- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- World of Tanks - MMO
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Le Mans Ultimate
- Bestbuy játékok
- Nintendo Switch
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Telda
addikt
válasz
tatabike #29941 üzenetére
Értem, köszönöm!
A jelenlegi villám nyakának a teljes hossza 165mm. Tehát ha csak 50mm, akkor 5mm marad a kónusznak és a kontra anyának ami tuti nem elég.
Pedig számtalan ilyen villát láttam Gepida Alboin 100-ba beletéve, csak akkor nem értem hogy.Edit: Köszi, a 60mm elvileg elég neccesen.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz
tatabike #29957 üzenetére
A műanyag sárvédők elrondítják a bringát, de a rendes pálcás akár még elegáns is lehet. Városi használatra jól jöhet, főleg télen.
(#29960) gergo5991: Vegyél pár olcsó betétes nadrágot az Intersportban. 3-at mondjuk elhasználsz 6 nap alatt, a heti mosás meg gondolom megvan.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz
tatabike #30002 üzenetére
Sram fogsor jó Shimano lánccal és fordítva, tapasztalat. Én V fékkart használok országúti fékkel, abból is olyat ahol mag a kar elég rövid, teljesen jó, nagyon könnyű behúzni, és a fék is ugyanúgy fog mint országúti fékkarral/fékváltókarral.
Ja, Sramhoz tényleg külön double tap váltókar kell.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
tatabike #30069 üzenetére
Műhelypumpa kell. Jelenleg 8 bar-os gumim van, de csak mert nem volt raktáron 10 bar-os. Tehát 10 bar-t kéne tudjon. Viszont van kompresszorunk meg 3 benzinkút 1 km-es körzetben, tehát olyan "legyen, hogy a kútig ne kelljen eltolni" címszóval kell. Ezért árban ilyen 5-6k körül gondoltam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
tatabike #30141 üzenetére
[link]
Én Paypal-al fizettem, de fogad bankkártyákat is, meg egyéb olyan szolgáltatásokat, amit hírből sem ismerek.De van utánvét is, ha jól olvasom.(Csak országon belül...)
Eddig úgy 250 euro értékben rendeltem, vagy 50 eurót spórolhattam a hazai árakhoz képest és még olyasmihez is hozzájutottam, ami itthon nincs. (Kevlár peremes sválbi rocket ron és smart sam.)
DPD vagy DHL hozza házhoz.Olyan problémába eddig nem futottam bele, hogy vmi "zöld kosaras" és mégsincs. Amit kosárba tudtam rakni, az eddig jött is zokszó nélkül.
Küldenek külön formanyomtatványt a visszaküldésre, szóval komoly cégnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz
tatabike #30141 üzenetére
Én kénytelen voltam, mondjuk a Shimano-ra való áttérés nehéz volt mert mindig fel akartam nyúlni hogy a kis kart nyomogassam ami a Sunrace-nél van, itt meg egy nagy kart kell nyomogatni meg a fékváltókart hogy felfelé váltson.
Van amúgy olyan fék ami csak ráhúz a bowdenre és belül kell fogni, kb úgy mint egy fixi kormányt és ott van a fék. De van rajta külön országúti fékváltó is. Ma nagyon kellemes volt, bebújtam a kormány mögé pedig már csak 1 cm-re van a felső csapágytól az eredeti 3 helyett és 33-34-es átlaggal tudtam jönni szembe oldal szélnél. Amíg fent fogtam a fékváltónál addig 30-31-el tudtam jönni. Tudom nem minden a sebesség, de ha már 24-es széles gumi van a gépen akkor igyekszem vele. Nekem is fáj a hátam, főleg most hogy teszem lejjebb a kormányt hétről hétre igaz csak fél centinként de akkor is.
Ilyen sport ez, keményen kell taposni de már kezdem látni az alagút végét.
-
#90933760
törölt tag
válasz
tatabike #30151 üzenetére
Hogyne, csak mikor nem sikerült megvennem normális biciklinek nevezhető kétkerekű lábbal hajtott járművet, hanem csak ezt a valamit, azóta nem nagyon jövök ide, mert rombolja a társaságot.
De mint látható annyira nem szar mert kapja az ívet rendesen és még mindig megy.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz
tatabike #30155 üzenetére
Nemrég cseréltem le az ezer éves hátsó gumimat ami szarrá volt már szakadva mert egy masszív fékezésnél földúton nemes egyszerűséggel leszakadt, de tépte a belsőt is, toltam haza. Ezen nem segítene semmilyen spré.
Szerencsére a motoros foltokból találtam elég nagyot belsőre.
Azért hagytam fent eddig mert kurva jó gumi volt, széles, ballonos és kevés levegővel is elég erős hogy ne üsse fel a felnit de faszán lapult. Nehéz volt tekerni de terepre zsír. Ettől lettek 120 kilós combjaim. Aztán most valami fos olcsó izé van helyette, sokkal vékonyabb meg ezt keményre is kell fújni, na hát ez ezerszer jobban csúszik sárban tekerve is, meg fékezésnél is lefele. Szörnyű, egyből kidobja a bringa hátulját valamerre, másik meg végig egyenesen csúszott.
[link]
Még az előző gépen. Na ez fasza gumi volt. Pedig van ennél szélesebb is az még jobb.[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz
tatabike #30170 üzenetére
ilyenkor irigykedek mindig... ma is voltam munkaerő kölcsönzőnél, ami előtt egy padot találtam oda kellett a kis spirállal láncolni a montit, de megúszta
bent pedig felajánlottak egy állást ahol hétvégente is bent kell lenni, de cserébe kereshetek havi 150 bruttót + cafeteriát
[ Szerkesztve ]
-
Rhino666
őstag
válasz
tatabike #30181 üzenetére
Inkább vegyük is ki azt a két feltételt, nem hiába jelöltem meg hogy kételkedek irántuk...
- Mountain Bike
- 19-20"-es méret
- 26-27,5"-es kerekek
- triggeres váltó
- tárcsafék
- min. 24 sebesség
- max. 120kÍgy már talán nem olyan nehéz találni valamit (reményeim szerint)
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
gyulank
addikt
válasz
tatabike #30206 üzenetére
Te bonyolítod túl... Nekem elég, ha egyfajta guminak többféle méreteiről szól a függvény. Az, hogy valamelyik erősebb vagy gyengébb pár százalékkal, az csak arrébb tolja a függvényt, de nem változtat az alakján.
A méretkülönbséget azért gondoltam befolyásoló tényezőnek, mert nagyobb térfogat, és nagyobb belső felület miatt gondolom jobban szétoszlik az erő, kevésbé melegszik, ami ha a teherbíróságot nagyban nem is befolyásolná, a működési időtartamot növelheti.ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
gyulank
addikt
válasz
tatabike #30209 üzenetére
Én nem tudok kipróbálni más bringát. Az van ami van, azzal nagyon sokat mentem, és abból nem tudom meg, meg igazából erre a kérdésemre abból se tudnám meg a választ, ha kipróbálnék mást. A másik meg, hogy mint írtam, a minimum távolság amire megyek vele 6, vagy 30km-re van, és oda-vissza. És ha napi 70km-t akarnék megtenni, akkor szerintem nem mindegy milyen, nem mindegy az útidő se, meg semmi se mindegy, főleg, ha azért van, hogy nekem jó legyen. Nyilván tudnék menni bármivel, (eddig is tudtam, ráadásul sok emelkedőn is legnehezebb fokozaton, mert nem szeretek csiga tempóba menni) de nem az a célom, mert ahhoz az is megfelel ami van. Szóval ne legyen már ugyanaz az a 3km, mint a hegyi kanyargós, emelkedős, lejtős, sok helyen kátyús utakon akár napi 70km...
Ez meg szerintem igenis ide tartozó kérdés, nem mondtam, hogy mg-ra pontos értékek kellenek, simán mint a táblázat a felnire való gumikról. Szerintem, ha meg lenne adva a gumiméretekhez tartozó teherbírás nagyjából kg-ra, abból nem lehet baj. Alapból mindenki bátorságának, és tervezett tömegnek megfelelő méretű gumit venne, vagy kedve szerint túlméretezné, de tudná, hogy mihez képest mennyivel. Elkerülhetőbb lenne az e miatti kellemetlenség vagy baleset tapasztalat nélkül is.ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
gyulank
addikt
válasz
tatabike #30223 üzenetére
De most azt mondd meg, hogy azon kívül, hogy ez a te véleményed, mi a bizonyítékod rá, hogy nincs ilyen, nem is lesz, és hogy lehetetlen? Úgy értem, úgy írsz a témáról, mintha annyira utánajártál volna ilyen dolgoknak, közben egyértelműen közlöd, hogy nem érdekelnek ilyen témák, tapasztaljon mindenki, próbálkozzon, aztán egyszer hátha jó lesz... Nincs annyi változó. Kerékméret, és a tömeg épp elég változó ahhoz, hogy aránylag lehessen tudni, milyen méret melyikhez képest hol van. A nyomásról meg szintén vannak leírások, javaslatok, hogy milyen gumihoz, milyen tömeg esetén milyen nyomás ajánlott. Vagyis ezek szerint erre is van képlet, és szerintem nem bűn, ha érdekel, és az sem, hogy nem újra felfedezni akarom, csak megtudni.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
glacious
addikt
válasz
tatabike #30223 üzenetére
Csak 24 kiló, már most recseg-ropog a nexus 3, eddig mindnek egyenesbe kellett hoznom a kormányát. Kb. 3 óra tekerés olyan vele, mint a sajátommal egy fél nap kétszer ekkora sebességgel és a végére úgy kivoltam, hogy nem kaptam levegőt. De 10-zel kellemes vele a Duna partján tekerni.
-
syl5
őstag
-
TripleB
senior tag
válasz
tatabike #30246 üzenetére
Nem erre gondoltam. Konkrétan van két Michelin Lithion 2 gumim, ott ki van emelve, hogy az adott súlyhoz mekkora legyen a min. nyomásérték. Persze nem a gumin van, hanem a csomagoláson. A másik példát meg egy Ultremo zx-en láttam, max 65 kg lehetett a terhelhetősége.
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
-
TripleB
senior tag
-
-
vendingo
veterán
válasz
tatabike #30294 üzenetére
Köszi az infót.
Ha nagyon kényelmetlennek találnám, akkor dobok rá egy egyenes kormányt, persze csak akkor, ha megtudok egyezni az illetővel.
Most nézegettem hasonló bringákat és nem is tudtam, hogy ez a 105-ös szett ilyen jó, azt hittem valami belépőkategóriás valami, mint a tourney .Nagyon képben vagyok ám outik terén
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
rétisün
veterán
válasz
tatabike #30300 üzenetére
ez így van, én azóta is azt a 105-ös váltást használom, amivel
a drótot szereztemkellemesen lefeküdtem a járdára. a fékváltókart és a hátsó váltót is lekarcoltam elég rendesen, aztán azóta is teszi a dolgát, ahogy kell
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
vendingo
veterán
válasz
tatabike #30307 üzenetére
Én is csak a méretek miatt linkeltem be.
Nem bírok dűlőre jutni a wheeler-es csávóval, 10 ezret hajlandó engedni de nekem annyiért nem éri meg, főleg, ha személyesen szeretném átvenni.
Egy használt bringát nem szívesen vennék át futártól, előtte jó lenne meghajtani a miheztartás végett.Amúgy még mindig ebbe vagyok belebuzulva, de itt óriási a rizikó azzal ha nem jön be a műfaj és tovább kell adnom rajta.
Tegnap is irigykedve néztem az outisokat, miközben hangtalanul suhantak mellettem én meg küszködtem a bütykös gumikkal.
Persze ez fordítva is igaz lett volna, ha fél órával korábban találkoztam volna velük a szedresbenCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
gergo5991
őstag
válasz
tatabike #30315 üzenetére
Igen, felhorzsoltam, + egyenletesen rányomtam minenhova a ragasztót, na mind1, ugy néz ki uj belsőt veszek, mert ahogy "leszedtem" a tapaszt, nem jött le rendesen, így nem fog rendesen az a hely már beragadni. Ilyen belső volt benne, olyan 2,5-3k ft egy ilyen. Vegyek ugyailyet, vagy olcsóbbat is vehetek bele? csak mert pénz hiányában vagyok.
A kép láttán, boltban hogy kérjek belsőt ilyen méretben?
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz
tatabike #30322 üzenetére
igen, 29er kerék, nekem a tömeg nem számít, ha nem kilókrol van szó persze, most 100 gramm ide vagy oda, az piszokból is megvan, ha nem mosom 1 hét után a biciklit.
Amúgy schwalbe smart sam 2.25-ös külsőm van.Nem is tudtam, hogy már a belsőkön is könnyítenek, jó tudni, kössz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Jövedelem
- Ingatlanos topic!
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Reklámblokkolók topikja
- Nyaralás topik
- iPhone topik
- Mini-ITX
- További aktív témák...