-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #246030 üzenetére
nézem a féktárcsákat, az meg újabb remek jelenséget juttatott eszembe, amikoris változtat a gyártó.. mondjuk a beszállítón, ha úgy vesszük.a kedvenc tárcsám (SM-RT76) is jól le van húzva, mert valaki panaszkodik, hogy már Kínában készül, csak szarul. Én mondjuk meg fogom venni, aztán vagy jó lesz (mint régen), vagy nem, majd meglátjuk...
na mindegy, ennyit az értékelésekről.
A Smoove akkor most kimarad, az a stucni kegyetlen, és a gravelemen is Sram van, 11-es Rival, nekem nem volt még más országúti szetthez szerencsém, de ennél nekem nem is kell jobb. A határozottságáról annyit, hogy mikor a rugó ejti a kisebb lánckerékre, néha eszembe jut, hogy ez fogja eltörni a láncvillát, nem a súlyom...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Zanik
addikt
válasz
Hasaggymeg #246128 üzenetére
Pedig anno még reménykedtem hogy a Schwinn-Csepelből lesz valami, de a Magellan és a Caprine is ígéretesnek tűnt. Jah, és ott voltak persze még a Yasec (Zügn Karcsi) féle vázak is.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Zanik
addikt
válasz
Hasaggymeg #246131 üzenetére
Az első montim ('94) még nekem is "csak" egy Ty2-vel szerelt Schwinn-Csepel Blackwood volt. Aztán mikor azt '99-ben ellopták (fél évvel később a rendőrség megtalálta), akkor vettem a Caprine Highlander-em, de már szinte full Alivio-val, Avid 2.0-ás fékekkel. Mondjuk az én nagy szerelmem az 1999-es Kona Cinder Cone volt, még mentem is eggyel a bringa expo-n, de az akkor került közel 200ezer Ft-ba, nem volt rá pénzem.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #246131 üzenetére
Én is reménykedtem, hogy az Erdélyi Devronból lesz valami, de az igéretes kezdet ( [link] [link] ) ellenére máig nem futottak be
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
válasz
Hasaggymeg #246035 üzenetére
Ha úgy nézzük, a rekumbens kormánya (ami chopper jellegű) felfogható hátrafelé megindult stucninak is
És első próbálkozásra meglehetősen szokatlan, annak idején sokat próbálkoztam, mire el tudtam vele indulni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #246137 üzenetére
Vagy a covid kinyírta őket is
. Bár máig gyártanak bringát, de csak belépő kategóriában.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #246107 üzenetére
Sajnos már tényleg nem versenyképesek, sok kisebb márka járt így. Tetszettek régen a német Focus biciklik is, azokról sincs semmi teszt vagy hír. CTM és a hasonló márkákat beelőzte a Cube árban és minőségben is.
SteveAd: Így jár (én), aki az AI-re hallgat. Múltkor próbálgattam az OpenAI chatbotot és kerékpáros dolgokról kérdeztem. Persze átvert a Bergamonttal, hogy magyar. Vissza is kérdeztem, hogy nem is tudtam, hogy az, még valami céget is írt, hogy ki gyártja. Egyébként más kérdésekben igencsak pontos választ adott. Még a kompatibilis alkatrészeket is tudja, meg hogy melyik váltó mivel működik.
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #246137 üzenetére
Szerintem a fejlesztők lelépése miatt is be tud fuccsolni egy cég. A BikePros/ex-BikeMagos ATom (Ardó Tamás) segített például a vázak tervezésénél és tesztelésénél a Mali és Magellan bicikliknél. Később alapította a BikPro webshopot és gondolom távozott is tőlük. Pedig hazai szinten a Magellan igencsak jó volt. Későbbi bicikliknél már saját márkás bts alkatrészekkel szerelték, ami versenyképesek voltak simán a nevesebb gyártókkal. Például az akkori Magellan Pyxis XTR szettel volt gyárilag szerelve és van, ami a mai napig fut.
#246144 bardi:
Akkor csak megérte a pénzt a BBB.Meg ezért ilyen drága.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #246179 üzenetére
Többet kellene hegyre menni, meg lefelé gyorsabban.
Dark Archon: be van ülve a teló. Ha nem, akkor felesleges.
FOtózáshoz meg úgy állítjuk a hajtókart, hogy rendesen álljon az XT felirat. Meg a pedálon a Shimano. Meg eleve hajtásoldalról fotózunk. Nappal erdőbe minek lámpa?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #246218 üzenetére
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
Lacerta
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #246247 üzenetére
Akkor mondja meg a piac, ha valós verseny van, de láthatóan talált egy piaci rést, és oda ment be. Mert ő nem karbantartja a bicajt, mint egy szerelő, ő valósággal coachingolja.
A Perrier ásványvíz se sokkal jobb, mint a sima csapvíz, de jobb a marketingje.
Van egy versenyző(?) lánya, aki mellett kitanulta a finomságokat, meg van egy gépészmérnöki marhalevele, ami tesz alá elméleti tudást.
SZVSZ ha van kereslet rá ( és gondolom van ), akkor majd más is rááll erre a vonalra, és akkor már tényleg a piac fogja megmondani, mennyi az annyi.Az ötlet egyébként sztem zseniális, fizessenek a gazdagok!
[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz
Hasaggymeg #246252 üzenetére
30 éve ugyanaz a bringám van, nem akarok tovább várni
Viszont bárhogy is döntök, elképzelhető hogy belátom hogy rosszul döntöttem, és el kell adnom a bringát.Talán most szombaton egy rendezvényen lesz alkalmam kipróbálni egy fullyt. Fölöttébb hasznos lenne ha nem elméletben kellene kitalálnom hogy mennyi pluszt jelent komfortban az a hátsó teló ha nem extrém a terep.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #246244 üzenetére
Azert, mert mar elkezdtem pucolni.
Pontosabban ranyultam egy vizes fogkefevel, hogy mennyire ragad ez a massza.
Rendeltem DT spec zsirt, a pirosat. Meg S.Butter -t is. Ez most igy marad, valahogy kipucolom, aztan csak rendes zsirral rakom ossze. Bar szep halal lesz onnan belulrol kiszedni. Ez olyan, mint a mez.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #246262 üzenetére
Nem kell ahhoz BuBa, elég egy baráti tekerés a Kevélyen a 15 kg fully vs. ~11 kg XC-kel, igaz? Mondjuk lefelé biztos fun, ha addig nem b*sztad be a bokorba.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
gordonfreemN
addikt
válasz
Hasaggymeg #246262 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Az volna még a kérdesem, hogy az alsó feszítőgörgőhöz a csapágyba nem kellene egy tavtartócső? Mert videókon látok ilyet nálam viszont nem volt.
Ha kell, akkor valaki tudna mondani meretet, mert gyoraba legyártatom akkor
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #246262 üzenetére
Természetesen igazad van, csak már sokszor nekifutottunk a kérdezővel a dologgal kapcsolatban, és mindenáron a fully volt napirenden. Magamnak kérdés nélkül a Cube-ot venném, de írtam neki korábban, hogy fölösleges a fully. Innentől fogva rajta múlik a dolog. Én ha nem kell durva terepre menni, biztos nem vennék fullyt. Szerintem a Cube karbon váza is elnyel annyi rezgést, hogy kényelmes legyen neki. Engem meg a kényelem nem érdekel, csak a hajtás hatékonysága.
Ne fájjon rajta ülni az a lényeg.
-
Toobee
veterán
válasz
Hasaggymeg #246330 üzenetére
A kérdező írta, hogy +300 EUR. Gondolom ő kiválasztotta az elérhető legolcsóbb beszerzési forrásokat, az alapján számolt.
https://barbieripnk.hu/
-
Ixion77
őstag
válasz
Hasaggymeg #246330 üzenetére
#246337: Igen, felszereltségbeli különbséget is figyelembe véve teljesen igazad van, megvan a ~€600
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz
Hasaggymeg #246342 üzenetére
Köszi az álláspontok megvilágítását. Jó tudni
"Mit is hajtasz most és mennyit évente?"
Most egy ősköri 26"-os MTB-t használok, ami tök jól működik mert folyamatosan újítgattam. De most már kezdenek a fiaim nagyok lenni, így egyre jobban bírják a távolságokat, plusz olyan helyen kerültünk ahol érdemes is bringázni, így lényegesen nőnek a megtett km.-ek. 6-8 év múlva pedig valószínűleg meg is örökölné az egyikük amit most veszek, én meg áttérek valami ebike-ra, mert máskülönben addigra nem fogom velük bírni a tempót. Ezért is töprengtem fullyn meg gravelen is, mert tartok tőle hogy 18 évesen az XC nem lesz nekik elég "menő"."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #246344 üzenetére
egy olyan világban, ahol a Pepsi (Lays) perelhet egy földművest, mert olyan fajta krumplit termeszt, amit ők használnak a chipshez, háát....
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #246344 üzenetére
Licenszet lehetseges krealni ra, ami utan ha valaki meg szeretne csinalni a sajatjat, akkor fizetni kell utana, ahogy pl. a Specinek is fizetnek.
Nem tudom, de nekem maguk a Leftyk tetszenek, nem sertodnek meg, ha egy ilyet alam vagnanak. De nem er meg 4 654 990 HUF -ot, mert csak szimplan nem. Nehogy mar a vaz 3 millio folott legyen. Ha leszamolom, mi mennyi, akkor pedig az jon ki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Maximum1
őstag
válasz
Hasaggymeg #246403 üzenetére
Kellett a free shipping-be
-
chubby2o6
senior tag
válasz
Hasaggymeg #246403 üzenetére
Hát, én már másodjára szívom meg vele
. Asszem, a Dekában nincs, rendeltem onnan nemrég ezt-azt, gondoltam, teszek mellé stoplit is, de csak 56-os volt. Az Alltricks-ről is mással együtt rendeltem, akkor is a stopli miatt csúsztak.
Lehet, rossz helyekről akarom rendelni
Igazából nem lett volna sürgős, az egyik tavaszi/nyári cipőmön van, a másikra legfeljebb átteszem a "téli"-ről, csak el akartam kerülni az átrakosgatást.
Az bosszant, hogy a Bikeinn-en is in stock volt, egy szóval nem jelezték, hogy gond van vele, ha nem reklamálok most, eszük ágában nem lett volna tájékoztatni. A Smoove viszont sürgős lett volna... -
stickermajom
addikt
válasz
Hasaggymeg #246399 üzenetére
Szerintem amúgy technikától függetlenül előnyös a dropper. Sőt, megkockáztatom több tudás kell agyig felhúzott nyereggel lejtőzni, mint dropperrel.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #246429 üzenetére
En nem tudom kikapcsolni. De a regi Sparkomon folfele a telo es a tag is lockolva volt. Ha durvan sziklas es gyokeres volt, akkor az elso telot oldottam, a hatsot pedig atdobtam maszo uzembe(70mm mozgas).
Btw, ez lett az elso telo veszte, sajnos elfelejtettem oldani, es gondolom mar alapbol is el volt faradva, atszakadt a lockout membran a lefelen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
gordonfreemN
addikt
válasz
Hasaggymeg #165190 üzenetére
Köszönöm a bovdenház vágási tippeket!
Cseréltem ugye első (LX) és hátsó váltót (XT) és váltókarokat (LX) és sort (XT). Most nézem az első váltót és...
van ez a váltóbeállítós hsz hasaggymeg-től amire válaszoltam. Ebben az első váltó beállítása részben ezt a beállítást nem tudom megoldani:ugyanis, ha kellően alacsonyra (1-3mm) állítom a legnagyobb lánckeréktől a láncvezető külső lemezének alsó élét, akkor kiemeléskor (váltáskor) a középső lánckerékbe beleérne a váltó.
Lehet én bénázok még, szóval holnap kipihenten ujra nekiesek, de kérdezném, hogy lehetséges olyan eset, hogy az első lánckerék sor méretei nem stimmelnek az LX váltóhoz? Ha ez lehetséges, akkor hogyan tudok megbizonyosodni erről, méret vagy fogszám alapján?[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz
Hasaggymeg #246436 üzenetére
A hajtóműkiosztás/láncvonalhossz pontos jelentését még ki kell keresnem a neten, mert ezt nem tudom hogyan állapítom meg (effig soha nem foglalkoztam ilyennel, bocsi).
Ha rájöttem mi is ez, akkor megállapítom a sajátom és megírom.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
válasz
Hasaggymeg #246417 üzenetére
Lemérem majd a fékutakat, de érzésre blokkolt csúszó hátsó kerékkel a kontrás Cyco később áll meg, mint a dupla v fékes bicajok.
A cikkhez amit linkeltél: amilyen pocsék minőségű pl. egy belépő Koliken Gisu 100e forintért, nem is csodálom. 2 éve vettünk az asszonynak, egyszer eldőlt, letölrt a komplett kitámasztó tartó, de azóta már letört a hátsó lámpa tartó konzol is. Undorító vékony acélból van pocsék heggesztéssel. Vagy csak pont egy selejtet fogtunk ki. A gyári hátsó lámpa is bírt fél évet, beesett az elektronika. A gyári sárvédők hajlanak mint fűszál a szélben... Ennél egy 10 éves Aldis Cyco is sokkal stabilabb, könnyebb, gyorsabb.
Én 8 éve vettem a Gepida Alboin 100-at, az bírja legalább, de csak túrázársa használom. Agydinamó van rajta plusszban.
Az abszolút elpusztíthatatlan a Magellán hydra... az több, mint 20 éves, télen-nyáron napi használatban van. Ezt cserélem a Cyco-ra, meglátjuk az meddig fogja bírni a napi strapát.[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #246440 üzenetére
MTB: 37%;
Gyerek: 31%;
Trekking: 15% (legmagasabb, 53%-os bevétel növekedés);
Városi: 14% (átlag feletti, 37%-os bevétel növekedés);
Országúti: 3% (itt komolyabb készlet hiányuk volt).
na akkor a statban is látszik az indokolatlan mtb-használat. -
Gaben92
őstag
válasz
Hasaggymeg #246449 üzenetére
Pont reggel meséltem páromnak, hogy tegnap melóhelyen a biciklitárolóban kiszúrtam egy 2021-es Trek X-Caliber 8-at Continental Contact Urban gumikkal.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Phülöp
addikt
válasz
Hasaggymeg #246449 üzenetére
Jó 20 évvel ezelőtt én is vettem egy Giant Iguana-t, hogy majd milyen jó lesz
Aztán valahogy nem lett jó, viszont a geometria kiadta, hogy átépítsem Progresszív Városi Rombolónak (PVR).A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Phülöp
addikt
válasz
Hasaggymeg #246459 üzenetére
Profile Design Airwing TT kormány volt, gyári a forma.
'89-ben már erősen éreztem, hogy kéne egy outi, aztán '91-ben vettem is egy Patai Szabó bringát. Szerettem.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
gordonfreemN
addikt
válasz
Hasaggymeg #246466 üzenetére
Szerintem a T660 lesz az 2008-ból. Ha lehet hinni ennek az oldalon megadott adatoknak, akkor ezek szerint ez a baj: 50mm-es láncvonalhoz tervezve és Fogszám 44-48.
A fogszám lehet nem is gond, igaz, a lényeg, hogy a váltó fogszáma több legyen, mint a legnagyobb lánctányér fogszáma. De a láncvonalnál a középső lánctányér belső vagy külső élét kell figyelembe venni? Mert ha a váz oldali éle számít akkor 47mm, a másik éle viszont sacc pont 3mm van.Kérdés, hogy ha ez így nem jó, akkor célszerűbb első váltót vadásznom másikat, de melyik deore-t keressem ami jó lesz ide...
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz
Hasaggymeg #246468 üzenetére
Igen, úgy csinálom, fent van bowden nélkül és próbálgatom. Ujra mértem, ha teljesen a középső lántányér közepét veszem, akkor 47,7mm (tolómérővel).
Elkezdtem leírni, de szerintem levideózom inkább a gondot és feltöltöm, hátha kiderül valami. Szövegesen nem lehet ezt úgy leírni.Amúgy valami hasonló a helyzet, mint amit leírtál, elkezd ereszkedni a paralelogamma és beleér, még mielőtt elhagyná a középső tányért.
20perc[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Maximum1
őstag
válasz
Hasaggymeg #246568 üzenetére
Szar amerikai lőszer volt.
-
avl
senior tag
válasz
Hasaggymeg #246549 üzenetére
a rekordhoz: aztadurva !
azt mashol is lattam mar, hogy a jo pozicio is nagyon fontos, messze nem csak az időtartam.
….azert tenyleg kivancsi vagyok, kinek mennyi megy (hogy gyurjak-e a 3 percre)
erdekes, amit a linken az időtartama kapcsan írnak
GCN-en is volt edzeshossz kapcsan egyszer duma, hogy igen rövid is hatékonySagan-nal is van core video, ahol izzad benne, lehet nem csak statikusan, hanem oldal plank közben a masik kezben sulyzoval “kalimpalni”
[ Szerkesztve ]
-
avl
senior tag
válasz
Hasaggymeg #246575 üzenetére
és #246576 :
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #246630 üzenetére
A driver body (hogy hivjak?) az titanbol van, az egesz. Az nem kopik el, elvileg.
Kit -ben veheto, ha Microspline -re valtanal vagy serulne. Az agyban levo fogak pedig minden ratchet -es rendszerben megvannak, azok nem szoktak elkopni, nem is mozognak ugye.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Speedy007
őstag
válasz
Hasaggymeg #246656 üzenetére
ezzel az a gond hogy nálunk magyarországon nagyobb városok kivételével de ott is elő forduló hogy gyalogosok számára sem alkalmas a járda mert olyan minőségű vagy pofátlanul parkolnak rajta autósok. Meg a magyar mentalitás ismerve bár egyenlőre a sáját környékemről tudok nyilatkozni mert még kerékpárral az országban máshol nem voltam még hogy nem tartják karban az elkészült szakaszokat vagy hülyén baleset veszélyesen van kialakítva azok.
Illetve akkor a gépjárművezetőket is kötelezném az ismételt vizsgára koncentrálva arra a részre hogy milyen magatartást kell tanusítani a nála lassabb járművekkel közlekedőkkel szemben.Jobbra tartási kötelezettsé 0, 1.5m betartása dettó jobban ki teszem a könyökömet lebírnám verni a vissza pillantót, este táv fényszóróval jön szemben vagy ködlámpát használva, nem a saját sávjában kanyarodik be hanem a szembe jövőben, elágazáshoz érve inkább körbe előzöm a kerékpárost még akkor is mikor az a felező vonalhoz közeledik mert ő balra szeretne haladni, vagy mikor a kerékpáros másik kerékpárost előz vagy szembe jövő gyalogost de az autós még akkor is megelőzi őket mikor már a járművével a szemközti sáv út padkáján hala fél/negyed autó szélességel. De lehet még sorolni itt még de az is ott van még hogy akkor használja az indexet mikor már elindult egy irányba nem előtte hogy hová az anyjába akar menni és tájékoztatja ezzel előre a forgalomban többi részt vevőt[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #246656 üzenetére
Gyorsan keressen mindenki egyesületet, amíg van hely, mert anélkül nem lesz licenc. Sportorvos is jó móka, főleg tavasszal.
ZavaBalazs: ez egy kisebb adag sárga festékkel abszolválható, különösebb erőfeszítést nem igényel. Tippre pár óra tervezést biztos elszámolnak rá.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #246699 üzenetére
Na nem mintha a Visegrádi út azokkal a rohadt "keresztbe hurkákkal" ne lenne rossz...
És kérlek... Nem hiába találta fel az emberiség az aszfaltot. Ne sértegessél engem ilyen terepbringákkal... Én nem megyek le a koszba, a mocsokba.. [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Gabesz87
veterán
válasz
Hasaggymeg #246677 üzenetére
Köszi. Bennem van kicsit a drágább biztosan jobb feltételezés, de valahogy belül én is azt érzem, hogy nem éri meg a plusz felárat az a kevés eltérés. Bújom egyfolytában a boltokat, használt bicókat, de ha találok is 200 alatt számomra jónak tűnőt, akkor arra azt mondjátok "hulladék", ezt ne!
Így akkor maradok a dekásnál, és az 500-asnál. Amúgy is inkább újat vennék lehetőleg.
Egyébként a későbbiekben, ha cserélni kell alkatrészeket, erre is lehet tenni márkásabb (Shimano, Shram) cuccokat? Váltó, fék, hajtómű stb. -
ZavaBalazs
őstag
válasz
Hasaggymeg #246714 üzenetére
én semelyikre, Friczy beszélt dunakesziről. de amúgy a váci úttól a strandig (20, gyökérzet által felgyűrt métert leszámítva
) nagyon szeretek menni, múltkor egy enyhébb hátszél be is fújt azon a szegmensen a top10-be.
a körforgalom utáni szántóföldnél meg mindig megnyomom, ha bírja a lábam, gondolom arra a részre gondolt a kolléga is.
a gödi főút nem álom, de azért sokkal jobb, mint kanyarogni a susnyásban.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #246791 üzenetére
Valami videó majd jöhetne a csendességről, meglesném milyen lett
ha meg tudod oldani
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #246804 üzenetére
Sajna nem. De végül is, bringa tartóm sincs a kocsira, szóval egyébként sem lenne egyszerű kivinni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
zsamiatt
őstag
válasz
Hasaggymeg #246811 üzenetére
a nem tudás és az hogy valaki hülye nem feltétlen ugyan az
Egyébként egyetértek.[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #246811 üzenetére
+1 az iskolai oktatásra. Kb 10 éve volt is erre valami kezdeményezés, rémlik valami kis füzet, előadás, nyomtatványok. Aztán a múzsák, meg az ezer fényévre lévő bolygók kőzetei fontosabbak lettek.
Én is abban látnám amúgy a megoldást, hogy a mostani iskolásoknak (6-18 év) lenyomni mondjuk pár órás tanfolyamokat ofö órán, vagy bármikor. Sokkal fogékonyabbak vagyunk a videó anyagra, tele van vele a net, és jobban is figyelnének rá. Aztán ha látja, hogy fellöki a hátulról jövő autó, mert kanyarodás előtt nem néz hátra, akkor lehet, hogy elgondolkodik. (Persze biztos sérülne a lelke az ilyen videótól, de azt is kibírta, amikor azt olvasta, hogy négy felé vágják a bácsit, és kitűzik a négy póznára.)
Ez nem fogja megváltoztatni a mostani öregebb korosztályt, de elindulna valami, 5-10 év múlva már elég széles korosztály lenne tisztában a kresz alapjaival.(Én a dashcam videókat is simán adnám a tévében vasárnap délben. Ha lát az ember pár olyan orosz videót, hogy héderelsz a pályán a belső sávban, aztán hopp, a tuján keresztül átugrik egy másik autó, és besz*rni sincs időd, mire frontálisan csattantok, akkor többen húzódnának ki a külső sávokba, ahol nagyobb reakcióidőd és látómeződ marad.)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
peetie1
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #246891 üzenetére
A youtubeos Neil szerint a legjobb nyereg ha valakinek nyomja az érzékeny részeket.
Igen, ennek direkt magasabban van a hátsó része. 1,5centivel fentebb van a középső síknál. És van belőle R változat ami még inkább meg van emelve, de arról már nem mondtak jókat.