-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
syl5
őstag
Sziasztok!
Kezdő bringások vagyunk párommal.
Hétvégére keresnék Budapesten, vagy környékén valami szép, természetközeli helyet, ahol kevés ember van és kerékpárral jól megközelíthető. Odatekerünk, akár szép lassan nézelődve, ott elvagyunk, kaja, pihenés.8. kerületből indulnánk, 10-15 km-en belül kéne megoldani.
Tudtok valami jó helyet ajánlani?
Köszi,
syl5Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Ööö, most úgy is hogy én is értsem.
HHH?
fogas?(#2292) Stauffenberg
Tudom. Tekintsétek kihívásnak.
De pl Hév-re is fel tudunk ülni.Vagy mondjuk a kevés embert kihúzzuk.
(#2294) fi:zi'k
Igen, Szentendre jó lenne, csak szvsz most oda egy jó hónapig nem érdemes menni.
Meg azért az már combosabb. ~10 km-re vagyunk most belőve. Melóba reggel, délután heti 4x.Másik:
Hervis-be érdemes kerékpárt vásárolni?
30 % kedvezmény lenne.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz fireproof #2649 üzenetére
Arra nagyon figyelj, hogy ne durranjon be a lábad (mert ekkor már kardió és zsírt nem fogsz égetni) és folyamatosan (megállás) nélkül tekerj állandó terheléssel.
Nem a tempó a fontos, hanem az állandó ellenállás és a megállás nélküli monotonitás.
Akkor vagy jó, ha nem érzed a lábad, picit lihegsz, de beszélni még tudsz és edzés végére (45+ perc) megizzadsz.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Félreértettél.
Amikor azt írtam, hogy az a jó ha nem érzed a lábad, akkor pont arra gondoltam, hogy ne durranjon be.
Szerintem, ha tekersz mint az őrült, bedurrantod akkor pont érzed nagyon a fájdalmat.
Más kérdés, hogy van olyan módszer is zsírégetésre (nem fogyásra, mert aki fogy az garantáltan csak izmot fog fogyni, ezáltal még rosszabb lesz a testösszetétele, mert kevesebb izom mellett lesz ugyanannyi zsír), amikor nagyon nagy intenzitási futamok követnek alacsonyabb intenzitási futamokat. HIIT (High Intensity Interval Training), de ez csak megfelelő állóképesség mellett ajánlott, azért nem is említettem.
Tökéletes, maradandó eredményt pedig sokféle stílus ötvözéséből lehet elérni. HIIT mellett ugyanúgy nyomni kell aerob és kardió edzéseket, mint erőnövelőket is.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Sziasztok!
Capriolo bringárkról mi a véleményetek?
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Sziasztok,
érdemes ma magyarországon 100-150 körül használt biciklit venni?
Vagy ezen a piacon is az van, hogy aranyáron akarja eladni mindenki a telefingott, széthajtott bringát, és szarér-hugyér megvenni az újat, hogy lehetöleg még pénzbeli haszna is legyen a cserén?Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz Runner_fxr #21912 üzenetére
Mennyi egy ilyen fittness?
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Sziasztok,
napi munkába járáshoz keresnék kényelmes, gyors, biztonságos kerékpárt.
Reggel hegyről jövök le, délután hegynek fel. Olyan kerékpárt szeretnék, amivel azért felfelé is tudok tempót tartani, de nem döglök bele.
Jelenleg egy 15 kilós montival járok 26*1,75 kerekekkel, felfelé bírom, de szenvedés, mert alig haladok. 21 sebességes, közepes fokozaton van első, hátsó váltó is úgy tudok felfelé menni. Talán könnyebb lenne egy nagyobb (28-29) és vékonyabb kerékkel felfelé, nem? Illetve lefelé sem nagyon tuti, mert elég fos az út, sokszor pattogok (Németvölgyi út), ide meg talán egy teleszkóp? De az meg nehéz, visszafelé plusz súly.Szóval még magam sem tudom, hogy melyik kategória lenne nekem legjobb, tudtok segíteni?
A cél az hogy kényelmes legyen, gyors, biztonságos, és ne pusztuljak bele a hegyre felfelé tekerésbe.
Nekem van elképzelésem, de nem akarom az ajánlatokat befolyásolni, illetve lehet tévesek a feltevéseim.Árban 100-150 között gondolkodtam, de ebben mindennek benne kéne lenni, de tényleg minden felszerelésnek (sisak, lámpák, sárvédő, csengő, prizmák, pumpa, stb,)
Használttól sem riadok vissza.Nagyon köszi,
s[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Szóljatok ha hülyeséget írok, vagy kell még infó, stb. Nem vagyok profi, csak kiegészítésképp tekerek, de szeretnék egy jó gépet.
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz lsebestyen #23175 üzenetére
Aszfaltos út, igazából csak az út széle az ami nagyon rossz, csak ha kimerészkedek az autók elé, akkor ott tolni kell különben letolnak azok a f@szok. Ezért kellene gyors binyó, meg persze, hogy időben beérjek.
Akkor ha jól értem, akkor te is azt mondod, hogy minél nagyobb kerék és minél kisebb súly?
Pontosan fitness gépre gondoltam én is, a klasszikus országúti kormány nem ad biztonságot nekem.
Ami még felmerült bennem, hogy nem túl merev egy ilyen országúti / fitnesz bicikli? Nem ráz szét? Illetve esőben nem csúszik nagyon a kereke?Mi a helyzet a cross-trekkingekkel?
Azok is nagy kerekekkel szereltek, talán biztonságosabbak vastagabb kerekekkel. Vagy jelentős súlytöbblettel bírnak, és a vastagabb kerekekkel csak feleslegesen növelem a súrlódást?Amúgy így első körben ezt néztem ki. Vélemény?
[link][ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz ludsimon #23193 üzenetére
Nagyon régen ültem országútin, és rossz volt annyira előre hajolni, nem éreztem magam biztonságban, folyton féltem attól, hogy túl lent volt a fejem, állam, hogy közelebb van a kezem a földhöz és védtelenebbnek éreztem. Nekem nem biztonságos, én az egyenes kormányhoz vagyok hozzászokva.
Ekkora különbség van a klasszikus országúti és a fitnesz között?
Ha országútira egyenes kormányt teszek, akkor is merev?(#23194) lsebestyen:
És a fitneszen?
Azt tudom hogy a trekingen nincs olyan vékony külső.Nem annyira fos az út, de kb 30-35 -ös tempónál már szépen dobál.
A csepel torpedo 3-ról vélemény valaki?
[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz ludsimon #23237 üzenetére
Na srácok döntöttem. Fitnesz lesz elsö kórben, aztán ha úgy adódik le tudom cserélni a kormányt.
Mondtok nekem valami jó vételt?
Milyen felszereltséggel érdemes venni?
Max 150 böl meg szeretném úszni minden kiegészítövel, mintha nem lenne semmim, tehát lakat, sárvédö, prizmák, sisak, stb.
Csepel torpedo 3-at néztem ki, van ettöl jobb vétel? Kicsit gagyinak, nehéznek tünik a váza, valahol 11 kg-t írnak, de láttam már 13-at is. Vélemény a gépröl?Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz ludsimon #23302 üzenetére
Az a bajom, hogy a speci mindennel együtt böven 200 fölött állna meg. Kell vennem normális lakatot, kiegészítöket, sisakot, simán lesz 40 plusz. 150-böl jó lenne megúszni az egészet, úgy gondolom hobbi, melóba járó kerékpárosként nincs értelme sokkal többet áldozni.
A neuzer ott van a nagy nevek között?
Hol tudok utánanézni a felszereltségeknek, hogy legyen nekem is összehasonlitási alapom?
A capriolo felszereltsége hol van a neuzerhez képest?
[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
173-4 centihez kell. Talán lehetne egy pár centivel nagyobb, de a jelenlegi bicómnak is ugyanilyen méretei vannak, csak a nyeregcső hosszabb 2-3 centivel. Szerintem belefér.
Viszont maga gép, meg a felszereltsége jobb, mint egy új 120-160k-s gépnek, ugye?
Kelly's Physio 10, Merida Speeder T1, Kross Seto, Giant Rapid 4Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Tudtok még egy-két véleményt írni a témában?
Linkelem a kerékpárokat, hogy könnyebb legyen az összehasonlítás.
Fitness kerékpárt keresek, cél a minél gyorsabb haladás városban, és könnyű feljutás aszfaltozott emelkedőn. Minél gyorsabb, minél könnyebb, minél biztonságosabb és tartósabb gépet szeretnék.Szóval adott 4 új kerékpár 160k körül. Valamelyik ha jól rémlik 120-ért is elérhető.
Kellys Physio 10, Merida Speeder T1, Kross Seto, Giant Rapid 4És adott 100k-ért egy használt, szerintem prémiumabb ~3-4 éves, elmondottak alapján szakszerű kezekben használt kerékpár.
Centiurion Cross Speed 1000 link1, link2, Gyártói linkÉrdemes a használtat választani?
Gondolok itt arra, hogy hiába 3-4 éves a jobb anyaghasználat miatt még mindig jobb mint egy alap új bike?Köszi,
s.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Sziasztok,
valamiért nem fog az első fékem úgy ahogy kellene. Lassít, lassít, de érezhetően nem fog rá úgy ahogy kellene, ahogy a hátsó is ráfog.
Mintha elvesztette volna a pofa a rugalmasságát, megkeményedhetett, mert nem tapad meg a felnin csak súrolódik, olyan a hangja mintha poros lenne, súrlódik. Látszatra nincs elkopva, megtisztítottam a felnit, és a pofákat is nagyjából, eredménye annyi volt, hogy nagyon nyikorgott, de ugyanúgy nem fog normálisan.A csere idejéig tudtok valami vészmegoldást?
Egyáltalán a pofa a hiba szerintetek is?Másik, hogy ilyen cserélhető a fékpofa gumi, egy kis pöcök tartja, le lehet csúsztatni a fékpofáról.
Erre bármilyen fékpofa gumi jó? Ha minden igaz egy Shimano Deore XT V-fék, de nem tudom pontosan, mert márkajelzés nincs rajta. Azt tudom, hogy a fékkar Deore XT.Köszi,
s.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz szőröscica #24183 üzenetére
Nekem ilyen van a montimon. A maxot ki tudtam belőle hozni, 30-as tempó sem volt nehéz.
Defektem sem volt sosem.
Én ajánlom.
Jah a jó pár éves gumi már reped a szélein, de még így is belement 1500 km gond nélkül.[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Mindenféle kiegészítő kellene nekem srácok.
Sisak, első, hátsó prizma, lámpa, fékbetét, zár, csengő, kézi pumpa.Melyik boltot ajánlanátok, ahol belátható időn belül beszerzik a terméket, van kínálat és árban sem rosszak?
Illetve melyik zárat ajánlanátok, ami nem 3 kg, de megvédi a gépet?
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Sziasztok.
A hátsó kerekemtöl guruló, kopogó hangot hallok. Nem tudom jól megfogalmazni, mintha az agyban vagy valahonnan a hátsó keréktöl gurulna, kopogna valami. Nem tudom pontosan belöni a hangot. A kerék egyáltan nem lölyög, teljesen a helyén van. Hajtás és gurulás közben is csinálja. Talán ha nem ülök rajta akkor nem ( olyan sűrün ). Egy hete is hallottam már, akkor hegynek felfelé csinálta, ha kiálltam a nyeregböl ( de lehet máskor csak nem hallottam a memetszéltöl), viszont ma reggel folyamatosan egész úton kopogott.
Mi lehet a baj, hol induljak le?
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz gergo5991 #24668 üzenetére
Nem tekersz eleget.
Én tegnap is reggel egy 10-es, délután egy 10-es hegynek fel, majd este egy súlyokkal kombinált calisthenics váll edzés; úgy aludtam mint a bunda.(#24597) syberia
thx, megoldódott.[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz szőröscica #24691 üzenetére
Mennyi volt itthon?
Több vagy kevesebb átszámolva?
Érdemes ennyit sisakra költeni, van különbség egy 5 vagy 10k-s között?Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Sziasztok,
hétvégén jó lenne kitakarítanom a komplett hajtásomat, fogaskoszorút, a váltót, hajtókart meg a láncot, mert elég csúnya hangja van már, és már koszos, fekete zsíros az egész.
Ti mivel szoktátok tisztítani?
És mivel kenitek, hogy nem legyen tiszta kosz, ne köpködje az olajat, ne ragadjon bele az összes por?Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Láncnyúlás mérő nélkül hogyan tudom megmérni, hogy kuka-e a láncom?
Bigemagon olvastam, hogy egy láncszempár 25,4 mm hosszú. Megnéztem mérőszalaggal a sajátom, egy láncszempár mindössze 21 mm hosszú. 9 sebességes Ultegra/ Deore XT láncom van, CN-HG93.
Akkor most ez hogy van?Illetve az lehet, hogy olyan hülyén van megoldva az áttételezésem, hogy a két legnagyobb fokaskereken teljesen ki van feszülve a váltó, a két legkisebben meg már teljesen összecsuklik, a váltó alsó fogaskereke a felső felé esik?
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Elsőre tud valaki válaszolni?
A láncszempár középvonalában mértem széltöl szélig, gyakorlatilag egy oldallap teljes hosszúságát, ami 21 mm. Rosszul csináltam, minek kéne 25,4nek lennie?Másik hülyeség, megnéztem reggel jobban, nyúlik még az a váltó.
Amúgy tegnap átmostam az egész hajtást, és lekentem a láncot szemenként minőségi olajjal. Érezhetően sokkal konfortosabb a hajtás, szebben, jobban, halkabban vált, és könnyebben siklik. Öröm vele menni nagyon szépen duruzsol, alig van hangja.
Brigéciol, plusz száraz láncolaj a tuti. Ahova tudtam még kevés litium alapú zsírt is tettem. Wd-40 felejtös, mert kimossa az agyakból a zsírt, vizes idöre való olaj pedig gyüjti a port. Csak ha más keresi az infót.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz Zola007 #25092 üzenetére
Hatalmas hála.
Sajnos már ebböl megállapítottam, hogy rohadtul szét van nyúlva a láncom.
Mondjuk már az alapból megmutatta, hogy ha mindkét lánckerék a legkisebben van, akkor a váltó alsó fogaskereke fentebb van, mint a felsö.Remélem a racsni cserét megúszom.
Sztem az jó állapotban, illetve érdekes mert a lánc is szépen ráül.
Szerintetek? Kell láncot cserélnem, vagy elég kiszedni pár szemet? Racsnit milyennek látjátok? Az tény hogy a lánc megnyúlt.[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Ennyit sikerült most, le van merülve a fényképezőm.
2wheels.hu-ról vásárolt már valaki? Elég jó ár, máshol akcióban 10k
Mit kell még vennem a cseréhez, nincs semmi célszerszámom?
Láncbontó azt tudom, de láncprést meg lehet úszni?[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz ludsimon #25159 üzenetére
Na ez az látod.
Ránézésre azt mondtam, hogy a lánc csak szimplán hosszú, mert nagyon szépen ráül a fogaskerekekre.
Aztán Zola kolléga linkelte a képet, az alapján kalkulálva mondtam, hogy megnyúlt a lánc. Most viszont csináltam két valódi mérést - már amennyire mérőszalaggal lehet - és a mérések szerint tűréshatáron belül van.
1. mérés 409 mm, 16 pár (25,5625 mm), 2. mérés 256 mm 10 pár (25,6 mm).Szóval úgy tűnik még sincs ez megnyúlva, csak hosszú a lánc.
Később megmérem még egy másik mérőszalaggal a lánc másik oldalát is, remélem az is hasonlót mutat.
Nagyon jó lenne, mert akkor legalább nem nyírom a fogaskerekeket.Esetleg valakivel nem tudok összefutni egy sarkon egy láncnyúlásmérővel?
Remélem munkatársamnak lesz.Ugyanez a típus, amit linkeltem.
CN-HG93
Azért akartam ilyet, mert full XT/Ultegra felszereltség, ha az akkor legyen az.Amiért az egész egyébként kirobbantotta nálam ezt a lánc dolgot, az ez
váltó elöl, hátul legkisebb fogaskerekenÚgy tűnik a racsni és a lánc akkor mostanában cserélve lehetett, és túl hosszúra sikerült a lánc.
Mondjuk ez jó hír.
A hajtómű, azért lehetne szebb, de megteszi.(#25161) szunya1:
Irigykedem.
De jó lenne Pesten is ilyen út. Simán menne a 30-as átlagtempó melóba, 12 km-en. Most a szar út, a hülye autósok, lámpák, tötymörgő biciklisek miatt nagyon sok benne marad, jó ha meg van a 20.[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz ludsimon #25164 üzenetére
Elöl és hátul is legkisebben, igen.
Ok nem szabad így használni, de attól még nem így kéne állnia szerintem.Fenti szerint se, és ezzel a módszerrel ugye hosszú a lánc.
Patentszem sajnos nincs rajta, így szétszedni jelenleg sajnos láncbontó hiányában nem tudom.
Itt jönne a másik dolog, hogy shimano láncnál ha egyszer összerakták akkor még egyszer valóban csak patentszemmel lehet?(#25166) Tüzi:
Lehet csak rosszul lett leszabva. Méricskélés azt mutatja, hogy páronként nyúlt 0,2 mm-t. Ez 57 párra jó esetben 1,2 cm. ~ 1 cm megnyúlás eredményezhet 1,5 cm-t függőlegesen a váltónál, kiindulva az optimális lánchosszból, hogy eredeti állapotában a felső váltógörgő és a lánc alsó íve közt kb. 10-15 mm távolság volt?Meg most akkor szinte új, vagy szarrá van kopva?
[link]Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Sorcsere most nem fér bele.
Ha nincs csere mivel járok jobban?
Új lánc és régi sor, vagy leszabom rendesen a megnyúlt láncot - mert egyébként hosszú is - és marad az?
Mivel kopnak kevésbé az alkatrészeim?Én hajlok az új felé, mert én élőben elég jó állapotúnak látom a hátsó sort.
Viszont ha 200 km után szétnyúlna az új lánc is, akkor értelme nincs cserélni, viszont ha jobban ráülne a fogakra, azt nem bánnám.
A legnagyobb fokozatokba mintha remegne a lábam alatt a hajtás, ez lehet a túl hosszú lánctól?[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Hát ha ugrálni fog akkor tényleg nem szabad cserélni. Ilyen alapon nem kéne a hajtóművet is cserélni? Ott nem ugrálna?
Este leszabtam rendesen, éjféltől 1-ig szoptam vele (nem volt semmi gubanc, csak éjszaka aludni szeretek, azért írom a szívást). Pontosan egy párral volt hosszabb. Leszabtam, beáztattam, lekentem.
Nemsokára indulok vele, nagyon kíváncsi leszek, milyen lesz most menni vele.Remélem jobb lesz, és akkor marad ez a szett.
Nem egyszerű ez a használt bicó vásárlás sem. Mindegy legközelebb már okosabb leszek.
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz -=RelakS=- #25255 üzenetére
Bocs, nem nagyon értem.
Csere után, új lánc ugrált a régi soron?
200km után ugyanolyan mértékben megnyúlt az új lanc es azert nem ugral mar? Vagy nem nyúlt meg, csak bekopott pont jól?Nekem nem ugrál egyáltalán, hegymenetben váltás is tökéletes. Most hogy kellö hosszúságú a lanc, igy meg komfortosabb a hajtás es az emlitett remeges nagyobb fokozatokban is szinte megszunt, mar nem zavaró.
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Akkor az üzemszerű, hogy 12 + 12 km és egy nap után a 6 bar-ra fújt presta szeleppel szerelt hátsó kerekem 1 bar-t, az első 1,5-et vesztett a nyomásából? Nem lehet ez ellen semmit tenni?
[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz -=RelakS=- #26111 üzenetére
na jó, ez tényleg fos, kár volt égetni magam ezzel a hsz-el
meg drága isKeress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Sziasztok,
Klipszet, szíjat hozzá, illetve sárvédőt érdemes a dechatlon-ba venni?
Egy Nike Incinerate futócipőbe tekerek, azért széles a lábfeje, milyen klipszet érdemes vennem?
Országúti, szabadidős, vagy sport klipszet? Egy fittness / hybrid bringához kellene. Melóba járós bringa jórészt, ahol lehet 30-as tempó megy.
Vagy ebike-ról vegyek? Melyik a jó nekem?Illetve sárvédőnél mit kell nézni, mérni hogy kompatibilis legyen a bringával? Szép nagy sárvédőt szeretnék, hogy minimálisan húzza fel a koszt esőben magára a bringa, viszont jó lenne minél könnyebb, illetve stabil, hogy ne csörögjön, zörögjön. Milyet mondanátok 28-as kerékhez?
Illetve valami jó lámpaszett, nagy fénnyel, kevés fogyasztással, ne kelljen mindig tölteni, könnyű. Tudtok valamit ajánlani?
Érdemesebb inkább ebike-ról összevadászni ezeket a dolgokat, és kivárni a szállítást?
Dechatlonba azért drágábbak a dolgok.Köszi,
s.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Tisztítottam ma váltót.
A felső fogaskerékben nem hagyományos golyós csapágy van, hanem zárt kerámia persely. Én úgy láttam, hogy egy kerámia bölcsőben forog a kerámia test. Na most én ezt nem zsíroztam mert azt vettem észre, hogy kenés nélkül jobban, szebben forog. Sőt ha be volt zsírozva, mintha beragadt volna.
Kell ezt a sealed ceramic bush váltógörgőt zsírozni?Illetve a szabadon hozzáférhető váltórugót? Az is csak a port szedi fel, ha kenve van.
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz HollyBoni #27289 üzenetére
Ja, felhúz magára minden port. Közel is van ugye az aszfalthoz, plusz a külsőről is biztos kerül rá.
Én is most ezen idegesítettem magam. Hétvégén zsír új lánc ment fel, lánctányérok, racsni full megtakarítva, zsírtalanítva. Tökéletesen szép, halk volt, brutál simán futott. Első nap 20 km után már láttam rajta a fekete képződményeket, harmadik nap 60 km után pedig már ugyanolyan retkes mint volt. Leszarom most már, csak az az idegesítő, hogy a feltapadt kosz azért érezhető. Minimálisan, de érezhető.
Talán a sárvédő segítene rajta, talán az megfogna valamit a külső által felkapott porból, meg a láncvédő, na de az már még a sárvédő is necces fittness-re (nekem).Ki hogy védekezik a por ellen?
Milyen időközönként, távonként takarítjátok a hajtást? És milyen időközönként, távonként kenitek újra?(#27302) Cathfaern:
Nyugodtan, szinte szárazra lehet törölni a láncot?
Azt hittem inkább csak az oldallapot inkább.[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Mindenes V fék-betétet tudtok ajánlani, ami nem kopik el fullra és koszol össze mindent 10 km alatt esőben?
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Állítólag az ilyen 3 komponensű betétek nem kopnak el olyan hamar. Igaz ez?
Valaki mondjon már valamit, nem igaz hogy senki nem szívott még ilyennel? Nem a kosz a zavaró, hanem az hogy nincs fékhatás.Illetve hogyan kell belecsúsztatni a betétet a helyére, hogy ne legyen szenvedés fél, harmad úton ne ragadjon bele, és se ki se be ne mozduljon?
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz Rottweiler89 #28204 üzenetére
Vigyázni!
A kép innen van lopva.
Hatalmas intelligenciára vall az országúti gumi, és a szövegezés is.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz Rottweiler89 #28297 üzenetére
jeges fürdő
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- További aktív témák...