiztosításnak tűnik, noha én is használom, de rázósabb, zötykölődősebb terepen sem tűnt elengedhetetlenül szükségesnek.
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #124033 üzenetére
Két ötlet számodra, bár tapasztalatom nincs velük.
- Topeak Ninja pumpa: nem látszik, nem zörög, nem koszolódik és ami számodra előny: ki kell venni hozzá a nyeregcsövet, így az sem rohad be. Én csak azért vetettem el, mert nem gyorszáras a nycs-bilincsem, így nem fél perc előszedni.
- CO2 patron, bármiben elfér, de vázra is rögzítheted. Mivel nem használtam, így nem tudom megmondani, hogy tényleg egy mozdulat-e a helyes rácuppantás, de van csavarós is, amivel tuti nem szisszen el. Ha 20-30 mp alatt fel tudod fújni, akkor nem gond a kesztyű levétel, gondolom.
Jövőre tervezem, hogy kipróbálom, bár remélem szükségem nem lesz rá.Más, de mégsem: ha a (Mitas) tubeless folyadékra azt írják, hogy belsőben is használható tömítésre, akkor tényleg? Tudom, hülye kérdés, de elvileg benyomhatja a két gumi közé is, és nem fog tömíteni, nem? Jó lenne a téli "outizást" is gondmentesíteni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
- Hálózati / IP kamera
- Nyárköszöntő hardverszemle
- DIGI kábel TV
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Diablo IV
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs