Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Friczy
senior tag
válasz flash- #253293 üzenetére
Nagyon sok mindentől függ a lánckopás. Pl. attól, hogy mennyire tiszta, van-e bármi idegen anyag a csapoknál. Talán ez a legfontosabb. Az meg természetes, hogy minél nagyobb erővel hajtják a láncot, annál jobban fognak a csapok kopni, azaz a lánc nyúlni. Tehát a hajtás erőssége természetesen hat rá, ezen kívül pedig az is, hogy az első váltó milyen állásban van, ugyanazzal a pedálerővel hajtva kistányéron több erő megy át a láncra, tehát ebből a szempontból az a jó, ha nagytányéron hajtasz (persze akkor, ha nem kell keresztbeváltani).
-
fulton
addikt
válasz flash- #253385 üzenetére
Az lenne a tuti, ha hazahozhatnám a meridát, itthon jól megtesztelném a pályáimon, minden kérdésemre választ kapnék , aztán már nem lenne ennyi "bizonytalanság" a fejemben. Azért csak készülök kiadni ennyi lóvét rá, tisztán látni akarom miért adom ki. megalapozott döntést akarok hozni.
Ennek az aladárnak szemmel láthatóan a kezdetektől a bögyében vagyok nem szimpatizáns.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz flash- #253474 üzenetére
Mindig van hova fejlődni 143 atl pulzus mellett..nem nagyon erolkodott. Jó kis agressziv geos lehet a bicó is. Szélcsend. Na meg pár ezer kila a szívben". Gondolja egy lelkes hobbista
Nutra:
Köszi az infot
Miért terjedt el országúti ez a fajta pedál kötés És miért nem használnak spd?[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz flash- #253721 üzenetére
“a bryton ezt már újonnan sem igazán tudta hogy mozgolódás során is mérjen”
Basszus, ez a jó reklám egy sportolásra szánt szenzornál….
Ha nem mozogsz, akkor általában mér is.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Friczy
senior tag
válasz flash- #253721 üzenetére
Attól tartok, hogy a Garmin Connect nem a kiegészítők csatlakoztatására van, hanem a GPS készülékek kezelésére, BT-n szeretne csatlakozni, a HRM pedig valószínűleg ANT+-t használ. A Garmin Express pedig PC-n (Windows, Mac) a készülékek frissítésére van - már amelyik nem tudja wifin saját magát frissíteni.
-
zsamiatt
őstag
válasz flash- #253721 üzenetére
Szia polarral jobban jartal volna szerintem. Olcsobb es ugyan azt tudja. Raadasul mukodik onnaloan is telefonnal. En garmin oraval hasznalok es polar pantot uszara, kerekparozasra.
Voltak kerdesek balatonkorrel kapcsolatban. Holnap remelem tul leszek eletem elso koren. Utana ha tudok valaszolok. Siofokrol indulok fehervar fele.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
-
wetomi
aktív tag
válasz flash- #253927 üzenetére
Köszi a tippet, Decás cucc és ahogy nézem az értékeléseket, sokan pontatlannak mondják, de konkrét leírás nincs se a magyar, se a francia oldalon.. Azt megerősítem én is, hogy a HG53-as láncnál meglepően hamar beesett az 50%. Muszáj lesz másik szerszámot nézni.
A sok szint miatt a sor elég egyenletesen kopott, ahhoz nem szívesen nyúlnék, de a lánccal is megkockáztatnám még a hétvégét. -
Tin
veterán
válasz flash- #254086 üzenetére
Nem az átlag vagy a sebesség volt a cél, egyszerűen csak megkérdeztem, hogy miért lehet ennyire alacsony az enyém, de a választ végülis megkaptam: a fordulók miatt. Ott ugyanis lassítok, nagyon lassan fordulok, de nem állok meg, így végig méri. És 1 km-en 50m lassan az gondolom leveheti ennyire.
Vagyis biztos. Tegnap ugyanis direkt nagyobb fék a végén, és gyorsabb fordulás volt, így máris 23 km/h lett az átlagom. Mindezt úgy, hogy nagyobb volt a szél, és éreztem, hogy nem is megyek olyan gyorsan, mint legutóbb, és a forgalom is nagyobb volt, többször kellett lassítanom meg megállnom. Szóval tényleg sokat levesz a forduló előtti lassulás és lassú fordulás.
Az már csak slusszpoén, hogy tegnap a barom mercis leparkolt a zsákutca végén, pedig ki van táblázva a megállni tilos. Először fordulok, nyilván közelebb mentem el a szent kocsijához, mivel útban volt. Valamit morgott is, a következő körben direkt rámnyitotta az ajtót, alig tudtam kikerülni, intettem is, az utána következő körben megint dödögött valamit kifelé a kocsiból, az utána következő körben meg amikor érkeztem, elindult jó nagy sebességgel velem szemben, kicsit még rám is húzva a kocsit. Nem is értettem mire gondolt, el akart ütni, vagy mi? Nem voltam egyedül, egy autósiskola motorosai is ott gyakoroltak, azok is csak néztek, hogy a zsírparaszt mit csinál.
-
lsebestyen
addikt
válasz flash- #254095 üzenetére
Ez az eredeti csoport, nem tudom miért lett létrehozva újabb, nem hinném, hogy ebben a csoportban bármi rossz irányt vett volna, nincs igazából sok interakció. Azért a "discussion" részbe írd majd be magad, ha szeretnéd, hogy tudjunk nick névről azonosítani.
-
fulton
addikt
válasz flash- #254167 üzenetére
Én is szoktam nézegetni olykor vissza magam, ezt nagyon szeretem a straván hogy könnyen össze lehet lőni a korábbi eredményeimet, és felismeri a pályát hogy mikor mentem rajta korábban. Ha meglesz az outi, nagyon kíváncsi leszek mennyi lesz a változás Nem ringatom magam nagy számokban, de jó lenne nyerni vagy 2-3 km/h átlagot egész útra vetítve (hasonló pulzus átlag mellett), még nagyobb távokat be tudnék iktatni kirándulni.
Ez pl cirka fél év különbsége (legdifibb).
(de azt tegyük hozzá! hogy ebben tekertem 5000km közte, változott a gumi, a kormány magasság..., én is fogytam 2-3 kg. és bicó is kicsit + átváltottam spd-re..szóval ezek szummája, így érdemes nézni)
Hellyel-közzel mind a kettő szélcsendesebb nap volt.andrisbandi: mm ez jó, és ötletnek is, köszi. utána járok majd. Sztem segít
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz flash- #254271 üzenetére
Semennyire. Ezek nem tartják. 1 éve 35 fokban is elvoltam velük több órán át, ott pláne megissza az ember
Thermo kulacsom is van, de azt csak télen használom. Az tartja(tartaná nyáron is) de én nem érzem hányát. Vannak kék kutak, mire felmelegedne am is megiszom.Nekem Zefal Arctica 75 termikus ZF-1670 van. 750ml + 550ml belőle. Én elégedett voltam velük télen, rendben vannak. Leszámítva hogy elejtettem az egyiket és kicsattant az oldala. De továbbra is belátja funkcióját, csak picit szépséghibás lett az alja.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz flash- #254273 üzenetére
hát megmondom őszintén én ennyire ezt nem szoktam "számon tartani" dekában veszek gazdaságos csomagban elektrolit tabit, ebből egyszer vettem ilyen kompaktabb kivitelt, az mez zsebbe kényelmesen elfér (mint egy "sákáládé") és csak bedobom a kulacs vizbe és iszom. 1L hez is ilyen 1 vagy max 1.5 tabit adok. Az 550 hez 1 tabit. Aztán ahogy fogy Mellé eszek műzlit, ebből van a Cerbon-ától ezt nagy kiszerelésben veszem, így 99 ft darabja. Meg ez "nestlé musli" ezt azért szeretem mert ebben 25CH van , cerbiben csak 13gramm, és kiadósabb, finom is. Mezzsebben bőven elfér 7-8 darab is.
vagy kis kekeszet amit szintén tudok vinni okosba.
(mivel ugye elektrolit tabi mellett külön be kell vinned a CH). Meg megállok egy lángos gyros akármire ha kedvem van(ha sok sok órás úton vagyok) am elég a műzli, egy fagyi ...és teljesen elvagyok. Olyan óránként megeszek 1-et, és nekem elég. Max mellé egy cerbonásat. Néha van nálam mellé kis nyalóka az fini, és sokáig is tart.
Ja és lemaradt: banán. Ez alappillér hosszabb úton. Ha látok valahol megállok és veszek 1-et. olyan 1-2-3 óránként mikor hogy jön ki.
Eléhezésem még nem volt.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz flash- #254275 üzenetére
Az igen , 300-400 kil egy nap. az szép mekkora átlaggal toltad le végül? ilyen meg meg állós, vagy a teljesítés volt a cél? egyedül mentél?
Én ilyen hiper zselé meg f* nem költök. az én tekerési szokásaimhoz jó ez a minimalista .
1 tabi 117ft ra jön ki + a műzli pl a nestlé 165ft. Ez jön ki legolcsóbban nekem, bevált. Sose ettem még zselét. Mellé banán és oké. + néh ez az amit látok út közben.
Pl van a cerbinek ez a sport szelet kemény 300 ft ért, és néztem abban is 25CH van. A többi maszlag az nekem marketing csak. műzli műzli[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz flash- #254277 üzenetére
Mi elvileg kedden megyünk egy Miskolc-Kékes-Miskolcot, ha nem mossa el az eső Az volt eddig a legtöbb 230km, 2500m szint. 2 éve mentünk haverommal, de akkor én még a 33-as schwalbe gumikkal mentem, haverom meg fitness bringával. Idén más lesz azért, meg 4-en megyünk , amitől azért tartok, mert haverommal nagyjából egy erőben vagyunk, nem akarok én lenni akire várni kell.
Azért ma gyakoroltam 105km,1150 szint. Volt benne egy ilyen szegmens. 14,7km 681m szinttel. Dédestapolcsány - Bànkút. Tour de Hongrie befutót el tudnék itt képzelni, kár, hogy 7km hosszan olyan rossz az út, hogy még felfele sem szívesen megyek erre országútival
[ Szerkesztve ]
-
-
parandroid
nagyúr
válasz flash- #254287 üzenetére
Elég látványos, hogy ezt a posztot olyasvalaki tolta, aki nem sokat mászik.
Kicsit off: ma én is szereltem, jött egy fali tartó a hangfalamhoz, a 100+ kilós vőmmel ketten próbáltuk kilazítani a hangfal befogásához való sínhez a két 10-es anyát, de nem boldogultunk vele. Végül alaposan megáztatva wd40-nel, franciakulccsal sikerült. Utána láttuk, hogy a teljes menetet beborította a két menetrögzítő. A kis kínai kurvaanyja telenyomta menetrögzítővel azokat a csavarokat, amiket amúgy kézzel tudnod kéne oldani.
[ insert facepalm here ] Pedig direkt a viszonylag márkasat rendeltem, nem a teljesen noname szarokat. Volt már egy ilyentartóm, azzal nem kellett ennyit szopni.p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Friczy
senior tag
válasz flash- #254249 üzenetére
Azt mindenképpen ki kell operálni valahogy. A benn maradt darab képes váratlan gondokat okozni, ha egy kicsit nagyobb nyomás kerül a belsőbe. Jártam már így a feleségem bringájának külsőjébe befészkelődött üvegszilánkkal. Legalább háromszor kellett foltozni a belsőt, ha normálisan felfújtam, kiszúrta. Nagyítóval kellett megkeresni, és egy tűvel piszkáltam ki.
-
gergo5991
őstag
válasz flash- #254530 üzenetére
bicajozás előtt 1 nappal google mapsen megnézem az utvonalakat és megyek fejből azon, amugy meg 30-40kmes körzetben ismerek mindent a környéken, picit abszurdnak hangzik hogy bicajozáshoz "ha valami közbejön" útvonaltervezés.. de lehet ez már ilyen modern hogy mindent mobillal és appal akarunk megoldani, remélem nem veszed sértésnek
-
ZolkoW
őstag
válasz flash- #254530 üzenetére
én most Balcsin vagyok, nem jött közbe semmi, csak nem itt lakom
A múltkori élmény alapján ha montis/gravel útvonal kell, mehet a google maps .
De tényleg azzal terveztem, kicsit túl megengedő a földutakkal, de azért a semminél jobb. Munkatársam a Természetjáró appra esküszik, én tervezni még nem próbáltam.
jellemzően inkább csak nézem a térképet, néha többet is (pl. Locus a TUHU térképpel, de ez inkább erdei utakon)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
fulton
addikt
válasz flash- #254530 üzenetére
Pár hsz-el korábban kifejtettem mivel és hogy szerkesztek idegen messzi túrákat. keress rá: " www.merretekerjek.hu ".
Ha módosítanom kell ott élesben, mint már volt rá példa idegen helyen, szlovákiában legutóbb, nem veszem elő a telót (itt nem is ment a netem-valszeg le volt lőve a roaming), megállok és a garmin-on a map nézeten - rámegyek a "nagyitás" és megnézem hol is vagyok, hogy tudnám kikerülni, megkerülni lecsapni...stb...és ha kicsit bonyolult, akkor szimplán csak kijelölöm a pontot hova navigáljon el, és ennyi. Szépen átlátható a garmin kis mapja. Pálya leállít új navi elindul..és elnavigál oda, onnan meg már csak ismét betöltöttem a pályát ha már az a cél, és vissza vezet a pályára. Ennyi..
nem mindig követem a gépnél megtervezett útvonalat, van hogy spontán döntök, térek le stb..nem parázom ezeket. Garmin segít. Az már nem érdekel ilyenkor hogy merre van kerékpár út..ha más nem lehet kérdezni, itt nem jött be me "nem beszélni magyar" de fura volt hogy mindenki szlovákul tolta mondhattam bármit.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz flash- #254564 üzenetére
Tudomásom szerint ami úgymond "telefonszerű" navigáció ként működik tehát be tudsz írni egy címet és oda navigál az talán a Garmin 830?? 1030 tudja. Talán már tudja az 540 is. Ezek érintős cuccok az enyém 530 as ebbe nem tudsz beírni címet Ellenben arra van lehetőséged hogy a térképen böngészve teljesen rá közelíteni egy adott pontra mondjuk egy útra és azt megjelölöd mint navigációs cél majd tervez neked egy útvonalat és oda navigál.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #254777 üzenetére
NaCl...azt olvastam minél többet viszel be, annál több jön ki is. Itt ír róla, +/-10% változást tudsz előidézni a több/kevesebb só bevitellel, személyfüggő a só kiizzadásának mennyiség, sőt személyen belül is nagyobb mikor a szezon kezdetén a szervezet igyexik hozzászokni a meleghez, majd csökken később. Én is a sok sót kiizzadók közé tartozok, amit valszeg. csak fokozok a meglehetősen sós étkezéssel, szememet szinte kimarja ha belefolyik és ruháimon is fehér csíkként kiül ha széthajtom magam.
#254773
stickermajom
People who exercise regularly begin sweating sooner during workouts than people who don’t exercise regularly, according to Japanese researchers. This may be because athletes’ sweat glands are more accustomed to responding to exercise. The quicker action helps them to begin cooling off more quickly.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
avl
senior tag
válasz flash- #254743 üzenetére
"c vitamin és c vitamin között sose lesz különbség" -> ismersz arra szakirodalmat, hogy többféle forrásból ugyanugy tudjuk hasznositani a dolgokat (pl. c vitamint) ? (itt sem szívózás a kérdés háttere, hanem valós kérdés, mert szerintem ez is fontos dolog)
nekem inkabb olyan rémlik (nem arra vonatkozoan, hogy a c vitamin más-más lenne), hogy
A) egyénenként is komoly különbség van C vitamin felvétel, feldolgozás, keresem a megfelelö szót mert laikus vagyok ebben, hasznosulás, ... tekintetében és
B) ugyanannyi C vitamin (de más esetén is), ha van X-ben, Y-ban, természetes kajában, gyüm-zöld; gyártottban, erösen feldolgozott-processzáltban mint hozzáadott C viti; ezeket nem egyformán tudjuk hasznosítaniamit belinkeltél 500g az mennyi folyadékhoz való ? köszi
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
válasz flash- #254979 üzenetére
Ez nagyon szubjektív, hogy ki mennyi párnázottsággal érzi jól magát. Én pl. full karbon SMP-t is sokáig használtam, mert tapasztalatom szerint a megfelelő bike fit és a nyereg formája, valamint egy jó nadrág számít, nem az, hogy a nyereg mennyire párnázott.
Én jelenleg egy Specialized Romin EVO Mirrort használok, és nagyon szeretem, de nem szoktam ajánlgatni, mert nem sok embert ismerek, aki ennyiért venne nyerget (én sem. Lepattanó volt ismerőstől, aki maradt az SMP vonalon).
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz flash- #254994 üzenetére
Nekem is pár napja volt bikefit a montin.
SPD cipő: "ez pont jól van beállítva, érdekes..."
Belőtték a méreteim alapján a bikefit bringát, tekerés, állítgatás, pedál analízis, stb.
Aztán lecsekkolták a montimat a kapott ideális méretekhez képest, minden stimmelt, pár mm eltéréssel, egyedül a kormányt kellene lejjebb tenni 7mm-el, illetve keskenyebb kormány kellene.Egyrészt kicsit csalódtam én is, hogy nem az van, hogy állítgatnak ezt-azt aztán jönnek a KOM-ok, ha akarom, ha nem... másrészt viszont fasza hogy tudom: nem a bringa a szűk keresztmetszet
A pedál analízis az tényleg érdekes, ott azt tanultam, hogy 20+ év SPD után se tudok tekerni -
fulton
addikt
válasz flash- #254994 üzenetére
Személyes vélemény: bikefit nagyjából pénzkidobás, a másik amit láttok a neten az nem egyenlő az ietteni valósággal.
Magadnak kell beállítani az alapján amit írtál, egy beállítást nem lehet megtalálni úgy hogy ott vagy egy görgőn, tekersz x percig és ... menni kell élesen időt adni neki, és majd a tested "mondja" hogy sok kevés ez az...ezek idők, sok idők akár.Ha kiveszel spacert lesz e bármi? hát vedd ki és nézd meg, menj vele. Nem tudom milyen spacerek vannak, de ha pl kiveszel 1cm belőle, akkor kb 3mm megy előrébb a kormány, és 1cm esik a nyereghez képest a magassága. (magyarul minél többet veszel ki, annál fekvősebb, mélyebben lesz a kormány - aerobb testhelyzet - de van egy pont ahol már egyénre szabottan a kényelem rovására mehet - ezért itt is az egyensúlyt kell megtalálni mindnekinek magának - kísérletezni kell vele, adni időt.
A 100mm stucniről 110-ra jösz fel, akkor kb elhanyagolható kb 2 mm (6 fokos esetén) lesz magasabban a kormány ( jelentéktelen hatása van), ám 1cm-el távolabb lesz a nyeregtől, ez akkor jó ha úgy érzed kicsit közel van a kormány, jobban esne távolabb fogni a kormányt.- szintén aerobb testhelyzet - hogy ennek mennyi a hatása, szerintem minimális.
110 stucnival kicsit stabilabb lesz a kormányozhatóság. - hát ezt is próbálni kell egyénileg én éreztem a különbséget a 110 és 100 közt.
Minél nagyobb szögű a stucnid, annál mélyebbre teszi (vagy ha fordítod magasabbra a kormányt) mint a vele azonos (ám kisebb szögű) hosszúságú stucni. Illetve minimálisan a távot is növeli a nyeregtől.
Ha mondjuk egy 6 fokos 110mm és egy 0 fokos 110mm esetén 1 cm lesz magasabban a kormányod ugyan oda helyezve, és pár mm el közelebb lesz hozzád. Az hogy milyet veszel megint csk egyéni...[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #254994 üzenetére
+#254998
gergo5991... Nézzétek meg ezt az összefoglalóból., választ kaptok jó néhány kérdésre főleg azzal kapcsolatban hogyan változtatja a stucni hossza és szöge a 2 legfontosabb paramétert, reach és stack-et..Bikefit...ez tényleg olyan mit a szabó, tökéletes a hasonlat! Én egy korábbi generációhoz tartozva még voltam szabónál, hordtam szabó által készített öltönyt (ballagás 1987, esküvő 1990) és azt kell mondjam egyik sem volt olyan kényelmes mint amit utána (vagy éppen előtte) boltban felpróbálva vásároltam...vagyis kevés volt akkor is a jó szabó (analógiával bikefit) így értelmesebb volt boltban próbálni a te méretedet és úgy találni meg a legkényelmesebbet. fulton kampányolva a bikefit ellen ugyanakkor meglehetősen vicces, hisz itt talán ő hajtja a legkevésbé rászabott kerékpárt ...ami persze nem azt jelenti, hogy ajánlom neki a drága beállíttatást (mondjuk azzal a kerékpárral valszeg. nem is lehetne), de szerintem ez is olyan mint annyi minden más amit a profikat majmolva minden mugli azonnal létszükségletnek érez...arról nem is beszélve, hogy a másodpercek hajkurászása meg a maximális hatékonyság sosem a kényelemről szólt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #255673 üzenetére
Volt mikor a váltókarokat fékkarokat több-kevesebb sikerrel befóliáztam, a többiről 2.-3. mosásra lejön. Újabban azt sem teszem, majd lekopnak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
werszomjas
őstag
válasz flash- #255673 üzenetére
Legyen az autóban kis ablakmosó folyadék spriccelős flakonban és egy rongy (mikroszálas).
Érkezés után még frissen 1 perc áttörölni.Vagy lehet kapni ilyen Szállítóhuzatot. Én vettem, de vissza is vittem. Marad a törölgetés.
Amit linkeltél ponyva az sztem nem lesz jó, mert nem fogod tudni úgy rátenni, hogy a menetszél ne szedje le hosszú úton.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Lacerta
aktív tag
válasz flash- #255676 üzenetére
Hát ez az, minek megtakarítani csillogóra?
Fújd körbe a bicajt szilikosprayjel! Szép csillogó lesz, és nem tapad rá semmi. Mondjuk te sem .A ponyváról volt itt szó korábban, és ha jól emlékszem az lett a konszenzus, hogy ha meg akarsz halni, vagy valakit mögötted meg akarsz ölni, és addig sem zavar az 1.5x akkora fogyasztás és a hangos csattogás, akkor hajrá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
- Autóhifi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Tőzsde és gazdaság
- A BMW egy humanoid robotot tesztel
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro Fly More Combo - RC-N2 drón szett - nagykapacitású akkumulátorokkal
- DJI RC RM-330 drón távirányító bőr nyakpánttal
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo) FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - C1 minősített
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
- DJI Air 3 drón táska - ÚJ - StartRC
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen